דיוני סדרות לאמצע שבוע

didalf

Well-known member
דוווקא אני מסכימה עם ניק
ש"ש


גאס לא כזה ערכי כמו שהוא חכם ומאד מחושב.
הרי לא הייתה לו בעיה לשסף לעובד נאמן שלו את הגרון על המקום.
או יותר מזה, להורות על הריגת ילד כשהוא הפריע לו לעסקים (האח של אנדיראה החברה של ג'סי).
 


תראי, הוא פושע, רוצח, סוחר סמים ועוד כמה דברים...
&nbsp
אני רואה את הפושעים בתוכניות מחולקים ל2 קטגוריות...
יש כאלה כמו הקטור והרע מבנשי שברח לי השם (אבא שלה...) ויש כאלה כמו וולטר מש"ש, גאס, מייק, טוני סופרנו, פבלו אסקובר...
הם כולם פושעים...אבל יש משהו שגורם לצופים לאהוב את הדמות...כנראה סוג של מניפוליה רגשית.
עלי היא עובדת חחח
&nbsp
 
לא חשבתי אפילו על כל אלו


זה שהוא שיסף לעובד נאמן שלו את הגרון זה באמת נוראי. אם כי זה לפחות לאדם שחלק מעולם הפשע.
לגבי הילד זה נוראי, אבל הוא באמת הורה להרוג את הילד?
לי זכור שזה היה יותר מצב שהוא אמר לסוחרי סמים שלא להעסיק ילדים יותר והם על דעת עצמם הרגו את הילד.
אני לא בטוח אם נאמר או נרמז אם הוא היה מסכים עם המעשה הזה שלהם או לא. הם מתו די מהר אחרי המעשה ולכן לא היה זמן לראות באמת כיצד הוא מגיב.
&nbsp
לדעתי ההבדל הגדול לעומת הקטור זה שהקטור פועל בלי שיקול דעת גדול מספיק, בלי ראיה לטווח ארוך של כיצד להרוג מישהו או לאיים על אזרחים יכול להיות רע לעסקים, או אפילו זה שלא כדאי ליצור מצב שבו לאדם בכיר תחתיו כמו נאצ'ו תהיה סיבה לרצות לחתור נגדו.
חוץ מזה כל ההתנהגות שלו עם גאס נובעת מענייני כבוד ומראית עין.
זה אגב עניין מאוד מעניין שעוד לא ברור לחלוטין. היה את כל הקטע שבו הקטור בא למסעדה ואיים על גאס שיביא בשבילו סמים וגאס לא רצה אבל נאלץ להסכים. אבל לדעתי זה היה לחלוטין הצגה. גאס הרס להקטור את דרך הובלת הסמים עם גלידריה לא סתם בשביל לפגוע בו, אלא כי הוא רצה שהוא יאלץ לבוא אליו. כמו שהוא אמר למייק, יש לו תוכניות ארוכות טווח כלפי הקטור.
 
עוד כמה דברים שרציתי לציין


האחד לגבי השאלה אם גאס הוא הומו. אני זוכר שהיה לנו דיון כאן האם זה היה ברור מעונה 4 של שובר שורות. לי זה היה נראה די ברור, אבל בעצם לא נאמר משהו מפורש.
בפרקים האחרונים נעשה ברור שזה נכון. או לפחות שהקטור חושב ככה כי הוא אמר "The chicken brothers, more like the butt brothers".
&nbsp
לגבי נאצ'ו, ממש לא נראה לי שהוא גם הומו.
&nbsp
משהו נוסף שדיברתם עליו בשלב מסויים זה גייל משובר שורות.
אז רציתי להזכיר שנאמר בשובר ורות שגאס מימן את לימודי הכימיה של גייל עוד שנים לפני כן. כלומר יכול להיות שבשלב הזה גייל כבר בלימודי כימיה במימון גאס וגאס מתכנן לעתיד שהוא ייצור את מעבדת המת' בעוד שנים כשגייל יסיים את הלימודים.
המעבדה לא נוצרה כתגובה למת' הכחול של וולט. גאס תיכנן את זה מראש עם גייל בתור מי שיוצר את המת'. פשוט רגע לפני שהוא התחיל את הייצור הוא גילה על המת' הכחול והחליט להביא את וולט לעסק.
 


גם אני לא חושבת שנאצ'ו הומו...
גאס אולי אבל זה אף פעם לא תפס חלק מרכזי בעלילה כך שזה לא ממש משנה בעיני...
&nbsp
גייל זה הבחור הבלונדני?..זה ששיחק באורות ליל שישי נכון.....
 

Reutk

Active member
לא זה טוד
לשובר שורות

גייל זה מי שהיה בהתחלה העוזר של וולטר ואז ג' סי חיסל אותו לפני שגאס יחסל אותם (כי גייל הוא למד מה שצריך לדעת בקשר להכנת מת' מוולטר אז גאס לא צריך אותם יותר)
 

didalf

Well-known member
אממ


נכון שלא הראו את גאס מורה להם להרוג את הילד, אבל גם לא נראה לי סביר שהם יעשו את זה על דעת עצמם.

מתי הקטור אמר את זה - "The chicken brothers, more like the butt brothers".?

ולגבי נאצ'ו, אם זה לא היה ברור, גם לי לא באמת נראה שהוא הומו. זה יותר וישפול ט'ינקינג שלי. כמובן שאם זה יתברר כנכון כולכם תאכלו את הכובע
 

Reutk

Active member
נראה לי בפרק 304 של סמוך על סול


בקטע בהתחלה בבית של הדון הזה, שאני תמיד שוכחת את שמו. בכל אופן מה שבטוח זה שיש קטע שהדון הזה נותן להקטור טישרט של לוס פויוס הרמנוס וככה הקטור מגיב לזה. בקשר לתאוריה שלך אני זוכרת שהבאת אותה עוד בתחילת העונה הקודמת, יהיה מגניב אם תצדקי, אבל אני חשבתי שבזמן שאנחנו נמצאים בו הקטור עדיין לא רצח את השותף של גאס. כלומר, שגאס עם השותף שלו אז הוא לא יכול להיות עם נאצ'ו.
 
אני כמעט בטוח שלא
גם לשובר שורות

אני כמעט בטוח שהסצנה שבה הקטור הורג את השותף של גאס היא בשלב הרבה יותר מוקדם. מכמה סיבות:
הקטור לדעתי נראה שם הרבה יותר צעיר, עם צבע בשיער.
אומנם דובר על מסעדת לוס פויוס הרמנוס, אבל לדעתי דובר אז רק על מסעדה אחת ובמקסיקו.
אני זוכר שהרושם היה לחלוטין שזאת פגישה ראשונה של גאס עם הדון והקטור. כאן (בהווה של better call saul) הרושם הוא שהם כבר מכירים.
אנחנו יודעים כבר שגאס רוצה לפגוע בהקטור. לא הייתה לו סיבה לפגוע בו לפני שהוא הרג את השותף שלו.
&nbsp
 

Reutk

Active member
כן פשוט חשבתי שיש לו סיבה אחרת


שאנחנו לא יודעים. זה הגיוני מה שאתה אומר אבל אני לא יודעת למה אבל הרושם שלי תמיד היה שזה עוד לא קרה, כנראה שאתה צודק.

אגב קראתי עכשיו קצת על המשפט של הקטור ב-reddit ומשהו כתב שם את זה:

think Gus may be gay, but I don't think "Los Culos Hermanos" was referring to that. In Spanish, calling someone a "culo" is more like calling someone a dumbass rather than a literal ass. No sexual connotation to it. Though "burro" is calling someone a donkey, which in tern also means calling someone a dumbass, however "burro" is way more less insulting than "culo", therefore more acceptable to call your close friends "burros". Think of it as a different between "bitch" and "cunt", "dick" or "prick". Therefore Hector using "culo" is the highest form of insult between the two.

What would be more evident would be if he called it "Los Jotos Hermanos". "Joto" meaning more-or-less "faggot" in Spanish, very derogatory. In fact, I can guarantee that would have been a way more clever insult to refer to Gus' supposed sexuality, one Hector would have definitely used instead.

Source: Bilingual Spanish speaker

ואז כמובן שהתפתח דיון כי הכותבים הם לא דוברי ספרדית ויכול להיות שהטעות נעשתה מהצד שלהם והם כן רצו לרמוז לכך שגאס הומו...בקיצור אין לנו עדיין הוכחה חותכת מסתבר. אני באופן אישי כבר לא בטוחה אם גיליגן עשה את זה באמת בטעות או שהוא פשוט גאון
.
 

Reutk

Active member
הייתי צריכה להדגיש שמדובר בהודעה של כותב בפורום

ואין לי מושג כמה זה אמין או סתם חרטוט מה שהוא כתב.
 

didalf

Well-known member


גם גאס נראה יותר צעיר ועם אפרו שם. אני די בטוחה שזאת פגישה שהתקיימה בעבר הרחוק יותר. וגם באמת רק דובר על המסעדה היא לא הייתה קיימת ובטח לא רשת.

ובקשר למה שרעות כתבה על הספרדית - זה נראה לי נכון. אני יותר מכירה סלנג ארגנטינאי אז אני לא לגמרי בטוחה. עכשיו אני גם סקרנית אם זה מכוון או טעות של היוצרים עקב אי הכרות מספקת עם ספרדית (שבהחלט יתכן בהתחשב בזה שהספרדית שהם מדברים שם נוראית).
 

Reutk

Active member
כנראה שאף פעם לא נדע


בכל מקרה, בין אם מדובר בטעות או במשהו שנעשה בכוונה כדי שלא נהיה לגמרי בטוחים אני עדיין מאמינה שהסיפור שהשותף של גאס היה המאהב שלו נכון. גם נראה לי פחות הגיוני שהוא יכנה אותם האסהול, מאיזה סיבה? במיוחד אם זה אחרי שהם כבר רצחו את השותף של גאס ונראה שגאס ממשיך לשתף פעולה איתם בלי בעיות (למרות שאולי כן היו בעיות, בדומה למייק, והקטור יודע שגאס קשור אליהן).

אני כל כך מקנאה בך שאת מבינה ספרדית.
 

didalf

Well-known member
אני כמעט בטוחה


שוינס אישר איפשהו שהשותף של גאס הוא אכן בנזוג שלו, ושכבר דיברנו על זה ומישהו אפילו הביא הוכחה.

תתחילי לראות טלנובלות

אבל באמת, זאת שפה מאד קלה. לא סתם דור שלם של בנות למד אותה מהטלוויזיה בלבד.
 
סופרגירל
פרק 2X21


אחד הפרקים הכי טובים בסדרה עד כה.
כל כך הרבה קרה:
הנשיאה מגיעה
כולם מגלים שהיא חייזרית (ואיכשהו כולם ממש בסדר עם זה)
קאט גראנט חוזרת
קאט גראנט מגניבה, נותנת נאומים מעולים עם איזון יפה בין אלטרואיזם ונרקסיסזם עם פמניזם ולא מעט איזכורי תרבות פופולרית (פלישה חייזרית זה כלום לעומת קניה וטיילר סוויפט)
ריאה מטורפת אפילו יותר
מון-אל ולינה כמעט מתחתנים
ליליאן לות'ר חוזרת
קדמוס (ליליאן וסייבורג סופרמן) משתפים פעולה עם סופרגירל כשיש מטרה משותפת.
וסופרמן חוזר - אבל הוא איכשהו תחת שליטתה של ריאה.
ובתוך זה אפילו היו כמה רגעי מערכת יחסים חמודים של אלכס ומגי. וקטעי האקשן הכי טובים העונה של גארדיאן כשהוא מציל את קאט וווין.
מצחיק מאוד שקאט מבינה בשניה שגארדיאן הוא ג'יימס אולסון, אבל איכשהו עדיין לא יודעת שקארה היא סופרגירל (אני מקווה שהיא בעצם כן יודעת).
היה קטע שבו היה לי ממש לא ברור אם לינה מבינה מי זה מון-אל. זה די מוזר שבסוף מסתבר שהיא יודעת שמון-אל הוא חייזר (הבן של ריאה) אבל גם מבינה שהוא החבר של קארה (היא פגשה את מייק). האם היא לא חושבת שזה מוזר שלחברה שלה קארה הנורמלית, יש חבר שהוא חייזר...
&nbsp
לא שלא היו בכלל בעיות בפרק. כלומר כמובן שאי אפשר לומר שזה הגיוני שכולם כל כך בסדר עם זה שהנשיאה היא חייזרית. גם לא הגיוני למה ריאה לא פשוט מפוצצת את הבניין שבו קאט נמצאת אם היא רוצה להרוג אותה. וכמובן שמתסכל למוות שקארה נשארה על החללית ושאלכס לא ירתה בתותח כשהיא יכלה (כמובן שברגע שהתותח נראה לעין אחת מהחלליות תפוצץ אותו).
במיוחד חבל לי שג'ון ג'ונס לא היה בפרק. אבל הפרק היה די עמוס גם בלעדיו.
&nbsp
בהקשר לזה ששבוע שעבר דיברנו על כך שהעונה כאילו מבולבלת בכך שאין נבל גדול של העונה - לדעתי הפרק הזה הוכיח את היתרון הגדול של זה. יש להם המון דמויות שונות עם מניעים שונים ועלילות נפרדות שיכולים להשתלב כשיש אירוע גדול כזה.
&nbsp
&nbsp
*בונוס גדול על כך שהם לא היו טיפשים, אלא ידעו שאסור לסמוך על קדמוס ולכן עשו משהו לסייבורג סופרמן. לא ממ שהבנתי איך עשו משהו שמשתלט עליו בכזאת קלות, אבל טכנו באבל זה לא העניין כאן.
&nbsp
*למרות שמציק לי זה שכולם כל כך בסדר עם זה שהנשיאה חייזרית, אני כן אוהב את ההתפתחות העלילתית הזאת, שזה לא שהגילוי שהיא חייזרית הגיע כשנחשפה קנוניה גדולה שלה ושל זן חייזרי. וזה שמגלים שהיא חיה על כדור הארץ כבת אדם כבר הרבה שנים (כלומר זה לא שנבחרה נשיאה אנושית שאז הוחלפה על ידי חייזר.
אני לא חושב שגילינו הכל לגביה, אבל יכול להיות מעניין לראות בעונה הבאה לאן זה מתפתח.
מה שכן נראה לי ברור שהם צריכים לגלות לציבור, או להכריח אותה לספר לציבור, את האמת. זה אולי לגיטימי שחייזרית תהיה נשיאה, אבל לא שהיא משקרת לגבי זה.
כנראה שדונאלד טראמפ לא קיים במציאות הזאת, כי הוא היה דורש לראות את תעודת הלידה שלה.
&nbsp
&nbsp
*זה מזכיר לי את השורה של קאט על כך שאם היא הצליחה לשרוד ארוחה עם ביל אוריילי אז כמובן שהיא יכולה לשרוד התפוצצות מטוס
 

איל51

New member
אז...רגע...תן לי להבין


אני לא ממש זוכר את איך שהעונה הראשונה נגמרה כי...די התעלמתי מזה (עשיתי דברים אחרים תוך כדי שצפיתי בפרק), אבל יכול להיות ששוב הולכים על זה שקארה צריכה להתמודד מול סופרמן שטוף המוח?
 
לא בדיוק


בסוף עונה 1 סופרמן באמת היה שטוף מוח, אבל זה היה רק כתירוץ לכך שסופרמן לא בא ועוזר לה. חוץ מזה לא ראינו את סופרמן (הוא עוד לא לוהק). כלומר קארה לא נלחמה בו.
 

panda0zombie

New member
לגבי הנשיאה

אני דווקא לא מופתעת שכולם בסדר עם זה.. קארה אוהבת את אוליביה והיא פרו חייזרים (מן הסתם.. גם היא חייזרית) כמו שאר האנשים בDEO. הם כמובן הופתעו כשגילו את זה אבל למה שתהיה להם בעיה שהיא חייזרית?

כן הפרק היה גם די עמוס בכל מקרה..
גם לי זה מוזר שאנשים מזהים את מון אל וג'יימס (קאט זיהתה אותו רק לפי העיניים) אבל אף אחד לא מזהה את קארה. גם לה יש עיניים שקל לזהות

שמים לב שארץ שלהם זה לא הארץ שלנו כשנאמר שמישהו הצליח לפתור את הסכסוך בין קניה ווסט וטיילור סוויפט

לגארדיאן היו קטעי אקשן ממש טובים בקאטקו.

כן זה היה ממש מתסכל כשקארה נשארה על החללית.. איך היא חשבה בדיוק שיכול לצאת טוב מזה. וריאה כמובן ידעה שקארה תישאר ותנסה לשחק אותה טובה
 
למעלה