דיוני סדרות לאמצע שבוע

Don Nirtin

New member
דיוני סדרות לאמצע שבוע


הודעה דרמטית וחשובה תגיע בהמשך היום.

רמז: אני שוב נעלם לכמה ימים.
 
סיימתי לצפות בשבע העונות של בנות גילמור (מידע על הפרקים)

איזה כיף! אחרי מרתון מייגע של שלושה חודשים בערך, סיימתי לצפות בכל הפרקים של כל העונות של בנות גילמור.
תענוג אמיתי. כשהסדרה הגיעה לארץ זה בדיוק היה בסכסוך המדובר בין הוט לוורנר בארדר, ולכן הסדרה עזבה את הוט לאחר עונה בערך. זאת הייתה התקופה של טרום הדבר הזה שלא מדברים עליו בפורום, אז לא צפית, פספספת. וגם הסדרה עברה את כל הערוצים. בקיצור ראיתי פרקים נבחרים מכל העונות, חוץ מהעונה השביעית שראיתי מעט מאוד ממנה בזמן שהסדרה יצאה.
אז איזה כיף שהצלחתי להשלים את אחת הסדרות הקסומות והנהדרות בכלל.
בעונה השביעית, שיניתי את דעתי על לוק. הוא חזר להיות מקסים ונהדר. הפרק האחרון היה בדיוק כמו שציפיתי כולל הסצינה האחרונה שכך חשבתי שהסדרה צריכה להיגמר. זה היה מעגל מקסים כיוון שזאת הסצינה האחרונה בפרק הראשון בעונה הראשונה, ובכלל בשיר הפתיחה בסוף וזאת תמצית הסדרה: לורליי ורורי יושבות אצל לוק ומדברות, שברקע רואים את לוק.
הכובע שלורליי קנתה ללוק בעונה הראשונה, חזר להיות חבוש על ראשו והם חזרו להיות ביחד אחרי שכל אחד מהם התנצל על תרומתו לפרידה בסוף העונה השישית.
כמו בכל סדרה, ובמיוחד בסדרה הזו, היו המון דברים שכל קשר בינם לבין המציאות מקרי לחלוטין ולא הגיוני, ואומר רק משהו אחד: התופים של ליין. במהלך הסדרה ליין מדברת על כך שאין לה את הכסף הנדרש לקנות את התופים, אך הפלא ופלא בכל זאת שהחזרות עוברות לגראז' של לורליי התופים נמצאים שם, ולא מוזכרת מילה אחת איך היא הצליחה לרכוש אותם.
 
מזל טוב
לעונה 7

אני מאוד שמח ששינית את דעתך לגבי לוק.
&nbsp
מה חשבת על איך שנגמר בין כריס ולורליי?
האמת שאני לא מצליח לזכור ממש איך זה נגמר בינהם, אבל כן שבשלב מסוים שם ממש לא סבלתי את כריס.
&nbsp
וכמובן שעכשיו עדיין יש לך לצפות בעונה השמינית שיצאה רק השנה (כלומר טכנית שנה שעברה)
 
אז ככה (מידע על לורליי וכריס בעונה השביעית)

הוא קלט שהוא לא נתן ללורליי להתאבל על היחסים שלה עם לוק והוא מיהר עם החתונה, אז כשהם היו בפריס. הוא הבין שהיא עדיין מאוהבת בלוק. הוא לחץ עליה ולחץ שהיא תודה באהבה שלה ללוק. בהתחלה היא התנגדה, ואמרה לו שהיא לגמרי בתוך הנישואים שלהם. אבל הוא לא הרפה. בהדרכתה של סוקי, היא מבינה שלוק הוא האחד בשבילה. תמיד היה. ואז הם מחליטים להיפרד.
 
צפיתי בפרק הראשון בנות גילמור: שנה בחיים


אוהו... כל כך תלוש מהמציאות. העלילה כל כך שחוקה.
ממה נתחיל?
מסוקי שאיננה כי היא הלכה להרים ולא חזרה... מה עם הילדים? מה עם ג'קסון? למה שהיא תלך להרים ולא תחזור? אמרו שההסבר יהיה טוב. בעיניי הוא היה גרוע.
לראות את לוק, גבר כבן חמישים עם כובע בייסבול ועם חולצת פלאנל היה פאטתי ומצחיק. בעונות של הסדרה כשהוא היה בן 35-40 זה היה חינני ונחמד. עכשיו זה נראה מגוחך.
ההספד של לורליי לאביה שהיה לא במקום, בשביל שימשיך עימות בינה לבין אימה היה ללא בשר. אז היא אמרה, אז מה? אז נכון שאמילי היא אובר-דרמטית, אבל הכל פה היה בהיסחפות עצומה. בסדרה המקורית לעימות היה הרבה בשר ובאמת היה משכנע, פה זה היה כזה לא ברור.
ג'ייסון היה מיותר, וכשהוא שאל אותה בהלוויה אם היא מאושרת? זה היה טיפשי ולא במקום. מי שואל כזו שאלה ביום שבו קברו את אבא שלה? גם לא אמרו כלום על התביעה. ציפיתי שיגיד משהו, אחרי הכל זה היה הטריגר שהשתמשו בו כדי להפריד בינם, אז לפחות לזרוק מילה על זה. אם כבר הביאו אותו, ואם כבר הם דיברו.
קו העלילה שאף אחד לא זוכר את פיל החבר של רורי היה מצחיק בהתחלה. אחרי כמה אזיכורים כאלה, זה התחיל להיות מעצבן. וגם לא ברור למה היא נישקה את לוגן, אחרי שאמרו שיש לה חבר.
פריס הייתה מעצבנת כהרגלה, ושוב, למה ילד? היא בת 48 לי חישוב מהיר. מה היא עשתה כל השנים האלה. ואיך יכול להיות שהיא ולוק לא דיברו ברצינות על ילד נוסף, חוץ מאזכור מצחיק באמצע משחק בייסבול.
ללין לא יפה שיער קארה, ולא ברור למה הלהקה לא ממריאה אחרי כל השנים האלה ועדיין עושים חזרות בבית לשירים שלא מתרוממים.
מקווה שהפרק השני יהיה מוצלח יותר
 
כמה דברים


סוקי הלכה לגור באיזה מקום שמגדלים את האוכל בעצמם או משהו כזה. זה אולי לא נאמר מפורשות, אבל היה לי די ברור שהיא, ג'קסון והילדים עברו לגור שם.
לי היה הרבה יותר מוזר אם לוק פתאום היה משנה את איך שהוא מתלבש. למה שהוא ישנה משהו? אם הוא היה מתחיל לעבוד במשרד והיה מתלבש ככה לעבודה זה היה מוזר. אבל הוא עובד באותו מקום, נמצא עם אותה אישה, אז למה שהוא ישנה את הלבוש שלו בשמונה שנים.
אני ממש לא זוכר מה היה בהספד של לורליי או מה בדיוק היה בינה ובין אמילי. זה אולי סימן רע, אבל דווקא זכור לי שזה הרגיש לי התפתחות טבעית של הסכסוך הקבוע בינהן.
ג'ייסון באמת חסר משמעות. לא זכרתי שהוא שאל אותה אם היא מאושרת, אבל זה באמת דבר טיפשי לשאול בהלוויה. אבל לא היה לי מוזר שלא הזכירו את התביעה. כמו שאמרתי לך בעבר כשהתפלאת שלא הזכירו אותה שוב בהמשך, זאת הייתה מההתחלה תביעה לא ממש רצינית שהיה ברור שתסתיים עם הסכם פשרה כלשהו שלריצ'ארד לא יהיה בעיה לשלם. אם אני זוכר נכון זה מה שג'ייסון אמר ללורליי כשהוא סיפר לה על התביעה ולמה היא לא צריכה להשפיע עליהם כזוג. לורליי פשוט לא ראתה את זה ככה.
הקטע שפתאום לורליי נזכרת ברצון לילד באמת היה קצת מוזר. אם כי זה קורה לנשים פתאום גם בגילאים מבוגרים וגם אם כבר יש להם ילדים (אני זוכר את סדרת הדוקו-ריאליטי הישראלית מעושרות בה הייתה אישה מהרצליה שילדה שני ילדים נוספים בגיל 49).
בסדרה, אם אני זוכר נכון, זה הגיע מכך שאמילי טענה שלורליי אנוכית שהיא לא נתנה ללוק ילד.
לגבי הלהקה של לין... שוב היה לי יותר מוזר אם היא כן הייתה מתרוממת. רוב הלהקות לא מתרוממות לשום מקום
 
אני רואה את הדברים קצת אחרת


לא נראה לי הגיוני שסוקי תלך להיכן שהוא במשך כל כך הרבה זמן כשהיא שותפה בפונדק. היא השפית בפונדק ויש לה אחריות והיא גם חלק מהבעלים שלו. ככה שזה לא הגיוני. הרבה יותר היה לי הגיוני אם היו מספרים לי שבעקבות מחלה/ עומס של הילדים היא החליטה לפרוש ולגדל אותם. זה היה נשמע לי כטיעון הרבה יותר חזק ומשכנע מאשר הטיעון שהיא הלכה והתכוונה לחזור אבל בסוף נתקעה שם. לא יצירתי ומעליב את האינטלגנציה של הצופה, שיודע שמליסה מקרטני שווה עכשיו הרבה כסף עם הצלחתה כשחקנית גם בסדרת טילוויזיה כדמות ראשית וגם ככוכבת קולנוע.
מבינה את הטיעון כלפי לוק. אבל מה לעשות, כשראיתי אותו עם הכובע וחולצת הפנאנל והמעיל הירוק, לא הזהה אבל דומה, הוא נראה לי פאטתי. לי נראה מצחיק שגבר בין חמישים מתלבש כמו ילדון. שוב, אני מבינה שמדובר בסדרה, וצריכים את הרצף, אך קשה לי להתרגל לכך.
לגבי ג'ייסון, כשבסדרה לא דיברו על התביעה זה נשמע לי מעט תלוש, אבל הגיוני. אבל כשמביאים אותו במיוחד לדבר עם לורליי בהלוויה. קלוז'ר היה הכרחי. אחרי הכל זאת הסיבה שהם נפרדו, זאת הסיבה שלורליי עזבה אותו, אז מנימוס הגיוני ששואלים. וזה גם סדרה, קלוז'רים הגיוניים.
כן, הכמיהה לילד לכאורה אכן הגיעה מאמילי. אבל זה קצת מאוחר איפה היא הייתה כל השנים, מצד שני איך אחרת היינו רואים את פריס המעצבנת.
ולגבי הלהקה, שוב ציפית לאיזושהיא התרוממות אחרי שז'ק היה בטוח שהוא כותב להיט עם גברת קים לפני שהתחתן עם לין. הוא גם היה בסיבוב הופעות כגטריסט ראשי אז כן הייתה צפיה שהוא ימשיך עם המוזיקה קדימה באיזשהו אופן ולא יתאבס מכך שהוא קודם ועליו לענוב עניבה.
 
אני רואה דברים אפילו יותר אחרת


אני מסכים שהסיפור על סוקי מאוד מרגיש כמו תירוץ שמצאו כדי להסביר את זה שהיא לא נמצאת (בגלל שהיא באמת שחקנית מצליחה מאוד). אבל לא נראה לי ששום הסבר לא היה מרגיש שלא כמו תירוץ. גם סיפור של מחלה היה מרגיש ככה, רק שאז היה לזה טון עצוב והיינו מצפים לראות אותה ולעסוק בזה. ונכון שזה מוזר שהיא נסעה למקום ולא חזרה, אבל זאת סוקי, היא תמיד הייתה מוזרה. בכל מקרה כל הסיפור שלא מצאו היה חייב לכלול את זה שהיא לא בעיירה כי אחרת זה לא הגיוני שלא רואים אותה.
&nbsp
לגבי לוק האופן שבו הוא מתלבש לא נראה לי מוזר פשוט כי אני מכיר הרבה מבוגרים שמתלבשים בערך ככה. בעיקר חקלאים.
&nbsp
עם ג'ייסון, שוב לי זה לא הרגיש כמו משהו שהצריך קלוז'ר. אבל מעבר לזה לורליי בטוח ידעה מה קרה עם התביעה מאבא שלה. ודווקא היה מרגיש לי מוזר אם היא הייתה מזכירה את זה עשר שנים מאוחר יותר. ועוד יותר מוזר אם בהלוויה של אבא שלה היא פוגשת חבר לשעבר ואומרת לו "זוכר את הזמן שתבעת אותו".
&nbsp
לגבי הלהקה, לי זה אם כבר מרגיש יותר מוזר שהלהקה בכלל עדיין קיימת. רוב האנשים היו מוותרים על עסיוק בזה כשהם כבר מבוגרים ועם ילדים גדלים. אבל אני מקבל את זה כי אנשים בסטארז הולו מוזרים.
שכחתי מהשיר הלהיט שזאק כתב עם גברת קים. אבל זה היה מתישהו בעונה 6 ולא נראה לי שבכלל הזכירו אותו בעונה 7, לא?
 

kordilia snake

New member
מחשבות פליליות 12X09

אני בטוה שהפרק הזה הכאיב להרבה אנשי הפקה תוך כדי ההעשיה שלו.
&nbsp
לא זכרתי את הרוצח הסדרתי הזה אבל זה לא משנה, אהבתי את ההתמקדות ברוסי ואת השבירה במבנה של הסדרה לטובת משהו שונה קצת ואת זה שנתנו לנו להכיר קצת את הסוכן החדש בצוות. וגם לא היו קטעים דוחים הפרק פשוט היה מעולה.
&nbsp
ריד לא היה בפרק, אבל אם אני זוכרת נכון או מטפל באמא שלו או כול שקר אחר, הקאסט גדול מידי והם חייבים ללמוד מהם מאוד איך לנצל את כולם כי הפרק הזה JJ וטארה היו מיותרות לגמרי.
&nbsp
ובסצנה שרוסי דיבר עם הרוצח הסדרתי והראו את החדר הריק של גרסיה בBAU רק אני חשבתי לרגע שהוא תפס אותה?
 
ספויילר...

גם אני נהנתי מהפרק הזה...
גם אני טעיתי לגבי ריד... לדעתי הוא עוזב/מועזב....
&nbsp
אני חושבת שמרחו את התוכנית קצת יותר מידי....
 

kordilia snake

New member
אני מקווה שלא

מעזיבים את ריד למרות שהדמות שלו מתבזבזת לאחרונה, אחרי מורגן והוצ' בלעדיו באמת אפשר לבטל את הסדרה...
&nbsp
וכן לצערי העונה הזו מוכיחה יותר ויותר שהיו צריכים לבטל אותה כבר לפני משהו כמו שתי עונות
 

didalf

Well-known member
שוב אני קוראת אפילו שאני בקצב של יס


וההפרש כבר לא כזה גדול, השבוע ישודר ביס 8.
&nbsp
בכל מקרה אני די מקווה שריד יעזוב כי הוא הסיבה היחידה שאני עדיין רואה ואם הוא ילך אז גם אני אלך.
מצד שני הבעיה היא שאז מתיו גריי גובלר יעלם או יעשה סרטים מוזרים כמו שהוא אוהב ולא יהיה לי איפה לראות אותו
 

kordilia snake

New member
נכון, אבל העונה הזו מאוד לא

אחידה ברמה שלה, היו פרקים מאוד חלשים לצד פרקים טובים יותר. וזה לא סימן טוב שמדובר בסדרה שנמצאת בעונה 12.
 

Chandler Rulz

New member
The OA - סדרה מרתקת [*דעה* על הסוף, אז אולי
]

אז ככה, אני חולה כבר 3 ימים ולכן הרבה נטפליקס ו-VOD ראיתי ועיקרם הוא 8 פרקים של The OA. את הסדרה יצרו זאל באטמנגליג' [יש לו "באטמן" בשם
] ובריט מרלינג, שגם משחקת בתפקיד הראשי [ואם מישהו עדיין לא ראה את Another Earth ו-I Origin בכיכובה, אז לרוץ מהר!].
&nbsp
אני לא הולך לפרט פה על מה הסדרה כי אני בעיקר לא יודע כל כך להסביר.. היא הייתה מרתקת ומעניינת ומותחת אבל לא הבנתי את הסוף, וראיתי כמה סרטוני יוטיוב שמנסים להסביר ומעלים תיאוריות ואני עדיין מבולבל.. אני מניח שזה עוד ישאר איתי הרבה בראש עד שאו אגיע לתיאוריה שמספקת אותי, או אשכח מהסדרה או שתהיה עונה שנייה שתסביר לי...
&nbsp
אבל אני ממליץ לאנשים למצוא איזה סופ"ש פנוי ולצפות בעונה הראשונה של הסדרה.
השחקנים שם גם ממש טובים [ביניהם פיליס מ"המשרד" בתפקיד מפתיע..]
&nbsp
מישהו עוד ראה?
 

kordilia snake

New member
ראיתי את שני הפרקים הראשונים

והיא הייתה ככה כזאת, לא הייתה לי סיבה להפסיק לראות אותה אבל גם שום סיבה להמשיך (למרות ג'ייסון אייזק)
 

Shiri from the block

Active member
סיימתי עונה שנייה של שקרניות!! + התחלה של 3X01

אז מונה היא A???
וואטטטטט, לא ראיתי את זה בא!! בכלל!! ועוד היא נראית כזאת בחורה עדינה, ומאיפה היא פתאום באה ודוחפת את איאן ודורסת את אריה?? ואו. זה בהחלט הפתיע אותי. עליה לא חשבתי בכלל בכלל.
&nbsp
אז ג'נה יכולה לראות!!! ידעתי!! בחיי שידעתי!! הייתה לי תחושה שהיא עובדת על כולם. רק מעניין אותי ממתי היא התחילה לראות כי אני בטוחה שזה לא היה מההתחלה אחרי מה שקרה עם השריפה..
ואם כבר, מי הפציץ את הבית שג'נה נכנסה אליו? אני גם חושבת שג'נה עשתה את זה האמת... כי לא נראה שהיא באמת מרגישה משהו להאנה...
אבל היא שחקנית נהדרת. ממש אוהבת את הדמות שלה.
&nbsp
אריה ופיטץ... אותו סיפור כל פעם. "אנחנו ניהיה ביחד" "אנחנו לא יכולים להיות ביחד" "אני עובר עיר" "אני לא יכול להתרחק ממך" הם כאלה מעצבניםםםםםם חפרו לי כבר.
&nbsp
האנה מושלמת
היא פשוט מדהימה
גם יפיפייה וגם הדמות שלה
חולה עליה!! מאוהבת בה!!!
&nbsp
אמילי סבבה ונחמד, אבל היא נהייתה יותר מידי רצינית. וכמובן שדווקא הדמות שתמות זאת תיהיה מאיה. כי בטלויזיה אוהבים להרוג לסביות... והנה עזרא, טובי וקיילב מסודרים לעצמם והכל טוב...
&nbsp
אני ממש מתחילה לאהוב את ספנסר
היא הציקה לי בהתחלה אבל גם אני ממש אוהבת את המשחק שלה וגם היא אדירה.
&nbsp
ופייפר הו פייפר
איך בא לי לצעוק לה שתעשה כבר קסם כלשהו XD יוווו כפרות עליה!!!

&nbsp
ומראים את אליסון הרבה יותר ממה שחשבתי שיראו
חשבתי שזה יהיה כמו לילי בורוניקה מארס. נכון שהיא הופיעה אבל לא בכמות של אליסון... היא ממש כמו שחקנית קבועה.... וזה כזה מוזר- ככל שאני שומעת יותר על איך היא מתה עצוב לי ממש
אבל כשאני רואה פלאשבקים שלה איזו מניאקית היא הייתה אז ת'כלס הביאה את זה על עצמה. אבל זה עדיין ממש נורא. ועוד שגילו שהיא נקברה חיה.. איזה נורא!! מעניין מי שנא אותה עד כדי כך להרוג אותה ככה.
והנה עכשיו בתחילת עונה שלישית ראינו שהגופה שלה לא שם
ויש לי ספקות שהיא לא באמת מתה. אבל מצד שני, כן יש צילום רנטגן של הגולגולת שלה וכן קברו משהו בהתחלה אז כנראה שהיא כן מתה
אבל ממש מעניין העניין הזה.
&nbsp
טוב זה הסיכום לבנתיים! ממש סדרה נחמדה! מתה לראות מי עוד חלק מקבוצת A....
&nbsp
 
למעלה