דצמבר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
דצמבר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם
 

LeRanch

New member
גולסטאר 4: מקסיקו


החל מה-4.12, ראשון-רביעי ב-20:15 (שני פרקי הבכורה ישודרו ברצף) ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

לאחר שהדהימה את הצופים כשזכתה בגביע בארגנטינה, יוצאת נבחרת גולסטאר לכבוש יעד חדש – מקסיקו!

סדרת הקאלט המצליחה של HOT חוזרת בעונה חדשה, מצחיקה ומטורללת במיוחד, בכיכובם של ירון ברלד, ליאור דיין, אנדי רם, סקאזי,אסף אטדגי, ליאון שניידרובסקי, דודו כהן מעפולה והכדורגלן לשעבר עמרי קנדה.

לכיסא המאמן ישוב שייע פייגנבויםהמאמן האגדי, חלוץ העבר שהשתתף בגביע העולם היחיד בו שיחקה ישראל (שהתקיים גם הוא במקסיקו ב-1970).

לצד שייע כמאמן שותף, חוזר כוכב העונה הקודמת, כדורגלן העל והשחקן הזר הטוב ביותר ששיחק בישראל בכל הזמנים – ג'ובאני רוסו!

הפעם, יתפצלו המשתתפים ל"קבוצת שייע" נגד "קבוצת ג'ובאני".

חברי הנבחרת השוהים יחדיו במחנה אימונים מפנק ויוקרתי במקסיקו, מנסים להביא לשייע גביע נוסף וחווים שלל חוויות הזויות בדרך: ברלד יתמודד בתחרות "השמן והיפה" של מקסיקו, ליאון ודודו מעפולה ישתתפו בתחרות "האירוויזיון של גולסטאר", הקבוצה תעבור טקסי אומץ אצל שאמאן אצטקי, תתאמן בנגיחות נגד דולפין בפארק מים ובעיקר תשחק הרבה כדורגל נגד מתחרים שונים כמו: קבוצת טרנסג'נדרים ממקסיקו סיטי, נבחרת הנוער של מועדון "פומה" היוקרתי, קבוצת זמרי מריאצ'י, נבחרת הומלסים ולבסוף – יעלו על המגרש בגמר הגדול מול נבחרת האמנים המקסיקנים.

במסגרת העונה החדשה והמסקרנת, חווים חברי הנבחרת את מקסיקו המדהימה – על הנופים, האווירה, הפלפלים החריפים והמוזיקה שבה, הכול לצד התמודדות עם מתחים אישיים ודרמטיים בין חברי הקבוצה על הנהגתה.

לבסוף, תאלץ הקבוצה להוכיח את עצמה במגרש ולהצליח במשחק המכריע – האם גם הפעם תיקח "גולסטאר" את הגביע?

לאחר שלוש עונות מצליחות, "גולסטאר" נחשבת לאחד ממותגי הדגל של HOT ואחת הסדרות הנצפות ביותר ב-HOT בכל הזמנים.

הסדרה שברה שיאים עם עשרות מיליוני הזמנות ב-VOD HOT, רכשה לעצמה קהל מעריצים רב ונאמן, וזכתה למעמד של קאלט.

הפקה: ADD.

 

LeRanch

New member
איי קנדי / Eye Candy


החל מה-15.12, ראשון-חמישי בשעה 19:00, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

"איי קנדי" ("Eye Candy") היא סדרת מתח קצבית של רשת MTV, המבוססת על רומן באותו שם מאת סופר רבי המכר "צמרמורת" ר.ל. סטיין. את הסדרה, שפיתח המועמד לאוסקר כריסטיאן טיילור ("לוק קייג'", "אבודים", "עמוק באדמה"), מובילה כוכבת סדרות הלהיט של "ניקולודיאון" ויקטוריה ג'סטיס ("זואי 101", "ויקטוריוס", "איי קרלי").

לינדי (ג'סטיס) היא גאון מחשבים בת 21, שבעצת חברתה הטובה סופיה (קירסי קלמונס, שמככבת ב"טרנספרנט" וב"הפלאש" ובקרוב גם בסרט "ליגת הצדק" של DC) מחליטה להירשם לאתר היכרויות – אלא שעד מהרה היא מתחילה לחשוד שאחד מהמחזרים המסתוריים שלה הוא למעשה רוצח סדרתי, שבוחר את קורבנותיו ברשת. יחד עם חבריה ההאקרים, לינדי יוצאת לפתור את מקרי הרצח המחרידים תוך ניסיונות למצוא את אחותה שרה (ג'ורדין דינטייל, "איימי שומר"), שנחטפה שלוש שנים קודם לכן.

לצידה של ג'סטיס מככבים ב"איי קנדי" גם ראיין קופר ("גטסבי הגדול"), קייסי דידריק ("ימי חיינו"), הארווי גווילן ("לדפוק התמחות"), סקוט ווייאט ומרקוס קאלנדר ("היישר מקומפטון").

 

LeRanch

New member
הודיני / Houdini


ב-8 וב-15 בדצמבר ב-22:00, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

"הודיני" ("Houdini") היא מיני-סדרה תקופתית בת שני חלקים של ערוץ ההיסטוריה ("ויקינגים"), מאת התסריטאי ניקולס מאייר – בנו של ברנרד סי. מאייר, מחבר הספר " Houdini: A Mind in Chains, A Psychoanalytic Portrait " – ובבימויו של אולי עדן ("נעלמים").

זוכה האוסקר אדריאן ברודי ("הפסנתרן", "מלון גרנד בודפשט", "קינג קונג" ועוד) נכנס לנעליו של אמן האשליות המפורסם בעולם, הארי הודיני, תפקיד שזיכה אותו במועמדות ל"אמי" ולפרס ה"סאג". "הודיני" עוקבת אחרי האיש שמאחורי הקסם בדרכו אל התהילה – דרך שעוברת בין נשיאים אמריקנים לסופרים מהוללים, מרגלים ומיסטיקנים. המסע המכשף – לצלילי המוזיקה המקורית של המלחין זוכה האמי ג'ון דבני ("הפסיון") – מציג את ניצחונותיו של הודיני על המוות פעם אחר פעם, דרך הפעלולים המסובכים והאשליות המרהיבות שכבשו את העולם.

לצידו של ברודי מככבים גם קריסטן קונולי ("בית הקלפים"), ג'רמי ווילר ("הכחדה"), טום בנדיקט נייט ("קיק אס 2"), טים פיגוט-סמית' ("קוונטום של נחמה"), אוון ג'ונס ("מיליון דרכים להתפגר", "אחים ואחיות") וקרוליין בולטון ("הרודן").

"הודיני" היתה מועמדת לשבעה פרסי "אמי" וגרפה את פרס עריכת הסאונד. ב"הוליווד ריפורטר" נכתב עליה: "זהו מסע כיפי ופנטסטי… היא מצליחה להשיג את הדבר החשוב ביותר: ספקטקל".

 

LeRanch

New member
אהבה מלידה 6


החל מה-7.12, חינם ב-Xtra VOD

הידיעה המשמחת על שובה של "אהבה מלידה" ("Offspring") לעונה שישית ב-2016 – שנתיים לאחר סיום העונה החמישית – הפתיעה את מעריציה הנרגשים בכל העולם. הדרמה הקומית של רשת Ten האוסטרלית וחברת "אנדמול" קנתה לה קהל אדוק גם בארץ, וכעת מצטרפת העונה החדשה לחמש העונות הקודמות שעלו בחינם ובמלואן ל-Xtra VOD.

את הסדרה מובילה אשר קדי ("הדרך לאהוב", "בחר בי") המגלמת כאן את נינה פראודמן, מיילדת בשנות השלושים בחייה עם עולם פנימי עשיר ופנטזיות מוחשיות מדי, שמשתלבות בעלילות הקומיות והדרמטיות של "אהבה מלידה". אחרי שאיבדה את בן זוגה, פטריק, נינה מגדלת את בתם המשותפת כאם חד-הורית ומנסה לנווט את חייה החדשים בין בני משפחתה הלא שגרתית, הקריירה המאתגרת שלה ואהבות חדשות.

עלילת העונה השישית נפתחת שנה וחצי לאחר סיום העונה הקודמת: נינה נפרדה מליאו (פטריק בראמל, "גריף הבלתי נראה"), אחותה בילי (קאט סטיוארט) מנהלת את סיבוב ההופעות של מיק (אדי פרפקט) ואילו אחיהן הצעיר ג'ימי (ריצ'רד דיוויס) עסוק במסעדה המקסיקנית המצליחה שלו בזמן שאשתו זארה (ג'יין הארבר, "שכנים שכנים") לומדת רפואה. משפחת פראודמן חווה טלטלה קשה כשאביהם של ג'ימי ובילי, דארסי, מת בפתאומיות מהתקף לב – ועם מותו מתגלה בן סודי שנולד מרומן שניהל מחוץ לנישואיו.

בסדרה, שגרפה חמישה פרסי "לוגי" (ה"אמי" האוסטרלי), מככבים גם לינדה קרופר ("דג קטן"), לאשי הולם ("יחידה עילית") ודבורה מיילמן ("ארוכה הדרך הביתה").

במסגרת "ספיישל סדרות אוסטרליות" יעלו בחינם ל-HOT VOD כל העונות של "אהבה מלידה" 1-6, "וונטוורת'" 1-2, "הדרך לאהוב", "בחר בי", "וונדרלנד" ו"השקר היפה".

 

LeRanch

New member
וונטוורת' 2


החל מה-7.12, חינם ב-Xtra VOD

"וונטוורת'" ("Wentworth") של רשת Foxtel וחברת Fremantle היא אחת הדרמות המצליחות, המדוברות ועטורות השבחים שיצאו מאוסטרליה בשנים האחרונות. מעריציה של הסדרה האוסטרלית האיקונית "Prisoner", שפרצה את גבולות הז'אנר לפני שלושה עשורים, זוכרים בוודאי את בי סמית' כמלכה הקשוחה והעשויה ללא חת ששלטה בכלא הנשים "וונטוורת'" ביד ברזל. אבל מי היתה בי לפני שהגיעה לכלא? איך הפכה הרעיה והאם מהפרברים למנהיגה הבלתי מעורערת של בית הסוהר?

תחת ניצוחם של יוצרי "וונטוורת'" דיוויד האנם, פיטר מקטיי ולארה רדולוביץ' (ששיתפו פעולה באופרת הסבון המצליחה "שכנים שכנים") לומדים הצופים על ימיה הראשונים של בי בכלא. "וונטוורת'" חושפת את הדינמיקה הנשית בעולם ללא גברים וכיצד הישרדות תחת תנאים מאתגרים יכולה לשנות את אלה שעובדים וחיים מאחורי הסורגים.

העונה השנייה נפתחת כשלושה חודשים לאחר מאורעות סיום העונה הראשונה. בעוד שבי (זוכת פרס ה"אמי" האוסטרלי דניאל קורמק, "רייק", "זינה הנסיכה הלוחמת") מרצה את עונשה בבידוד על רצח ג'קס הולט, פרנקי (ניקול דה סילבה, "ראש") עולה לשלטון ללא מתנגדות – אלא שהגעתה של מנהלת חדשה לכלא, ג'ואן פרגוסון (פאמלה רייב, "סירנות"), עומדת לשנות הכל. תוכניתה של פרגוסון לנקות את וונטוורת' מעמידה בסכנה מיידית את שלטונה של פרנקי – בעיקר כשפרגוסון מנסה לשפר את מעמדה של בי, שמצידה עדיין רוקמת תוכנית לנקום את רצח בתה. מי תשלוט בהיררכיה המורכבת הזו – ובאיזה צד של גדר התיל בטוח יותר?

עוד מככבים: קייט אטקינסון ("אהבה מלידה"), סיליה אירלנד ("אול סיינטס"), שרינה קלנטון, זוכה פרס "לוגי" ארון ג'פרי("אקס מן: וולברין"), רובי מגסיבה ("שר הטבעות: שני הצריחים") וקתרינה מילוסביק.

מאז השקתה, "וונטוורת'" זכתה להצלחה בכל החזיתות: היא היתה לבכורת הדרמה הנצפית ביותר של Foxtel, גרפה שלושה פרסי "לוגי" (ה"אמי האוסטרלי) ונמכרה ליותר מ-140 טריטוריות, כולל ענקית התוכן "נטפליקס". גם המבקרים היללו אותה: "היא טובה כמו, אם לא יותר מכל הדרמות האמריקאיות בשנים האחרונות" נכתב עליה ב"טי.וי גייד". "הסדרה ש'כתום זה השחור החדש' הייתה יכולה להיות… סדרה מנצחת" (הגרדיאן), "מותחת, מלאה באקשן, אדג'ית וקיצונית" (טלגרף), "ל'וונטוורת" יש עתיד גדול לפניה, והיא בעלת התכונה החשובה ביותר לדרמה: היא מושכת אותך הלאה לפרק הבא" (ישראל היום). לא מפתיע, אם כן, ש"וונטוורת'" חודשה לאחרונה לעונה חמישית.

במסגרת "ספיישל סדרות אוסטרליות" יעלו בחינם ל-HOT VOD כל העונות של "אהבה מלידה", "וונטוורת'" 1-2, "הדרך לאהוב", "בחר בי", "וונדרלנד" ו"השקר היפה".

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

orengrinne

New member
HBO שתו להם את כל הכסף .

כל הסדרות של HBO זמינות .

חוץ מזה שהם מסתמכים על זה שיש האח הגדול, דה וויוס ועוד סדרות

חדשות בערוץ 2-10 והרבה ספורט שהם פותחים בחינם ללקוחות .
 

kordilia snake

New member
הם לא אמורים להסתמך על ערוץ 2 או 10

בשלב הזה של העונה כבר יודעים מה הצליח ומה לא, הייתי מצפה מהם להשקיע קצת יותר ברכש...
 

Don Nirtin

New member
רכש אף פעם לא היה הצד החזק של הוט


נראה לי שהרשימה של
תהיה יותר ארוכה מזו של הוט כרגיל.
 

Don Nirtin

New member
כנראה עוד לא פורסמה


אורן מפרסם ברגע שיש את הרשימה המלאה. וכנראה שהחודש הוט שיחררו מוקדם מהרגיל....... נו, גמרו מוקדם
 

orengrinne

New member
הרכש של HOT טוב יותר מ YES ללא ספק

אם אתה הולך לפי האימי יש ל HOT יותר סדרות זוכות מ YES
מר רובוט 1-2 ,פארגו , איימי שומר, טרנספרט 3 ,סקנדל , סאות'פארק
כתום השחור החדש 4, אורפאן בלאק , הרומן שזכה בגלובס הזהב, אין ב YES .
ועכשיו כל סדרות HBO קיימות ב HOT יש יותר סדרות זוכות ב HOT מ YES .

גם אם נלך לפי זכיות באירופה יש ל HOT יותר סדרות .
הרכש של HOT כולל סדרות הסקנדביות יש ב HOT בבכורה
כמו הגשר,זכאי, קוד 100 סדרות מעולות .
סדרות איטלקיות ב HOT כמו גומורה והאפיפיור הצעיר ממש עכשיו .
שארלוק בלעדי ב HOT .
כל סדרות HBO ב HOT קיימות .
פארגו ,פשע אמריקאי ,סקנדל והרומן בלעדי ב HOT ,
פשוט הם עולים בינואר-פבואר 17 השנה .
יש גם את הפקות המקור , גולסטאר, מטוטמת, אורי ואלה
, ערוץ 8 , ערוץ 7 בידור ישראלי .
 

orengrinne

New member
מספר הנוטשים של YES מתחילת השנה 18,000 מנויים

כפול 3 מ HOT רק 6,000 נוטשים מתחילת השנה .

ל HOT יש 820 אלף מנויים סביב 3 מיליון צופים ,

ל YES יש 616 אלף מנויים מתוכם מנויים עסקיים 10% מנויים כפולים ,

סביב 2 מיליון צופים .

אם YES כאלה טובים ,למה נוטשים אותם בהמונים .

http://www.ice.co.il/media/news/article/455340
 

orengrinne

New member
יש גם את הסדרות של AMAZONE, HULU,CRACKAL

שאין ב YES .

ואת הסדרות מאוסטרליה .
 

tg151

Well-known member
בוא לא ניסחף הרכש של הוט ממש לא יותר טוב משל יס

אני לא הולך לפי האמי כי זה לא מעניין אותי. מעניין אותי סדרות פופולאריות וטובות שיס מביאים. ולאורך כל השנים יס היו הרבה יותר טובים מהוט ברכש. בעיניי הרכש של יס פי 4 יותר טוב משל הוט. זה עניין של טעם. אני הייתי 19 שנה בהוט ורק בשנה האחרונה עברנו ליס ואנחנו מאד מרוצים מהכל.

רק הפרסומות שהם עושים עם רונלאדו ותכניות מפגרות (שוב, לדעתי. אני מודע לכך שהן מאד פופלאריות). כמו גוללסטאר גורמות לי רק לסלוד מהוט עוד יותר.

נטישת הלקוחות השנה נובעת (לדעתי) מהמחירים שהוט ויס לוקחות ועצם העובדה שסלקום מציעה מחיר זול יותר משתיהן. אנשים מסתכלים על המחיר ופחות מעניין אותם התוכן. אני לא אומר שלא מעניין אותם תוכן בכלל. אלא שהמחיר של סלקום קורץ להם יותר. והוט יכולה להציע טריפל (מה שיס לא יכולה להציע) אז זה גם קורץ ללקוח. גם בהוט נטשו ברבעון האחרון 3,000 לקוחות. ההבדל בין יס להוט הוא שהוט מצליחים להקטין את נטישת הלקוחות בשנה האחרונה לעומת יס שזו שנה ראשונה שהיא סובלת מנטישת לקוחות כזאת גדולה.

אני מסכים שזה מעולה שסוף סוף גם הוט עשו הסכם עם HBO אבל עדיין לי אישית אין שום דבר שאני אוהב שמשודר בהוט חוץ משיימלס ופארגו. כל הסדרות שאני אוהב משודרות ביס.

סבבה, גם אני אביא את הסדרות שיש ב-
ואין ב-


המתים המהלכים (רק סדרת הכבלים הכי נצפית בארה"ב, שמשודרת בשידור חי ב-5:00 בבוקר ביס. תזכיר לי את הפעם האחרונה שהוט שידרה יותר מסדרה אחת בשידור חי מארה"ב? אה נכון, מד מן. וגם זה היה רק בעונה האחרונה ובשעה 9:00 בבוקר.
נמלטים
העונה החדשה
הומלנד
האמריקנים
הרשימה השחורה
(העונות החדשות ולא רק ב-vod).
המפץ הגדול
משפחה מודרנית
הבחורה החדשה (New Girl)
מחשבות פליליות
(העונות החדשות במקביל לארה"ב).
איש משפחה
ג'יין הבתולה
(מקביל לארה"ב)
החיים עצמם (This Is Us)
סוכני ש.י.ל.ד
(קרוב לשידור בארה"ב)
זרה (Outlander)
אלמנטרי
(קרוב לשידור בארה"ב)
אימפריה (Empire)
האנטומיה של גריי (בצמוד לשידור בארה"ב)
SNL
מילארדים (Billions הסדרה של דמיאן לואיס ב-SHOWTIME).
אמריקה נגד או. ג'יי סימפסון
קבלו אותי (Please Like Me)
מזכירת המדינה
שחורכזה (Blackish)
ויקנגים
Once Upon A Time
Suits
צוות עקרב (איזה שם דבילי - Scorpion).
Unreal



וגם yesLondon עם הרבה סדרות בריטיות כמו:
רגליים קרות
ויקטוריה
עמק האושר (Happy Valley)
The Fall
הנעדר (עם ג'יימס נסביט)
הסוד
בלשי הרצח
החמישייה (הסדרה של הרלן קובן)
דוקטור ת'ורן
עלילות דיקנס
ד"ר פוסטר (שהייתה מאד פופולארית בבריטניה. לא ברור לי למה)


יש גם סדרות סקנדינביות ביס כמו מודוס,בורגן המעולה,עיניים כחולות
להזכיר גם סדרות מאד פופלאריות ששודרו רק ביס כמו האישה הטובה,קאסל,לואי (לואי סי.קיי) מבוקש (person of interest).

החידוש של טווין פיקס, הסדרה החדשה של יו לורי צ'אנס (Hulu),הסדרה של טיג נוטרו מאמזון,הסדרה מדיצ'י עם דסטין הופמן,הסדרה טאבו עם טום הארדי, החידוש של הסדרה 24,Better Things של פמלה אדלון, הסדרה אטלנטה של דונלד גלובר. גם הן ישודרו בעתיד.

תראה, אני לא בא לריב איתך מי יותר טובה. בסופו של יום שתיהן די דומות מבחינת הרכש הפופולארי שהן קונות. כלומר לשתיהן יש סדרות מאד פופולאריות, וזה מגיע לעניין של טעם. מה כל אחד מעדיף.
 

orengrinne

New member
אני רשמתי סדרות שמשודרות עכשיו

יכולתי לרשום עוד 30 סדרות אבל מה שמשודר עכשיו
כולל NCIS 13 ו NCIS CYBER
דיוטשלנד 83, קז'ואל , קטסטרופה, מוצארט בג'ונגל ,סטראט אפ
X פקטור , טיימליס ,קוונטיקו, How to Get Away with Murder ועוד ..
הכל משודר בחודשיים האחרונים הרבה יותר מגוון מ YES .
ברשימה לפני הזוכים הגדולים באיימי וגלובס הזהב יותר מYES
והזוכים בפסיטבל קאן שאין בכלל ב YES .
מוזר אתה אוהב סדרות ולא רואה אף אחת מהם ?.

ומה לעשות יש ילדים ש HOT טובים יותר בזה , יש ערוצי מוזיקה שיש ב HOT

10 ערוצים ו MTV סדרות , יש יותר ערוצים בכל תחום ושעושים שקלול

אז יש פחות מתנתקים ובכלל רוב העם רואה הפקות מקור שגם פה

HOT מקדימה וטובה מYES .
 
למעלה