דיוני סדרות לאמצע השבוע

Ghosted שני פרקים ראשונים - נחמד... בלי ספוילרים

ראיתי את שני הפרקים הראשונים של הקומדיה בכיכובם של אדם סקוט (מת עליו) וקרייג רובינסון (שאהבתי לפחות בהמשרד ומר רובוט)
חוץ מהם משחקים בסדרה גם אלי ווקר (שאהבתי מאוד בפרופיילר בשנות ה90 ומאז לא הייתה בשום סדרה שראיתי) ואמבר סטיוונס ווסט (הייתה חמודה בגריק)
&nbsp
הרעיון - קומדיה על שני אנשים (פרופסור לשעבר ושוטר לשעבר) שמתחילים לעבוד עבור סוכנות ממשלתית סודית שעוסקת בכל מה שהוא על טבעי, חייזרי וכו.
&nbsp
ושני הפרקים הראשונים הם... בסדר.
בהחלט לא טובים באופן שיגרום לי להלל אותם
אבל גם בהחלט לא רעים.
&nbsp
&nbsp
מישהו נוסף צפה?
 

didalf

Well-known member
אחים לנשק - Band Of Brothers


סיימתי עכשיו את הסדרה, ואני מרגישה צורך לכתוב עליה כי בשביל מה אני פה אם לא בשביל לדבר על סדרות, אבל אני לא יודעת מה. כאילו יש לי כל מיני מחשבות אבל מבולגנות.
בעיקר אני לא יודעת איך לגרום לכם להתעניין בה בלי ספוילרים.
&nbsp
מדובר במיני סדרה של HBO בת עשרה פרקים משנת 2001 שעוסקת בפלוגת הצנחנים במלחמת העולם השניה. (יש אותה בVOD של יס, ואני מניחה שגם בהוט וסלקום כי עד כמה שידוע לי גם להן יש תכנים של HBO). חוצמזה היא מקום שני בIMDB (כשלפניה רק סדרה תעודית על כדור הארץ, אז למעשה מקום ראשון לסדרה מתוסרטת), לפני סדרות כמו משחקי הכס, ש"ש והסמויה. ונראה לי שבצדק. כלומר, לאדעת אם היא יותר טובה מש"ש והסמויה שהן שתי הסדרות הכי טובות בעולם לדעתי, וגם קצת קשה להשוות סדרה של 10 פרקים לסדרות של 5 עונות, אבל בהחלט מגיע לה מקום מכובד כזה. היא מדהימה.
&nbsp
היא מבוססת על הסיפור האמיתי של הפלוגה, כשבכל פרק רואים קצת את החיילים האמיתיים מדברים.
&nbsp
היא לא סדרה קלה. גם מבחינת התוכן, וגם בקטע שיש המוןןןן דמויות והמון חיילים וכולם נראים קצת דומה כי כולם באותם מדים והרבה פעמים עם צבעי הסוואה והם מתרוצצים וצועקים ונלחמים, ולכל אחד יש כמה שמות (שם, שם משפחה, כינוי) ולקח לי יםם זמן להבין מי זה מי ולפעמים עד שאני כבר מזהה מישהו הוא מת. אני קצת רוצה לראות את זה שוב עכשיו כשאני כבר מכירה את האנשים. וחוצמזה עזרו כמה פרצופים מוכרים, כל מיני שחקנים מוכרים בתחילת דרכם. כשהבולט מביניהם הוא דמיאן לואיס, שמוכר כברודי מעצבן מהומלנד הבלתי נסבלת ופה ממש התאהבתי בו. המוזר ביניהם אגב היה ג'ימי פאלון בתפקיד קטן.
&nbsp
עוד אהבתי שאמנם זאת סדרה די פטריוטית סה"כ, כי החיילים האמריקאיים הם בסופו של דבר הגיבורים, זאת לא פטריוטיות שדוחפים לגרון. הם לא מתנהגים כמו גיבורים ומדברים בקלישאות על להגן על המדינה וכאלה והחשיבות שלהם וכאלה, וגם המפקדים לא. כולם מאד אנושיים. חיילים טובים שרוצים לעשות את התפקיד שלהם כראוי, אבל גם רוצים רק לחזור הביתה. או לפחות מקלחת. זה בלט לי במיוחד כי ראיתי איזה חצי סרט משעמם למדי על משמר החופים או משהו כזה שהקיא כל קלישאה אמריקאית אפשרית על אימונים וצבא וחשיבות ובלהבלה וזה היה נורא.
&nbsp
והיו גם כמה רגעים שגרמו לי לבכות.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

איל51

New member
אחת הסדרות הכי טובות. אי פעם.

צפיתי בה 3 פעמים, ובכל פעם מחדש ההתלהבות רק עלתה.
סדרה פשוט מדהימה.
 

didalf

Well-known member
אני חושבת שאני גם ארצה לראות אותה שוב מתישהו


 

didalf

Well-known member
וקצת עם ספוילרים


1. בפרק שבו יקירי ג'יימס מקבוי הופיע קצת התקשתי להתרכז
והוא מת כ"כ מהר


2. כמו שאמרתי די התאהבתי בסרן וינטרס בגילומו של דמיאן לואיס. הפרק שהתמקד בו (פרק 5) היה אחד הפרקים הכי טובים. הוא היה המפקד המושלם, שילוב של נחישות, קרביות, מנהיגות ויכולת הובלה, אבל גם אנושיות ואהבה והבנה לחיילים שלו. וכל זה בלי להרגיש שהוא מושלם מידי בצורה מעיקה, והוא מעולם לא עף על עצמו או על הדרגות שלו. כל קידום הוא הרוויח ביושר. שני רגעים שלו שאני זוכרת שאהבתי זה כל פעם איך הוא חוזר לרגע הבעייתי שבו הוא ירה בחייל בודד בשדה, ואיך רואים שזה מעיק עליו בצורה מסויימת. ובפרק שבו הם שלחו קבוצה לשבות גרמנים מעבר לנהר ואחרי שהמבצע הצליח ביקשו ממנו לעשות את זה שוב והוא למעשה הנחה אותם לא לעשות את זה. מאד עזר לי שהוא היה אחת הדמויות הראשיות כי בגלל שאני מכירה אותו היה לי קל לזהות אותו מהתחלה. אוקי והוא גם חתיך


3. הפרק שבו הם גילו מחנה ריכוז היה חתיכת שוק. והופתעתי מאד כמה חסרי מודעות הם היו לגבי מה שהתרחש באמת במלחמה הזאת. הם ממש הופתעו לגלות את המחנה. ולא היה להם מושג מה זה. באמת האמריקאים לא ידעו כלום? כמובן שכשהם ניסו להבין מה זה ולשאול את האנשים למה הם שם די צעקתי על המסך "זה מחנה ריכוז זה מה שזה. והם שם כי הם יהודים". זה היה ממש מוזר כשהם שוינטרס ביקש מליבגוט לשאול את היהודי למה הם שם ואמר לו לשאול אם הם עבריינים או משהו. עד כדי כך לא היה להם מושג? אבל חוץ מתמיהה לגבי חוסר המודעות שלהם זה היה גם רגע מאד חזק. וכשהם גילו את המחנה וראו את כל תמונות הזוועה רציתי לבכות אבל לא יצא לי, אבל ברגע שהיהודי אמר לו שהם שם פשוט כי הם יהודים, אז ממש התחלתי לבכות. משם עד סוף הפרק בערך. הפנים של וינטרס והחיילים לידו כשהם הבינו שהם שם רק כי הם יהודים היו מעולים. אוף כל הפרק הזה היה מדהים. וקשה.

4. גם בפרק האחרון בכיתי, כשהודיעו להם שהמלחמה נגמרה והם הולכים הביתה. משם עד הסוף, כשראו את החיילים המבוגרים האמיתיים מדברים והפעם עם השמות שלהם.

אוף אני מרגישה שהיו לי עוד דברים להגיד ואני לא זוכרת
 

Chandler Rulz

New member
ראיתי את הפסיפיק בלי לראות את אחים לנשק עדיין..

והפסיפיק הייתה ממש טובה בעיני
 

Don Nirtin

New member
חוליגן אמריקאי - כל העונה הראשונה


במידה מה השאירו את זה פתוח וזה לגמרי לא בסדר.

&nbsp
אבל מאוד נהניתי מה8 פרקים של הסדרה הזו
גם עוזר שדילן חתיך מטומטם וגם עזר מאוד שכל הסדרה היא באווירה מאוד דוקומנטרית - מחפשים מי צייר 27 @#$#@. מקורי מאוד ומצחיק מאוד.
&nbsp
גם המורה לספורט היה הברקה.
&nbsp
וזהו, עוד סדרה (עונה?) הסתיימה לה.
 
The.Big.Bang.Theory.S11E03


שלדון לא מצליח למצוא תאריך לחתונה עם איימי וסוגר 80 יום חחח...אח"כ היא מקליטה אותו והיה ממש מצחיק להקשיב לו.
&nbsp
אהבתי את השיחה של פני ושלדון...אני אוהבת את הקטעים שלהם...היא מבינה אותו בצורה הזויה...
&nbsp
ראג' וסטויארט נלחמים על עמיתה של ברנדט שדיי נבהלה.
&nbsp
הסיפור של שלדון וההתחרפנות שלו
איימי בטח שמחה...שלדון לא ממש אהב את הרעיון אבל הצליח לשקר דיי טוב...ואז הוא היה חייב להעיר :)
&nbsp
שמחתי שלא הראו את לנארד, פני או הווארד..אהבתי שסטויוארט הופיע בפרק.
&nbsp
 
דבר אחד חבל לי


בקטע בסוף שבחלום של שלדון יש את כל ה"שלדונים" השונים. אז חשבתי שיהיה Inner Child Sheldon וזה כמובן יהיה השחקן שמשחק את שלדון הצעיר.
כמובן שאם היה את זה הייתי אומר שזה פירסום חסר בושה לסדרה השניה... אבל עדיין מאוד רציתי את זה.
&nbsp
גם אני אהבתי את השיחה של שלדון ופני. הקשר בינהם הוא באמת אחד הדברים שאני הכי אוהב בסדרה. זה משהו שהוא כבר קצת פחות חזק בסדרה בגלל איך שהקשר שלו עם איימי התחזק לשלב שבו הוא גם מדבר איתה על בעיות רגשיות.
&nbsp
ממש לא חסרו לי עוד קטעי האוורד או פני ולאונרד (אני מקווה שאני זוכר את השמות נכון היום
)
אבל מבחינתי גם אפשר לחלוטין להוריד את כל העלילות הרומנטיות של ראג' וסטוארט. מבחינתי שיוציאו לכל פרק גרסה שבה פשוט אין את זה.
 


לא חשבתי על זה אבל עכשיו כשאמרת את זה, זה נראה לי פספוס קטן שלא השתמשו בשלדון הצעיר....
&nbsp
ראג לא ממש מעניין אותי אבל דווקא את סטיוארט אני אוהבת...אולי כי השאר נמאסו עלי חחח
 
American.Horror.Story.S07E06


אלי מה את סתומה??????
לפני דקה מדאו באה ואומרת לך שכולם מעורבים בכת....כולם!!!
את מחליטה להאמין לה ומבינה שכנראה אייבי היא לא מי שחשבת שהיא (בת הזוג שלך, האישה איתה גידלת את הילד המעצבן!!) ואז דר' וינסנט מתקשר ואומר שהתקשר כי אייבי דיברה איתו ואת אומרת לו שאת חושדת בה?!?
ריאן אוהב סצינות סקס גייז :) והבלונדיני ממש חתיך.
&nbsp
אלי מצילה את מדאו המפגרת שמפילה משהו ואז הן מצליחות לברוח למסעדה (כמה לא ברור). עדיין לא החלטתי אם מדאו אמיתית...מצד אחד היא מספרת לה הכל ומצד שני יש לי הרגשה שהיא עדיין משתפת פעולה עם הכת...מסתבר שאייבי יודעו שאלי הצביעה לג'יין.... "הוא? מי זה הוא?" קאי....המקבילה של התוכנית לטראמפ חחחח
מסתבר שהריסון מזיין את הבלונדיני החתיך ומדאו הייתה מאוהבת בקאי...לדעתי הוא מנסה לעשות את זה עם בוורלי והוא עשה את זה עם אייבי- מה שהדליק את מדאו הופך אותה...מעניין אם היא עד כדי משוגעת שהיא באמת רוצה לנצח את הכת או שהיא סתם רוצה להתנקם בקאי ולכן אומרת לאלי שצריך להרוג אותו.
&nbsp
סאלי שהחליטה להתמודד מול קאי נראת לי דמות ממש מעניינת...אהבתי איך היא ענתה לו. קאי- פחות.
מסתבר שוינטר הגיעה במקרה לחייהן של אלי ואייבי...היא הפגישה אותה עם קאי.
קאי מאשים אותה ואת וינטר בזה שגרי חתך לעצמו את הידיים כדי להצביע או משהו... מסתבר שאייבי שונאת את אלי עוד מהלידה של אוז...היא קינאה בה.
&nbsp
אלי מביאה את מדו לדר' וינסנט...

היא מגיעה לסאלי (זאת שמתמודדת מול קאי). מצחיק שגם סאלי וגם מדאו החמיאו לאלי על האספרסו...האם זאת הקבלה בינהן?...
אלי מספרת לה על קאי ושהוא פסיכי...סאלי לא ממש מאמינה.. היא רוצה להוכיח לסאלי בעזרתה של מדאו שכנראה כבר מתה...סאלי דיי מאמינה לה והיא רוצה לעצור והשפיל אותו והיא מוכנה לשתפ פעולה עם אלי...הערה שלה על אונ' ברקלי הצחיקה אותי :)
ואז הליצינם תוקפים אותן....קאי מוריד את המסכה...
&nbsp
לא הבנתי למה סאלי לא ירתה בו ישר???? קאי מפרסם פוסט התאבדות הפייסבוק בשמה של סאלי (אגב, אתמול ניסו לפרוץ לי לפיסבוק....). אהבתי שקאי אמר שברור שיאמינו לזה....זה בפייסבוק. קאי יורה בה ואלי מתחרפנת באמבטיה...איזה כייף חחח
איזה דמות מגלה אותה באמבטיה, אלי חושבת שזאת אייבי אשר סוגרת את הדלת ולא מגלה לאחרים....לא חושבת שזאת אייבי...אייבי דיי שונאת אותה, אולי זה הדר' החתיך.
&nbsp
אלי מגיע לדר' החתיך שמספר שדאו עזבה....קאי התקשר אליה....היא לא סיפרה כלום.
דר וינסנט לא ממש מאמין לה (כביכול, הרי הוא אח של קאי ווינטר). אלי עוזבת בכעס.
&nbsp
אלי מגיעה למפגן תמיכה בקאי בו הוא נואם ובוורלי כמובן מצלמת...היא רואה את מדאו שיורה באנשים רנדומליים ולקאי ברגל. לדעתי זה הכל מתוכנן..הרי הוא התקשר אליה מקודם, היא אומרת שאילו הן פניה של אהבה אמיתי ויורה בעצמה...
דיי ברור שהיא עשתה את מה שקאי פקד עליה וסיבן אותה...
&nbsp
היה מצחיק שבזמן שהוא *יין אותה, הוא דיבר על זה שהם מדינה נוצרית...בעצם, כל הקטע עם מדאו היה מתוכנן כמו שחשבתי....
&nbsp
פרק מעולה!!!!!!!!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה