דיוני סדרות לאמצע שבוע

Don Nirtin

New member
דיוני סדרות לאמצע שבוע


אם כבר אני כאן...... ער.... מוקדם מדי.
 
Better Call Saul עונה 3 פרק 6


הפרק נפתח עם נאצו והקטור בזמן הגבייה..
הקטור קורא עיתון ונאצ'ו מטפל בכספים..
בחור אחד מאחר בתשלום ונאצו משחרר אותו תחילה ואז אחרי הערה של הקטור הוא מפוצץ אותו...
נאצ'ו הוא הבן של הקטור?....
נאצו תפר משהו והוא נפתע...הראו את המחט יוצאת מהיד שלו

&nbsp
קים נואמת על ג'ימי ומנסה לתאר את האופי שלו ואיך עזר לקשישים ולאחיו...כאשר ג'ימי גילה שאחיו בגד בו, הוא התחרפן...
במקביל, רבקה מגיע לצאק הביתה...אבל הוא לא פותח לה.
גימי וקים חוגגים והם כאלה חמודים.!!!!
הם נראים ממש קרובים...ואז דופקים בדלת ומפריעים :/
זאת רבקה.
היא אומרת שדפקה בדלת קרוב לשעה וצאק לא פתח לה. ג'ימי אומר שצ'אק סתם דרמתי ומסרה ללכת אליו.
רבקה אומרת שהוא שיקר לה וגימי אומר שהוא מתנצל אם היא מרגישה מרומת אבל הוא אמר לה שהוא צריך אמר לה שהוא צריך לזכות את עצמו.
רבקה מנסה לשכנע אותו אבל ג'ימי אומר שהוא כבר לא אחיו.
רבקה אומרת שצאק צדק לגבי גימי...
&nbsp
סוף סוף מראים את סטייסי שמספר על קיילי שרוצה לדעת על אבא שלה...נראה שהיא במין קבוצת תמיכה....מייק שם.
סטייסי נידבה את מייק שיעזור לבנות מגרש משחקים לילדים...אוליהוא יעשה הסבה מקצועית לשיפוצניק חחחחחח. מייק מסכים לאחר התנגדות קלה.
&nbsp
הווארד מגיע לצאק ולבסוף הוא פותח לו. הוא הביא איזה בקבוק יקר (מיושן 35 שנה). הוא מספר לו שגימי קיבל הרחקה של שנה ושזה ניצחון בשבילם. אם הוא יפשל אחכ, ישללו לו את הרשיון, לתמיד.
הווארד מנסה לעזור לצאק להתקדם ולשכוח מג'ימי ופשוט להמשיך הלאה..
הוא אומר לו שיחשוב על העתיד כי כל דבר אחר הוא ביזבוז של האינטליגציה והזמן שלו...
צאק מרים כוסית "לחיי התחלות חדשות".
הווארד הולך וצאק ניגש לחדר העבודה שלו, מוציא מכשיר כלשהו (כנראה מכשיר הקלטה) ולוקח את הסוללה ביד...לי זה נראה כמו הישג דיי גדול..
אולי צ'אק הבין שזה הכל בראש...
&nbsp
גימי מעדכן את לקוחותיו כי יוצא לשנת שבתון...פרנצסקה עוזרת לו...
אני אוהבת את הקטעים איתה :)
גימי מתקשר ללקוח האחרון- מיסטר ילוביץ. הוא מצליח לרגש את גימי...
גימי מבקש מפרנצסקה שתשיג לו את KWTV...ג'ימי רוצה לעשות פרסומת חדשה

&nbsp
הוא מספר לקים שרצה לעשות פרסומת אבל הוא לא יכול...היא מציעה למצוא עסק מקומי שיקבל את התיקים...קים לא יכולה כי היא מוצפת עבודה (אולי בגלל זה היא ישנה במשרד לפני כמה פרקים...). היא מציעה שידבר עם פרנצ'סקה (וככה זה התחיל...) ויפטר אותה כי קים לא צריכה אותה...גימי אומר שהוא אוהב אותה וששום דבר לא השתנה...הוא ישלם על 50% מהמשרד וההוצאות. כשקים שואלת אותו איך הוא ישלם הוא עונה שכשלא יהיה לו כסך לשלם, אז ידברו על סגירה.
&nbsp
גימי מתחיל למכור פרסומות (הכוונה שהוא זה שעושה לעסקים אחרים פרסומות...).
איזה נפילה אחרי עריכת דין.....
הזוג הראשון נראה מרוצה אבל רוצה שבוע לחשוב...ג'ימי אומר שהוא רצה לצלם היום ולעלות לשידור עוד כמה שעות...הם בהלם ולא מסכימים.
צוות הצילום מציע לגימי לעשות את הפרסומת על המקום שעושה פרסומות :)
&nbsp
גימי מגיע לתחנת השידור ועומד בנוף היפה של צלחות הלווין חחח
גימי אומר שהוא לא יכול להפוך מעורך דין למישהו שמוכר פרסומות...הוא משדל את המאפרת שלא ממש טובה למרות שהיא בחוג דרמה..
הבחור עם הרמקול מזעזע עוד יותר...
&nbsp
שוב רואים את המשאית של "לוס פולוס הרמנוס" באמצע המדבר. הם פורקים "סחורה". נאצוק סופר את החבילות ולוקח 6 במקום 5 כי הקטור מצפה ל-6..הבחור השני מתקשר למישהו (שנראה כמו גאס...זה היה גאס?....) שמאשר להם לתת לו 6 חבילות.
נאצו עוזב והוא נראה דיי מבוהל...
&nbsp
גאס בודק איזשהו נכס תעשייתי למכירה, הוא חוסר לרכב ואומר לאישה לא מזוהה כרגע, שזה יכול להתאים.
&nbsp
צאק יושב בבית, מכוסה אלומניום והוא יוצא החוצה ומסתובב ברחובות. הוא נראה פשוט מבעת. הוא מתקשר בטלפון הציבורי לדוקטור לארה קרוז. הוא אומר שהוא מטופל לשעבר והוא צריך לראות אותה...
&nbsp
נאצ'ו מעדכן את הקטור במה שקרה...שאחד הבחורים כיוון אקדח לראש שלו.
הקטור שואל את נאצו מי המפיץ והוא אומר שאלסקו. הקטור רוצה מערך הפצה חדש שיש שלו. נאצו לא אוהב את הרעיון שאבא שלו יעביר את הסמים מעבר לגבול אבל הקטור אומר שיקבל הרבה כסף ושאין לו מה לדאוג..
הבחור השני נכנס ואומר להקטור שאיזה בחור שהיה אמור להיות רק 6 חודשים בכלא נכנס לבידוד...הקטור מתחרפן וכועס שהוא ישאר שם לנצח והופך את השולחן.
הקטור כנראה קרוב להתקף לב ולוקח את הכדורים שלו (אחד מהם נופל על הריצפה ונאצו קולט את זה...אולי זה יהיה פרט חשוב בהמשך...) והקטור אומר לנאצו שידבר עם אביו.
נאצו לקוח את הכדור שהסתיר עם הרגל...
&nbsp
ג'ימי ממשיך לנסות להצליח עם עסק הפרסומות שלו...אני מניחה שהוא עשה חוזה לשנה או משהו ואסור לו לפרסם את עצמו כי הוא לא יכול לעסוק בעריכת דין...
קים וג'ימי שותים בירה...והוא אומר שהיא ישנה במיטה שלה והיא אומרת שהייתה צריכה בגדים נקיים חחח
גימי מעדכן אותה בזה שהוא החליט למקור פרסומות- זמן אוויר ושהוא עשה פרסומת בשביל פרסומות :)
קים רוצה לראות אבל גימי דיי מתבייש...
הם יושבים וצופים בפרסומת..
וככה "סול גודמן" נוצר....גי'מי כנראה לא רצה שיקשרו בין מוכר הפרסומות לעורך דין ולכן יצר לעצמו זהות "חדשה"...
אני ממש אהבתי את הפרסומת...היא נראת בול כמו הפרסומות ההזויות שמשדרים בארה"ב חחחח
קים נראת בהלם...
&nbsp
סוף סוף מגלים לנו על סול...
אני מתה על הסידרה הזאת!!! חסר להם שלא יחדשו אותה!!!!!!!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

didalf

Well-known member
בום
(גם לש"ש)


סול גודמן נולד!
ברגע שהם התחילו לראות את הפרסומת וגימי היה די מחופש שם ידעתי שהשם בסוף יהיה סול גודמן.

ממש אהבתי את נאום ההגנה של קים בהתחלה.
וג'ימי צודק, הוא לא חייב לצ'אק כלום עכשיו. שצ'אק יתמודד בעצמו עם הבעיות שלו. הוא הביא את זה על עצמו. הצחיק אותי שהוא הלך ברחוב עם שמיכת חלל. הוא התחיל להבין שהבעיה שלו היא באמת פסיכולוגית?
וקים וג'ימי היו כאלה חמודים בהתחלה למה רבקה הייתה צריכה להרוס את הרגע


הבחור שנאצ'ו הכה בהתחלה - זה קרייזי אייט לא? זה שווולט הורג בתחילת ש"ש. אני כמעט בטוחה שעל החולצה שלו הייתה השם של החנות של אבא שלו שוולט דיבר איתו שהוא קנה אצלו דברים וזה.
אני מנסה להבין את נאצ'ו, למה למשל הוא החביא את הכדור מהקטור. הוא עובד בסתר עם גאס? או שסתם נמאס לו מהקטור? הרי גם בעונה שעברה הוא קשר קשר עם מייק כדי להפטר מטוקו לא?
ואגב רוזי - "איזה בחור שהיה אמור להיות רק 6 חודשים בכלא נכנס לבידוד" - זה טוקו. האחיין של הקטור שמייק הסתבך איתו בעונה הקודמת שכמובן אנחנו מכירים מש"ש - שוולט וג'סי עשו איתו עסקאות בהתחלה.

גאס במכבסה!! עם לידיה!!!
באמת לא זיהית? גאס בדק את המכסה שלימים תהפוך להיות המעבדה מש"ש. והאשה זאת לידיה - המעצבנת הזאת מהעונה החמישית שהם עשו איתה עסקים.
 


תודה רבה על כל התזכורות...עכשיו אני נזכרת...
&nbsp
בקשר לנאצ'ו והקטור- אני חושבת שהקטור דיי נמאס עליו...אבל באמת מעניין מה הוא יעשה עם הכדור...
&nbsp
אגב, את גאס זיהיתי חחח את לידיה לא :)
יש מצב שזה קרייזי אייט...אני גם זכרתי אותו משובר שורות אבל לא זכרתי את השם....
&nbsp
פרק מצויין!!!
הכי טוב עד עכשיו לדעתי...
כתבתי את זה גם בפרק הקודם
כל פרק מתעלה על הקודם....
&nbsp
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
תגובהההה
וגם ל-ש"ש

הבחור שנאצ'ו הכה בהתחלה- כן- זה קרייזי 8. כשראיתי בהתחלה הייתי דיי בטוחה, אבל בדקתי גם ב-IMDB וכן זה הוא!

" אני כמעט בטוחה שעל החולצה שלו הייתה השם של החנות של אבא שלו שוולט דיבר איתו שהוא קנה אצלו דברים וזה. " - יווווו עדי- את לא מבינה כמה אני אוהבת אותך עכשיו!!!!! אני גם שמתי לב לזה. והיה לי ברור שזה לשים לב לפרטים ברמה פסיכית שרק גיקים ממש של ש"ש ישימו לב אליהם (אפילו בכל מיני דיונים ברשת כולל בפודקאסט של ניר גורלי לא הזכירו את החולצה הזאת). והיה ברור לי שמלא אנשים לא ישימו לב, אבל כן אני שמתי לב! זה אולי כי באמת הסצנה שבה וולט הורג את קרייזי 8 ב-ש"ש היא לא רק אחת הסצנות הכי טובות בסדרה, אלא אחת הטובות שראיתי בטלוויזיה כך שאני ממש זוכרת פרטים משם. אז כן! ישר קפץ לי החולצה שלו!

עוד משהו - הוא אמר לנאצ'ו שאחד העובדים שלו לא שילם לו והוא השלים מהחלק שלו. לכאורה הוא נראה כאילו הוא אומר את האמת. אבל אני חושדת. הרי מהמעט שאנחנו יודעים עליו בש"ש- הוא עשה הצגה שלמה לוולט על כך שישחרר אותו והוא לא יעשה לו כלום, ואנחנו יודעים שזה היה הצגה והוא התכוון לדקור אותו. אבל מעבר לזה. בפרקים הראשונים, אני זוכרת שג'סי הולך אליו או לאמיליו (השני שוולט הרעיל בואן). ואחד מהם מאשים את ג'סי בזה שהוא הלשין עליהם, אבל בסוף מתברר שזה אחד מהם הלשים על השני, אני רק לא זוכרת מי על מי. אם זה היה קרייזי 8 על השני אז זה עוד יותר אומר שכנראה עכשיו קרייזי 8 חירטט את נאצ'ו. סתם זה דברים שכייף לשים לב אליהם. אבל אני צריכה לראות שוב את הפרקים הראשונים של ש"ש כדי להיזכר בפרטים.

זה ממש מוזר, אבל כל העלילה של מייק-נאצ'ו-הקטור של העונה הקודמת, ממש כמעט לגמרי פרחה לי מהראש, ברמה שבתחילת העונה הזאת ממש התקשתי לזכור מה קרה. (בעוד את העלילה של צ'אק-ג'ימי-קים דווקא זכרתי ממש טוב). לאט לאט עם העונה ועם זה שאני קוראת דיונים אני מתחילה להיזכר בדברים.
אני אוהבת את נאצ'ו. הוא נראה לי דווקא פושע מהסוג ה"ערכי" כמו גאס ומייק. כאלה שהם לא "לוס קאנון" לא סתם יאבדו את הטמפר שלהם, והכי חשוב לא ינסו לפגוע באנשים שהם מ"חוץ למשחק". טוקו והקטור הם ממש לא כאלה. ובסדרה של סול, כשהקטור מדבר וכל זה, רואים כמה הוא מזכיר את טוקו בהתנהלות שלו.
נאצ'ו צריך לעבוד עם גאס לדעתי. הוא מסוג האנשים שהרבה יותר מתאים לעבוד איתו בגלל הערכים שלו.
למשל אהבתי שהוא בהתחלה לא רוצה להרביץ לקרייזי 8 ואחר כך הוא מרגיש חרטה שהוא כן הרביץ אז הוא פוצע את עצמו עם מכונת התפירה. ובכלל- איזה נבלה הקטור שהוא מכריח את נאצ'ו להכניס את אבא שלו לעסק!! יש לי הרגשה שנאצ'ו יבגוד בהקטור והסוף שלו יהיה רע (הרי לא רואים אותו בש"ש- הוא בחלט יכול למות
)

גם אני לא ממש הבנתי מה זה הכדור הזה. לדעתי הוא לא עובד עם גאס. הוא פשוט כבר מתחיל לפחד מהקטור ורוצה אולי לעשות לו משהו, כי הוא דיי איים עליו שיכניס את אבא שלו לעסק וזה נראה לי קו אדום אצל נאצ'ו (ובצדק). הלוואי שהוא יפנה למייק לעזרה.
גם אותי רוזי הורגת שהיא לא מזהה את האנשים - לידיה, ושהם דיברו על טוקו (איך מגיע לדפוק ההוא שהכניסו אותו לבידוד כי הוא עושה בעיות בכלא!).

משהו אני לא ממש זוכרת עם לידיה. איך בעצם הכרנו אותה? כלומר באיזה הקשר? אני זוכרת שזה היה בעונה 5. היא עבדה באיזה חברה שעזרה לגאס (בדיעבד, כי הכרנו אותה אחרי שגאס מת) להבריח את הסמים לא? אני ישר זיהיתי אותה כמובן, רק לא בטוחה מה בעצם הקשר שלה. אני לא שמתי לב בכלל שהיא הראתה לגאס את המכבסה בפרק הזה. רק אחר כך בדיונים שקראתי הבנתי. כנראה לא התרכזתי.
כל מה שאמרת על צ'אק-קים-ג'ימי - אני מסכימה. וכן, רבקה מעצבנת שהיא באה לג'ימי בטענות. ג'ימי (או שאגיד כבר סול?) לא חייב לו כלום יותר.
 


קשה לי לזכור פרצופים...ודמויות חחחחחחחחחחחח
&nbsp
מסכימה עם מה שכתבת על נאצו....
&nbsp
ורבקה ממש עצבנה אותי!!!! בפרק הקודם עוד חיבבתי אותה..
 

didalf

Well-known member


"יווווו עדי- את לא מבינה כמה אני אוהבת אותך עכשיו!!!!" - תודה

רק הקטע שאני עדיין לא זוכרת מה השם של החנות
(אל תאהבי אותו פחות עכשיו). אני גאה בעצמי ששמתי לב. ותיארתי לי שאם צדקתי גם את בטוח תשימי לב לזה.
ואממ נדמה לי שקרייזי אייט היה CI של המשטרה לא? והוא זה שהלשין על אמיליו וג'סי מלכתחחילה שהאנק תפס אותם בפרק הראשון וכל זה? לא בטוחה. אבל עדיין יכול להיות שזה לפני שהוא היה משת"פ.

אגב, לי הייתה תיאוריה בעבר שנאצ'ו וגאס הם זוג בסתר ונאצ'ו מנסה להפיל את הקטור מבפנים בשביל גאס
אבל אממ עכשיו כנראה שלא.
"ואחר כך הוא מרגיש חרטה שהוא כן הרביץ אז הוא פוצע את עצמו עם מכונת התפירה" - אההה לא הבנתי את זה באמת את כל הקטע הזה. חשבתי שהוא פצע את עצמו בטעות ולא הבנתי מה המטרה של הסצנה הזאת. תודה. וכן אני גם חוששת שלנאצ'ו יהיה סוף רע


את לידיה אכן הכרנו בעונה 5 אחרי שגאס מת. היא עבדה בחברה שהיא כאילו החברת אם של לוס פוז'וס והיא סיפקה להם חביות של מתלמין (או איכשלאקוראיםלזה). אבל עכשיו אני גם לא מצליחה להזכר מה היה הסיטואציה הראשונה שבה ראינו אותה.
 

twisted nerve1

New member
עוד תגובה
גם לש"ש

טוב, גם אני לא זוכרת את השם של החנות שקרייזי 8 אמר לוולט שהוא עובד בה (יש גבול לאובססיה
), רק שזה היה משהו של רהיטים (אאל"ט וולט אומר אז לקרייזי שהוא קנה שם את העריסה של וולט ג'וניור). ובפרק הנוכחי כשרואים את החולצה שלו זה היה שם של חנות בסיגנון רהיטים אז חשבתי שזה קשור. אבל אני לא זוכרת את השם. זה פשוט לא נראה לי צירוף מקרים (אפשר גם לבדוק, אני מתעצלת).
אני לא אומרת שקרייזי 8 הוא משת"פ של המשטרה עכשיו, אני רק אומרת שאם הוא היה אז בפרקים הראשונים של ש"ש + איך שהוא התכוון לדקור את וולט גורם לי לחשוב שעכשיו הוא מרח את נאצ'ו (כלומר לפי המעט שאנחנו יודעים על האופי של הבן אדם), ולא שבאמת היה לו חסר כסף בגלל נסיבות לא טובות כמו שהוא ניסה להציג את זה, אלא שאולי הוא ניסה באמת לגנוב או משהו ולכן דיי מגיעות לו המכות שנאצ'ו הביא לו הפרק.

לגבי הפציעה במכונת תפירה- כלומר, זה לא שאני יודעת שבוודאות שהוא עשה בכוונה. זו רק הפרשנות שלי- אבל זה ברור לי שזו מעין סצנה שבאה להאיר על הדמות של נאצ'ו, כי אין סיבה אחרת להראות אותה, אז או להראות שהוא מוטרד ממה שהקטור גרם לו לעשות ולכן הדעה הייתה מוסחת, או שהוא אפילו עשה בכוונה. בכל מקרה זה בא להראות כמה מה שהקטור אמר לו השפיע עליו.

"אגב, לי הייתה תיאוריה בעבר שנאצ'ו וגאס הם זוג בסתר ונאצ'ו מנסה להפיל את הקטור מבפנים בשביל גאס" - וואי- לא חשבתי על זה בכלל- ועכשיו שאת אומרת- זה יהיה מה זה מגניב אם זה נכון. אבל ממש לא נראה לי שזה נכון. אני מרגישה שהיו רומזים לנו בצורה הרבה יותר ברורה (כלומר לפחות שהוא עובד איתו, ולא הרגשתי שנתנו לנו רמזים לזה בכלל). לדעתי הוא יפנה למייק, ואולי מייק ינסה לקשר אותו עם גאס לעבוד איתו גם כי הוא אדם ערכי, ונאצ'ו יסכים כי הוא כבר לא אוהב את הקטור.
בהתחלה היה את הקטע שנאצ'ו נפגש עם העובדים של גאס (ויקטור והשני) ולשניה לא הבנתי מה קורה פה, חשבתי שאחד מהם בוגד בבוס שלו (נאצ'ו בהקטור, או ויקטור והשני בגאס) אבל אז גילינו שזו הייתה פגישה בידיעת הבוסים.
אני עדיין עומדת על כך שנראה את ויקטור בוגד בגאס בשלב כלשהו וזה יסביר למה הוא הרג אותו ב-ש"ש.
אה, כן, עכשיו אני יותר זוכרת איך לידיה קשורה. אז יכול להיות שהיא מכירה את גאס מימים ימימה. כמו שעכשיו היא עוזרת לו למצוא את המכבסה.
באחד הדיונים שקראתי, הזיכרו לי שבפרק 4X01 של ש"ש ראינו את גייל בפלשבק עוזר לגאס להקים את המעבדה מתחת למכבסה. וכבר אז הם מדברים על המת' הכחול. כך שיש סיכוי שבשלב כלשהו בסדרה הזו נראה את גייל. אבל מבחינת זמנים זה צריך להיות עוד הרבה זמן כי כמו שאמרתי- זה צריך להיות בסביבות הזמן של עונה 1-2 של ש"ש כי המת' הכחול היה ידוע וסול גודמן היה במלוא הקריירה שלו כעורך דין, וכרגע יש לו לפחות שנה לפני שהוא יעסוק בעריכת דין. מה שגם מעלה את השאלה, מדוע גאס קונה את המכבסה עכשיו אם את המעבדה בה הוא יתקין בעוד המון זמן יחסית. אבל יכול להיות שהוא סתם קונה את זה כעסק כדי- תרתי משמע - לכבס (כביסה וכספים) עד שהוא ישקיע כסף במעבדה.
 


אני בהלם איך אתן זוכרות את הפרטים האלה

אני מרגישה ממש רע עם עצמי עכשיו חח
&nbsp
לא זכור לי שדיברו או רמזו על המיניות של גאס או נאצו...אבל אני גם זוכרת שחשבתי שהם משתפים פעולה להיפטר מהקטור...וזה גם דיי הגיוני.
&nbsp
עכשיו אני זוכרת מי זאת לידיה....תודה!
&nbsp
 

didalf

Well-known member
גם לש"ש


בקשר לגאס - מעולם לא אמרו משהו על המיניות שלו. אבל אם את זוכרת בעונה 4 של ש"ש יש פלשאבק שלו למפגש עם דון אלדיו במקסיקו שבו גאס מציע לו לראשונה את המוצר שלו, ויש לו שותף. ודון אלדיו הורג את השותף וגאס מגיב לזה קשה. זה מעולם לא נאמר במפורש אבל יש כאלה שחושבים שהשותף הזה הוא לא רק שותף אלא גם הבנזוג שלו. ואני חושבת שגם היוצר של הסדרה אישר את זה.

בקשר לנאצ'ו - מעולם לא נרמז כלום על המיניות שלו והכל השערות פרועות שלי בלבד
 

Reutk

Active member
היה פרק ממש ממש טוב

פעם ראשונה שריחמתי של צ'אק קצת פחדתי שהוא ינסה להתאבד או משהו אחרי שהיה את הקטע שאישתו לשעבר כעסה על ג'ימי שלא רצה לבוא לראות מה איתו. בהתחלה חשבתי כמו הווארד שצ'אק שבור בגלל ההפסד לג'ימי, אחר כך שהוא הלך זה ממש הרגיש לי כמו סצנת התאבדות עם הכוס הויסקי המשובח של לפני, לא באמת חשבתי שהוא יעשה משהו כזה פשוט זה נראה מתאים לסצנה, ואז הוא הוציא את המכשיר הקלטה ואת הבטריות וניסה להחזיק אותן ורק אז הבנתי מה ערער אותו כל כך. זה לא היה ההפסד לג'ימי זאת הייתה המחשבה שג'ימי צודק והמחלה שלו היא נפשית ולא פזיולוגית, אני חושבת שזה משהו שלצ'אק מאוד קשה להתמודד איתו.

קים ג'ימי היו סופר חמודים כל הפרק הזה
, אבל בסוף הפרק שהוא הראה לה את הקלטת של הפרסומת זה נראה שהוא לא רצה שהיא תכיר את סול כי הוא לא התלהב להראות לה אותה, ואחר כך שהיא שאלה על סול גודמן, הוא פטר זה כלאחר יד כאילו זה סתם שינוי שם לא איזה משהו משמעותי.

בקשר לנאצ'ו והכדור, לאורך כל הפרק ראינו שנאצ'ו לא מרוצה מהמצב עם הקטור במיוחד בסוף בקטע שהקטור רצה להכניס את העסק של אבא שלו לשם העברת ה'סחורה' שלו מעבר לגבול, אז נראה לי סביר שאנחנו הולכים לגלות בקרוב איך הקטור הפך לנכה בשובר שורות, וזה היה משהו שקשור לנאצ'ו והכדורים נגד התקף לב של הקטור הוא בטח יעשה משהו שיגרום להקטור לחטוף שבץ.

בקשר לקריזי 8, שאפו עדי שזהית
, איך את תמיד שמה לב לדברים האלה
.
 


ידעתי שצ'אק לא יתאבד... הוא יותר מידי מאוהב בעצמו ולדעתי אם היה מנסה, זה סתם היה נועד לקבל תשומת לב.
לא רחמתי עליו...לדעתי מגיע לו.
&nbsp
גם אני חושבת שנאצו ינסה לרצוח את הקטור...אני לא מאשימה אותו....
 

Reutk

Active member
אבל


נראה לי שחלק שהוא מאוהב בו בעצמו זה האינטלקטאול שלו ועכשיו הוא לא בטוח כל כך לגביו. בקשר לנאצ'ו אני גם לא האשים אותו אם הוא ינסה.
 

didalf

Well-known member
אני גם חשבתי


כשהקטור קיבל התקף - שאנחנו קרובים ללגלות איך הוא הפך להיות איך שאנחנו מכירים אותו בש"ש. לרגע חשבתי שזה יקרה כבר באותה סצנה אבל אני שמחה שלא. אפשר להגיע לשם אט יותר.

בשום שלב לא חשבתי שצ'אק הולך להתאבד אבל כמוך, בהתחלה חשבתי שהוא ככה בגלל ההפסד, ואז הבנתי שזה בגלל שהוא מבין שהמחלה שלו היא כנראה פסיכולוגית. אבל לא ריחמתי עליו


"זה נראה שהוא לא רצה שהיא תכיר את סול" - יש בזה משהו
 
תגובות לכולכן
(סוף סוף השלמתי) (גם ספוילר לש"ש)

עשיתי הבוקר בינג' של שלוש שעות להשלים את שלושת הפרקים שהיו חסרים לי.
אבל המטלה של לקרוא את כל התגובות לכל שלושת הפרקים נראית לי אפילו יותר גדולה. בקושי הצלחתי לקרוא את כל התגובות רק לפרק הזה.
&nbsp
אז הנה כמה דברים:
זיהיתי את המכבסה וחשבתי שזאת לידיה עם גאס (אם כי לא הייתי בטוח)
*אגב, אם אני זוכר נכון הסצנה הראשונה של לידיה בשובר שורות זה כשהיא נפגשת עם מייק בבית קפה ומתיישבת עם הגב אליו.
&nbsp
את קרייזי 8 לא זיהיתי ואני בשוק שאתן זיהיתן. זה ממש מגניב, אבל הזיכרון שלי לא כל כך טוב. אפילו אם הייתם סתם שואלים אותי מי זה קרייזי 8 בשובר שורות רוב הסיכוי שלא הייתי זוכר מי זה היה שם.
&nbsp
ממש ריחמתי על נאצ'ו כשהקטור אומר לו לערב את אבא שלו בעסקים.
&nbsp
היה לי ברור מיד מה הקטע עם הכדור שנאצ'ו החביא מתחת לרגל. הוא ראה שהקטור צריך לקחת כדורים למשהו. מן הסתם הוא לא ישאל את הקטור מה הבעיה הבריאותית שלו. לכן הוא יבדוק לפי הכדור מה יש לו.
אם הוא יהיה שאפתן יותר הוא יפתח את הקפסולה (זה טכנית לא כדור, אלא קפסולה) ישפוך את מה שבפנים וישים בפנים חומר אחר ורעיל. אז הוא יכניס את הקפסולה חזרה למכיל של הקטור וכשהקטור יגיע לקפסולה הזאת זה יפגע בו.
אז או שזה מה שהוא יעשה וזה יגרום לשבץ שלו, או שהוא איכשהו יגרום להחמרה במצב שלו בדרך אחרת, או שבכלל השבץ של הקטור יגרם בדרך אחרת.
&nbsp
מצחיק שג'ימי עובר להפקת פרסומות. מעניין אם הוא יחליט להמשיך לעסוק בזה בכל השנה הזאת שיש לו.
כשהתחילה הפרסומת וראו אותו עם כובע וזקן הבנתי שהוא לא יציין את שמו. אבל לא עלה לי בראש שכאן בעצם נכנס השם סול גודמן. זה ממש תפס אותי בהפתעה. וזה היה מעולה.
בנתיים הקשר שלו עם קים הולך ממש טוב, והיא גם הגיבה בסדר לזה, אבל בהחלט יש תחושה שזה יביא לבעיות.
&nbsp
אני תוהה אם צ'אק באמת עובר הלאה ומנסה להתמודד עם המצב שלו, או שיש לו איזושהי תוכנית חדשה נגד ג'ימי שהוא מתכנן.
הגיוני שהוא לפחו לא רוצה שג'ימי יהיה הגארדיאן הרפואי החוקי שלו. (אלא אם כן זה משהו שהוא כבר שינה בעונה הקודמת)
&nbsp
אני לא מבין מה הכעס שלכן על רבקה. לדעתי התגובה שלה מאוד הגיונית. ג'ימי באמת ניצל אותה כדי לערער את צ'אק עוד יותר וזה לא משהו שהיא רצתה. הגיוני מאוד שהיא תכעס. ג'ימי גם ידע שהיא תכעס בגלל זה.
לרגע אני אפילו חשבתי שג'ימי כן ינסה לעזור לה עם צ'אק שוב. עד עכשיו הוא כל פעם חזר ללדאוג לו לא משנה מה. די שמחתי בשבילו שהפעם הוא סירב, וזה בהחלט מוצדק. אבל מהנקודת מבט שלה אני מבין למה היא כעסה.
&nbsp
גם מצחיק אותי שאתן מתארות את גאס באותה דרך כמו מייק ונאצ'ו כפושע "ערכי". אני ממש לא חושב עליו כעל ערכי. עם מייק ונאצ'ו באמת ראינו שיש להם הסתיגויות מוסריות מידי פעם. עם גאס לא הרגשתי את זה אף פעם. נכון שהוא דואג מאוד יפה לעובדים שלו ומשתדל לא לפגוע באנשים כשלא צריך - אבל אף פעם לא הייתה לי תחושה שזה בה מסוג של מוסר פנימי, אלא מחוכמה. הוא לא רוצה להיות קשור בשום דרך לעולם הפשע. הוא בטח לא רוצה שאחד העובדים שלו ירגיש צורך ללכת למשטרה בתהיה אם משהו לא חוקי מתרחש במקום עבודה שלו.
עכשיו נכון שלא ראינו אותו הרבה פעמים עושה משהו ממש לא מוסרי - אבל אני חוזר בראש שלי לכך שהוא איים על וולט שהוא יפגע בסקיילר ובילדים שלהם וזה תמיד הרגיש לי בתור הפנים האמיתיות שלו.
&nbsp
&nbsp
מצחיק איך שתי העלילות של הסדרה (ג'ימי ומייק) כמעט ולא נוגעות זאת בזאת. בעצם רק דואגים מיד פעם שאחד עושה לשני טובה.
אבל מי יודע אם לא יהיה משהו יותר בהמשך העונה. למשל אולי אבא של נאצ'ו יחליט לפרסם את הרפדיה שלו עם פרסומת של ג'ימי.
 


אני גם זוכרת את הסצינה הזאת עם לידיה וגאס!!!
בקשר לקרייזי8- גם אני לא זכרתי, אל תרגיש רע חחח
&nbsp
מה שכתבת על הכדור- איך לא חשבתי על זה?!?
הוא גם יכול לגלות מה יש לו וגם להרעיל אותו...גאוני!
&nbsp
בקשר לצאן וגימי- אני לא בטוחה אבל אני חושבת שהוא שינה אותו והוא כבר לא האופוטורופוס שלו..יכול להיות שזה הווארד?...
לדעתי הוא מתחיל להבין שהמחלה היא בראש ומנסה לצאת מזה...
&nbsp
בקשר לרבקה- ברורו שהתגובה שלה הגיונית, מובנת ודיי מוצדקת...אבל היא עצבנה אותי חחחחחחח
&nbsp
לא מסכימה עם דבריך על גאס....
הוא לא קדוש מן הסתם, אבל אני זוכרת שגם בשובר שורות היו הרבה קרים שהמוסריות שלו באה לידי ביטוי...לדעתי הקטור הוא נטו פושע. בלי יותר מידי רגשות או אשמה.
גאס יפגע אם צריך, אבל לא באותה קלות כמו הקטור למשל....
 
למעלה