דיוני סדרות לתחילת שבוע

Lhuna1

New member
יכול להיות שלא ראינו אותה תוכנית


האודישן הראשון היה 40 דקות. אני כתבתי את זה בתסכול כשהגעתי לסופו (אחרי לא מעט הרצה קדימה).
נכון שאח"כ התעוררו טיפה, ועדיין כל מתמודד היה מריחה איומה: מספר על עצמו וה"סיפור העצוב" שלו... רואה את הטעימה העיוורת... מספר לנו כמה הוא במתח כשהוא צופה בטעימה העיוורת... מקבל את התשובה... הולך לאפות משהו... מספר לנו שוב על משפחתו וכמה הוא רוצה לזכות.. מכין ומספר... מגיע לשופטים... מספר להם למה הוא רוצה לזכות... טעימה... ביקורת... פרסומות.. תשובה... תגובה כמה הוא מאושר או כמה הוא מאוכזב..
לא יודעת, אותי התבנית החוזרת הזו שלא חוסכים לנו ממנה שום חלק בנאלי ושבלוני כל פעם ופעם מחדש... זה מייגע ברמות על.
אבל כשהתחרות תתחיל אני אחזור.
 
SNL- נטלי פורטמן התארחה...היא כזאת חמודה.!!!!!

אהבתי את הוויקנד אפדייט שהיה מצחיק כתמיד וגם המערכונים על טראפ היו טובים (אין על ע[אלר בולדווין) ואישתו חחח
&nbsp
שמחה שהתוכנית חזרה אחרי פגרה קצרה..
 
חזרה אחרי פגרה קצרה?


כל החודש האחרון היו פרקים.
היא עכשיו יוצאת לפגרה.
&nbsp
המערכון של פוקס בהתחלה עם טראמפ היה מעולה באמת וגם זה של מלאניה ושאר נשות הנשיאים.
היו כמה מערכונים שממש לא אהבתי - כמו זה עם החייזר שהתחת שלו זה הפרצוף שלו...
אבל סה"כ היה נחמד
&nbsp
הוויקאנד אפדייט כרגיל מעולה. אחד הקטעים הגדולים כשמייקל צ'ה אומר על איזה פוליטיקאי שהוא מגמגם כמו ג'וסט כשמייקל שואל אותו אם למשפחה שלו היו עבדים בעבר
 
מי עוד צופה בAltered Carbon?
פרק 1X04

הסדרה מאוד מגניבה, אבל מטריפה לי את הראש מכמות הדמויות, עלילות משנה, עובדות לגבי העולם הזה, העבר של העולם. ובין פלאשבקים, הזיות, VR ועוד קשה לדעת מה אמיתי. ועכשיו יש מישהו (האסייתי המסתורי) שיש לו יכולת להיות בערך בלתי נראה.
&nbsp
אז קצת יותר ברור עכשיו שבשלב מסוים בעבר כשהם התחילו ליישב עולמות אחרים הם גילו תרבות חייזרית ישנה שהם קראו לה The Elders ולהם היו העצים המוזרים האלו (שהיחיד כזה על כדור הארץ נמצאט בבית של בנקרופט). מהגילויים של ממצאי הElders האלו פיתחו את טכנולוגית הstacks שבעצם מאפשרת לחיות מעבר לגוף שנולדת בו.
אז כמה זמן לאחר מכן הייתה התקוממות כלשהי (The Uprising) שבה קבוצה שקראו לה הEnvoys לחמו נגד הממשל המרכזי. אם כי לא ברור בדיוק למה, אבל כנראה הם לא אהבו את מה שהstacks מאפשרים. אם כי זה לא בדיוק שיש רושם שהם היו נגד זה.
&nbsp
עכשיו קובאקס, האנווי האחרון (שכנראה לא הרגו לחלוטין כדי שלא יהיה קדוש מעונה) מוחזר כדי לפתור את תעלמות הרצח של אדם בן מאות שנים שבעצם עדיין בחיים כי הוא חי לנצח בזכות טכנולוגיה.
הקטע המצחיק זה שלעשירים האלו שחיים לנצח קוראים meths וזה בגלל הדמות מתושלח מהתנ"ך שבסיפור חי מאות שנים.
&nbsp
את קובאקס החיו כנראה בתוך הגוף (שרוול) של מישהו בשם רייקר שכנראה הופלל ברצח אמיתי (כי גם יש דבר כזה רצח לא אמיתי שבו רק רהורגים שרוול). לגוף הזה יש יכולות מיוחדות. ורייקר הזה כנראה היה שותף של אורטגה אבל על זה אני אגלה יותר בפרק 5.
&nbsp
מה עוד?
אה כן, מלון AI בסטייל אדגר אלן פו שמאוד תומך במראה מיושן, בחקירות סטייל פילם נואר ויעשה הכל כדי להציל את החיים של קובאקס כי הוא האורח הראשון שלו זה עשרות שנים.
ויש את הבחור ההוא שהבת שלו נרצחה (אבל לא לחלוטין כי הסטאק שלה עדיין קיים) והוא חושב שזה אשמת בנקרופט ומשהו חשוד בהחלט קורה שם.
&nbsp
יש כל כך הרבה שאלות באוויר. מעבר לחקירה לגבי מי רצח את בנקרופט, מה הקטע עם אורטגה (למה היא הסתירה גופה לכמה זמן?), מה בעצם היה הקטע של האנווייס האלו ומה היכולות המיוחדות שלהם בדיוק והכללים שלהם (יש יכולת להגיע למסקנות על ידי ספיגת מידע באופן אובייקטיבי ויש accept what is offered)
&nbsp
חוץ מזה אנחנו נחשפים לכל כך הרבה שימושים מוזרים בטכנולוגיה שיש להם:
קרבות למוות (למשל בין בעל ואישה) שהם חוקיים כי בסוף מקבלים שרוול חדש
מאסר בכלא דיגיטלי שבסופו מקבלים שרוול חדש
הורדה של זכרונות מסטאקס ומכירה בשוק השחור
עינוי וירטואלי
החזרה של אנשים מתים זמנית בשביל מסיבות משפחתיות
בת שיכולה לקחת סיבוב בשרוול של אמא שלה
&nbsp
ויש את כל הבעיות הדתיות כמו זה שנאו קתולים מסרבים לחזור לגוף חדש, אפילו כשזה לצרכי גילוי רוצח.
&nbsp
חוץ מזה יש את הדמות של קובאקס שאומנם עושה רושם שהוא בחור טוב מכל מיני דברים, אבל גם עושה רושם שהוא עדיין רוצח ללא חרטה.
נוסף לזה הוא כל הזמן מסתובב עם תיק גב ורוד

וכשהוא הוא בלי התיק או החולצה הוא מפגין גוף למות עליו

עם כל הכבוד לגוף החצי יפאני המקורי שלו, הוא קיבל שדרוג.
 

kordilia snake

New member
עד פרק 5

ראיתית בינתיים חמש פרקים ואהבתי את זה. עד עכשיו התת ז'אנר הזה של המדע הבדיוני לא משך אותי אבל בגלל שזה נטפליקס החלטתי לתת צ'אנס וזה נגמר הזה שראיתי אותה עד אמצע הלילה אתמול
.
&nbsp
הסדרה עצמה לא מרגישה כמו משהו של נטפליקס (או שאולי רק לי זה נדמה?) בגלל כול האלימות והעירום, אבל זה לא מפריע לי יותר מידי (וג'ואל קינמן עשה יופי של עבודה בחדר כושר לפני הסדרה התחילה
).
&nbsp
הקטע של תעלומת הרצח פחות מעניין, יותר מעניין מה שקרה עם הקבוצה הזאת של המורדים בעבר והמנהיגה שלהם שמדברת בקלישאות והעלילה של הבת שנרצחה(ליז). וכול טיול של קובץ' בעיר למעשה דיי מרתק רק כדי לראות את העיר ומה קורה בעולם הזה. ודווקא העומס של הדמויות לא מפריע לי יותר מידי ודיי קל לי לעקוב אחרי כול הפרטים.
אני לא בטוחה שאני אוהבת את הכיוון הזה של היחסים בין קובץ לאורטגה במיוחד אחרי שהם שכבו, כאילו מצאתי את זה דיי מטריד(לא שלא היו לפני כן קטעים מטרידים, הבת שמסתובבת בגוף של האימא, זו דוגמא טובה).
&nbsp
התיק הורוד
. והגב של ג'ואל קינמן
.
 
ראיתי עכשיו גם את 5


כן, הגוף של קינמן לחלוטין
נחמד גם שיש מלא סצנות שלו בלי חולצה.
&nbsp
אני גם אוהב את פוץ חבל לי שאין יותר סצנות איתו.
&nbsp
היה די צפוי שקובאקס ישכב עם אורטגה בשלב מסוים. אבל הקטע בסוף עם גוסטווקר (זה שאי אפשר לראות במצלמות) שהתחזה לשוטר וכמעט הרג אותה - זה בא לי ממש בהפתעה.
&nbsp
יש את התעלומה של הבת שנרצחה (ליז) ויש את האישה שנפלה מגבוה. עוד לא ברור אם הן קשורות או כיצד.
אבל העלילה של הרצח של בנקרופט גם עניינה אותי, רק שעכשיו עושה רושם שזה פשוט היה הבן שלו שניסה לרצוח אותו כדי להחליף אותו. אבל האם באמת נפתר המקרה הזה כבר באמצע העונה? מרגיש קל מידי. ואולי בכלל הושתלו הדברים בבית של הבן.
&nbsp
אני גם מאוד רוצה לדעת יותר על הקבוצה של המורדים מהעבר.
&nbsp
המראה של העיר באמת מגניב. לקח לי זמן עד שקלטתי שחלק מהעיר זה פשוט על הגולדן גייט ברידג'.
 

kordilia snake

New member

הסצנות של ג'ואל קינמן במקלחת
.
&nbsp
הקטעים של המלון באמת מגניבים
.
&nbsp
אני חשבתי שאורגטה וקובץ' ישכבו בשלב מוקדם יותר ואז התברר שהגוף שלו היה שייך לחבר שלה שמת ולא יודעת זה נראה לי מוזר מידי. והסצנה המעלית באה לי בהפתעה והיא הייתה נוראית בברוטליות שלה.
&nbsp
ליז והאישה שנפלה(ואולי גם הזאתי שנרצחה בגלל קובץ') קשורות בטח לבית זונות הזה שהן עבדו בו ואני עדיין חושבת שאולי זה כן קשור לבנקרופט. והקטע שהבן שלו הרג אותו כדי לתפוס את המקום שלו הרגיש לי אדיפאלי משהו. ועוד דבר שלא הבנתי בקשר למשפחה של בנקרופט זה למה הוא לא נותן לילדים שלו לגדול או משהו כזה?
&nbsp
הם אמרו באיזה שלב בפרק הראשון שקובץ' היה כלוא באלקטרז אז תיארתי לעצמי שהעיר עצמה היא הגירסא העתידנית של סן פרנסיסקו.
&nbsp
 

Lion_Heart

Well-known member
MACGYVER 2X14


אז פרק 14
אז בהתחלה מדברים על זה שג'ק לא יוצא לדייטים, מענין למה...
ו מסתבר אחת הזהויות המזויפות של ג'ק מקבלת חיים משלה בניו אורלינס, כי הם אוהבים לאכול טוב כנראה(לא, באמת יש צילומים של אוכל שנראה ממש טוב)
מסתבר שמישהי(נוכלת פשוטה) מתחזה לאישתו של ג'ק בגלל...כסף? ובעלילת הצד של השבוע בוזר שולח הודעות מוצפנות לחברה החדשה שלו...
ג'ק פוגש את הנוכלת המקסימה(?) פושעים שעצבניים על הזהות המזויפת של ג'ק מנסים להרוג אותם,מה שכמובן מקרב אותם , ג'ק כמעט נשרף למוות (אבל לא) ובסוף היא הופכת ל CATWOMAN TO HIS BATMAN והמבין יבין
אה כן, וג' ומקגייור כמעט מתים בתוך שירותים ניידים...כן זה קרה
 

Don Nirtin

New member
כן זה היה פרק חמוד ונחמד


מחכה לפרק של מק השבועי שישודר או היום או מחר. לא סגור מתי
משדרים אותה.
&nbsp
ואני מוחה - 3-4 פרקים בלי איסבל לוקאס!
 

Lion_Heart

Well-known member
MACGYVER 2X15


אז קודם כל מק גרוע ב פנטומימה
דבר שני ג'ק טועה ו REBOOT לא תמיד גרועים(בדיחה עצמית
), עכשיו שסיימנו עם זה, לעלילה
אחד מהעובדים של מורדוק מסגיר אותו,לא, האמת היא שכולם מסגירים אותו בשביל 10 מיליון דולר (וג'ק היחיד שרואה את המלכודת כאן...הוא ואני
)
הם משיגים את מורדוק,א-ב-ל , המורה \מנטור שלו מנסה להרוג אותו כי כולם שונאים אותו, הם מצילים אותו\הוא מציל את מק
בסוף הוא הולך לפגוש את הבן שלו, בורח ,רוצח אנשים עם מחדד(והוא חוסך מהבן החמוד שלו את הטראומה, אז הוא לא לגמרי מפלצת,או לפחות הוא לא רוצה שהבן שלו יראה בו מפלצת)...ובא לבית של מי שמכר אותו וכנראה מענה אותו למוות כי...עלילה

&nbsp
לסיכום, אני שונא את מורדוק
 

Lion_Heart

Well-known member


קיבינימט איתי
השחקן ששיחק את המנטור שלו
הוא המורדוק מהסדרה הישנה!
 
this is us -עונה 2 פרק 14





כל הפרק לא הפסקתי לבכות!
באמת סדרה מדהימה!
איך היא יכולה להפוך משהו כל כך צפוי -שמודעים אליו כל רגע ודקה בסדרה ובפרק-
ועדיין להכות אותך בתדהמה!
(ככה זה המוות-אנחנו מודעים אליו ובכל זאת...)
סדרה מפתיעה בעומק שלה. וההפתעה באה בגלל זהיא כל כך מרגשת וקיטשית.
עומק הרי בא בד"כ בסדרות ציניות, מתוחכמות וקרות. פה סדרה "אמריקאית", מרגשת וקיטשית ,ובכל זאת עם תובנות אמיתיות על החיים.

המשחק של מנדי מור (רבקה-האימא) היה יוצא מן הכלל! איך שהיא קיבלה את הבשורה....ממש ראו את כל 5 השלבים של התמודדות עם מוות על הפנים שלה...

והקטע עם טס- שגדלה ועובדת באומנה-עשו את זה שוב! עוד פעם השתמשו בטריק של מסע בזמן, וזה הצליח! השחקנית הבוגרת כל כך דומה לשחקנית הצעירה....

כבר אמרתי שלא הפסקתי לבכות כל הפרק?!
 

Don Nirtin

New member


זהו? ג'ק מת? אז איך הוא מת? שלפחות את זה אני אוכל להרגיע מלבי הדואב והעצוב.
&nbsp
&nbsp
(סתם, לא. אבל בכל זאת, באמת מסקרן איך הוא מת.)
 
אז ככה...
הגרסה הארוכה


ג'ק מתעורר ועשן נכנס בדלת חדר השינה, הוא פותח את הדלת והבית עולה בלהבות.
הוא קורא לרנדל וקייט להעיר אותם (קווין לא ישן בבית), ואומר לרבקה לקשור סדינים ושמיכות. הילדים ערים, ג'ק מזנק במסדרון הבוער אל החדר של רנדל ,עוטף אותו ומביא אותו בבטחה לחדר שינה שלו ושל רבקה.
הבאה בתור זו קייט.הלהבות מתגברות...הוא מגיע אל חדרה דרך הלהבות, הוא עוטף אותה במגבת רטובה לוקח את המזרן שלה כמגן. היא נמצדת אליו מאחורה והוא שם על עצמו את המזרן כשהוא אוחז בו בצדדים, היד שלו נשרפת.

מהחדר שינה של ההורים הם יוצאים מהחלון, ומשתלשלים החוצה עם סדינים שג'ק מחזיק וקושר אל כל אחד. כולם למטה מלבד ג'ק. הנביחות של הכלב נשמעות, קייט בוכה וצועקת..ג'ק מתלבט ובסוף נכנס פנימה...רבקה והילדים צורחים כשהלהבות פורצות בחדר השינה רבקה רוצה לרוץ אל הבית אך רנדל מרסן אותה... הכל אבוד ...רבקה והילדים צורחים ובוכים בייאוש..מסתכלים על הבית הבוער ולא מאמינים...זהו זה נגמר...
אבל אז נפתחת דלת הכניסה של הבית וג'ק יוצא עם הכלב ועם שק בו אלבומים, קלטת שצילם את קייט שרה את השיר שחיברה והשרשרת של רבקה.
כולם נאנחים ולא מאמינים..

ג'ק בבית החולים עם מסכת חמצן עליו, רופא נחמד בודק אותו, אומר לו למרוח קרם על היד כל שעתיים, שישאר עם המסכה ושחשוב לעקוב אחריו. רבקה אומרת לג'ק שהיא הולכת להתקשר אל מיגל -שם הילדים נמצאים לדבר איתם, להזמין חדר במלון, ולקנות חטיף במכונה .... ג'ק מסתכל אליה ,בהתרגשות ,נראה שהוא יאמר משהו אוהב, אבל הוא מחייך ואומר "את מסתירה לי את הטלוויזיה" (its sunday football) רבקה מחייכת והולכת.

רבקה מנהלת שיחות טלפון (בטלפון הציבורי) עם המלון -מסבירה איזה חדרים היא צריכה, ואז עם קייט-שואלת אם כבר גילתה איפה קווין...בינתיים רואים אחות קוראת לרופאים לבוא לחדר של ג'ק, אור חירום מהבהב, כולם רצים בהיסטריה... לרבקה אין מושג מה שקורה מאחורי גבה, היא לא שמה לב (ומבחינתה הכל בסדר) היא הולכת למכונת חטיפים ומוציאה חטיף שוקולד.

הרופא הנחמד בא אליה חיור והלום, "גב' פירסון ,אפשר לדבר?" רבקה לא קולטת את מצב הרופא ומתבדחת על החטיף שקנתה ועל כך שהיא רעבה. הרופא מסביר שהחשש הכי גדול במצב של שריפה שהעשן הרב ששואפים יעמיס את הריאות והלב.. רבקה מהנהנת ,לא מבינה מה הוא רוצה ממנה...הרופא: " אני מצטער, ג'ק חווה התקף לב...איבדנו אותו"...רבקה לוקחת ביס מהחטיף ,בוהה באויר לא מבינה...הרופא:" גב' פירסון ג'ק מת"...רבקה לא מבינה, שואלת את הרופא אם הוא לא זוכר שהרגע דיבר איתם... הרופא מנסה להסביר, רבקה מתעצבנת ואומרת לרופא שהוא יצא מדעתו ושיתרחק ממנה... היא צועדת לכיוון החדר של ג'ק, אומרת "ג'ק ,אתה לא מאמין...מה קורה פה..ג'ק..." היא עומדת בפתח החדר, בזכוכית הדלת משתקפת גופתו של ג'ק מתה על המיטה...
רבקה מתמוטטת בבכי עולים בראשה זכרונות של ג'ק והילדים...
 
הגרסה הקצרה


ג'ק הציל את כולם,, והתעכב להציל את הכלב של קייט ,אלבומים, קלטת של האודישן של קייט ושרשרת. הוא ניצל מהשריפה וכולם חשבו שהוא בסדר, אבל בגלל שהתעכב כל כך ושאף המון עשן, הריאות והלב שלו קרסו,חווה התקף לב ומת.
 

Don Nirtin

New member
תודה.


מת סופר הירואי שכזה.
&nbsp
בכל מקרה הוא עדיין ימשיך בסדרה. בטח בזיכרונות של כולם או משהו.
 

LeRanch

New member
איזה פרק...


yes פרסמו שהפרק יעלה ל-VOD מיד אחרי שידורו בארה"ב וגם שבערב הוא ישודר ביס דרמה אבל למרבה הצער זה לא קרה. היום בבוקר גיליתי אותו ב-VOD וצפיתי בו לפני שיצאתי לעבודה - התפרקתי לחלוטין במשך 44 דקות!


הידיעה שאתה הולך לצפות במוות של דמות כמו ג'ק זה משהו שאי אפשר להישאר אדישים לגביו - איזה רצף עצוב של סצנות סיפקו לנו התסריטאים. מהרגע שהפרק התחיל פשוט בכיתי כמו ילד קטן. כשראיתי שג'ק הצליח לצאת מהבית אחרי שהוא הציל את הכלב - משהו שלכשעצמו גורם לי לבכות כי בעלי חיים זה אחד הדברים הטהורים שקיימיים - התחלתי לתהות איך בעצם הוא עומד למות, ואז הגיעה הסצנה הנוראית הזו בבית החולים.

לראות את רבקה מדברת בטלפון, לא מודעת לחלוטין למה שקורה מאחוריה ברקע של המצלמה, ואז מקבלת את הבשורה מהרופא אבל ממאנת להאמין למה שהוא אומר לה. ואז היא נכנסת לחדר של ג'ק, והוא שוכב חסר חיים על המיטה. ואנחנו אפילו לא רואים אותו, רק את ההשתקפות שלו בדלת. והיא בוכה. ואני בוכה. וההרגשה היא כאילו בנאדם שאני מכיר הלך עכשיו לעולמו. ואז היא מבשרת את בשורת האיוב הזו למיגל, ואחר כך לילדים שלה. ופשוט אי אפשר להפסיק לבכות! מה עבר לתסריטאים האלה בראש?!!?!?! ריסקו אותי לגמרי!

הפתעת הפרק מבחינתי הייתה הפלאש-פורוורד שהוכנס לפרק בצורה מבריקה. לחשוב שרנדל מדבר עם טס על כך שייתכן וילד אומנה חדש יגיע אליהם בקרוב, ובמקביל לראות שבאמת קורה כזה דבר, רק כדי לגלות שהילד הזה מדבר עם טס המבוגרת! וואו! קו זמן חמישי! בעתיד! זה הופך את הסדרה לעוד יותר מסקרנת.

אני סקרן לראות איך העונה תמשיך מפה ואיך תיראה העונה השלישית. התעלומה סביב מותו של ג'ק נפתרה, אבל הרי ברור שהוא עדין יופיע בסדרה ושיש הרבה אירועים מהעבר שטרם הוצגו. אני גם סקרן לראות איך הסצנות מהעתיד ישולבו בהמשך. איזה כיף שהיום בלילה יש עוד פרק
 
למעלה