דיוני סדרות לאמצע שבוע

Don Nirtin

New member
דיוני סדרות לאמצע שבוע


רק לזה יש לי זמן היום. עוד שעה נוסע לעל אש.

נתראה
 

Don Nirtin

New member
נו מה זה ההתדרדרות המוסרית של זה?


קדימה מקפיץ למעלה.
 
אז Here and Now פרק 1X08


עצוב לשמוע את הבנות יורדות על אמא שלהן ומניחות שהיא מגזימה לגבי משהו בזה שהיא העיפה את האבא מהבית.
מן הסתם הוא לא מודה בפניהן באמת שהוא בגד בה עם זונה.
מעניין אם בסוף הוא יספר לשאר המשפחה, אשתו, או דוק.
&nbsp
דוק נורא מעצבן חלק מהזמן, אבל ממש ריחמתי עליו.
&nbsp
פאריד רק משתגע יותר ויותר.
בעוד ראמון לפחות מוצא בחור חדש לקצת זמן (אבל מה עם הנרי?)
 

twisted nerve1

New member
המעניש - כל העונה


טוב, זה תמיד קשה ככה לסכם עונה שלמה של 13 פרקים. יש כ"כ הרבה דברים להגיד. רק אגיד בהתחלה שמאוד מאוד אהבתי את העונה הזאת. יש מצב שזו העונה המארבל-נטפליקס האהובה עלי ממה שראיתי עד כה (כן אפילו יותר מג'סיקה ג'ונס).
אחד הדברים שאהבתי זה שהיא ממש לא הרגישה כמו סדרת קומיקס. אם הדמות של המעניש לא הייתה מתחילה בדרדוויל היה אפשר לחשוב שזו סדרת אקשן/מתח סטייל הומלנד, הרבה יותר מסדרת קומיקס.
אני מאוד אוהבת את הדמות של פרנק. אם יש דבר אחד שאפשר להגיד שמעצבן בו זה הקטע שהוא מרגיש כאילו הוא חסין להכל. אבל זה לא חדש, זה קורה תמיד בסרטי פעולה (מת לחיות זו דומגא מאוד טובה). אבל פה בניגוד לרוב סרטי האקשן יש 2 דברים:
1. דמות מאוד פגומה ושבורה- כמובן שאני מתה על כאלה- וזה הכי מעניין לצלול לתוך הדמות שלו
2. בעוד בד"כ בסרטי פעולה כמו ג'ימס בונד, אמנם גם שם הגיבור לרוב הורג רק את הרעים והכל בסדר, אבל בגלל שהמעניש נמצא בתוך יקום של קומיקס יש כל הזמן ברקע את הדיון האם מה שהוא עושה זה לגיטימי או לא. כי אין לו באמת זכות להחליט מי ימות ומי יחיה. אבל מה שאני אוהבת אצל פרנק, בניגוד להרבה גיבורים, זה שהוא לא ממש מנסה להצדיק את המעשים שלו בכך שהוא "גיבור" ו"מציל". הוא פשוט בקטע של "קרה לי הדבר הדפוק הזה, זה גרם לי להיות שבור מבפנים, אני חייב להרוג אנשים שקשורים לזה, זה לא יתקן אותי, אבל זה מה יש". וזו כנות מרעננת מאוד שגרמה לי מאוד מאוד להתחבר לדמות שלו.
יש ביקורות על הסדרות של מארבל שהעובדה שהם תמיד נצמדים ל-13 פרקים זה קצת בעייתי כי לפעמים מרגישים מריחה של הסיפור, ואת רוב העונות היה אפשר לספר בכ-10 פרקים. זה אולי קצת נכון לגבי המעניש, אבל איתה הכי פחות הרגשתי את זה. נכון הבנייה של ההתחלה יחסית איטית, אבל זה לא הפריע לי ולא ממש הרגשתי את זה חוץ מהפרק האחרון שרק אותו הרגשתי שהוא נמרח קצת (הפרק בו הוא נוקם ברוסו) והיה אפשר לדחוס את זה בפרק 12, אבל זה באמת זוטות.
אחד הדברים החזקים והמעולים בעונה היה הברומאנס בין פרנק לדייויד. אהבתי מאוד את הדמות של דייוויד. אהבתי שלקח להם זמן לבנות את הק בכלל הדמות של דייוויד הייתה מצויינת. אני לא יודעת כמה צופים משותפים יש לסדרה הזאת ול-girls, אבל השחקן של דווייד משחק ב-girls את אחת הדמויות הכי מעצבנות שראיתי על המסך (והאמת שכל הדמויות ב-girls מעצבנות, אבל הוא זה כבר ליגה אחרת). היה ממש מעניין לי בהתחלה לראות אותו כדמות כה מעוררת הזדהות אבל אחרי 2-3 פרקים כבר לגמרי הוצאתי את הדמות שהוא שיחק ב-girls מהראש והתחברתי לגמרי. גם אהבתי שהייתה דמות גברית שהייתה פחות מצ'ואיסטית והיה לזה התייחסות שהוא יותר נרתע מדם ודברים כאלה. אהבתי גם מאוד את הרגעים שהם התחברו ודיברו על הנשים שלהם ועל החיים שלהם, ובכלל את הרגעים הקטנים שפתאום ראו את החיבור בניהם. זה היה נחמד כ"כ לראות את פרנק מתקשר כמו בן אדם נורמאלי (בהתחשב בזה שהקשר שלהם התחיל כשהוא קשר את דייוויד ערום לכסא במשך איזה פרק שלם).
אהבתי גם את הקטע שהם משתכרים והוא מקנא בפרנק כי אישתו נשקה אותו והוא כזה אומר לו שיש לו יותר גדול משלו וכל זה. בכלל החיבור בניהם העלה את העונה בכמה רמות מבחינתי. סביר שהייתי מאוד אוהבת את העונה גם ככה כי הדמות של פרנק מעולה, אבל החברומאנס והחיבור בניהם פשוט שידרג את זה למשהו כ"כ טוב שנהניתי מאוד גם מהחלקים האיטיים שהוקדשו יותר לבניית הקשר בניהם.
הסיפור עם הדמות של דניאל היה ממש מעניין (החייל שהשתגע והפך לטרוריסט בסוף). גם כי ממש לא הייתי מנחשת שלשם זה הולך. בחצי הראשון של העונה יש המון סימפטיה לדמות שלו, הוא סובל באופן ברור מ-ptsd, כל הקטע שהוא עושה את הבור בחצר שלו, וניסה להתקבל לעבודה הזאת של רוסו. אני תוהה אם קרטיס עשה את הדבר הנכון שהוא טרפד לו את זה. זה נראה בדיעבד שהוא זיהה שעובר עליו משהו נורא, אבל אולי דווקא כי לא הייתה לו מסגרת חזקה וטובה הוא איבד את השפיות ואולי דווקא אם הייתה לו את העבודה הזאת הוא לא היה הופך למה שהוא הפך. הוא גם מעניין בהקשר של פרנק קאסל והמעשים שלו ועניין שהוא רואה את עצמו ככמוהו, זה עוד דבר שבעצם יכול להעביר ביקורת על המעשים של פרנק. גם אם אני דיי סבבה עם כל מי שהוא הורג, עצם זה שהוא מקבל לגיטימציה יכול לתת השראה למקרים כמו של דייויד שהם ממש לא סבבה.
היה גם עוד קטע בקשר אליו, שפרנק שמע שהוא מאיים על קארן ואמר שהוא הולך להרוג אותו, דווקא במקרה הזה לא חשבתי שהוא צריך למות. הוא בבירור היה במצב של אי שפיות מסויים, והוא לא בהכרח היה רשע בעיני. אני הסכמתי עם כל שאר האנשים האחרים שפרנק רצה להרוג, אבל דווקא במקרה הזה הוא עצבן אותי שהוא אמר שהוא הולך להרוג אותו, והסכמתי עם הכעס של קארן שאומר שלא יעשה את זה ויצדיק שהוא עושה את זה בשבילה. מה גם שזה מקרה שבו דיי ברור שאפשר להשיג הרשעה דיי בקלות אם יתפסו אותו. בניגוד לרעים האחרים בסדרה שנמצאים בכל מיני דרגים גבוהים וקשה לתפוס אותם, פה מדובר על אזרח פשוט, בחור צעיר, שמדבר בעצמו על הפצצות שהוא שם. אם ה-FBI היה תופס אותו לא הייתה שום בעיה להרששיע אותו. וכמו שאמרתי, אני לא חושבת שהגיע לו למות, אני חושבת שהוא באמת היה במצב של אי שפיות והוא כן היה צריך לעמוד למשפט וכנראה להיכנס לבית משוגעים או משהו כזה.
הפרק שבו הוא מאיים על קארן היה בדיעבד קצת מפוספס בעיני. גם כי חשבתי שאולי הוא לא ימות ויכול להיות נבל טוב לעונה הבאה, וגם כי בעצם מבחינת עלילה, מה שהפרק הזה עשה זה שבפרק הזה גם מדאני וגם פרנק גילו שרוסו הוא רע. אבל רגע הגילוי היה צריך להיות הרבה יותר אפי בעיני, ולא כ"כ אהבתי איך שעשו את זה. יכלו לעשות את זה יותר טוב. הרי בשבילם שניהם זאת בגידה רצינית (בשביל מדאני כי זה הוא שהרג את השותף שלה). וכל המתח של "אם קארן תמות" היה לא רציני כי ברור שהיא לא תמות.
אבל דווקא אחד הדברים המעולים היה רגע המוות של השותף שלה. אם יש איזה קלישאה שלרוב תמיד מעצבנת אותי בסרטים וסדרות ומוציאה אותי ממש מהרגע, זה הקטע הזה שדמות מתה, ודמות אחרת רצה אליה, והדמות שגוססת כולה כזה יכולה לדבר ולהגיד מילים אחרונות ואז למות באופן פואטי בידיים של הדמות האחרת (אהם... דרדוויל 2
). פה סצנת המוות הייתה כ"כ טובה כי היא רצה אליו והוא לא הצליח לדבר וזה הרגיש כ"כ ריאליסטי. וזה היה ברור שהוא מנסה לספר לה על רוסו- והייתי כזה- תספר פלייזזזז.. אבל אז הוא מת בלי להצליח שזה היה הרבה יותר טוב מבחינה סיפורית בעיני.
הקטע שעשו כאילו הרגו את דייוויד- הייתה כנראה צריכה לחשוד שזה לא אמיתי, אבל הם לגמרי הצליחו לעבוד עלי. הייתי לגמרי כזה - לאאאאעעעעעעעע כשהוא "מת" ובאמת חשבתי שהרגו אותו- לכן לא הפריע לי שראו שהוא חי. נשמתי לרווחה. לא יכול להיות שאנחנו איתו כל העונה והוא ימות לפני שהוא יתאחד עם המשפחה שלו!
טוב, כתבתי ממש הרבה ואני לא יודעת אם עברתי על כל מה שאני רוצה.
מה שבמיוחד אהבתי בסדרה זה העובדה שהדמות שלפרנק מורכבת כ"כ ומעניינת. אני אוהבת שהסדרה מעלה שאלות לגבי מוסר ולגבי העניין שפרנק הורג ולא ממש נותנת תשובות. יש כל מיני דמויות שאומרות כל מיני דברים שונים על זה, ואני סוג של יכולה להסכים באיזה רמה גם אם אלו שמצדיקים אותו וגם עם אלו שלא. אני אוהבת את זה שבעצם הסדרה לא נותנת מסר חד משמעי. ומאוד אהבתי גם הסצנת סיום שבה הוא מגיע לקבוצה של קרטיס ואומר שעכשיו כל המלחמות שלו נגמרו ולכן הוא מפחד כי הוא לא יודע מה הוא ומה הוא יעשה עכשיו שהנקמה נגמרה.

כל מיני הערות:
חלק דברים שאני שמתי לב חלק ראיתי בסרטונים שחיפשתי אחר כך- סוג של איסטר אגס לעולם של ה-mcu- היו הרבה רפרנסים גם לסדרות אחרות וגם לקומיקס וכל מיני הסברים, לא הכל כזה חשוב לי אבל כמה דברים נחמדים בעיני:
- פעמיים בסדרה לפני שפרנק מנסה להרוג אנשים הוא אומר את המשפט: "One Batch, Two Batch, Penny and Dime" - הוא מסביר בדרדוויל למה הוא אומר את זה- זה שם של ספר שהוא היה קורא לבת שלו
- יש כמה דמויות שלפי סרטון שראיתי מופיעים בעוד כמה סדרות של מארבל בתפקידים קטנים, אבל הכי היה נחמד זה שראיתי שהיה איזכור למיקרו בעונה 1 של סוכני שילד (סקיי מציינת את מיקרו כאחד ההאקרים שהיא מכירה, בימים שהיא בעיקר הייתה האקרית).
- הראו את הפלשבק של סצנת הקרב שהמפקד של פרנק סיפר עליה במשפט שלו בדרדוויל 2.
- פרנק קורא בתחילת העונה את מובי דיק- אדם שהחליט להתנקם באויב שלו וזה הייתה מטרת כל חייו (כמובן שהסימבוליות לפרנק ברורה).
- רוסו קורא את תמונתו של דוריאן גריי שזה גם סימבולי כי זה מדבר על אדם שמכר את הנשמה שלו עבור להיאשר יפה שזה דבר שאפשר לתאר את רוסו בזה (אמנם הוא סתם יפה בלי קשר לזה שהוא רע, אבל הסימבוליות ברורה).
- באחת הסצנות בין רוסו למדאני בתחילת העונה, כשהם שוכבים (לפני שהיא יודעת שהוא רע) הוא מספר לה על הצלקות שלה, והיא אומרת משהו כמו:
 

twisted nerve1

New member
המשך לא נכנס הכל


&nbsp
- באחת הסצנות בין רוסו למדאני בתחילת העונה, כשהם שוכבים (לפני שהיא יודעת שהוא רע) הוא מספר לה על הצלקות שלה, והיא אומרת משהו כמו: ואין לך בכלל צלקת על הפרצוף היפה שלך. ובכלל עושים עניין גדול מהיופי של רוסו, כך שמאוד אהבתי שבעצם בפרק האחרון פרנק משחית את הדבר הכי בולט בו- את הפרצוף שלו. כבר בהתחלה כשהוא יורה בו בלחי- אמרתי- הא! הוא כבר לא יוכל להגיד שאין לו צלקות על הפנים, אבל מה שהוא עושה לו עם הפרצוף בהמשך זה כבר רמה אחרת (וזה היה מאוד מספק, כי מאוד הגיע לו).
- בהתחלה מדאני והשותף שלה מדברים על אמון והם ממשיכים להזכיר את זה (היא אומרת שהוא צריך לקנות את האמון שלה והיפך) וחשבתי שכל הדיון הזה מאוד נכון לקשר של פרנק ודייויד שגם שם היה קטע ארוך שהיה צריך לבנות אמון (בעיקר אמון של פרנק בדווייד) אבל הוא בהחלט נבנה יפה.
 
עכשיו זאת חפירה כמו שאני מצפה ממך


אבל אני לא מוצא כמעט מילים להגיב. בעיקר כי עבר זמן ואני לא זוכר מספיק טוב.
&nbsp
אני חייב לומר שאני לא הייתי כל כך מעוניים בקו העלילה של דניאל הזה. בסופו של דבר זה התחבר בסדר ולא הייתי נגד זה.
&nbsp
אהבתי את הפרק שבו הוא מת וזה שהראו דברים באופן לא כרונולוגי ממש. נכון שבגלל זה ידענו שקארן למשל שורדת, אבל זה לא היה העניין כי באמת היה ברור שהיא לא תמות כאן.
אני דווקא אהבתי את איך שנעשה הגילוי על רוסו. לא בטוח למה.
&nbsp
גם ממש אהבתי את הדמות של דייויד (לא ממש קשור אבל נראה לי שהוא הדמות הראשונה בMCU שהוא באופן ברור יהודי). אחד הדברים שאהבתי זה שהוא הצליח להערים על פרנק בקטע שם שהוא היה קשור לכיסא והוא הצליח להזריק לו משהו.
&nbsp
המוות של השותף של מדאני היה סצנה מעולה באמת.
&nbsp
בכלל אהבתי את הדמות של מדאני (אפילו שבהתחלה היה קשה להתחבר אליה)
אהבתי מאוד גם את אמא של מדאני, אבל זה קשור גם לזה שהיא משחקת בסדרה אחרת שאני רואה.
&nbsp
רוסו היה דמות נבל מעולה לעונה לדעתי. מאוד מורכב. אני חשדתי שהוא "רע" די מוקדם, אבל הגילוי עדיין בא לי איכשהו כהפתעה. והייתה לו מורכבות מעניינת.
והעניין עם האמא שלו היה נוראי
 

twisted nerve1

New member
תודה באמת שנזכרת להגיב


לא קלטתי שדייוויד יהודי, אבל זה לא כזה משנה לי.
אני אהבתי את מדאני מאוד מההתחלה, אבל עוד יותר אחרי סצנת המוות של השותף.
אני דווקא לא חשבתי שרוסו רע לפני שהראו לנו, אבל זה יותר כי לא ממש ניסיתי לחפש טוויסטים, וראיתי בלי לנתח יותר מדי. גם הראו לצופים שהוא רע יחסית מהר בעונה. היה משהו בהתחלה שהוא הזכיר לי את דוריאן גריי, אז בלי קשר לא אהבתי אותו כי כל הזמן עשו עניין מכמה שהוא יפה (שהוא כן יפה אבל זה היה מעצבן איזה עניין עשו מזה).
רגע עכשיו אני נזכרת שהוא שיחק גם בווסטוורלד לא? הוא היה מוכר לי ולא זכרתי מאיפה. גם שם הוא היה דיי מנאיק לא?
וכן, הסצנה עם האמא הייתה מזעזעת
 
The Mick


לרוזאן נמאס לנקות אחרי הבת של דרלין והן נכנסות לוויכוח בקשר לאיך נכון לגדל ילדים..האריס מתגלה כגנבת ודרלין מתקשה להתמודד..הקטע שרוזאן דחפה את הראש שלהלכיור..:/
היא רוצה לחזור הביתה לשיקאגו...
&nbsp
רוזאן נתקשה להתמודד עם הזקנה....היה מצחיק עם המעלית...
 
the.mick.s02e20


סרינה צריכה לעזוב לייל ולא ממ ברור אם התבקלה או לא..
ציקי מנסה להבין למה דחו אותה ואז גלה שבסברינה פשוט מפחדת ללכת....גם ג'ימי מתקשה להתמודד עם עזיבתה..
בסוף היא מסכימה ללכת לייל אבל אז....
מקווה ששהיא בסדר...

ציפ מוצא חברה הזויה...
 
Blackish.S04E18


גוניותר מתקבל לסטנפורד אבל בו ודרה לא יודעים אם לממן לו את זה...
לבסוף דרה לוקח אותו להאוורד- קולג' של שחורים וגוניור בוחר ללמוד שם...
&nbsp
אני אוהבת שהפרקים והעלילה מדברים על נושאים חשובים ואני מניחה שזה גם הקטע של התוכנית אבל מודה שכבר הנושא של הלבנים/ שלחורים דיי נמאס עלי...
 

panda0zombie

New member
ציידי הצללים עונה 3 פרק 3


אז ג'ייס הוא הינשוף. הייתי צריכה לראות את זה מגיע... מניחה שזה התוצאה שמקבלים אחרי שמחזירים אותך לחיים
&nbsp
אני מרגישה רע בשביל מריס שלוקחים ממנה את הרונות אבל להגיד את האמת די מגיע לה לפי מה שהיא אמרה על מה שעשתה בעבר
&nbsp
אז סיימון לא יכול להיכנס לממלכת הסילי? מעניין למה. אבל בינתיים הוא פוגע באנשים עם האות קין הזאת כביכול. טוב נו קטע של ערפדים
&nbsp
מנסים להראות צד אנושי יותר ברפאל. לא מבינה ממש למה הוא לא דמות חשובה כל כך לדעתי אבל בסדר.. ובבקשה אל תגידו לי שלא מנסים למשוך עדיין את הרומן הזה עם איזי?
 

panda0zombie

New member
לוציפר עונה 3 פרק 17-18


כל פרק לוציפר מוצא משהו חדש להתביית עליו ולהיות אובססיבי כלפיו..
&nbsp
אחד הדברים האהובים עליי בפרקים זה הטוויסטים שבה.. כלומר בפתרון התיקים. אני אוהבת לנסות לנחש מי הרוצח ורוב הזמן אני טועה
&nbsp
מייז מתחילה לעצבן אותי עם הגישה שלה. כן היא תמיד ככה אבל היא מתחילה להגזים עם כל גישת העולם סובב סביבי וכולם יכולים לקפוץ לי. כן לינדה ואמנדיאל טעו כשהיו ביחד אבל היא צריכה להירגע.
&nbsp
אמנדיאל יספר הכל לשרלוט זו החלטה גרועה. די חוסר אחריות מצידו גם
&nbsp
אני אוהבת את הרעיון הזה של פלאשבקים לעבר של קיין. זה נותן יותר עניין ורקע לדמות שלו. מעניין אם הוא דמות רק לעונה הזאת או שישאירו אותו לעונה הבאה
&nbsp
הוא וקלואי אבל.. לא יודעת פחות אוהבת. מצד שני אני גם לא רוצה שקלואי תהיה עם לוציפר.
 

panda0zombie

New member
לוציפר עונה 3 פרק 19


פירס וקלואי עדיין מוזר ממש.. לא מתחברת לזה
&nbsp
מהי מטרת העל של פירס? מה הוא רוצה ומתכנן? כנראה שהוא גם צריך את קלואי לזה.. ומייז יכולה לעזור לו
&nbsp
שרלוט יודעת באמת הכל עכשיו. אני אוהבת את שרלוט.. מקווה שיהיה בסדר איתה
&nbsp
זו הייתה עלילה מעניינת עם ההפללה של מייז.
 
לא יודע לגבי


לגבי שרלוט אני לא יודע באמת מה יהיה.
האם פשוט הסדרה תמשיך כמו שהיא, עם זה שהיא עובדת עבור התובע המחוזי ועוזרת להם, אבל תוך כדי היא יודעת את האמת - קצת כמו שלינדה יודעת את האמת.
או שמשהו גדול יותר ישתנה?
&nbsp
לגבי פירס - אני די בטוח שהוא עדיין רוצה למות. ולדעתי הוא מתכנן משהו שקלואי קשורה בו שיגרום לכך שהוא ימות.
מעניין אם יש גם עדיין משהו שאנחנו לא יודעים לגבי מה היה הקטע עם הסינרמן.
חבל לי שלא השאירו את הבל. נראה לי שהיה יכול להיות מעניין.
 

panda0zombie

New member


זה שהבל היה קטע של פרק אחד מרגיש לי כמו בזבוז כל כך גדול.. הוא דמות חשובה וגדולה מידי בשביל שיפטרו ממנו אחרי פרק
&nbsp
הגיוני שפירס עדיין רוצה למות אבל אם הוא טורח כל כך עם קלואי עכשיו סימן שיש משהו ספציפי שהוא יודע ומתכנן..
&nbsp
כל הסינרמן הזה לא פירטו עליו יותר מידי ויש די הרבה שאלות באוויר בקשר אליו. אני בספק אם יחזרו לזה אבל
 

einat162

New member
לגבי הסינרמן-


אם אני זוכרת נכון היה לו את הקטע- לטענתו- שהוא גם לא יכול למות. יכול להיות שהוא סתם היה מטורף, או שזה משהו שפירס/קיין אמר לו להגיד- אבל יכול להיות שקיין חקר כל כך את נושא הקללות והעלמוות שהוא עשה לו משהו? (ואז באמת רק פירס יכול להרוג אותו).
 
הטופ מודל הבאה 24- פרק 13


נו, באמת. איזה פרק מיותר.
לא הייתה בסוף הדחה ושוב ג'ינה ניצחה
כי הפיליפ הזה היה חם עליה...
יאללה שייגמר כבר, עיצבנו אותי!
 
אה וסיימתי לראות את שבאבניקים

סה"כ סדרה חמודה אבל לא יותר מבחינתי.
היא גם לא הייתה כזאת מצחיקה כמו שציפיתי ממנה,
וקצת לא מבין את ההתלהבות ממנה...
 
למעלה