אוגוסט 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
אוגוסט 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות להכיל
ים.


הקריאה על אחריותכם
 

LeRanch

New member
כוח 3


החל מה-21.8, ימי ראשון-חמישי ב-22:50, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

"כוח" ("Power"), דרמת הפשע של רשת הכבלים "סטארז", נוצרה על ידי המועמדת ל"אמי" קורטני קמפ אגבו ("האישה הטובה"), המועמד ל"אמי" דיוויד קנולר ("אהבה גדולה"), מארק קנטון ("300: עליית האימפריה") ורנדל אמט ("סוף המשמרת"), אך השם המסקרן ביותר שמזוהה עמה הוא ללא ספק קרטיס ג'קסון, הראפר הידוע בכינויו "50 סנט". ג'קסון לא רק מככב ומפיק את הסדרה המצליחה – שמבוססת במידה רבה על סיפור חייו המרתק והמסעיר – אלא גם מבצע את שיר הנושא שלה, "Big Rich Town".

עלילת "כוח" סובבת סביב ג'יימס "גוסט" סיינט פטריק (עומארי הרדוויק, "צוות לעניין", "קיק אס"), בעליו של מועדון לילה ניו יורקי פופולארי ושחקן מפתח באחת מרשתות הסמים הגדולות בעיר. בעודו נקרע בין חייו הכפולים, ג'יימס אף מנסה לשמור על נישואיו לאשתו טאשה (נטורי נוטון, "תהילה") במקביל למערכת היחסים עם אהובתו הראשונה, אנג'לה (לילה לורן, "מלשין"), שחוקרת את ארגון הסמים שלו במסגרת עבודתה במשרד התובע הכללי.

בעונה השלישית, ג'יימס ושותפו טומי (ג'וזף סיקורה, "שאטר איילנד") מפרידים כוחות כשג'יימס משאיר את עסקי הסמים – וגם את הכינוי שלו במשחק, "גוסט" – מאחוריו. אנג'לה מסכנת את הקריירה שלה כשהיא נאלצת לבחור בין אהבתה לג'יימס ובין היושרה המקצועית שלה, בעוד שטאשה עדיין מתמודדת עם מותו של שון (סינקווה וולס, "זאב צעיר").

העונה השלישית של "כוח" לא רק זכתה לציון המרשים 89% באתר הביקורות Rotten Tomatoes אלא גם הצליחה לעשות את הבלתי ייאמן ולשבור את שיאי הרייטינג של עונותיה הראשונות ולהפוך לאחת הסדרות המצליחות ביותר של רשת "סטארז". בעקבות ההצלחה, היא חודשה לשתי עונות נוספות.

העונה ישובו לככב אדם האס ("בית הקברות"), לוסי וולטרס ("בושה"), ג'רי פררה ("הפמליה"), דיוויד פומרו ("לחיות את החיים") והזמר רוטימי אקינושו, אליהם יצטרף גם קאלן מאלווי ("באטמן נגד סופרמן", "קפטן אמריקה: חייל החורף").

 

LeRanch

New member
בית השקרים 5 - עונת הסיום


החל מה-20.8, ימי ראשון ב-22:00 ב-HOT HBO

"בית השקרים" ("House Of Lies"), הסדרה הקומית השנונה של רשת "שואוטיים", נוצרה על ידי מתיו קרנהן ("צהוב") ומבוססת על רב מכר באותו שם מאת מרטין קין. במהלך חמש עונותיה היתה "בית השקרים" מועמדת לפרסים רבים ואף גרפה את פרס "גלובוס הזהב" לשחקן הקומי הטוב ביותר ופרס "אמי" בקטגוריית העיצוב.

את הקאסט של הסדרה מובילים המועמד לאוסקר (על תפקידו ב"מלון רואנדה") וזוכה שני פרסי "גלובוס הזהב" דון צ'ידל("איירון מן", "הנוקמים" ו"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים") וקריסטן בל ("ורוניקה מארס" ו"לשבור את הקרח").

צ'ידל מגלם את מרטי קאן החלקלק והכריזמטי, שעומד בראש צוות יועצים ארגוניים חסרי מצפון – ג'יני (בל), יד ימינו השאפתנית, קלייד (זוכה ה"אמי" בן שוורץ, "מחלקת גנים ונוף", "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר") ודאג (ג'וש לוסון, "והרי החדשות 2").

ארבעתם יודעים לשחק את המשחק התאגידי טוב יותר מכל אחד אחר – הם משתמשים בכל תכסיס מלוכלך בספר בכדי לחזר אחרי מנכ"לים וטייקונים ולשכנע אותם לשכור את שירותיהם לתיקון תדמית ובקרת נזקים. אין סוף למה שיעשו כדי לצבור כוח וממון, והם לא מהססים לסגור עסקאות ענק בחדר הישיבות או בחדר השינה, במידת הצורך.

בעונה החמישית, מרטי מתחבט מול הצעת רכישה מפתה ונאלץ להחליט – האם לפדות את האסימונים שלו ולצאת מהמשחק כזוכה, או להכפיל את ההימור בשביל הסיכוי לעסקה של פעם בחיים?

העונה מככבים גם גלין טורמן ("הסמויה"), דון אוליביירי ("חלום אמריקאי") ודוניס לאונרד ג'וניור. לצידם יתארחו גםסטיבן וובר ("לעזוב את לאס וגאס"), וונדה סייקס ("שחור כזה"), דונלד פייסון ("סקראבס"), גלן האוורטון ("פילדלפיה זורחת") ומייקל קודליץ ("המתים המהלכים").

 

LeRanch

New member
וויטני קאמינגס: סטנד-אפ


יום שבת ה-5.8 ב-22:00, ב- HOT HBO וב-HOT VOD

השחקנית, התסריטאית והקומיקאית השנונה וויטני קאמינגס ("וויטני") מככבת במופע הסטנד אפ הראשון שלה ב-HBO, שצולם בסנטה מוניקה שבקליפורניה.

בלי צנזורה ובלי מעצורים, קאמינגס בוחרת להעלות על המוקד את מערכת היחסים הפרדוקסלית בין גברים ונשים בימינו, עידן שבו לנשים יש יותר כוח ועצמאות מאי פעם.

מופע הסטנד אפ ישודר במסגרת רצועת HBO Special, מדי שבת בערוץ HOT HBO.

 

LeRanch

New member
ג'ורג' לופז: סטנד-אפ


יום שבת ה-19.8 ב-22:00, ב- HOT HBO וב-HOT VOD

אחד מהקומיקאים המפורסמים בעולם ומי שדורג ברשימת "25 ההיספניים המשפיעים באמריקה", ג'ורג' לופז, חוזר לספיישל הסטנד אפ הרביעי שלו ב-HBO, שצולם לפני קהל חי בוושינגטון.

לופז, שכיכב בסיטקומים רבים והיה מועמד ל"גראמי" ול"פיפל'ס צ'ויס", צילם בעבר את הספיישלים ""It’s Not Me, It’s You, " Tall, Dark & Chicano" ו-"America’s Mexican".

מופע הסטנד אפ ישודר בסמוך לשידורו בארה"ב במסגרת רצועת HBO ספיישל, מדי שבת בערוץ HOT HBO, ויהיה זמין לצפייה ב-HOT VOD החל מה-6.8.

 

LeRanch

New member
גדולים מכדי להיכשל


יום שבת ה-26.8 ב-22:00, ב- HOT HBO וב-HOT VOD

מבוסס על רב המכר של אנדרו רוס סורקין ובבימויו של זוכה האוסקר קרטיס הנסון (שהלך לעולמו בספטמבר האחרון), "גדולים מכדי להיכשל" מספק הצצה אל המשבר הכלכלי הענק של 2008 דרך עיניו של שר האוצר דאז, הנרי פולסון (זוכה האוסקר וויליאם הארט).

הסרט בוחן את מערכת היחסים הסימביוטית בין וול סטריט ובין הבית הלבן, בין הפיננסי לפוליטי, ומציץ אל המועדון הסגור שבו גברים ונשים קובעים את גורלו של העולם.

לצידו של הארט מככבים אד אסנר, בילי קרודופ, פול ג'יאמטי, טופר גרייס, סינתיה ניקסון, מת'יו מודין, ביל פולמן,טוני שלהוב וג'יימס וודס.

הסרט ישודר במסגרת רצועת HBO Special, מדי שבת בערוץ HOT HBO.

 

LeRanch

New member
ריביירה / Riviera


החל מה-6.8, ימי ראשון-חמישי ב-21:30 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

"ריביירה" ("Riviera"), דרמת הפשע של רשת SFR הצרפתית (מבית חברת התקשורת "אלטיס") ורשת SKY הבריטית, נוצרה על ידי זוכה האוסקר ניל ג'ורדן ("משחק הדמעות", "ראיון עם הערפד", "הבורג'ס"). הדרמה, בת עשרה פרקים, מבוססת על רעיון פרי מוחו של פול מקגינס (לשעבר מנהלה של להקת U2) ולכתיבת שני הפרקים הראשונים היה שותף גם הסופר זוכה פרק ה"בוקר", ג'ון בנוויל ("הים").

את הקאסט מובילה כוכבת סדרת סרטי "ג'ייסון בורן", "10 דברים שאני שונאת אצלך", "ריקוד צמוד" ו"אופטימיות זה שם המשחק" ג'וליה סטיילס, ולצידה מככבים גם המועמדת לאוסקר לנה אולין ("שוקולד", "ויניל"), כוכב "משחקי הכס ו"עברייני על" איוון ריאון והשחקן הישראלי הוותיק יגאל נאור ("ישמח חתני", "כפולים"), שכיכב בעשרות סרטים וסדרות בחו"ל (ביניהם "חקירה מעבר לקווים", "ביתו של סדאם", "הומלנד", "אישה מכובדת" ועוד).

ג'ורג'ינה (סטיילס) היא אוצרת אמנות אמריקנית שנישואיה לאיש עסקים מיליארדר (אנת'וני לפאליה, "ללא עקבות") סוחפים אותה לתוך עולם של עושר, אופנה עילית וגם תככים ושקרים – אך מהר מאוד היא מגלה שלא כל הנוצץ זהב. חייה החדשים, שמלאים במסיבות זוהרות, אמנות יקרה מפז ובילויים עם היפים והעשירים בעולם מתנפצים לרסיסים – תרתי משמע – כשבעלה נרצח בפיצוץ מטען חבלה על יאכטה בריביירה הצרפתית.

הנסיבות המסתוריות סביב מותו של בעלה מאלצות את ג'ורג'ינה להתאחד עם אשתו לשעבר (אולין), שרואה בה מתחרה לא רק על חיבתו של האקס אלא גם על תשומת לב ילדיהם המשותפים. היריבות הזו היא הקטנה בצרותיה של האלמנה הצעירה, שמוצאת את עצמה במסע מסוכן לגילוי האמת על הבעל המנוח ועל העולם שבו הוא חי.

בסדרה מככבים גם אדריאן לסטר ("צבעי השלטון"), עמר וואקד ("מרקו פולו"), דימיטרי לאונידס ("סינבאד"), רוקסן דוראן ("הסרט הלבן", "עדים") ופיל דיוויס ("מר הולמס").

 

LeRanch

New member
אין לו אלוהים 2 - עונת הסיום


החל מה-7.8, ימי שני ב-21:05, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

"אין לו אלוהים" ("Impastor"), הקומדיה השחורה של רשת TV Land ואולפני CBS, נוצרה על ידי המועמד ל"אמי"כריסטופר ויין ("גוד לאק צ'ארלי", "ספינת האהבה", "כנפיים"). אל ויין חברו המפיקים רוב גרינברג ("פרייז'ר"), אריק וקים טננבאום ("שני גברים וחצי") וגם המועמד לחמישה פרסי "טין צ'ויס" מייקל רוזנבאום ("סמולוויל"), שמשמש כמפיק וגם מככב בתפקיד הראשי.

רוזנבאום מגלם את באדי דובס, מכור להימורים שהסתבך בחובות אבל זוכה להזדמנות שנייה. הוא מצליח לגנוב את זהותו של כומר הומוסקסואל ומוצא את עצמו מנהל חיים חדשים בעיירה קטנה, אבל חייו הקודמים ממשיכים לרדוף אותו.
העונה השנייה נפתחת במקום שבו השארנו את באדי בסוף העונה הקודמת – העבר שלו משיג אותו כשדמיאן, לו הוא חייב כספים, מגיע לחפש אותו. אם זה לא מספיק, גם המשטרה סוגרת עליו בעודו ממשיך לנסות למלא את חובותיו ככומר בקהילה ולהסתיר את התסבוכת מהצוות התמים שלו.

לצידו של רוזנבאום מככבים בסדרה גם מירסאה מונרו ("אפיזודס"), דיוויד ראשה ("גברים בשחור 3", "לקרוא ולשרוף"),מייק קוסינסקי, שרה רו ("המפץ הגדול", "איסטוויק"), איימי גרסיה ("דקסטר"), לינדזי גורט ("יומני קארי"), בוניטה פרידריצ'י ("צ'אק), ג'ונתן יאנג ("אחוות הג'ינס"), ומת'יו קווין אנדרסון ("בחזרה למחר").

בעונה השנייה מתארחים גם מקיה קוקס ("אבודים"), גריפין גלאק ("חטיבת הביניים: השנים הגרועות של חיי"), אדריאן הולמס ("אליסיום") וג'ון קפלוס ("מועדון ארוחת הבוקר").

 

LeRanch

New member
קצה האגם 2


במהלך אוגוסט, כל הפרקים ב-Xtra VOD

"קצה האגם" ("Top of the Lake"), סדרת המתח של היוצרת זוכת האוסקר ג'יין קמפיון ("הפסנתר"), היא קו-פרודוקציה של BBC Two הבריטית, SundanceTV האמריקאית ו- Foxtelהאוסטרלית. העונה השנייה, שמונה שישה פרקים, תעלה במלואה ל- Xtra VOD בסמוך לשידורה בבריטניה.

את הסדרה מובילה זוכת "גלובוס הזהב" (על תפקידה בעונה הראשונה) אליזבת' מוס, מי שהפכה לאחד השמות הגדולים בתור הזהב החדש של הטלוויזיה בזכות תפקידיה ב"מד מן" וב"סיפורה של שפחה" – תפקיד שאף הביא לה מועמדות ל"אמי" בטקס הקרוב. מוס שבה לגלם את החוקרת רובין גריפין בעונה השנייה, כשלצידה קאסט חדש ומרשים המונה גם את זוכת האוסקר ניקול קידמן ("השעות", "עיניים עצומות לרווחה" ולאחרונה גם במיני-סדרה המדוברת "שקרים קטנים גדולים").

העונה השנייה נפתחת ארבע שנים לאחר אירועי העונה הקודמת, כשגריפין (מוס) שבה לסידני ומנסה לבנות מחדש את חייה. כשגופתה של נערה אסייתית נשטפת אל חוף בונדי נראה כי אין סיכוי למצוא את הרוצח – עד שרובין מבינה ש"הנערה הסינית" לא מתה לבדה. רובין מנסה לשקם את עצמה דרך החקירה, אבל העבר שלה ממשיך לרדוף אותה; היא נואשת להתחבר מחדש לבתה, אותה מסרה לאימוץ עם לידתה, אבל חוששת לחשוף את האמת על הנסיבות בהן נכנסה להיריון. החקירה הזו תיקח את רובין קרוב משאי פעם דמיינה לסודות שהעיר טומנת בחובה – וגם לסודות שהסתירה בעצמה.

"קצה האגם" גרפה בעונתה הראשונה את פרסי "גלובוס הזהב" וה"אמי" וזכתה לשבחי המבקרים. ב"פנאי פלוס" נכתב "יצירה אפלה ומיוחדת ומלאת אווירה". ב"ישראל היום" כינו אותה "יצירה מותחת ומהפנטת". ב-"Ynet" נכתב "קשה לצפות, וקשה להפסיק לצפות", וב-"Mako" המליצו: "אל תחמיצו את 'קצה האגם', מיני סדרה מעולה ומצמררת שתסחוף אתכם".

לצידן של מוס וקידמן יככבו העונה גם גוונדולין כריסטי ("משחקי הכס"), דיוויד דנצ'יק ("נערה עם קעקוע דרקון"), אליס אנגלרט ("יצורים יפיפיים") ויואן לזלי ("הבת"). יחד עם קמפיון, שהיתה לאישה הראשונה שקטפה את פרס "דקל הזהב" בפסטיבל קאן ואחת מארבע הבמאיות היחידות שהיו מועמדות לאוסקר, שותפים ליצירת הסדרה גם ג'רארד לי ("All Men Are Liars"), הבמאי אריאל קליימן ("פרטיזן") והמפיקים זוכי האוסקר איאן קנינג ואמיל שרמן ("נאום המלך").

 

LeRanch

New member
קמים לתחייה 2


במהלך אוגוסט, כל הפרקים ב-Xtra VOD

"קמים לתחייה" ("Les Revenants"), הדרמה העל-טבעית זוכת פרס ה"אמי" של הרשת הצרפתית "Canal+", הופקה על ידי "Haut de Court" ("קוקו לפני שאנל") ו-"Music Box Films" ("נערה עם קעקוע דרקון"), ומופצת על ידי חברת "Zodiak".

מאחורי הסדרה, המבוססת על הסרט הצרפתי "הם חזרו", עומד המועמד ל"סזאר" פבריס גובר ("Lights Out"). עם עלייתה בצרפת היא הפכה לדרמה הנצפית ביותר של רשת "Canal+" בכל הזמנים, חודשה לעונה שנייה ואף זכתה לאדפטציה אמריקאית ברשת הכבלים "A&E". "קמים לתחייה" היתה מועמדת לפרסים רבים – כולל פרס ה"באפטה" – ואף גרפה את פרס ה"אמי" הבינלאומי ופרס ה"פיבודי" היוקרתי.

"קמים לתחייה" מתרחשת בעיירה קטנה והררית בצרפת, הנשלטת על-ידי סכר עצום בגודלו. מספר אנשים – גברים, נשים וילדים – כולם איבדו את חייהם בנסיבות ברוטאליות, מופיעים מחדש ללא הסבר הגיוני במיקום המדויק שבו הלכו לעולמם, לא מודעים לכך שהם לא בין החיים כבר כמה שנים ושיקיריהם אבלים ומתמודדים עם חסרונם. אין להם זיכרון של מותם, הם לא הזדקנו והם נחושים לשוב לשגרה שהכירו, כאילו לא מתו מעולם – אלא שתחייתם מביאה שורה של הפרעות שהולכות וגוברות. רצף של רציחות מזוויעות בעלות דמיון לשיטותיו של רוצח סדרתי מהעבר, יחד עם תופעות משונות כמו הפסקות חשמל לא מוסברות וצניחה מסתורית של גובה המים בסכר, מפרים את האיזון בעיירה ויוצרים גל של חשדות כלפי הקמים לתחייה.

העונה השנייה נפתחת חצי שנה לאחר שהמתים נעלמו ללא זכר אל ההרים, ועמם גם סימון, קמיל, קלייר, ג'ולי והילד ויקטור. אדל עומדת ללדת את בנו של סימון; הסכר עדיין תחת השגחה; הרשויות מסרבות להאמין לשמועות שאומרות שהמתים חזרו. עדים רבים שומרים על שתיקה, ביניהם לנה ואביה ג'רום, שעדיין מקווים למצוא את קלייר וקמיל. כשגבר מסתורי בשם ברג מגיע לעיירה, גל חדש של תחיית המתים מתחיל.

בסדרה מככבים אן קוסיגני ("הפרפר ופעמון הצלילה"), פדריק פיירו ("המפתח של שרה"), זוכת ה"סזאר" קלוטילד הסמה ("שירי אהבה"), סלין סאלט ("חלודה ועצם"), זוכה ה"סזאר" גרגורי גיידבואה ("שלום למלכה"), גיום גווי ("22 קליעים") ולורן לוקס ("Raw").

גם העונה השנייה זכתה לציון 100% באתר Rotten Tomatoes, עם ביקורות כמו "טלוויזיה מהפנטת" (ניו יורק טיימס), "העונה השנייה אפילו יותר פנטסטית" (לה פיגארו), "ייחודית לגמרי" (ואניטי פייר) ו"מרגשת למוות" (הגארדיאן).

 

LeRanch

New member
החיים על פי קיילי / Life of Kylie


החל מה-13.8, מדי יום ראשון ב-HOT VOD

מסדרת הלהיט "משפחת קרדשיאן" מגיעה סדרת בת חדשה – תרתי משמע! "החיים על פי קיילי" ("Life Of Kylie"), סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה של ערוץ "E!", תחשוף את חייה של קיילי ג'נר, הבת הצעירה במשפחה הכי מתועדת בעולם, שהפכה לנגד עינינו מילדה חמודה לאימפריה תקשורתית משגשגת.

עם יותר מ-175 מיליון עוקבים בסנאפצ'ט, אינסטגרם, טוויטר ופייסבוק, קיילי נבחרה לאחרונה לאחת מהצעירות המשפיעות ביותר בעולם על פי המגזין "TIME". אבל צופי הסדרה שלה יזכו לראות גם צדדים שטרם נחשפו למצלמות הריאליטי שליוו אותה מגיל צעיר – הם יקבלו הצצה למעגל הפנימי שלה ויגלו כיצד היא מנהלת את מותג הקוסמטיקה המצליח שלה, והפעם – בלי פילטרים.

 

LeRanch

New member
ריזולי ואיילס 7 - עונת הסיום


החל מה-5.8, ימי שבת בשעה 21:00, ב-HOT Zone

"ריזולי ואיילס" ("Rizzoli & Isles"), סדרת הלהיט של רשת הכבלים "TNT" וחברת "Warner Bros" המגוללת את עלילותיהן של צמד חוקרות העובדות זו לצד זו, נוצרה על ידי המועמדת ל"אמי" ג'נט טמרו ("בונז") והסופרת טס טריגסן, שכתבה את סדרת רבי המכר עליה מבוססת הסדרה. אחרי עזיבתה של טמרו הצטרפה לסדרה השואוראנרית הוותיקה ג'אן נאש ("ללא עקבות").

את הסדרה מובילות אנג'י הרמון ("חוק וסדר") כג'יין ריזולי, חוקרת משטרתית מנוסה וקשוחה, וסאשה אלכסנדר ("NCIS") כמאורה איילס, חוקרת מקרי מוות שנונה. למרות שהן שונות כמו יום ולילה, שתי החוקרות עובדות יחד כצוות בניסיון לפתור מקרי רצח מצמררים ולהפוך את רחובות בוסטון לבטוחים קצת יותר.

העונה השביעית והאחרונה נפתחת לאחר תקרית הירי הדרמטית בבר, שחתמה את העונה הקודמת. נינה (אידרה ויקטור) עוברת ניתוח ואילו מאורה סובלת מפגיעת ראש, בעוד שג'יין מאמינה שאליס סנדס (אנאבת' גיש, "הגשר", "שקרניות קטנות"), יריבתה מהעבר שנמלטה ממאסר, מעורבת במתרחש. היא משתמשת בתוכנית מתוחכמת כדי לפתות אותה לצאת ממקום המסתור שלה ומשתמשת לשם כך בתקשורת, שעוקבת מקרוב אחר המתרחש.

לצדן של הרמון ואלכסנדר מככבים בסדרה ברוס מק'גיל ("בית החיות"), המועמדת לאוסקר לוריין בראקו ("הסופרנוס", "החבר'ה הטובים") וג'ורדן ברידג'ס ("ג'יי אדגר").

סדרת המתח המשטרתית המצליחה שברה שיאים כשפרק הבכורה שלה היה לנצפה ביותר בתולדות הכבלים בארה"ב. היא המשיכה לככב בראש רשימת סדרות הכבלים הנצפות ביותר – ויותר מחמישה מיליון צפו בפרק סיום הסדרה. העונה השביעית כוללת גם את פרק המאה של "ריזולי ואיילס", בו מתארחת כוכבת "קגני ולייסי" – זוכת שני פרסי "גלובוס הזהב" שרון גלס. עוד יתארחו העונה – שרון לורנס ("NYPD") ואיווט ניקול בראון ("קומיוניטי").

 

LeRanch

New member
גרים 6 - עונת הסיום


החל מה-24.8, ראשון-חמישי בשעה 23:30 ב-HOT Zone

"גרים" ("Grimm"), דרמת הפנטזיה של רשת NBC וחברת "יוניברסל", נוצרה על ידי ג'ים קוף ודיוויד גרינוולט ("באפי קוטלת הערפדים", "אנג'ל"), השחקן זוכה ה"אמי" שון הייז ("וויל וגרייס") וסטיבן קרפנטר ("הנוכל המבריק").

סדרת הקאלט, שהיתה מועמדת לשני פרסי "אמי" ושני פרסי "פיפל'ס צ'ויס", עוסקת בבלש במשטרת פורטלנד, ניק (דיוויד ג'יאנטולי, "ורוניקה מארס"), שמגלה שהוא נצר לשושלת ציידי מפלצות אגדית בשם "גרים". אלא שלמרות המוניטין המפוקפק שיצא להם, כמה מיצורי ה"ווסן" (המבוססים על מיתולוגיות ואגדות עם ידועות) הופכים לחבריו הטובים ואף נלחמים לצידו בכוחות הרשע המאיימים על האנושות כולה.

בעונה השישית והאחרונה של "גרים", ניק מוצא עצמו מול אויב מוכר – קפטן שון רנארד (סשה רואיז, "היום שאחרי מחר"), שהצליח להפוך לראש עיריית פורטלנד ושואף לפתוח עידן חדש של חוק וסדר. ניק חייב לנקוט עמדה כדי להגן על עירו ועל הקרובים אליו, ובמיוחד על הבת המשותפת שלו ושל אדלינד (קלייר קופי, "פרנקלין ובש").

בינתיים, מונרו (סיילס וייר מיטשל, "קוראים לי ארל") ורוזלי (ברי טרנר, "המנטליסט") מתחבטים האם להביא ילד לעולם החדש וחסר הוודאות, בעוד שאיב (ביטסי טולוץ', "בלתי הפיך") מתמודדת עם משבר זהות כשהאישיות הקודמת שלה אורבת מתחת לפני השטח.

עוד מככבים: רג'י לי ("עלייתו של האביר האפל"), ג'קלין טובוני וראסל הורנסבי ("בטיפול"). לצידם יגיעו להתארח העונהמרי אליזבת' מסטרטוניו ("פני צלקת"), קייט ברטון ("סקנדל") וכריס מקינה ("צעירים חסרי מנוח").

 

LeRanch

New member
עובדים מצטיינים 7 - עונת הסיום


החל מה-6.8, ימים ראשון-חמישי ב-22:30 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

"עובדים מצטיינים" ("Workaholics"), הקומדיה המטורפת של רשת "קומדי סנטרל", הצליחה לעשות את הבלתי אפשרי במהלך שבע העונות שלה וסחפה אחריה קהל מעריצים אדוק שכולל גם חובבים מפורסמים כגון ג'סטין ביבר, וודי הארלסון ומיילי סיירוס.

מאחורי הסדרה המצליחה עומדים יוצרי המערכונים הויראליים "Mail Order Comedy" בלייק אנדרסון, אנדרה הולםואדם דיווין, שגם מככבים בתפקידים הראשיים. היוצר קייל נווצ'ק ("מחלקת גנים ונוף", "קומיוניטי") שגם מככב בה בתפקיד קארל, תופס את כיסא הבמאי גם בעונה הנוכחית.

"עובדים מצטיינים" עוקבת אחר שלושה חברים – בלייק (אנדרסון, שגם כיכב ב"קומיוניטי" וב"מחלקת גנים ונוף"), דרס (הולם, "מינדי", "מידות רעות") ואדם (דיווין, "פיץ' פרפקט", "המתמחה") – שעובדים ביחד כאנשי טלמרקטינג בין 9 ל-5 וחיים ביחד מ-5 עד 9. דדליינים, קודי לבוש והשקמה מוקדמת הם לא משהו שהשלישייה הזו מורגלת אליהם. הם אמנם עושים את עבודתם (ולפעמים עושים אותה היטב), אך הם מגיעים באיחור, עוזבים שיכורים ותמיד חיים כאילו זה יומם האחרון – גם כשהם לא יודעים איזה יום היום.

לצד אנדרסון, הולם ודיווין יככבו גם העונה מריבת' מונרו ("השכנים של ג'ונס"), ג'יליאן בל ("לילה קשוח", "אידיוטסיטר"),ביל סטיבנסון ("Suddenly Susan") ואריק גריפין ("מת על הבמה").

כמיטב המסורת יצטרפו אליהם גם שורה של כוכבי אורח מפורסמים, ביניהם המועמד ל"גלובוס הזהב" דניס קווייד ("למה לצפות כשאתם מצפים"), נינה דוברב ("יומני הערפד"), טופר גרייס ("מופע שנות השבעים"), קרי אלווס ("הנסיכה הקסומה"), תומאס פ. ווילסון ("בחזרה לעתיד") וקרייג קילבורן ("הדיילי שואו").

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

panda0zombie

New member
אין כאן ממש משהו שמעניין אותי

אולי ריביירה אבל סך הכל זה נשמע כמו עוד סדרה סבונית שראיתי בטח פעם..

עובדים מצטיינים גם נשמע חמוד אבל כנראה שלא אראה את זה
 

ronitv1

New member
אני יכול להמליץ על אין לו אלוהים פשוט מצחיק וחכם מאד

ועל קצה האגם .
 
קצה האגם 2 - מקווה שיהיה טוב

את קמים לתחייה 2 ואת אין לו אלוהים 2 כבר ראיתי. ושניהם היו עם עונה פחות טובה מהראשונה (אם כי באופן שונה מאוד)
&nbsp
אולי ריביירה אם אני אשמע דברים טובים במיוחד.
 
למעלה