דיוני סדרות לתחילת שבוע

kordilia snake

New member
מישהו יכול לעשות לי סדר בקשר לדפנדרס?

סיימתי בסוף השבוע את ג'סיקה ג'ונס ועכשיו התחלתי את לוק קייג' (וכבר ראיתי את שתי העונות של דרדוויל ואיירון פיסט) אבל אני לא מצליחה הבין מתי כול סדרה מתרחשת ומה ההפרש של הזמנים בין אחת לשנייה.
&nbsp
אני יודעת שבין שתי העונות של דרדוויל יש כמה חודשים(ושמין הסתם האירועים של העונה הראשונה קרו קודם) ושאיירון פיסט היא האחרונה אבל כול השאר לא ברור לי.
 
זה כמו הסדר הכרונולוגי של יציאת הסדרות

דרדוויל 1
ג'סיקה ג'ונס
דרדוויל 2
לוק קייג'
איירון פיסט
 

kordilia snake

New member
אבל כמה זמן בערך יש בין סדרה לסדרה?

כי בג'סיקה ג'ונס לא התייחסו בכלל לדרדוויל(למרות ששתי הסדרות מתרחשות בהלס קיצ'ן) אבל בלוק קייג' כן דיברו על פיסק ודברים כאלו ואמרו שהיא מתרחשת כמה חודשים אחרי ג'סיקה ג'ונס.
 
זה לא ברור באמת


אבל אני מניח שזה גם רק כמה חודשים בין דרדוויל עונה 1 וג'סיקה ג'ונס.
&nbsp
נכון שזה קצת מוזר שלא מזכירים את דרדוויל בג'סיקה ג'ונס יותר. הגיוני שזה יעניין אותה לפחות קצת שיש בחור שלוחם בפשע ממש קרוב אליה.
אבל אני חושב שזה נעשה ככה מאחת משתי סיבות (או שילוב שלהם): 1. יוצרת הסדרה לא התעניינה במיוחד ב"עולם המשותף של הסדרות" ולכן לא עניין אותה להתייחס לזה. (יוצרת הסדרה, מליסה רוזנברג, תיכננה את הסדרה כמה שנים לפני שעלה הרעיון של ליצור קבוצה של סדרות משתלבות בנטפליקס)
2. ההפקה הגדולה יותר (מארבל, נטפליקס) רצתה שלא יהיו התייחסויות גדולות לדרדוויל כדי לא לדחות צופים חדשים שבאים לראות את הסדרה הזאת בלי שהם ראו דרדוויל לפני כן.
&nbsp
למרות שאין הרבה, כן יש התייחסויות לדרדוויל. או לפחות אחת שאני זוכר היא כשקלייר טמפל אומרת לג'סיקה שהיא מכירה מישהו עם יכולות - היא כמובן מתכוונת אל מאט.
 

kordilia snake

New member
לג'סיקה ג'ונס ולוק קייג'

מאט מוזכר רק בפרק 13 של ג'סיקה ג'ונס ע"י קלייר אבל בלוק קייג' מזכירים כן כול מיני דברים שקשורים לסדרה כמו פיסק ובאיזה פרק מישהו אמר שיש בחור בהלס קיצ'ן שמרביץ לאנשים וקלייר מספרת לאמא שלה על היכולות של מאט (וממש רציתי להרביץ לה בקטע הזה).
 
the.leftovers.s03e06


אם הבנת נכון, בקטע הראשון מראים לנו את לורי ומה גרם לה לפוך ל"לבנה"....
פשוט נגמר לה מה להגיד והיא החליטה לשתוק...
שיר הפתיחה היה דיי אכזרי...
&nbsp
לורי מגיע לבית של קווין סניור עם פנס בעין...מי הכניס לה אגרוף?..
היא מביא לו את הספר שמאט כתב והוא שואל אם גם מאט יגיע...היא אומרת שלא ושהוא מסר הוא מתנצל שהוא לא הכניס אותו לספר...הוא שואל למה הספר שרוף ולורי אורת שקווין שרף.
קווין ס' אומר לה שהם (כנראה הוא מייקל וגון) ביקשו מקווין למות והוא חושב על זה...
לורי אומרת שהיא רוצה להיות חלק ממה שהולך פה...
&nbsp
לורי מתצפתת על הבית של 2 הרופאות שפגשו את נורה....כלב נושך אותה והיא חוזרת לטנדר בו מאט ונורה חכים לה..
קווין ס מספר ללורי על מה שעבר ועל גרייס...
לורי נראת דיי בהלם מהתוכנית שלהם...ודיי צוחקת שכל אחד רוצה משהו אחר מקווין.
קווין ס' מבקש ממנה לא להרוס להם כשקווין יחזור...לורי לא בטוחה שקווין יחזור ואומרת שבקומו הייתה בורחת אבל הוא יחזור כי הוא תיד חוזר...
&nbsp
לורי צופה בהקלטות של האנשים שבחרו להעלם...נורה מבקשת ממנה לעשות קריאה כי היא רוצה לדברעם הילדים שלה...הסרטן של מאט חזר אגב (כו שחשבתי). לוריסרבת ואומרת לנורה שהיא וגון לא עושים קריאות לנעלמים ולורי מסרבת...
לפתע יש דפיקה בדלת ושוטר מגיע...
&nbsp
גון לא מבין איך לורי ידהעה לאן להגיע ושואל אותה על הפנס...היא אומרת שנורה הכניסה לה אגרוף..אחכ ברכב, נורה מדליקה סיגריה ולורי אומרת שהיא הפסיקה...נורה לוקחת לה את המצית ואורת שהיא הפסיקה והיא לא זקוקה לה.
ורה אומרת שהיא לא רוצה להחזיר את המצית כמו שהחזירה את לילי והיא ולורימתחילות לריב ולורי חוטפת אגרוף. 2 הרופאות עוזבות את הבית.
&nbsp
גון אומר ללורי שהוא אף פעם לא האמין שאיבי באמת מתה, בניגוד לאריקה שקיבלה את זה. לורי אומרת שהיא מבינה למה גרס את הכסף ושמה שהם עשו הזיק לו...
גון אומר שהוא מאמין לקווין ס' ולסיפור שלו ומבקש מלורי להגיד שהם שוגעים שהגזימו ואז הם יוכלו לחזור הביתה והוא יגרוס את הספר...ולורי אומרת שהוא צריך להשיך ושהוא כל כך קרוב...
&nbsp
נורה מאט ולורי עוקבות אחרי הרופאות ונורה מתנצלת על האגרוף...נורה מספרת לה על איזה פסיכי על ספינה שראה מפלצת בים (ראינו אותו לפני כמה פרקים.).
קווין מתקשר ללורי ואומר לה להגיע לחווה ושהוא שם עם אבא שלו....
&nbsp
גרייס ולורי מבשלום...גרייס מספר שלקח לה שנים לבשל את התבשיל כמו בעלה ושפעם אחת הצליחה אבל אח"F שכחה... היא שואלת את לורי אם קווין היה בעל טוב והיא עונה שכן ושהם התגרשו בגלל שהצטרפה לכת חחח
היא אורת שהיא מתנצלת על הילדים שלה...גרייס אומרת שהנעליים היו חסרות.
נורה, גון, מייקל, קווין ס' וגרייס יושבים לאכול וקווין ס מחלק לכולם תפקידים מהתנך...לאחר ויכוח לורי טוענת שהיא יהודה כי הוא המין במשהו ופעל. ואז קווין אומר שהוא התאבד (מתאים לקטע שהראו בהתחלה שלוריניסתה להתאבד). לורי אומרת שלא הייתה מודעת לעניין ושואל אם הוא השאיר פתק...
מייקל מתעלף או משהו ולורי אומרת שהוא בסדר ושהוא פשוט ישן...גון מתעלף ולורי אומרת לכלב שהיא שאלה ממנו את הכדורים..
&nbsp
נורה לורי ומאט מגיעים לאיזה מקום שהרופאות מגיעות...מאט ונורה נשארים שם ושולחים את לורי לחווה למסור את הספר לקווין ס' ומאט מבקש מנה להתנצל בפני קווין ס' שהוא לא בספר ובפני קווין שהוא כן הכניס אותו לספר. נורה מביאה ללורי סיגריות כי אין עליה דולר (יש לה רק איות חחח) ולורי אורת לה שעכשיו היא מטופלת שלה... הן צוחקות וקובעול לאותה שעה בשבוע הבא (השכנראה לא יקרה אם השיטפון יבוא..).
&nbsp
קווין מגיע על סוס ולורי יושבת בחוץ...היא אומרת שהיא חושבתשעזרה לנורה לצוא את ה שחיפשה...
לורי אומרת שכולם ישנים כי היא סיממה את האוכל שלהם כי רצתה שידברו לבד ושהיא באה להיפרד. הם עשנים יחד סיגריה. הוא מבקש ממנה לא לשכוח אותו...
זאת המצית שגיל (הבת שלהם) נתנה לה...קווין מתוודא שהרג את האוגרשל ג'יל

הוא מספר ששנא את הבית שלהם ולא אמר כלום כי רצה שתיהיה שמחה..
לורי מספרת לו שהייתה בהריון בשבוע ה16 לפני 7 שנים ושהיא עברה הפלה.
היא שואלת אם הוא רצה ילד נוסף וקווין אומר שלא והיא אומרת שגם היא לא....ושהיא סיפרה לו כי היא חייבת עכשיו..
לורי שואלת אם קוין מפחד מזה שיטביעו אותו וקווין עונה שבפעם האחרונה שזה קרה זה היה כל כך אמיתי ושואלי הוא היה מת אבל הוא עולם לא הרגיש כל כך חיי...ושהוא לא פוחד..אז לורי אומרת שגם היא לא פוחדת והיא ממש מקווה שזה יעבוד ושהוא יחזור.
הוא מבקש מנה להישאר והיא אומרת שהיא לא יכולה...
לורי משאירה לו את המצית ואומרת שהיא הפסיקה....
הוא שואל אותה אם נורה נעלמה ולורי עונה שהם ולם נעלמו..והם נפרדים....
&nbsp
אני כל כך אוהבת את המנגינה הזאת....
&nbsp
לורי מתכוננת לצלול ובדיוק מקבלת שיחה מג'יל...היא שואלת אותה על איזו קלטת שמצאה בגיל חמש והיא מווכחת עם טום שזה קיים...לורי אומרת לה את השם של הקלטת...היא שואלת אותם על נורה וקווין באוסטרליה ולורי לא מספרת לה כלום...
&nbsp
לורי צוללת....
היה משהו ממש עצוב בסצינה הזאת...:(
&nbsp
&nbsp
 
זה כאילו יותר מידי להתמודד איתו


אני צריך כוח כדי ממש לצלול לתוך תגובה מלאה לפרק של הסדרה הזאת ואין לי. אני רק עכשיו קולט ששבוע שעבר לא כתבתי שום דבר.
&nbsp
אז כמה דברים בכל זאת:
1. בקטע בסוף הרושם הוא שלורי החליטה להתאבד. מוקדם יותר בפרק נורה מדברת איתה על כך שהדרך הכי טובה להתאבד היא בצלילה. כי בצלילה יש המון דברים שיכולים להשתבש, אז אם לורי תעשה משהו שיגרום למוות שלה בצלילה יחשבו שזאת הייתה תאונה והילדים שלה לא יצטרכו להתמודד עם זה שהיא רצתה להתאבד.
אבל יחד עם זה יש לי תחושה שהיא לא עשתה את זה בפועל. חלקית כי זה נראה לי ברור שאם היא תמות עכשיו באוסטרליה הילדים שלה יבינו שמשהו לא מסתדר, בין היתר כי היא לא סיפרה להם בשיחה שהיא גם נמצאת באוסטרליה.
השיחה שלה בטלפון איתם כשהיא בוכה בשקט הייתה שוברת לב.
2. לא מפתיע שבסוף נורה לא עוצרת את המדעניות עם המכונה, אלא רוצה לעשות את זה בעצמה. היה מפתיע אותי אם היה מתברר שהיא באמת לא עושה את זה. מפתיע שמאט בסדר פשוט ללוות אותה. אבל מאט שוב עבר איזה מהפך משנה חיים בעקבות הפרק שלו (כמו שקרה איתו בכל אחד מהפרקים המיוחדים שלו עד כה בסדרה).
3. סצנת הארוחה האחרונה פלוס זה שלורי "הרעילה" את כולם הייתה מעולה.
4. גם השיחה עם קווין הייתה ממש טובה. אני ממש שמח שקיבלנו סוג של סגירת מעגל בינהם.
*רק להבהרה - ללורי לא הייתה הפלה, התינוק נעלם עם כל האנשים בהעלמות הגדולה.
5. לא ברור למה בעצם מייקל התקשר אל לורי לבוא לחווה. האם זה כדי לנסות להציל את קווין, או כדי לנסות להציל את ג'ון, או שהוא פשוט רצה תמיכה שלה בעצמו. כך או כך, אחרי שמתברר שזה היה הוא שהתקשר אליה ציפיתי שנראה שהיא מדברת איתו בפרטיות בשלב מסוים. די עצוב לי שהיא עזבה בלי לדבר איתו.
6. מיד זיהיתי את המצית מג'יל. זה היה כל כך נוראי בעונה 1 כשלורי זרקה אותו ואחר כך ניסתה בכוח להשיג אותו חזרה.
7. חבל שלא הביאו את השחקנית ששיחקה את פאטי לפרק. בקטע בהתחלה זה היה די ברור שכשלורי יוצאת אל חברות הגילטי רמננט שאחת הנשים היא פאטי. אבל היא לא הסתובבה, אז אני מניח שלקחו מישהי עם מבנה כללי שלה.
8. עוד לגבי קטע הפתיחה - האישה שמדברת עם לורי על ההעלמות של הבן שלה היא האישה שראו בתחילת הפרק הראשון לסדרה. קיוויתי שנראה מה קורה איתה עכשיו, שנים אחרי.
 


אני מאוד מסכימה איתך...גם התוכנית הזאת וגם סמוך על סול הן סדרות שדורשות אצלי לפחות המון תשומת לב...יש המון פרטים קטנים שמשפיעים על הכל..
&nbsp
1. הבנתי שהיא הולכת להתאבד אבל מודה שלא חשבתי שהסיבה לכל היא כדי שילדיה יחשבו שקרתה תאונה...נורה בטח תבין...
&nbsp
2. מאט גוסס ומחר היום האחון לפני השטפון...לדעתי הם ינסו לעבור לצד השני...אין להם מה להפסיד...עניין מה יש שם טהאם מאטעדיין יהיה חולה בסרטן.
&nbsp
3. מסכימה.
&nbsp
4. גם אני מאוד אהבתי את השיחה הזאת...לדעצי לקווין ולורי יש מערכת יחסים מאוד מיוחדת. בקשר לתינוקת- צודק.
&nbsp
5. אני חושבת שזה שילוב של הכל....לורי היא ה"מבוגר האחראי" בחייו וגם בחייהם של קווין, נורה, מאט, קווין ס ועוד...
&nbsp
6. בקשר למצית...אני זוכרת משהו ...היא נפלה לה לביוב או לאיזה מקום והיא בקושי הצליחה להוציא אותה..
&nbsp
7. גם אני קוויתי שיראו את פאטי הפרק...זה היה דיי מתבקש.
&nbsp
8. אני מניחה שהיא לא חשובה לעלילה.....יש גם כככה יותר מידי פרטים :)
&nbsp
מעניין מה יקרה עם נורה...הרי אנחנו יודעים שהיא תגיע לזקנה...
האם היא תנצל מהשיטפון?
האם היא תעבור לצד השני?....
 
את צריכה לזכור משהו


את מדברת על השטפון שיבוא, אבל רק קווין המבוגר ממש ממש מאמין שזה הולך לקרות. חלק מהאחרים מאמינים לו כי זה נוח להם להאמין לו (כמו שג'ון אמר, אם הדבר המטורף שלו אולי אמיתי, אז אולי גם הדבר המטורף שלי אמיתי).
&nbsp
***אגב, אני לא ראיתי את הטריילר לפרק של שבוע הבא, אז אם את מבססת משהו במה שאת כותבת על הטריילר אל תאמרי לי***
&nbsp
&nbsp
הקטע עם זה שראינו את נורה זקנה אומר שהיא לא הולכת למות. נראה לי כרגע שלוש אפשרויות:
א. היא נכנסה למכונה ועברה ל"צד האחר" וזה מה שראינו בקטע ההוא ששם היא זקנה (או שהיא הגיעה לשם זקנה, או שהיא פשוט חיה שם הרבה שנים)
ב. היא פשוט לא נכנסה למכונה והקטע הזה הוא מהעתיד אחרי שהיא הזדקנה.
ג. היא נכנסה למכונה אבל במקום להרוג אותה או להעביר אותה כביכול לצד השני, היא גרמה לה להזדקן מאוד.
&nbsp
לגבי המצית - לורי זרקה אותו לביוב בעצמה כדי להראות למג שאין לה רגשות למשפחה שלה או משהו כזה. אחר כך היא חזרה לשם בלי מג וניסתה להשיג אותו.
&nbsp
&nbsp
נזכרתי עכשיו במשהו לגבי השיחה של קווין ולורי - כשהיא סיפרה לו על זה שהיא הייתה בהריון, חשבתי שהוא יספר לה שהוא בגד בה ביום של ההעלמות ושהאישה שהוא שכב איתה נעלמה.
&nbsp
לגבי מאט - אני מאוד מקווה שהוא לא מתכוון לעבור במכונה. יש לו אישה ובן עדיין בחיים, הגיוני שלפחות ילך להפרד מהם לפני שהוא מת.
 


לא ראיתי שום פרומו לשבוע הבא...
&nbsp
אפשרויות א+ב נשמעות לי יחסית הגיוניות....ג פחות...
&nbsp
אוקיי אני זוכרת את הקטע עם המצית :)
&nbsp
בקשר לקווין- היה לי ברור שלא יספר לה...זה לא מתאים לדמות....
&nbsp
מאט- לדעתי אף אחד שם לא חושב בהגיון....הרי הוא שם ויש לו יום אחד..
בהחה שהפסיכי צודק...הוא לא יפרד מהם...
הטחיראו אותו מתקשר או משהו בשבוע הבא..
&nbsp
&nbsp
 
זהו...נטשתי את סיליקון וואלי...

נמאס לי מרצרד, האפליקציה, גווין וכל השאר...
&nbsp
גם ככה אין לי זמן לצפות בסדרות שאני נהנת מהן...
ניפרד כידידים
 

didalf

Well-known member
דווקא אני אוהבת את העונה הזאת


בכל מקרה, עוד לא ראיתי את הפרק של השבוע.
 
הפסקתי אחרי כמה דקות....הסידרה מאוד מונוטונית לדעתי

ולא ממש מתקדמת...
&nbsp
כל עונה מרגישה לי "העתק הדבק" עם שינויים קלים...
 
Lucifer.S02E17


אח של לוציפר מזהיר אותו שמייז כועסת עליו..לוציפר לא ממש מייחס לזה חשיבות. אמא של לוציפר תמימה הרבה יותר ממה שציפיתי חחחח
&nbsp
לינדה מספרת למייז ששיחררה את לוציפר מבית משוגעים ומייז מתרגזת עוד יותר...
שרלוט מנסה לשכנע את קלואי לבדוק מה קרה עם הגבר שרימה אותה ונרצח...היא ולוציפר חושדים שהוא הרס את החרב או לקח את החלק החסר.
החשוד ברצח הוא.....תחת של אישה :)
&nbsp
שרלוט ודן ממשיכים בפלרטוטים שלהם....
&nbsp
לוציפר מגיע ללינדה ומגלה שם את מייז שנוזפת בו שהוא חבר גרוע...ללינדה. דיי ברור שהיא דיברה על עצמה..מייז ולוציפר הולכים לדבר עם הבוס של לינדה שהשעה אותה. לוציפר פולט ששכב איתה ורק חופר בור עמוק יותר....
&nbsp
קלואי נראתה מדהים במסיבה....הצחיק אותי ששארלוט רצתה שהיא תפתה אותו וקלואי התנגדה ואמרה שהיא לא הולכת לעשות את זה ושארלוט אמרה לה שבטח לא עם היציבות הזאת חחחחחחחחח
קלואי כמעט נתפסת ומצילחה להינצל....
&nbsp
דן ואח של לוציפר מסתדרים דיי טוב...
&nbsp
מייז מתעמתת עם לוציפר ומכה אותו בלי סוף...ואומרת לו שלא אכפת לו מאף אחד אלא אם הוא עוזר לו . היא אומרת לו שהוא בדיוק כמו ההורים שלו והם מתחילים לריב ברצינות. מייז אומרת שהוא עמד לעזוב אותה ויעזוב לגן עדן...לוציפר אומר שהוא לא אמר לכמה זמן הוא תכנן לעזוב ובעצם הוא עבד עליהם ולא סיפר לה כדי שתכעס עליו ואחיו ואמא שלו יאמינו לו..
בעצם הוא ניצל אותה והיא כועסת אפילו יותר.
&nbsp
עכשיו כלינדה פנויה...לוציפר ומייז מגיעים אליה ל"טיפול".
לינדה לא הולכת סחור סחור ואומרת ללוציפר הכל בפנים...
סוף סוף לוציפר קולט...ולינדה הולכת לשתות אחרי שמבינה שהקריירה שלה בזבל.
מייז מבטיחה לה שתטפל בזה..
&nbsp
ביאנקה מגיע לשארלוט ואומרת שהיא יודעת שהבן שלה הרג את זיק ושיש לה את מה שהבריח. היא אומרת שתתן לה את זה אם תצליח לשחרר את בנה, אחרת זה יעלם לנצח...
קלואי תופסת את שארלוט מנסה לגנוב ראיות או לחבל בהן....
&nbsp
קלואי באה ללוציפר ואומרת לו ששארלוט סיפרה לה הכל...היא סיפרה לה שהיא האקסית של אבא שלו...היא מספרת לו שתפסה אותה מנסה לגנוב ראיות...
קלואי מזהירה את דן משארלוט...ואומרת שאם הוא יתחתן איתה הוא יהיה אב חורג של לוציפר
&nbsp
לוציפר ואחיו לא מודעים לזה שאמא שלהם השיגה את החתיכה החסרה ורצה לחזור לגן עדן...
&nbsp
מייז מגיעה אל הבוס של לינדה הביתה...
&nbsp
הבן של ביאנקה נפגש עם שרלוט כדי להביא לה את החתיכה החסרה אבל במקום זאת הוא דוקר אותה...
&nbsp
אח של לוציפר אומר שהחלק החסר נמצא אצל לוציפר ושאבא שלהם נתן לו...הוא חושב שזאת הטבעת. הוא טוען שלוציפר הוא הבן המועדף...מסתבר שהמתח נמצא על הצוואר של אחיו...
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
המלצה על 60 Days In

הסידרה משודרת בדיסקברי אם אני לא טועה....
&nbsp
מדובר על ראלטי...
קבוצה של אנשים (גברים ונשים בגיליים שונים) נכנסים לבתי סוהר ומתחזים לאסירים.
הסוהרים והאסירים לא יודעים שהם סמויים ורק מספר מצוצמצם של עובדי הכלא מודעים.
&nbsp
המטרה היא לרגל אחר האסירים (לגלות איך מבריחים סמים, פעולות שמתכננים וכו') וגם אחר הסוהרים (סוהרים שמסייעים לאסירים להבריח דברים, מתייחסים בצורה לא תקינה וכו').
&nbsp
אחר כך יש מפגש ורואים אילו שינויים בוצעו בעקבות זאת.
&nbsp
הסידרה נותנת נקודת מבט אחרת על האסירים...חלקםמבחינתי יכולים להישרף בכלא אבל יש כאלה שלא צריכים להיות שם (לא שפויים למשל).
אני מודה שהיה לי קשה לגלות אימפתיה כלפי חלק מהם במצבים לא קלים כי מבחינתי מגיע להם להיות שם...
&nbsp
ממליצה בחום לצפות..
התוכנית משודרת כל יום לדעתי...
 

reasonforall

Active member
סדרה מעולה


נהניתי מאוד.
אני חושב שהמלצתי עליה פה בפורום כשצפיתי.
&nbsp
איזו עונה משודרת עכשיו בערוץ ההיסטוריה? צפיתי עד כה ב-2, ועכשיו אני רואה ב-IMDB שיש עוד אחת.
 
למעלה