שרשור חדשות ועדכונים

LeRanch

New member
"ארוכה הדרך הביתה" - הערב בנשיונל ג'אוגרפיק


ארוכה הדרך הביתה - החל מה-12/11, ימי ראשון בשעה 22:30 בערוץ נשיונל ג'אוגרפיק

מיני-סדרת דרמה בת שמונה פרקים המבוססת על רב המכר של הניו-יורק טיימס מאת העיתונאית מרתה ראדץ. סיפורה של חטיבת הפרשים הראשונה של ארה"ב שנקלעה למארב בצאדר סיטי, עיראק, ב-4 באפריל 2004, אירוע שידוע כיום כ"יום ראשון השחור" בתולדות הצבא האמריקני. בבית, במרחק 7,000 קילומטרים משם, המתינו משפחותיהם 48 שעות מורטות עצבים כשהם מצפים לגרוע ביותר. עם מייקל קלי, ג'ייסון ריטר, אי.ג'י. בונילה, קייט בוסוורת', שרה וויין קליס, נואל פישר וג'רמי סיסטו.

 

didalf

Well-known member
יאא יופי תודה על הדיווח


לא הייתי בטוחה אם בא לי לראות את זה או לא, אבל אם זה בטלוויזיה יהיה לי יותר מוטיבציה לבדוק את זה.
 
טריילר חדש לעונה 5 של סוכני שיל"ד


הסדרה חוזרת עם עונה חדשה בראשון לדצמבר.

 

LeRanch

New member
תצוגת האופנה של "Victoria's Secret" - בשידור חי ב-yes


יום רביעי ה-29.11, בשעה 05:00 וב-20:30 בערוץ yes Drama וב-yes VOD

yes גאה לשדר את תצוגת האופנה המדוברת של "ויקטוריה סיקרט" במקביל לשידור בארה"ב!

מידי שנה מאחד המותג האהוב את הדוגמניות הנחשבות ביותר בתחום, לתצוגה של קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה שלו. מרשימת הדוגמניות והכוכבים המופיעים בתצוגה, דרך קו ההלבשה התחתונה ועד שיתופי הפעולה הזוהרים, כל אלו הם חלק מן האירוע הנוצץ שכולם מחכים לו.

השנה ירחיקו המלאכיות של "ויקטוריה סיקרט" עד שנגחאי שבסין, שם תתקיים התצוגה לראשונה באזור הזה של העולם.

כ-60 דוגמניות עתידות לצעוד על המסלול במהלך התצוגה, ביניהן הדוגמניות הקבועות ג'יג'י חדיד ובלה חדיד, המלאכיות הוותיקות אדריאנה לימה (שרמזה שיתכן שזו התצוגה האחרונה שלה), אלסנדרה אמברוסיו, קנדיס סוואנפול ומלכת השערים של "ספורטס אילוסטרייטד" לילי אלדרידג' ששמועות ברשת טעונות שהאורח המוזיקלי קשור אליה (היא נשואה לסולן "קינגז אוף ליאון" כיילב פולוויל).

שמות רבים ומסקרנים אחרים כוללים את סטלה מקסוול (בת זוגה של קריסטן סטיוארט); מרת'ה האנט; אחת הדוגמניות הפופולאריות ביותר ברשת, שרה סמפיו המקסימה מדי יום למעלה מ-10 מיליון עוקבים ואחרי שנתיים הפסקה חוזרת למסלול חברתה הטובה של טיילור סוויפט קרלי קלוס, המעוררת סקרנות לגבי הגעתו לתצוגה של בן זוגה ג'ושוע קושנר, אחיו של ג'ארד קושנר חתנו של דונלד טראמפ. מהדוגמניות החדשות בולטות גרייס בול ודאשה מלטינה.

לייס ריביירו , הדוגמנית הברזילאית בת ה-27, נבחרה ללבוש השנה את חזיית הפנטזיה – הנקראת השנה "לילות שמפניה" – החזייה המוערכת ב-2 מיליון דולר, מעוטרת זהב, יהלומים, אבני ספיר צהובות ואבני טופז כחולות. ריביירו, מלאכית רשמית מאז 2015, מצטרפת לרשימת המלאכיות האגדיות שלבשו את חזיות הפנטזיה – מקלאודיה שיפר שהייתה הראשונה, ג'יזל בונשן, מירנדה קר והיידי קלום שלבשה את היקרה מכולן (15 מיליון).

כמידי שנה, "ויקטוריה סיקרט" יוצאת בשיתוף פעולה עם בית אופנה גדול ויוקרתי לקראת התצוגה והפעם היא חוברת למותג הצרפתי "בלמיין" ולמעצב אוליבייה רוסטינג שיהיה אחראי ליצירת מגוון סגנונות שונים עבור התצוגה וצפויות כמה הפתעות מנצנצות בצבעים עשירים שיכללו פנינים, עיצובים בזהב ופרטים מאבני חן, כיאה לעיצובים המוכרים של "בלמיין".

זהותו של האורח המוזיקלי עדיין לא פורסמה, אך הופעתם של ליידי גאגא וברונו מארס בשנה שעברה בתצוגה פאריס, מצביעים על הפתעות גדולות גם בתחום הזה.

 

panda0zombie

New member
אוףףף בא לי להיות ביס

אני תמיד רואה את זה ודווקא כשהחלפנו..
&nbsp
דרך אגב ג'יזל בונדשן לבשה את חזיית הפנטזיה הכי יקרה לא היידי קלום
 

LeRanch

New member
אמזון תפיק סדרה שתבוסס על "שר הטבעות"


חברת אמזון פריים רכשה את הזכויות להפיק גרסה טלוויזיונית מרובת עונות לסדרת הספרים שר הטבעות מאת ג'.ר.ר. טולקין שעובדה לטרילוגיית סרטים מצליחה.

הסדרה תקדים את אירועי הספר הראשון שר הטבעות: אחוות הטבעת ותיתכן שאף תורחב לסדרת-בת נוספת.

http://tvline.com/2017/11/13/lord-of-the-rings-tv-series-amazon-multiple-seasons/

 

Lion_Heart

Well-known member


אז ההוביט?
its ano for me
כבר ראיתי את שלושת הסרטים בגרסה המורחבת כמה פעמים,ואני בספק אם זה יחדש משהו
אי אפשר משהו אחר? שלא שודר? שלא נעשה?
 
זה רק קצת מרחיב על הידיעה מלפני 9 ימים

שעדי
כתבה עליה כשלא היית בארץ:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/109/182665749/בידור/טלוויזיה
&nbsp
זה כן אולי משהו שונה אם זה מתחיל לפני אירועי אחוות הטבעת. אני מניח שזה יכול לעסוק במה שקורה בכל הממלכות השונות בזמן שלפני. בספרים אנחנו מגלים מה קורה בהם בהווה רק כשהאחווה מגיעה אליהם.
בכל זאת אני לא בטוח ה סדרה יכולה במיוחד להוסיף מעבר למה שהיה בסרטים.
&nbsp
אבל הבעיה הראשית לדעתי בניסיון לעשות סדרה שתעמוד מול משחקי הכס, זה שבשר הטבעות בתכלס יש רעים ויש טובים. יש מעט מאוד אפור. בעוד משחקי הכס זה כמעט הכל אפור (חוץ מהלבנים שהם לחלוטין בצד השחור).
 

Lion_Heart

Well-known member
האם לדעתך ישנו דברים מהספרים?

כי עשו את זה בסרטים, דברים קטנים,נכון, אבל היו הבדלים
או ירחיבו על דברים?
בכל מקרה ,עדיין לא
 
פרשתי בבתחלית העונה בפרקהשני או משהו כשהבנתי

שזה פשוט לא מצחיק ואני צופה רק בגלל נוסטלגיה...מעניין כמה עונות יחדשו לזה...
 
למעלה