דיוני סדרות לתחילת השבוע

The Royals עונה ראשונה: אופרת סבון לצעירים עם קמצוץ מסתורין

מזכירה במעט את שקרניות קטנות והממלכה (כמובן שלא ראוי להזכירה בנשימה אחת עם אחת שיודעת). למרות זאת, רוב זמן המסך בסדרה מוקדש לסקס, סמים ומסיבות, והחלקים שהיו יכולים להיות יותר מעניינים בעיני, כמו ה-palace intrigue, פוליטיקה וכאמור המסתורין הבלשי, נדחקים לקרן זווית וזוכים לטיפול תסריטאי ועריכתי מביך ומעליב. זו החלטה מודעת של היוצרים, ובעיני אומללה למדי.

שני השחקנים היותר טובים בסדרה מגלמים את הדמויות של המלך סיימון ואחיו הצעיר סיירוס, אבל לצערי הם לא זוכים לזמן מסך רב. במקום זאת תזכו לראות הרבה יותר את הנסיכה לני מסניפה עוד כמה מ"ג של קוקאין (פחות או יותר כולם בסדרה הזאת מסניפים קוקאין).

אי אפשר בלי להזכיר את החרפה בתחילת העונה השנייה: החליפו את השחקנית של אחת הדמויות הלא מרכזיות בסדרה בשחקנית שבכלל לא דומה לה. אז מה עשו היוצרים החוכמולוגים: החליטו שהדמות עברה סדרת ניתוחים פלסטיים ובמשך כמה פרקים הציגו אותה מסתובבת בתכריכים עד שהיא מסירה אותם ו-voila נראית אחרת לגמרי. נדמה לי שהתרגיל הזה מסכם לא רע את הרמה של הסדרה הזאת ומה שהיוצרים שלה חושבים על האינטליגנציה של הצופים שלהם.

אבל הנה הסדרה הגיעה כבר לעונה רביעית, אז מה אני מבין?
 

snirf

Active member
קראתי ומצחיק מה שכתבת לגבי ההחלפה


רוצה האמת לצפות בה...למרות שהנחתי לעצמי שהיא אופרת-סבון כזאת
 
חברים - כמעט סיימתי את עונה 3

ברגע האחרון הצלחתי בכוחות על אנושיים לעצור את עצמי ועברתי למשהו אחר (The Sinner)
אבל לכל הרוחות הסדרה הזאת היא כמו סם. לפחות בצפיה בנטפליקס.
&nbsp
כמו שעדי
ציינה למטה, כבר הרבה זמן אין לי טלוויזיה רגילה, והאמת שדי נמאס לי מחברים עוד לפני זה, אז שנים רבות מאוד שלא ראיתי שידורים חוזרים שלה.
&nbsp
ולכל הרוחות, רוס כל כך היה מעצבן בכל הקטע עם רייצ'ל. איך שהוא זילזל בעבודה שלה היה נוראי וכמה שהוא היה קנאי. ונכון שהיא נפרדה ממנו, אבל לכל הרוחות עברו שעות בודדות.
&nbsp
חוץ מזה היה את ג'ון פאברו (הבמאי של ספר הג'ונגל) בתור החבר המיליונר של מוניקה. מה שלא ברור לי זה שזכור לי שהיא נפרדה ממנו כשהוא התחיל לעסוק בקרב, אבל לא ראיתי את זה בסדרה בנתיים. ואני תוהה אם אחרי שהיא תפרד ממנו האם היא תמשיך לעבוד במסעדה שהוא קנה והעסיק אותה בה.
&nbsp
עוד משהו - כמה פרקים עם ההצגה של ג'ואי שבסוף מגלים שבסוף ההצגה הוא טס לחלל. זה די מצחיק.
&nbsp
ולצ'אנדלר יש כרגע זקן goatee שפשוט כל כך לא מחמיא לו...
&nbsp
משהו אחר - נורא מצחיק הקטע עם הטלפונים של התקופה. יש כל כך הרבה שימוש בקווים ביתיים. וזה שנתקעים איפשהו וצריך להשתמש בטלפון ציבורי. ולחלק מהם יש ביפרים לכל הרוחות.
בעצם כל העניין של פיבי ורוס כנראה לא היה קורה אם רייצ'ל הייתה יכולה להתקשר אל רוס לנייד שלו עוד לפני שהוא התקשר אליה.
&nbsp
ועוד משהו מצחיק זה כשמוניקה וריצ'ארד נפגשים בספריית וידאו... זאת אפילו לא ספריית DVD.
&nbsp
מעניין אותי מה צעירים שרואים את זה חושבים.
&nbsp
&nbsp
משהו אחר לחלוטין - וזה משהו שאני לא יודע אם אני רגיש מידי שאני שם לב לזה כל כך הרבה, או שזה משהו שהיה נפוץ הרבה יותר בתקופה, או ספציפית בסדרה הזאת, אבל אני די בטוח שלא נפוץ כל כך כיום, אם כי אולי אני טועה - זה כמות הבדיחות שקשורות ל... אי-נעימות של קשר חד מיני... גרסה מאופקת של gay panic... אני לא בטוח איך לקרוא לזה. אבל כל מיני רגעים של צ'אנדלר נוגע בתחת של רוס במשחק פוטבול ו"אוי אופסי" או רוס מדגים לצ'אנדלר איך לצאת מcuddling ו"אופס נגעתי בך באופן שכמעט רומנטי" ועוד הרבה דברים כאלו. בכמות מוגזמת.
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
לגבי העניין של gay panic (ספוילר לחברים נובמאת)

זה דבר שזכור לי המון גם מחברים ובכלל מסדרות באותה תקופה. תמיד היה איזה בדיחה על זה ששני גברים נמצאים באיזה סיטואציה וחושבים שהם הומואים. גם בסיינפלד כל העניין של "not that there's anything wrong with that" מאוד מפורש אצלי כ"gay panic" כי ג'רי וג'ורג' כ"כ נחרדים לזה שחושבים שהם הומואים ואז הם מוסיפים שכאילו אין בזה שום דבר רע בשביל התקינות הפוליטית, אבל בעיני זאת הבדיחה- שהם כן נבהלים מזה מאוד.
דבר נוסף, יש איזה עמוד בפייסבוק שמנתחת כל מיני סצנות מסרטים וסדרות בקטע מגדרי. אני לרוב חושבת שהיא קוראת יותר מדי לתוך דברים אבל אני נהנית לעקוב אחריה.
היא כתבה פעם משהו על ג'ואי ששוב, כשקראתי הרגשתי שהיא נכנסת יותר מדי לדברים שלא נראה לי שתוכננו אז לא יחסים לזה יותר מדי חשיבות, אבל אז התברר שהייתה סצנה, בפרק שבו רייצ'ל מדברת עם פיבי על החתונה של רוס שהיא פתאום מבינה שהיא אוהבת את רוס ועושה לפיבי- "למה לא אמרתם לי"
אז פיבי עונה לה- "חשבנו שאת יודעת, זה כזה ברור, זה כמו להגיד למוניקה שהיא אוהבת דברים נקיים" - את המשפט הזה זכרתי מהתוכנית. אבל מסתבר שהייתה עוד שורה של פיבי שנתחכה בעריכה שהייתה "או כמו להגיד לג'ואי- היי את גיי". ואני לא הייתי מאמינה שזה באמת שורה שהייתה ונחתכה בעריכה אם היא לא הייתה שמה את זה קטע הזה. הזוי ברמות.
בכל מקרה הנה הפוסט שלה והקטע:
https://www.facebook.com/3015177899...=1296547527115506&comment_tracking={"tn":"R"}
 
חשבתי שאת כתבת בטעות שם לא נכון

*בין היתר כי כתבת "היי *את* גיי"
&nbsp
אף פעם לא חשבתי שהסדרה מרמזת שג'ואי הומו. זה תמיד היה ברור שמרמזים את זה על צ'אנדלר, כמו שכותבת הפוסט באמת כותבת.
אבל זה באמת מעניין כי כשאני חושב על זה קטעי הגיי פאניק (בקטנה) לרוב באמת באים מצ'אנדלר ורוס ולא נראה לי מג'ואי. ג'ואי אולי צוחק על אחרים על דברים נשיים או הומואיים כביכול, אבל לא נראה לי שיש לו את העניין של הגיי פאניק. אבל אני חושב שלי זה נראה פשוט כמישהו שהרבה יותר בביטחון בגבריות שלו לעומת שני האחרים. אבל הפירוש שלה הוא מעניין באמת.
באחד הפרקים שראיתי בסופש היה באמת את אחד הקטעים שהיא נותנת כדוגמא - שצ'אנדלר יושב על ג'ואי וג'ואי אומר שהוא אולי אוהב את זה יותר מידי - וצ'אנדלר קם בפאניקה, ג'ואי פשוט מחייך.
&nbsp
&nbsp
נכון שדוגמא מובהקת לאותו דבר היא הפרק של סיינפלד עם "not that there's anything wrong with that". אבל אני חושב שזה מקרה מובהק, אבל גם לחלוטין בודד. לא זכור לי עוד מקרים שהיו דברים כאלו, בעוד בחברים זה די כל הזמן.
 

twisted nerve1

New member
ה-"את" הייתה שגיאת כתיב

ודווקא ערכתי את ההודעה אבל אני תמיד שוכחת משהו

הקטע הזה ממש בא לי בהלם שהכותבים בכלל כתבו כזה משפט כזה כי גם אני בחיים לא חשבתי שבאמת מתכוונים לזה שג'ואי הומו או דו או קוויר או משהו. עד שלא ראיתי את הסרטון לא האמנתי.
&nbsp
אני מרגישה שהקטעים עם ג'ואי כן באים על חשבון הקהילה ההומוסקסואלית, אולי לא במובן של גיי פאניק כמו צ'אנדלר ורוס, אבל במובן שהוא כאילו דביל מדי להבין שמה שהוא עושה נחשב "נשי" ו"הומואי". כי הרי ג'ואי הוא הדמות של הדביל, אז הוא כאילו יוצא דביל שהוא עושה דברים כאלה. כמו נגיד היה פרק אני חושבת שהוא קנה כזה תיק של בנות והוא לא הבין שזה של בנות עד שלא אמרו לו, או בדוגמא שצ'אנדלר יושב עליו והוא אומר מה שהוא אומר כאילו כדי להפחיד את צ'אנדלר אבל הבדיחה היא גם שהוא דביל שהוא לא מבין שזה גורם לו להיות מטופש. לא יודעת. לא ראיתי חתרנות בדמות של ג'ואי.
&nbsp
ולגבי דברים אחרים. אני לא זוכרת דוגמאות, אני זוכרת שזו הייתה בדיחה קבועה בסרטים ובסדרות על זה שזוג גברים שהם חברים מדברים בצורה שאם מישהו רנדומלי היה עובר ושומע זה היה נשמע כאילו הם הומואים והבדיחה הייתה פחות גיי פאניק יותר- חה חה- הם נשמעים כמו הומואים. אולי בחברים זה היה יותר לא יודעת.
 

Lhuna1

New member
אויש אני כל כך לא מסכימה איתה... לדעתי היא לגמרי מדמיינת

מהזיות ליבה, או כמו שכתבת את זה "קוראת יותר מידי" - בלשון המעטה. היא לגמרי קוראת דברים שלא היו שם.
לג'ואי אין שום גיי סאבטקסט. גם לא כשהוא מתאהב ב-man-purse שלו, גם לא כשצ'אנדלר יושב עליו, ואפילו לא כשהוא ורוס נרדמים מחובקים על הספה והוא משכנע את רוס לעשות את זה שוב "כי זה הנאפ הכי טוב שהיה לך".
ופיבי לא מוציאה אותו מהארון.
היא פשוט אומרת לפעמים שטויות הזויות, כי היא פיבי.
&nbsp
רמזים (מעצבנים) על הומוסקסואליות היו על צ'אנדלר בלי סוף.
על רוס גם פה ושם.
על ג'ואי - אף פעם, ולדעתי גם במקרה הזה היוצרים לא באמת התכוונו לזה, וגם הורידו את זה בעריכה כי זה היה תלוש מידי אפילו בשביל יציאה של פיבי.
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
אני לחלוטין מסכימה איתך

לא הייתי מביאה את הפוסט הזה בכלל לולא בקטע הזה שהיא שמה שהורד בעריכה על כך שפיבי אומרת שג'ואי הוא גיי כי סתם כשראיתי את זה הייתי קצת בשוק כי זה נראה לי פסיכי ולא קשור בכלל לסיטואציה אפילו שפיבי אומרת דברים מוזרים.
רציתי שגם אתם תראו שיש הוכחה לדבר הזה כי נשבעת שלא האמנתי עד שהיא שמה את הקטע (היא כתבה על זה לפני פוסט לפני בלי לצרף את הקטע ופשוט לא האמנתי לזה).
 

twisted nerve1

New member
אררג שכחתי לשאול

אתה מתכוון לעונה 2 של "The Sinner"? ראית את הראשונה?
 
אני מתכוון לעונה 1

אני רואה אותה בנטפליקס והיא באמת מעולה ומהפנטת. לפחות בנתיים (ראיתי 4 פרקים נראה לי)
שמעתי שהיא טובה ותיכננתי לראות אותה גם לפני שאת ומחשבות כתבתם שהיא טובה, אבל זה נתן לי דחיפה לבחור בה כרגע ואני ממש שמח.
 

twisted nerve1

New member
אה. מגניב! אני גם ראיתי אותה לא מזמן

כן, גם לי זה ממש קרה, ראיתי פרק אחד ולא יכלתי להפסיק עד שסיימתי את העונה. היא כ"כ משכה אותי אליה. אשמח אם תספר מה חשבת כשתסיים.
 

didalf

Well-known member
לגמרי לגבי רוס ורייצ'ל!!


וכן גם אני בצפיות מאוחרות יותר שמתי לב יותר ל gay panic וכמה שזה מעצבן.
אחד הכי מעצבנים זכור לי כל הקטע עם המטפל ממין זכר של אמה שרוס התחרפן ממנו.
&nbsp
לגבי מה צעירים חושבים פעם ראיתי כתבות על צעירים שצופים בסדרה לראשונה ושמים לב לכל מיני דברים שהיום לא היו עוברים.
 

twisted nerve1

New member
חכו לקטע ש..

אחרי שהם נפרדים והיא לא מסכימה לחזור אליו פתאום היא רוצה אותו כי יש לו חברה חדשה והיא מכריחה אותו לקרוא באמצע הלילה מכתב של איזה 15 עמוד "פרונט אנד בק" על זה שזה אשמתו שהם נפרדו ושהוא צריל לקחת את כל האחריות על זה ותגידו לי עכשיו שרייצ'ל לא מעצבנת

אני מסכימה שרוס היה לא בסדר בכל הקנאויות שלו, וגם כן, זה שהוא שכב עם מישהי שעות בודדות אחרי שהם נפרדו זה גם בעייתי, אבל איכשהו הדברים שרייצ'ל עושה מרגישים לי הרבה יותר מעצבנים. רוס לפחות מצטער על הדברים שהוא עושה. ואז ממשיכה לדבר ולהזכיר לו את זה. ואני לא מחובבי רוס. למעשה הזוג הזה דיי שנוא עלי כבר. אבל אני הייתי חייבת לכתוב, לא מאהבת מרדכי, אלא משנאת המן.
מוצגים א, ב:



 

didalf

Well-known member
אני זוכרת את הקטעים האלה


ואני לא יודעת מה היה לה לחפור במשך 19 עמודים אבל בשורה התחתונה הוא כן אשם לחלוטין בפרידה כי הוא התנהג אליה מגעיל ואכן צריך לקחת אחריות על הכל. ורוס עדיין הרבה יותר מעצבן.
&nbsp
אבל בכללי אני מסכימה שהם זוג מעצבן.
&nbsp
מרגיש לי כאילו גם בשנת 2118 האנושות עדיין תתווכח על זה
 

twisted nerve1

New member
נו בסדר

אז היא יכלה פשוט להגיד לו שיגיד שהוא לוקח אחריות ולא לכתוב לו פאקינג 19 עמודים!! ואז עוד להמשיך לדבר איתו על זה כאילו דיי חאלס. או שתסלח לו או שלא אבל אני שונאתתתתתת את הקטע הזה שכאילו סולחים למישהו ואז מזכירים לו את זה כל הזמן את הדבר ש"סלחו" עליו. ארגגג היא כ"כ מעצבנת אותי בקטעים האלה ועוד לא הזכרתי שהוא נפרד מהבחורה שהוא יצא איתה לפני כל סאגת המכתב בשבילה כי היא ביקשה ממנו!
ואני גם לא נכנסת אפילו לזה שהיא נסעה לפרק לו את החתונה עם אמילי.
כאילו הוא עשה דברים מעצבנים אבל הוא גם נורא התנצל עליהם וגם כאילו אני יכולה לראות מאיפה זה יכול לבוא ולהבין לפחות שזה מקנאה כי הוא אוהב אותה. נכון זה לא בסדר, אבל זה אנושי. לגרום למישהו לקרוא מכתב של 19 עמודים על כל מה שהוא עשה לא בסדר ואז לבקש ממנו לקחת אחריות על כל זה ואז להמשיך לדבר איתו ולהזכיר לו את זה זה פשוט להשפיל. זהו. טובנו. לא נגיע להסכמה.
 
עוד משהו מצחיק

בתחילת הפרק שהם נוסעים לחוף הים פיבי משתמשת במונח BFF ואז נאלצת להסביר את זה לכולם כי לאף אחד אין מושג מה זה אומר.
זה כל כך לא דורש תרגום כיום
 

snirf

Active member
מישהו ראה הרומן4 פרק 8? שוק!


אליסון מתה

העונה התחילה בהיעלמות שלה ואז חזרו אחורה לתאר את מהלך האירועים עד להווה...בפרק 7 כבר הייתה לי התחושה שאולי היא מתה, הרי אם היא לא אצל אבא שלה(שזו הייתה ההנחה השנייה, אבל לא הגיוני שייצרו כזה מתח בגלל זה...)
ואז הגיע פרק 8. אליסון מתה. קול כזה מסכן...אומנם נוח התגבר עליה, אבל קול לאחר הפרק המרתק שהוא נסע "לחפש את עצמו"-גילה שהוא עדיין מאוהב באליסון...כשכבר חזר להילחם עליה, הבין שהיא נעדרת עד שגילה שהיא מתה.

מקווה שיהיה פרק על אליסון שיסביר מה בדיוק קרה לה...קול מניח שבן רצח אותה, מקווה שלא...זה יוריד מהאיפקט של האירוע (הטביעה את עצמה=סמלי, עזבה את הבת שלה=קשה להאמין...)
אני מופתע בעיקר גם מהעובדה שהתסריטאים החליטו לפרק את "הרביעייה" למרות שצפויה עונה נוספת! במיוחד גם שאליסון הייתה הטריגר להכל...
אני חייב לקרוא ולדעת אם זה תוכנן, ומה בדיוק עמד מאחורי זה.
 
למעלה