האם יש טעם לנסות לצפות ב-Inhumans של מארוול?

trilliane

Well-known member
מנהל
האם יש טעם לנסות לצפות ב-Inhumans של מארוול?

שמעתי על הסדרה באיחור מה (רק לפני כמה ימים) ואז ניסיתי לצפות. שנאתי אותה מהשנייה הראשונה – איזו גרפיקה כעורה! ועיצוב הדמויות... שרדתי רבע שעה כי זה היה משעמם/מביך. ככה מתחילים סדרה? באמת? החלטתי לחפש קצת ביקורות ברשת, נראה שהפרקים הראשונים הוקרנו בקולנוע וזכו לקיתונות של רותחין...

השאלה אם זה משתפר בהמשך ויש טעם לתת לה סיכוי או שזה די נשאר אותו הדבר. שאלה נוספת, חשובה יותר, היא אם יש לסדרה קשר הדוק ל-MCU, משהו שמשתלב בהמשך / חשוב לדעת, או שהיא זניחה לחלוטין, ניסיון כושל שיישכח בערך כמו "הענק" הראשון...
 
כנראה לך לא כדאי

הסדרה באופן כללי היא בהחלט מהרעות ביותר של מארבל.
לדעתי הביקורות הרעות הן מוגזמות, אבל בהחלט בעלות ביסוס.
יש דברים שמשתפרים בהמשך, אבל גם בדברים מסוימים לפעמים חשתי שנעשה אפילו רע יותר, לפחות בחלק מהפרקים.
&nbsp
אני לא מתחרט שראיתי את כולה, אבל לא מפריע לי במיוחד לראות סדרות עם בעיות. במיוחד כשזה לא מצב שבו הייתה התחלה ממש מעולה ואז התדרדרות מרגיזה.
&nbsp
הרושם שלי ממך (אולי מוטעה) הוא שאת פחות סובלת בינוניות.
&nbsp
&nbsp
לגבי קשר לMCU - היא בהחלט חלק מהעולם. היא מתייחסת במידה מסוימת להתרחשויות בשיל"ד.
השאלה הגדולה היא מה לגבי ההמשך. האם יתייחסו להתפתחויות או לדמויות בהמשך בMCU. זה פשוט לא ידוע.
מצד אחד קצת מוזר אם ימשיכו בMCU מכאן הלאה ולא ייתיחסו למשפחת המלוכה של הInhumans, כי זה נכס משמעותי שעדיין בידי מארבל (נכס שכבר שנים מדובר על כך שמגדילים את משמעותו גם בקומיקס בגלל שרוצים שהוא יחשב יותר כתחלופה לאקס מן)
אבל מצד שני גם קשה קצת להאמין שבעצם ימשיכו משהו מהניסיון הדי כושל הזה.
אפילו שנראה לי שהסדרה עוד לא בוטלה באופן רשמי, אז ייתכן בעצם שתהיה עונה שניה.
*אם היינו שופטים את סוכני שילד רק לפי 8 הפרקים הראשונים הדעה הכללית הייתה מאוד לא חיובית.
&nbsp
מקסימום אם יהיה המשך, או שיתייחסו לזה בהמשך במקום אחר, תמיד תוכלי להשלים.
&nbsp
&nbsp
**אגב, אם לא שמעת על זה עד לפני כמה ימים אז אולי גם לא שמעת על Runaways של מארבל. גם היא נחשבת לחלק מהMCU, למרות שהיא בHulu.
אם כי בהחלט לא ברור אם תהיה לסדרה הזאת השפעה כלשהי על שאר הMCU, היא בהחלט הרבה יותר טובה. (אם כי בנתיים יצאו רק 4 פרקים, אז אני עדיין בהיסוס)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא את סוכני שילד אהבתי מהדקה הראשונה, הסדרה התחילה נהדר!

אחד הפיילוטים הטובים שראיתי, המון פוטנציאל. אפילו הביאו את מריה היל וזה כבר היה מגניב (חבל שלא השאירו אותה... קובי סמולדרס לא רצתה עוד סדרה?
). קולסון פשוט דמות מצוינת (לכן החזירו אותו לתחייה, בחירה לא פשוטה, ג'וס עדיין קצת מתבאס עליה), ואני חולה על קלרק גרג (ועל אשתו...
) וגם שאר השחקנים והדמויות נבנו בצורה מוצלחת (הווידונים יודעים לבנות עולם ולפתח דמויות).
&nbsp
נראה לי שהביקורות על הסדרה היו בעיקר כי היא לא הייתה ברמה של הסרטים, וזו ציפייה לא ריאלית בהתחשב במגבלות התקציב ובאורך היריעה. אני לא ציפיתי שהיא תהיה כמו הסרטים ולא התאכזבתי. העונה הראשונה של שילד הייתה ברובה די מה שציפיתי, רק שאז הגיע קפטן אמריקה חייל החורף וטרף את הקלפים... אבל הסדרה המשיכה בסה"כ לא רע (והתארחו בה דמויות מה-MCU!); העונה השנייה הייתה די סבבה; את העונה השלישית פחות אהבתי, והרביעית הייתה מופרכת אבל גם מעניינת לפרקים.
&nbsp
אבל את Inhumans שנאתי ממש מהדקה הראשונה, כי היא נראתה כ"כ מופרכת (הן תמתית והן ויזואלית) ועם כל הכבוד, כך לא מתחילים סדרה. כשהם השתמשו בגבישים (שהופיעו בשילד) רק בלי השלב של טרג'נסיס, זה היה ממש מרגיז. ואז הצמיחו לאחת הדמויות כנפיים בגרפיקה כ"כ לא ריאליסטית וכ"כ קיטשית שממש הרגשתי שמעליבים לי את האינטליגנציה. זה היה מביך, זעתי באי נוחות. הדמויות שראיתי נראו מעצבנות (במעט שהן טרחו לדבר...). אני יודעת שרבע שעה זה לא הרבה זמן, אבל זה די זמן כדי למשוך את תשומת ליבי, ופשוט לא הראו לי שום דבר שאהבתי. שום דבר.
&nbsp
שמעתי על Runaways (ברמה שאני יודעת על עצם קיומה...) אבל לא בדקתי מה יש בה כי היא עדיין משודרת ואני אחכה שישודרו כל הפרקים לפני שאנסה לצפות בה.
 
למעלה