דיוני סדרות לאמצע השבוע

אולי אני אתחיל לראות

יש לי טלוויזיה חדשה ואני צריך משהו לצפות בה. ויש את זה באמזון וידאו פריים, אז בכלל נוחות.
&nbsp
אני יותר מצפה לראות את יו לורי מאשר את טום (זה הTom H הלא נכון
)
 
תודה

LG OLED
55 אינץ
והמסך דק כמו טלפון נייד (לא שזה ברור לי איך זה יתרון ממש...)
 

didalf

Well-known member
זה ה- Tom H הכי נכון


ויש בסדרה הזאת מסתבר עוד שחקן בריטי בשם טום הולנדר (אבל הוא לא חתיך בשום צורה). הם משתלטים על העולם.
&nbsp
אף פעם לא ראיתי האוס אז אין לי רגשות ליו לורי.
&nbsp
אבל יופי תראה
סה"כ 6 פרקים של שעה. ותתחדש.
&nbsp
 
האדם הזה הוא חוצפן

בעצם השם שלו הוא טוען שהוא יותר טום הולנד מטום הולנד עצמו.
מעניין אם הם היו אי פעם במשהו יחד...
&nbsp
יש לי רגשות כלפי יו לורי לא רק בגלל האוס, אלא גם Blackadder וכל מיני סרטים.
לא משיכה, אבל הוא פשוט מגניב.
&nbsp
אז ראיתי פרק ראשון והרגיש די ארוך ומעייף, אבל גם טוב, ואני מקבל שזאת מין התחלה כזאת, אז אני מקווה ליותר טוב בהמשך.
&nbsp
ותודה
 

twisted nerve1

New member
אני בדקתי על מה הסדרה בעקבות ההודעה שלך

וכמו ניק גם אני יותר רוצה דווקא לראות את זה בגלל יו לורי מאשר טום הידלסון. מצטערת לא לסכול אותי, אני לא כזה מתלהבת מטום הידלסון, אולי כי לפעמים אני מפתחת אנטי לדברים שכולם מתלהבים מהם. (אולי אני דווקא אוהב אותו בתור לא לוקי כי אני קצת אנטי ההערצה ללוקי יותר מאשר לטום) אבל הסדרה נשמעת נחמדה וגם זה קצר, רק 6 פרקים אז רשמתי לי, אבל זה יכול לקחת קצת זמן עד שאני אגיע לזה.
&nbsp
 

didalf

Well-known member
Once upon a time


היה לנו טעם נורא דומה והסכמנו על הכל. ויום אחד לקחת פניה לא נכונה למקום אפל ועכשיו את אומרת דברי כפירה על טום ולוקי. אבל אני אסלח לך כי אני מחבבת אותך
(אני אולי סלחתי, אבל אם הצבא של לוקי יגיע אלייך אני לא אעזור
).
&nbsp
אבל כן תראי

&nbsp
אני גם לפעמים מפתחת אנטי לדברים שכולם מתלהבים מהם, אם אני מוצאת אותם סתמיים ואז כולם ממש מתלהבים ואז זה מעצבן אותי ומתפתח לאנטי. אבל לפעמים הרוב כן צודק. ואם הטעם שלי כן קולע למשהו שיש הסכמה רחבה לגביו אז אני לא אשנא אותו רק כדי לצאת מיוחדת (אבל אני בהחלט לא אומרת שזה מה שאת עושה עם לוקי. אני מאמינה לך)
 

twisted nerve1

New member
את טועה! זאת את שלקחת פניה לא נכונה


והתחלת לאהוב את כל המארוול והאקסמן שלך
(שזה דפוק מצידי להגיד כי אני ראיתי את הסרטים של מארוול ואקס מן הרבה פני שאת ראית ונהניתי מהם בדרגות משתנות, אבל אף פעם לא פיתחתי כזה קראש על ג'יימס מקבוי ות'ום הידלסון כמו שאת פיתחת, וזה לא שאני שונאת אותם או משהו, פשוט אין לי דעה כזו נחרצת עליהם).
אני נוטה להתפנגרל על דמויות בדיוניות לרוב שנמצאות במערכת יחסים כלשהי כי זה קצת יותר השטיק שלי, ולא חושבת שקרה לי שהתפנגרלתי על שחקן/דמות שהיא עומדת בפני עצמה ואין לה איזה מערכת יחסים מעניינת עם מישהו אחר (לרוב רומנטית, אבל לא חייב. כמו שאהבתי את ג'סי משובר שורות בגלל המערכת יחסים עם וולט).
האמת היא שאני לא אנטי לוקי. אני פשוט לא כזה משתגעת ממנו, אבל כן יש גם קצת חלק שאולי לא נותן לגמרי צ'אנס כי לפעמים כשכולם אוהבים משהו זה עושה לי אנטי.
האמת דווקא עם בנדרדיק קמבבץ' היה לי תהליך שבהתחלה לא התחברתי (זה היה כי נתקעתי בפרק השני של שרלוק הרבה זמן לקח לי זמן להצליח להמשיך לראות ואז רק התחלתי לאהוב את הסדרה ואת הדמות של קמבברץ', ואז אהבתי את השחקן אז אהבתי אותו גם בתור דר' סטריינג').
אגב, מעניין אם שמת לב- גם קמבבנץ וגם רד"ג שיחקו את שרלוק בעיבודים שונים (קמבברבץ' בגירסה הטלוויזיונית הבריטית ורד"ג בסרטים של גיא ריצ'י. זה סתם משעשע אותי לאור לאינטראקציה שיש להם באינפיניטי וור).
בכל מקרה זה טוב ובסדר גם לא להסכים לפעמים על דברים
יש מספיק דברים שאנחנו מסכימות עליהם, ומי יודע, אולי דווקא אני אפול בקסמיו של הידלסון בסדרה הזאת (אם כי אני בספק, אני פשוט לא מפתחת אובססיה על שחקנים אף פעם, רק על דמויות)
 

didalf

Well-known member
זאת אכן הייתה פניה מוזרה מאד


אבל היא הובילה אותי לעולם קסום

&nbsp
אני אוהבת את מערכת היחסים של לוקי עם תור, במיוחד בסרט השלישי. אבל היא פחות דומיננטית יחסית לאלה שאנחנו אוהבות בסדרות אז בסדר.
&nbsp
"בנדרדיק קמבבץ'"
זה בנדיקט קמברבאץ'. אותו האמת אני ממש לא מבינה למה כ"כ הרבה מתלהבים ממנו. בעיקר פאנגירלס, כי יכול להיות שהוא שחקן טוב אבל חתיך הוא לא. פעם לא סבלתי אותו ועכשיו אני עדיין לא כ"כ אוהבת אותו אבל הוא גם לא מפריע לי. וכן אני יודעת ששניהם שיחקו את שרלוק. היה איזה סרטון כזה ששחקנים מאינפיטי וור קראו כל מיני טוויטים של מעריצים, והיה אחד שאמר "אם בשום שלב בסרט סטריינג' לא יגיד לטוני (או להפך) "נו שיט שרלוק" אני אכריז על הסרט ככשלון"
.
&nbsp
אני פעם הייתי מפתחת אובססיה יותר על דמויות אבל פשוט לאלה של הקולונוע יש יותר ראיונות שבהם הם כובשים אותי מאשר שחקני טלוויזיה, אז עכשיו הקראש שלי יותר על השחקנים עצמם.
&nbsp
 

didalf

Well-known member
אה ועוד משהו


לגבי זה שאולי תאהבי אותו לא בתור לוקי - יש מצב. כי הוא לא הזכיר לי את לוקי בכלל. ולי יש הרי נטיה כשאני אוהבת מישהו בגלל דמות מסויימת לחפש את הדמות הזאת בכל דבר אחר שהשחקן עושה, ובאמת ששכחתי מלוקי. הוא לא הזכיר לי אותו בשום צורה ולא חיפשתי אותו. ואם לי זה היה ככה אז לאנשים יותר אובייקטיבים ממני יהיה אפילו קל יותר לעשות את ההפרדה.
אולי זה בגלל השיער, ברגע שהוא בלי שיער שחור הוא לא דומה ללוקי בכלל. זה ממש מוזר, יש שחקנים שמחליפים תסרוקות ופאות וזקן ותמיד דומים לעצמם, וטום בלי שיער לוקי נראה לי שונה לחלוטין. (ועם השיער הוא נראה רק כמו לוקי ולא כמו עצמו).
 
בעניין קשר לעולם של מארבל -
לפרק 1 של מנהל הלילה

היה משפט מהפרק שמאוד הזכיר לי ברוח הדברים משפט מהסרט קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים, שפיטר פרקר (טום הנכון) אומר.
*וחקרתי ומצאתי את שני המשפטים בדיוק
&nbsp
המשפט ממלחמת אזרחים של פיטר פרקר:
When you can do the things that I can, but you don't… and then the bad things happen… they happen because of you.
&nbsp
והמשפט של מנהל הלילה מהפרק:
Listen, if there is a man selling a private arsenal to an Egyptian crook and he's English and you're English and those weapons could cause a lot of pain to a lot of people, then you just do it.
&nbsp
רוח הדברים של שניהם זה שכשאתה יכול לעשות משהו שיעזור לאנשים, אז בעצם יש לך מחויבות מוסרית לעשות את זה.
&nbsp
מעניין אם זה סתם מקרי שחשבתי על הקשר הזה בין שני המשפטים או שטום הידלסטון בכל זאת גרם לי לחשוב על סרטי מארבל, למרות שהוא באמת לא מזכיר בכלל את לוקי שם.
 

didalf

Well-known member
הא דווקא לא חשבתי על זה בכלל


אבל כן יש להם רעיון דומה למשפטים האלה.
&nbsp
ניק אתה משתמש לא נכון ב"טום הנכון".
אבל בוא נעצור את זה כי תראה איך הם חמודים ביחד

&nbsp
היה רק משהו אחד שגרם לי לחשוב לרגע על לוקי אבל נדמה לי שזה היה בפרק השני אז אני לא אגיד עדיין.

 

1Shir

New member
הסמויה
עונה רביעית
התחלתי פרק אחרון


הקטע שלפני הפתיחה הרגיש לי לא נכון אז עצרתי לכתוב (עדיין לא ראיתי את הפרק האחרון) אבל נתחיל מהתחלה:

פרק 10 - שאלתי על מקנולטי ורואים אותו קצת מתנהג כמו מקנולטי שאנחנו מכירים אבל בקטנה בלי ההרס העצמי.
התבאסתי שבאבס הפיל ככה את הארק עם המעצר של הכומר, כי זה פוגע גם בבאבס (כלומר בקשר שלו עם המשטרה, נכון שהארק אידיוט אבל הוא לא רע), גם בהארק שאני אוהבת אותו כי הוא לא פועל מתוך רוע ויש לו קטעים חמודים, גם בקרקטי שזה מסבך אותו עם הכמרים והמשטרה והוא גם ככה מסובך, ואפילו בכומר שריחמתי עליו שככה עצרו אותו.
אהבתי את סיום הפרק שכריס הורג במכות את האבא החורג של מייקל (מעניין שהפרק גם נפתח באלימות לא נעימה לצפייה, השוטר הרשע שובר לילד את האצבעות), זה מאוד מתיישב עם הדמות שלו שיש לו כאן מטען רגשי מהעבר.

הפרק הבא מסתיים בעקבות הרמז שרנדי נתן לפרז ופרז נתן לקארב (וכל מה שהארק הצליח בזמנו להבין מהעניין היה: זומבים
), סוף סוף מתחילים למצוא את הגופות!

פרק 12 - מח"ש מגיעים להארק בעניין המצלמה והשקרים והוא מיד לוקח את כל האשמה על עצמו.
כמה מתבקש שבאבס בעל הסטייט אוף מיינד של ילד פרחים לא יצליח לפגוע במישהו אחר וזה רק יתהפך עליו. אחרי יום שלם שלא ראינו את הרעל מגיע ליעדו זה היה צפוי ששרוד השתמש ברעל. עצוב מאוד. מבאס מאוד. גם מה שקרה לבאבס וגם מה שקרה להארק היה יכול להימנע אם באבלס לא היה מתייאש ממנו ובמקום להתקשר לעבוד עליו היה מתקשר לתת לו לעצור את השודד שמאיים עליו. אולי הוא גם היה מצליח למצוא להארק את המצלמה.
סוף הפרק הטראגי של רנדי גם קרה בגלל הארק בעקיפין. בכלל המון דרמות עם הילדים בסוף הפרק. הקטע עם מייקל שיורים בקאטי קטע חזק. וניימונד


עכשיו הקטע שלפני הפתיחה שבאבס מנסה להתאבד בתחנת המשטרה מאכזב אותי, כי מעבר לעובדה הברורה שזה לא דבר רצוי, זה נראה לי נורא לא אופייני לדמות שלו כי הוא שורד, אבל אולי זה העניין, להראות שמשהו סוף סוף שבר אותו לגמרי.
אני מתלבטת אם קשה לי להתחבר לזה כי זה לא מרגיש נכון וזה סתם קטע הכי גרוע בסדרה, או שזה כן יכול להרגיש נכון ואז זה מבאס אותי קשות ואני מתייאשת עוד יותר ממה שחשבתי שבכלל אפשרי
כאילו אופציה 1 נראית עדיפה
אבל אולי אופציה 2 נכונה יותר

אחרי שאראה את הפרק האחרון (בקרוב) אולי יהיו יותר תשובות (או עוד שאלות)
 

didalf

Well-known member
רגע אז בינתיים כבר סיימת את העונה?


מעניין שאת עדיין מחבבת את הארק. הוא זכור לי ממש אידיוט בעונה הזאת.
אם חושבים על איך הוא וקארב היו בהתחלה צמד קצת טמבלים וקארב התקדם גם מקצועית וגם ערכית בעוד הארק נשאר אותו אידיוט וכל מה שמטריד אותו זה שיכעסו עליו שהוא איבד מצלמה ובגלל זה הוא דופק את כולם ובמיוחד את רנדי
 

twisted nerve1

New member


הארק כזה אדיוט כל הזמן. איך אפשר לאהוב אותו? גם נדמה לי שהוא אחראי אולי העקיפין למה שקורה לרנדי ולכן הכי כעסתי עליו על זה (אולי אני מתבלבלת). קארב עובר תהליך יפייפה והופך לשוטר טוב ואכפתי
 

1Shir

New member
כן! סיימתי עונה 4
+ תגובות לשלושתכם


קודם כל מיקי כן זה בדיוק מה שכתבתי
"סוף הפרק הטראגי של רנדי גם קרה בגלל הארק בעקיפין"
אני כן אוהבת אותו כי הוא כן חמוד ומצחיק, ואין לו כוונות באמת רעות, הוא פשוט רק לא חכם, וזה מייצג הרבה אנשים
הדמות שלו מוסיפה הרבה כי הוא לא רשע ומצד שני הוא גם לא טוב, אין לו איזו אג'נדה שהוא פועל לפיה, הוא רק מנסה לשרוד, ואין לו הרבה כישרון

ניק - קשה לי לענות איזו עונה יותר כי אהבתי הכל, ונראה לי שגם ככל שראיתי יותר אז אהבתי יותר, ואולי גם כל עונה לוקח כמה פרקים להיכנס יותר לאווירה ולעניינים ואז עם ההמשך זה הולך וממריא, אולי בכ"ז עונות 2 ו-4 היו יותר מרתקות בסופו של דבר. מבאס שבקרוב נגמר.

לגבי הפרק האחרון, אז מקנולטי עוזר לבודי להשתחרר ממעצר, גם כדי לעזור לו וגם כדי לעזור בחקירה, ובסוף שני הדברים נהרסים, כי בודי לא מעוניין להלשין וגם הדמות שלו מגיעה לסיומה
לפחות העניין הזה גורם לג'ימי לחזור ליחידה

בכלל היה פרק חזק מאוד אצל כל דמות. הכי מצחיק עניין הטבעת שמרלו שואל את מייקל: מאיפה יש לך את הטבעת הזו?!
ואהבתי שהוא אומר לו, לא זה בסדר אתה יכול לשמור אותה (מייקל לקח אותה מהשוטר הרשע ההוא שהם התנקמו בו)

אמנם לאורך העונה היה סיוט לראות את הילדים בשיעורים, אבל הלכתי ונקשרתי לילדים האלה, ונורא הזדהיתי עם הקטע שלהם במסעדה המפוארת שהם נהיו ממש מדוכאים (גם אני בסיטואציות כאלה או מתפרעת או מדוכאת או יותר נכון גם וגם), ועם מה שקולווין הסביר עליהם, שכל מה שמערכת ה"חינוך" אומרת להם בכלל לא רלוונטי עבורם, במצב הזה הם פשוט רואים דרככם (משפט מדויק).

ראיתי רק את הקטע הראשון בפרק הראשון בעונה החמישית. שיר הפתיחה החדש נחמד. התרגיל עם המקדונלדס כזה ברור
המשפט של באנק בעניין הזה שנאמר בקטע שלפני הפתיחה ממש הרגיש לי משפט מתאים לציטוט והופתעתי שהוא באמת היה הציטוט למרות שהוא כבר נאמר
 
למעלה