דיוני סדרות לסוף השבוע

1Shir

New member
ולגבי מה שכתבת אני לא יודעת - בארה"ב הכול בגדול ופסטיבל אבל

תכלס גם שם אחוז גדול מהאנשים הוא כמוך (וכמוני, כן? לא מתעניינת בפוליטיקה. גם לא ארצית)
 

1Shir

New member
מכירים את זה, שיש במהלך היום משהו שמזכיר לכם משהו שחלמתם שעד

לאותו הרגע לא זכרתם שחלמתם אותו? אז כשנכנסתי לפורום פתאום נזכרתי שחלמתי שיש שרשור המלצות על סדרות דוקו שמציגות עוולות, והאמת שאני לא לגמרי בטוחה אם זה היה חלום או שיש דבר כזה באיזה פורום אחר בתפוז?... כנראה חלום

אולי חלמתי את זה בגלל הסמויה שהיא מאוד "חברתית" יחסית, רוב החלומות שלי בכלל היו על זה שאני נמצאת במוסד כלשהו של צעירים עבריינים, כורתת בריתות וזוממת מזימות... מעניין באמת למה
(ואגב בחלק מהחלום ירד גשם סוער בחוץ, ולא מובן לי איך אני חולמת דבר כזה כשאני ישנה בלי שום אמצעי קירור ועם שמיכת פוך עליי/ליידי, במזה"א הנוכחי...)
 

Lion_Heart

Well-known member
אז...חלמת חלום מוזר?


ואין שום דבר רע בשמיכת פוך בכל מזג אוויר
 

1Shir

New member
דווקא לא כזה מוזר אבל כן חלום
שמחה שאתה תומך בי על שמיכת

פוך בכל מזה"א זה פשוט בגלל שאין לי כוח להחליף שמיכות
 

נמרוד2016

New member
נרקוס


החלטתי לנסות אותה, חסרות לי סדרות לצפייה, בעיקר בגלל שאני רוצה לצפות ללא המתנה לעונות חדשות שעולות, אז אני איתה כרגע, פרק ראשון.
אני לא בטוח שהיא הטעם שלי, אבל נראה בהמשך, מה החוות דעת שלכם עליה?
 

LeRanch

New member
אני לא התחברתי


צפיתי עד אמצע העונה הראשונה עד שהגעתי למסקנה שהיא לא מעניינת יותר מדי.
 

snier 1991

New member
אני עדיין צופה בה אז זה אומר משהו

אבל היא לא מדהימה, נחמדה.
יש בה רגעים טובים יותר וטובים פחות, בגדול זה סדרת מאפיה/ברוני סמים די טיפוסית שלא מחדשת שום דבר עם שימוש נהדר בחומרים אמיתיים מחד ועריכה מוצלחת מאד ומנגד דמויות ראשיות (לא פבלו, השוטרים) מחורבנות וויס אובר הגרוע ביותר שראיתי בחיי.
 

snirf

Active member
לא צפיתי. אבל אם אתה מחפש סדרת פשע טובה אז...

ממליץ על-ממלכת החיות וPOWER
שתיהן מעולות ומשתבחות מעונה לעונה
 

Lhuna1

New member
"היום בעוד שנה" עם אסי עזר בקשת
(מכיל ספוילרים)

טוב מרוב שעמום וקצת סקרנות יוצא לי מידי פעם לצפות בזה וזה בגדול הולך ככה:
&nbsp
מראים סיפור + ראיון עם אסי של משתתף שצולם לפני שנה. למשתתף יש מטרה שהוא רוצה להשיג בעוד שנה מאותו זמן. נגיד מתמודדת שמנה שרוצה להוריד 50 קילו.
אז מכינים כתבה מצולמת וראיון, לרוב "מרגש" כמיטב מסורת הריאליטי בימינו, ובסוף הראיון הבטחה נחושה עם ניצוץ בעיניים של המתמודד בפני הקהל לעשות הכל בשביל לחזור לאולפן שנה אח"כ כשהמטרה הושגה.
אכן מרגש ומשכנע.
ואז אסי עובר לחלק השני של האולפן, בו מצולם "היום" ומכריז שאינו יכול כבר לחכות לפגוש מעבר לדלת את המשתתפ/ת.
גם אנחנו כבר לא יכולים לחכות! מרגש כבר אמרנו? לפני רגע ראינו אותה שמנה ונחושה - תיכף נראה אותה בג'ינס שכל כך רצתה להכנס אליו!
ואז נפתחת הדלת והמשתתפת....
אוי...
עדיין שמנה.
זה כאילו תוכנית שמלמדת איך ליצור ציפיות שווא ואז לאכזב בגדול

פה ושם יש כאלה שמשיגים את המטרה שלהם פחות או יותר - בעיקר כאלו שהיתה להם מטרה קלה (עולה חדשה שרצתה ללמוד עברית חחחח)
צריך אולי לתת להם קרדיט שזה יוצא אמיתי ואמין כשאנשים לא מצליחים לעמוד במטרות שלהם כי ככה זה באמת בחיים. אבל זה כאילו ההיפך ממה שרצינו לראות, כאילו מה כיף בלראות אנשים מציבים לעצמם מטרה ואז נכשלים בה? זה יש לנו בחיים לא?
&nbsp
 
אניִ חושבת שהתוכנית מבריקה

לפני שהתמכרתי כל כולי לאנטומיה של גריי. ורק בזה כרגע אני צופה. צפיתי גם בטילויוויזיה, ובתוכנית הזו מחיתי דמעה או שניים. היו סיפורים מאוד מרגשים על דברים שאנשים מתמדדים איתם בחיים. מה שיפה בתוכנית שההפקה לא מתערבת בכלל. ככה זה לפחות נראה. המתמודדים מכינים תוכנית עבודה, מה לעשות. מתי לעשות וכולי. וההפקה בעצם מתעדת את השינוי או שלא.
אסי מתגלה כמנחה מבריק. הוא בלי רותם, זה עולם אחר. הרבה יותר רציני, יודע לדבר עם אנשים. וכל היופי הוא שלא תמיד אנשים מצליחים לעמוד במטרה שהם שמו לעצמם. לומדים הרבה על שאפתנות ורצון ועד כמה האדם באמת מוכן לשנות את חייו להגשים מטרה.
 

twisted nerve1

New member
לגיון עד פרק 1X6


טוב זאת סדרה מוזררררררררה. כאילו ידעתי שהיא תהיה מוזרה אבל לא ידעתי שעד כדי כך. האמת שדווקא אהבתי את כל הדברים המוזרים אבל בפרק 6 זה התחיל כבר להיות טו מאץ'.
עדי זה מוזר לי שאת אוהבת אותה, לא הייתי מנחשת שזה הטעם שלך. אמנם הבנתי שזה מבוסס על קומיקס ויש דיבורים על אנשים עם כוחות אבל זאת ממש לא סדרת קומיקס רגילה. היא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול? גם אם כן לא נראה שהם יותר מדי רוצים לקשר את זה לדברים אחרים. אני אמשיך לראות בנתיים. דוקא הייתי מאוד בעניין עד שבפרק 6 הם עשו את הדבר הזה שכאילו מחקו לכל הדמויות את הזיכרון והם לא זוכרים כלום ממה שהיה עד עכשיו והם בבית משוגעים שוב חושבים שהיה להם עבר אחר. ואני שונאת שעושים את זה! אני מניחה שזה לא דבר שיחזיק ליותר מפרק אחד. אבל עד אז הפרקים ממש עפו לי ובפרק הזה כל הזמן הסתכלתי מתי זה נגמר, כי אני שונאת שעושים את הדבר הזה.
&nbsp
+ אוברי פלאזה
 

didalf

Well-known member
או סופסוף


כן זאת סדרה מאד מאד מאד מוזרה

ופרק 6 הכי מוזר בעונה הראשונה ויחסית פחות אהבתי אותו. הכי אהבתי את פרק 7.
אני גם מופתעת שאני כ"כ אוהבת אותה אבל ממש נהניתי. היא גם כ"כ יפיפיה ויזואלית וגם העלילה הייתה ממש מרתקת בעיניי, ולאדעת, לא היה לי כ"כ מבלבל להבחין מה מציאות ומה לא.
&nbsp
חלק מהיקום של מארוול בטח לא כי הם מוטנטים האקסמן עדיין לא שייכים לMCU. אבל הסדרה גם לא חלק מהיקום של הסרטים של האקסמן.
והם לא באמת בבית משוגעים בפרק 6 לני לכדה את המוח שלהם שם הם עדיין בבית הילדות של דיוויד.
&nbsp
וכן אוברי פלזה מעולה ומקריפה בטירוף.
 

twisted nerve1

New member
סיימתי את העונה הראשונה


הבנתי שהם לא באמת בבית משוגעים וזו הדמיה או משהו כזה, אבל זה דבר כזה שהרבה סדרות פנטזיה עושות שפתאום יש איזה פרק או כישוף שכל הדמויות חושבות שמה שקרה לא קרה או משהו כזה ואני שונאת את זה. מזל שזה היה רק לפרק אחד ואז כולם חזרו לזכור מה היה
היא באמת יפה ויזואלית מאוד. אהבתי מאוד את החצי הראשון של העונה, במיוחד כשהם טיילו בזיכרונות של דייוויד, יש לי פינה חמה לסיפורים כאלה שמתרחשים בתוך זכרונות או דמיון ואת זה ממש אהבתי, אבל אז בעצם כשגילו שיש לדייויד את הטפיל הזה (שהיא לני וכל מיני אחרים) לא אהבתי את זה בכלל. פרק 7 עבר לי סבבה. אבל פרק 8 ביאס אותי. לא יודעת כל הקטע הזה שמשהו רע כאילו חי בתוכו הרגיש לי מפגר ולא מעניין.
סורי רציתי לאהוב את זה, אבל לא נראה לי שאני חוזרת לעונה השניה בקרוב (אלא אם כן תגידו לי שהיא לא תעסוק בניסיון להביס את לני או איכשלוקוראים ליצור הזה.
 
למעלה