יולי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
יולי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של


להלן רשימת העונות והסדרות החדשות שיעלו בחודש יולי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של חברת
.


המידע בהודעות הבאות עלול לכלול
ים ולכן הקריאה הינה על אחריותכם




 

LeRanch

New member
תום יער עושה בגרות - סדרה חדשה


תום יער חוזרת אל פנימיית הכפר הירוק כדי לסיים את התיכון ולהפיק לעצמה את רגע הסיום שלא היה לה מעולם: עומדת על הבמה, בוגרת תיכון, מוצלחת. האם היא תצליח סוף סוף להתבגר?

שנות התיכון של תום לא היו קלות. כמי שהיטלטלה כל שנות העשרה בין בתים ובין מסגרות, תום חולמת על הרגע הזה: הבוגרת המוצלחת של השכבה, הכי מקובלת, הכי חכמה, הכי טובה, עולה על הבמה לנאום סוף השנה, לשאת מילים שישאירו חותם רגע לפני שהכל נגמר. אבל כשהיא מגיעה אל מנהל הפנימייה החקלאית בכפר הירוק (בה התגוררה במציאות ולמדה בכיתות י"א-י"ב), בטוחה שהוא ישמח לתת לבוגרת המוצלחת של הכפר את הרגע הזה, היא מגלה לתדהמתה שכדי לסיים את התיכון היא תצטרך לעבור את המסלול שעובר כל תלמיד בשנתו האחרונה בפנימיית הכפר הירוק: לחיות בכפר, להצטרף לשיעורים, לבחור בין תורנות בלול לניקוי האורוות וכמובן להתכונן (בעזרתם של מורים הזויים ואקסצנטריים) לבגרויות בתנ"ך, לשון ומתמטיקה ובסופו של דבר גם להיבחן – ולהצליח.

החזרה לתיכון תזמן מפגשים עם דמויות ומסגרות מוזרות וקיצוניות. שיטות חינוך קיצוניות והזויות ומפגשים עם עולמם הפרוע של בני הנוער יהוו כולם רקע לסיפור. הילדה המופרעת שנזרקה מתיכון אלון, זאת ששמה לענת קקי בתיק ובתור מדריכה בצופים לימדה ילדים בכיתה ה' איך לעשן, תעשה סוף סוף צעדים לקראת התבגרות. בכל פרק ייסגר חשבון אישי ואמיתי, מצחיק וכואב, מהעבר המורכב של תום.

האם היא תצליח במשימה ותזכה לעמוד על הבמה ברגע שחלמה עליו? האם היא סוף סוף תתבגר?

קרדיטים
מפיקים ועורכים אחראים: אבירם בוכריס, לי ירדני בוכריס.
יוצרים: תום יער, דניאל אדר, יערה אוחיון, אבירם בוכריס.
במאי: דניאל אדר.
עורכת ראשית: יערה אוחיון.
תסריט: משה רוזנטל, עידן חגואל, עידו קציר, עומר ריבק?, דניאל אדר, יערה אוחיון, תום יער.
מפיקה ראשית: עידית קליגר.

 

snier 1991

New member
נו תמיד חשבתי שתום יער מושפעת מכל מיני מוצלחים ממנה

אז עכשיו אנחנו משחזרים בעברית את סאמר הייטס היי
 

LeRanch

New member
חפצים חדים / Sharp Objects - סדרה חדשה


מיני סדרה חדשה בת שמונה פרקים מבית HBO המבוססת על ספרה של ג'יליאן פלין ("נעלמת") באותו שם, בבימויו של זוכה האמי ז'אן מארק ואלה ("שקרים קטנים גדולים") ובכיכובה של זוכת גלובוס הזהב והמועמדת לאוסקר איימי אדמס.

קמיל פריקר (אדמס), היא צעירה הנושאת צלקות בנפשה מילדות קשה שבה אחותה מריאן מתה כששתיהן היו קטנות. כיום היא כתבת עיתון בעיר הגדולה, שעברה המורכב צף ועולה כשהיא נשלחת לעיר הולדתה לסקר מקרי רצח של שתי ילדות. כשקמיל מנסה להרכיב את הפאזל הפסיכולוגי מעברה, היא נכנסת לעימות חזיתי עם אימה השתלטנית אדורה (פטרישה קלרקסון, "רסיסי אפריל", "בית הקלפים"). בתקופת מגוריה בביתם של אימה ואביה החורג, היא מגלה שאחותה הצעירה אמה, חיה חיים כפולים שהיא מסתירה מהוריה.

בעת סיקור חקירת הרצח היא מתקרבת לבלש ריצ'ארד וויליס (כריס מסינה, "חדר החדשות"), מוצאת את עצמה נופלת שוב לסדרת הרגלים מסוכנים של הרס עצמי, ומזדהה עם קורבנות הרצח קצת יותר מידי.

קמיל נשאבת לתוך חקירת הרצח ומנסה לגלות בעצמה חלק מהסודות שהעיירה – והמשפחה שלה – מסתירה, כשהתוצאות יכולות להיות הרסניות מבחינתה…

 

LeRanch

New member
שלג צח - עונה שנייה


דרמת הפשע המדוברת מבית FX ("האמריקנים", "טאבו", "אטלנטה", "אויבות"), שיצר ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה") המתרחשת בלוס אנג'לס בשנות ה-80 ובמרכזה תחילתה של מגפת הקוקאין והקראק וההשפעה המהותית והקיצונית שהיתה לה על התרבות שאנו מכירים היום, חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה משרטטת את הדרך שבה הקראק זלג לתוך השכונות (בעיקר שחורות ועניות יותר) החלשות וכיצד הממשלה העלימה עין או עודדה את הסחר בשל אינטרסים גדולים יותר, ובכך יצרה את המגפה הנוראית ביותר שהיא מתמודדת איתה כיום.

העונה השנייה עוקבת אחר אנסמבל הדמויות כשסיפוריהן מצטלבים ונשזרים אחד בשני ובפסיפס של לוס אנג'לס בתחילת 1984, כולן פועלות כדי להשיג את מטרותיהן: כסף, כוח והשפעה. השחקנים בזירה הם: פרנקלין סיינט (דמסון אידריס) יזם רחוב צעיר שמתחיל לחוש את הסכנה שההצלחה מביאה איתה; טדי מקדונלד (קרטר הדסון), סוכן CIA שמגלה שמבצע מימון הסמים הלא מאושר שהוא מפעיל, מאוים על ידי גורמים לא צפויים; וגוסטבו "אל אוסו" זפטה (סרג'יו פריס-מנצ'טה) ולוסיה וילנואבה (אמילי ריוס), זוג מבריחי הסמים שמגלים את העוצמה והפוטנציאל הטמונים בקראק ומנסים לנצל אותם למרות הסכנה הכרוכה בכך.

 

LeRanch

New member
בואי הביתה / Come Home - מיני-סדרה חדשה


דרמה חדשה בשלושה חלקים מבית ה- BBC , מהיוצרים של "עמק האושר" ו"בידיים טובות", בכיכובם של כריסטופר אקלסטון ("דוקטור הו", "סוג א' ") ופאולה מלקומסון ("ריי דונובן").

גרג ומארי היו נשואים במשך 19 שנים כאשר בלי שום סיבה נראית לעין, מארי עזבה את גרג ואת ילדיהם. שנה מאוחר יותר, גרג מתמודד עם גידול שלושת ילדיו לבד ובעיקר עם הבדידות, הגעגועים העזים לאשתו והשאלה המנקרת סביב סיבת עזיבתה. האם יצליח אי פעם להמשיך הלאה כשהוא לכוד בעבר? מה באמת עובר על מארי שעזבה את אהוביה ובחרה לגור כמה רחובות מהם בגפה ומדוע קיבלה החלטה כה משמעותית שתשנה את חיי משפחתה לעד?

 

LeRanch

New member
UnREAL - עונה רביעית


הסדרה שנותנת הצצה פיקטיבית אל מאחורי הקלעים של צילומי סדרות ריאליטי בסגנון "הרווקה", חוזרת בעונה חדשה.

UnREAL היא מבט מפוכח על הדרך שבה סדרות המציאות מייצרות "מציאות" חלופית והמחיר האישי שזה גובה מהאנשים שאמונים על המניפולציה. מפיקת הריאליטי רייצ'ל גולדברג (שירי אפלבי "בנות", "רוזוול") והמפיקה האחראית חסרת המעצורים קווין קינג (קונסטאנס זימר "הפמליה", "בית הקלפים") ממשיכות לשים בצד את היושרה והמצפון שלהן ועושות את מה שהן הכי טובות בו: מפעילות מניפולציות על המשתתפים כדי לייצר את הדרמה שהצופים כל כך רגילים אליה.

העונה החדשה וככל הנראה האחרונה של הסדרה תמנה שמונה פרקים וההשראה אליה לקוחה מסיפור אמיתי שהתרחש בעת צילומי העונה הרביעית של "הרווק בגן עדן", כאשר הצילומים הופסקו בשל תלונה שהגיש אחד המפיקים על התנהגות מינית בלתי הולמת בין שני מתמודדים (לדעתו, המתמודדת היתה שתויה מידי מכדי לקבל החלטה שקולה באשר לקיום יחסי המין עם המועמד שהיה איתה). בסופו של דבר כל הגורמים הודיעו שלא מדובר בהטרדה, העניין נסגר והצילומים חודשו. אבל לדברי השואורנארית של UnREAL סטייסי רוקייסר, "נראה שיש שם סיפור מסתורי ששווה לבחון מקרוב ולחשוף אותו".

ומעבר לעלילה בהשראת הכותרות, העונה הרביעית תהיה עונת "אול-סטארס" בה נפגוש כמה דמויות אהובות מן העבר והפורמט ישתנה מעט ויכיל גם אתגרים שאינם מעולם הרומנטיקה.

 

snirf

Active member
איך כבר עונה 4?!


רק לפני שנייה נגמרה העונה ה-3 בארה"ב...מוזר!
 

LeRanch

New member
זה אכן מוזר


עונות 3 ו-4 צולמו ברצף, אבל לא פורסם בשום מקום מתי העונה הרביעית תשודר, אלא רק שהיא עוברת לחברת הולו לפני השידור בלייפטיים. כנראה ביס יודעים משהו שאנחנו עדיין לא יודעים.
 

Uri04

New member
לא מצאתי ברחבי הרשת אף מקור שמאשר שעונה 4 מתחילה ביולי

מה שכן מצאתי מתייחס לתחילת 2019. ממש מוזר...
 

LeRanch

New member
קומנדו 6 - עונה שנייה


עונה חדשה לסדרת המתח והאקשן של ערוץ History, על צוות קומנדו 6 של יחידת אריות הים – כוח מיוחד המשתייך לחייל הים של הכוחות המזויינים של ארה"ב. הסדרה נכתבה על ידי המועמד לאוסקר ויליאם ברויילס.

העונה החדשה עוקבת אחר צוות קומנדו 6 במשימתו להרוס את רשת הטרור האחראית לירי במפקדם לשעבר ריצ'ארד "ריפ" טאגרט (וולטון גוגינס). הצוות בראשותו של ג'ו "בר" גרייבס (בארי סלואן) מצטרף לסוכנת ה- CIA הפיקחית והעיקשת ג'ינה קליין (אוליביה מאן, "אקס מן- אפוקליפסה", "חדר החדשות") במטרה לסקור את מזרח אירופה, להסתנן לטריטוריות עויינות ומקומות רגישים כמו צ'צניה, כשהם מנסים לאתר את מי שעומד מאחורי רשת הטרור הג'יהדיסטית של מייקל נסרי (דומיניק אדמס) שהחזיק בעונה הקודמת את ריפ בשבי ותכנן והוציא לפועל פיגועים בעולם המערבי. המרדף עתיד להביא את קומדו 6 לגבלות רוסיה, ותוצאות מעשיהם יכולים להצית את מלחמת העולם השלישית.

אל העונה חוזרים קייל שמדיט, חואן פבלו רבה, אדווין הודג', ג'יילן מור, בריאן דיויס ונדין ולסקז. חוץ מאוליביה מאן מצטרף גם אריק לאדין (אימפריית הפשע ,The Killing).

 

LeRanch

New member
תכנית אבא - עונה שנייה


זוכה פרס גלובוס הזהב מאט לבלאנק ("אפיזודס", "חברים") חוזר בקומדיה על אב שמתחיל לבלות יותר זמן עם ילדיו כשאשתו יוצאת לעבודה מחוץ לבית, ומגלה את האמת שכל הורה חייב להכיר בה בשלב מסויים: המלאכים הקטנים שלו הם בעצם חבורה של משוגעים.

לאחר 13 שנים בהן היתה אמא במשרה מלאה, אנדי (ליסה סניידר) חוזרת לשוק העבודה, ואדם מרגיש שהוא מסוגל לתרום יותר בגידול הילדים, אבל נראה שהוא לא מודע לקושי הכרוך בהתנצחות קבועה עם שלושה ילדים שלא יכולים לחיות בלי Wi-Fi.

ובתוך כל התסבוכת, אדם מנהל את חברת הקבלנות שלו עם אחיו הבכור עושה הצרות, דון (קווין נילון, "העשב של השכן"), ונאלץ להתמודד עם אביו העקשן ג'ו שנהנה לחלק לו עצות נוראיות באשר לניהול חייו. אבל בעידודה של אנדי ובעזרתם של החברים שלהם מארי (ג'סיקה צ'פין, "אפיזודס", Veep) ולואל (מאט קוק, "הקאמבק", "תרגיע"), אדם משתלט על הלהקה שלו, יוצר כללים חדשים ומגלה שהוא יכול לעמוד במשימה בכבוד.

 

LeRanch

New member
NCIS: לוס אנג'לס - עונה שלישית


זוהי דרמת חקירות על העולם רווי הסיכונים של יחידה הממונה על לכידת הפושעים המסוכנים והחמקמקים המציבים איום על הביטחון הלאומי. על ידי שימוש בזהויות שאולות ובטכנולוגיות החדשות ביותר, צוות NCIS המורכב מסוכנים מאומנים היטב משמשים כסוכנים סמויים ומציבים את חייהם בסכנה בשטח במטרה לתפוס את המטרות שלהם.

הסוכן המיוחד "ג'י" קאלן (כריס א'ודונל) הוא מעין זיקית המשנה עצמו לכל מי שהוא צריך להיות כדי שיוכל לחדור לעולם התחתון; שותפו הוא הסוכן סאם האנה (הראפר אל. אל. קול ג'יי), לוחם לשעבר ב"יחידת אריות הים" של צי ארה"ב ששירת בעירק ובאפגניסטן. הצוות כולל את הנרייטה "האטי" לאנג (לינדה האנט) יודעת-הכל האחראית על הטיפול בעניינים הפוליטיים הכלולים בעבודה, ובהשגת כל הציוד הטכני עבור פעילות הצוות; הסוכנת המיוחדת קנסי בייל (השחקנית הפורטוגלית דניאלה רוחה) היא ביתו המבריקה של חייל מארינס שנרצח. היא חיה עבור ריגוש האדרנלין שבא יחד עם העבודה כסמויה; מרטי דיקס (אריק כריסטיאן אולסן) הוא בלש סמוי מנוסה ממשטרת לוס אנג'לס שגוייס לצוות על ידי האטי; מומחה הטכנולוגיות אריק ביאל (ברט פואה) מכיר את כל הגאדג'טים החדישים ושולט ביד רמה במחשוב במרכז הפעילות של הצוות ואנליסטית המידע נל ג'ונס (רנה פליס סמית') שזוכה להערכת הצוות על הערכותיה המדויקות ותובנותיה הממולחות.

כשהם חמושים בציוד ההיי-טקי החדשני ביותר ונשלחים באופן קבוע למשימות מסכנות חיים, חברי היחידה חייבים לסמוך אחד על השני כדי שיוכלו לשמור על הביטחון הלאומי.

 

Don Nirtin

New member
בת'כלס התגעגעתי


והלוואי שימשיכו הלאה לשאר העונות

&nbsp
מה שכן היא תתנגש לי עם פוזה ועם הטלנובלות
בעיה.
 

LeRanch

New member
ביל מהאר: ספיישל סטנד-אפ


הקומיקאי, הסטיריקן ומנחה הטלויזיה ביל מאהר מעלה את מופע הסטנד אפ ה- 11 שלו עבור רשת HBO. המופע שצולם בטולסה, אוקלהומה, עוסק בפוליטיקה האמריקאית. מאהר אומר:

"הפרדוקס של חיי הוא שככל שמצב הארץ הולך ומחמיר תחת שלטונו של טראמפ, כך אנחנו נהנים וצוחקים יותר ממופעי הסטנד אפ. אני מניח שמדובר בסוג של שחרור, או כמו ששורקים כשעוברים ליד בית הקברות, או מעין צרחה קדמונית. הקהל רוצה שאהיה מרושע, ואני באמת מרושע. מחצית מהמופע עוסק בטראמפ, אבל אני נחוש שהמחצית השניה תעסוק בי – זו דרכי לומר 'טראמפ, אני לא אתן לך לנצח!' ".

 

LeRanch

New member
אתגר הנינג'ה - עונה שמינית ותשיעית


הסדרה הכי כיפית וגדושת אקשן של הקיץ הקרוב חוזרת בעונות חדשות!

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי, בתקווה להפוך ל"לוחם נינג'ה אמריקאי". השלבים השונים שחלקם מוגבלים בזמן, בוחנים את יכולותיהם, כוחם ומהירותם של המתחרים ורק מי שמשלים את השלבים הראשונים, עולה לשלבים המאוחרים והקשים, בהם יתמודדו על הפרס הראשון בסך מיליון דולר.

28 מכשולים חדשים נוצרו עבור העונה השמינית ומשתתפות בה כ-40% יותר נשים מהעונה שקדמה לה. המקצים נערכו בלוס אנג'לס (אולפני יוניברסל), אטלנטה, אינדיאנפוליס, אוקלהומה ופילדלפיה.

ג'סי גראף, פעלולנית בת 33 שעברה את המקצה הראשון בלוס אנג'לס הפכה ללהיט ויראלי – היא האישה הראשונה שהגיעה לשלבים האחרונים של המשחק- והוידאו שלה המרגש שלה מהמקצה בלוס אנג'לס צבר 50 מיליון צפיות ביוטיוב.
משתתפים נוספים העונה כוללים את קייסי קטאנזרו המרשימה, שחקן ההארלם גלובטרוטרס פליפ וייט והפאוור ריינג'ר האדום לשעבר ברנן מייה.

העונה התשיעית תשודר מיד בסיום העונה השמינית. הסדרה תהיה זמינה בקטגוריית yes REAL ב-VOD.

 
למעלה