דיוני סדרות לסוף שבוע

Don Nirtin

New member
דיוני סדרות לסוף שבוע


הסופ"ש יש לי כמה דברים להשלים. (טלנובלות, לא סדרות
)

שיהיה לנו אחלה סופ"ש.
 

איל51

New member
Arrow עונה 5 פרק 2


פושע נמלט בחשכה, ו-וויג'ילנטי עם מסיכה רודף אחריו. הפושע על הקרקע, הרודף על הגגות. מידי פעם הוא עוצר, מכוון, יורה. ואז הוא מחליט להיפגש איתו על הקרקע, רק...שהקפיצה לא טובה, הוא עומד ליפול על הראש.
עד שהחץ הירוק מציל אותו.
והוא מציב בפניו 2 אפשרויות: להישאר וויג'ילנטי, או להיות מישהו אחר, להיות משהו אחר.
וככה אוליבר מגייס צוות חדש. עם שיטות אימון די...אממ...מוטלות בספק. שיטות אימון שהוא למד במבחני הכניסה לבראטווה. שיטות אימון קשות ואלימות. אבל האימון חייב להיעצר, כי הוא צריך להיעזר בצוות החדש.
וכבר בניסיון הראשון שלהם, משהו קורה. הם מותקפים על ידי דמות מסתורית. חלקה דומה לחץ הירוק, חלקה לדחליל, וחלקה לדמות מסוף הפרק הקודם – Ragman.
ואוליבר מתעצבן.
והצוות, שרק התחבר, מתפרק. ומי שעושה לאוליבר הפעם את שיחת ה"תתעורר!" היא לא פליסיטי. וזו לא ת'יאה, או לורל. וזה אפילו לא דיגל. מה שמכפכף, מילולית, את אוליבר הוא קרטיס. חבר הצוות עם הכי פחות ניסיון שטח, אבל חבר הצוות עם הכי הרבה יחסים בינאישיים. ואוליבר צריך מישהו כזה בצוות. הוא צריך מישהו שיחבר את כולם, הוא צריך מישהו שיעזור לו לחבר את עצמו.

אבל עדיין, למשימה הבאה אוליבר יוצא לבד. לבד, מול עשרות חמושים, כדי לעצור עסקת נשק. רק שהוא לא מסיים אותה לבד. הוא נעזר, בלית ברירה, בראגמן. ואוליבר רואה בו משהו, אולי זו התלבושת, אולי זה הסיפור שמאחורי הדמות המסתורית, ואולי זה שהוא בחר לוותר על הנקמה כדי להציל את אוליבר. אבל אוליבר בהחלט רואה בו משהו, הוא רואה בו שותף.

והוא מבין, או לפחות מתחיל להבין, שהוא צריך עזרה. הוא צריך את ראגמן, כחבר צוות רשמי יותר או פחות. הוא צריך את קרטיס, שארפ וראמירז. הוא צריך שהם ידעו שהם אומנם המנהיג שלהם, אבל הוא גם צריך שהם ידעו שהוא חלק מהם. הוא צריך שהם ידעו שהוא אוליבר קווין.

כי כמו שהתברר בפרק הקודם – צ'רץ' הוא לא האיום היחיד על העיר. יש את הבחור עם החץ והקשת, והחרב. יש את פרומתאוס.

ויש לו משהו אישי נגד החץ הירוק.


Arrows –
1. פתיח חדש!
2. קרטיס מנסה לעשות מתח כמו אוליבר, נופל, וזוכה לפרץ שוויצריות מאוליבר עצמו. משעשע.
3. טריוויה #1: האב סיטי היא עיר פעולה ידועה של השאלה (The Question).
4. Oliver: The last guy got an arrow to the leg before it even started
Curtis: That was Roy, right?
Oliver: Also…Roy, but I'm talking about Wildog
Felicity: And you put 2 arrow in Barry Allen's back….
אוליבר – יוצר חברויות חדשות מאז 2011.
5. מערכת היחסים בין אוליבר לת'יאה בעונה הזו השתפרה מאוד. העקיצות, הפתיחות, הכל.
6. לאוליבר יש מהירות על? כי אחרת, איך הוא הספיק להחליף בגדים כל כך מהר, כשכל הקהל באירוע?
7. טריוויה #2: Ragman יהודי. והוא סוג של נוצר עם קשר מסוים לגולם. כן, הגולם הזה.
8. אני די אוהב את זה שאוליבר מזכיר את לורל פעם ב-5 דקות. לא רק שהיא הייתה חלק משמעותי, מאוד, מהחיים שלו, אלא שהמוות שלה אמור להיות אירוע טראומתי שמשנה את ההתייחסות של אוליבר לעבודה בצוות.
9. עדיף "ראגמן" על "איש הסחבה" נכון?
10. אם יש משהו שהמשיך בשיפור שלו לאורך כל הסדרה, ולא נפל בעונות 3 ו-4, הוא ההתפתחות של ת'יאה. לא ייאמן איזה מהפך היא עברה מתחילת הסדרה עד עכשיו.
11. החברה המחלקת התלבושות לא שמו לב שיש 3 דמויות שונות שנראות די...דומה בעונה הזו?
12. הימורים לגביי הזהות של פרומתאוס?
13. בפינת הפלאשבקים: אוליבר חוטף מכות בדרך לפעמון ובעצם לומד שם שעבודת צוות לא תמיד עושה טוב ל...צוות.
14. בפינת הדיגל: הבחור מסתבך. הוא חזר לצבא, והוא בצ'צ'ניה. וכבר במשימה הראשונה אותה אנחנו רואים, הוא נופל על מפקד מושחת. איך הוא יצא מזה?
יש לי הרגשה שהוא ייעזר בחבר ותיק.
 

Red Hood

New member
ההימור שלי לגביי


פרומתאוס - טומי מרלין.
בין אם הוא מת וחזר לחיים, או בכלל לא מת (אולי בגלל הפלאשפוינט), טומי חזר.
אני חוזר שהוא סוג של Red Hood (אם מישהו לא מכיר את הסיפור, שיגיד), ועכשיו הוא נגד אוליבר.
כל המהות של אוליבר בפרק הזה, ואולי גם בעתיד, היא העניין של לבטוח באנשים אחרים. ויכול להיות שפרומתיאוס/טומי עדיין ממורמר על זה שאוליבר לא בטח בו בהתחלה + איזשהו משהו שחירפן אותו מעבר.
 

kordilia snake

New member
לא חושבת

(לא רואה את הסדרה אבל עדיין נדחפת קצת)
&nbsp
השחקן כרגע מופיע בשיקגו MED באחד התפקידים הראשיים ובראיון שאלו אותו על הופעה בפלאש(ככפיל של טומי) והוא אמר שהוא רוצה אבל זה לא מסתדר לו עם הלוח זמנים של MED וסביר להניח שזה לא ישתנה גם השנה.
 

Red Hood

New member
כן...


1. כי הוא בטח יגיד שיש לו בדיוק זמן להופעת אורח, בסוף העונה, ב-Arrow. זה לא יהיה חשוד בכלל.
2. מהות הניחוש שלי שזה טומי היא...ניחוש. כרגע, אחרי 2 פרקים, הניחוש הזה שווה אולי את הדיו הוירטואלי שבוזבז על ההודעה הזו. יכול להיות שבעוד 2-3 פרקים אנחש אחרת.
 

Red Hood

New member
קודם כל


בינתיים יותר נהנה מהפרקים של Arrow מאשר של הפלאש. יש הרגשה, מכל מיני בחינות, שאוליבר והסדרה של עונות 1 ו-2 חזרו, וזה מעולה.

10. מסכים לגמרי.
12. ט-ו-מ-י מ-ר-ל-י-ן
14. תן לי לנחש, אתה מתכוון לאוליבר? או לדמות אחרת לבושה ירוק? יש כמה כאלה.
 
לי יש תיאוריה


פרומית'אוס הוא... לורל לאנס.
כי ככה.
&nbsp
אני חשבתי שנגלה שראגמן הוא מין מומיה, אז די הופתעתי לגלות בחור צעיר שם מתחת. (שבמקרה הוא שחקן ששיחק בעונה 3 של קוד שרוף שבדיוק ראיתי).
מה שנראה לי יהיה מעניין זה כשהוא יגלה שהעיר שלו התפוצצה קצת באשמת פליסיטי. כלומר היא שינתה את הטיל שהיא לא יכלה לעצור שיפגע באזור הרבה פחות מאוכלס, והיא לא אחראית לשיגור הטיל, אבל עדיין יכול להיות שהוא יכעס נורא.
מעניין גם אם בגלל הפיצוץ הזה הוא עכשיו מחובר לעורות האלו, או שהוא יכול להסיר אותם ואז מישהו אחר יכול ללבוש אותם...
&nbsp
מעניין אם העובדה שדיגל נמצא בצ'צ'ניה תתחבר עם הבראטבה בהווה.
&nbsp
אני מבין שwild dog הוא שם מהקומיקס, אבל זה די מגעיל שאוליבר מתעקש על השם הזה. יש לזה קונוטצהי די שלילית. וזה לא שהוא מתעקש על שמות קוד לאחרים כבר.
אגב, מה קרה בסוף עם wild cat?
האם אנחנו אוספים גיבורים של חיות פרא?
 

danlevin1

New member
פרומתאוס

יש מצב טומי מרלין אבל אני הייתי מהמר על סלייד וילסון
 

is00

New member
מודיע מראש...

אחרי שנסגר פורום "אמריקן איידול" אני מקווה שלא תהיה לכם התנגדות אם יערכו פה דיונים על עונה 13 של אקס פקטור בריטניה, שמשודרת בימים אלה בהוט.
 
כמובן שלא תהיה התנגדות

אני אישית לא רואה את זה.
&nbsp
אבל כמובן שהפורום פתוח לדיונים על תוכניות טלוויזיה ומכל הסוגים השונים של תוכניות טלוויזיה.
 

Don Nirtin

New member
לכו על זה.


בהיעדר פורום מתאים יותר - אתם מוזמנים לדון כאן.
 

is00

New member
אקס פקטור בריטניה - תכניות חיות 1.


המצביע הבריטי לא אבוד! הם שמו את ברטביו בבוטום 3 ואח"כ לא הצילו אותם!. מצד שני הם גם שמו שם את הזמרת הכי טובה, כנראה, שיש השנה בתכנית - שארה אלטו.
השופטים גם הפתיעו!(בעיקר ניקול) והם הדיחו את הצמד, אבל אני מקדים את המאוחר.
&nbsp
נחזור לערב ההופעות....
ההופעה הכי מאכזבת הייתה של הפייבוריטית שלי. רק לשם הבהרה - הכי מאכזבת לא הכי גרועה! מצד שני יחסית לזמן הקצר שהיה לה להתכונן להופעה שלה, אחרי שסיימון החליף לה את השיר, היא עשתה עבודה טובה. בעיקר בחלק השני של הביצוע שלה שהציל את הביצוע בסה"כ. אגב אתם לא יודעים כמה שמחתי כשנודע שאמילי לא תבצע בסוף את "Toxic"!
ההופעה הכי טובה - ללא ספק הייתה של שארה. היתר...האמת היא שבסה"כ היה ערב הופעות מוצלח יחסית. מי שציפיתי שלא יעשה חיל, אכן לא עשה חיל. לא סתם אני חושב שהקבוצה של ניקול די חלשה. מלבד מאט אין לה באמת אף אחד. פרדי די משעמם ולא זמר מדהים וראיין... נראה לי שהסיבה היחידה שהביאו אותו היא בגלל שהוא ואמילי הם בני זוג כיום.

רלי וגיפטי הפתיעו לטובה. האני ג'י... תגידו זה הולך להיות הקטע שלה? היא תשיר כמה שורות מהשיר ואז תחזור לרוטינה של "כשאני אומרת האני - אתם אומרים ג'י" וכך הלאה? ברצינות???
ההופעה הכי חלשה, ללא ספק, שייכת לראיין. מה זה היה ולמה הוא לא הגיע לבוטום3???
&nbsp
וכעת ציונים... 5 אחרי חצות - 5. סם - 7. שארה - 9. ראיין - 3. גיפטי - 6(אני היחיד שהרגיש שהטראק הטביע אותה?). רלי סי - 7(צריכה לנצל יותר את יכולות הראפ שלה). מאט- 7(אני היחיד שהרגיש שהסולם של הביצוע היה גבוה מדי בשבילו והוא התאמץ מאוד להגיע אליו?). פרדי - 4(הוא היה רע לכל אורך הביצוע. אגב הוא שכח את המילים בסוף כשהוא עזב את הפסנתר?). בראטוויו - 4(אוך תסמכו על לואי לבוא עם הדבר הנורא הזה). אמילי - 7. האני ג'י - 6.
&nbsp
ולגבי התוצאות... פרדי ובראטוויו הרוויחו את המקום שלהם שם. שארה ממש לא! זה היה צריך להיות ראיין(נראה לי שסיימון התאכזב כשזה לא קרה).
הסינג-אוף היה... לא הוגן. שארה פשוט קברה לגמרי את בראטוויו, למרות שיחסית לערב הקודם הם נתנו הופעה לא רעה.
אה וכשניקול הצילה את שארה... הייתי המום!
לא חשבתי שהיא מסוגלת לעשות החלטה נכונה כשזה מגיע ל"JOKE ACT", אלא להיות בובה של ההפקה. טוב שזה לא קרה. עכשיו רק שראיין ופרדי יילכו. אה וגם האני ג'י.
 

danlevin1

New member


צריך עוד הוכחה שההפקה קובעת הכל ?
http://metro.co.uk/2016/10/16/the-x...-the-name-of-her-own-act-saara-aalto-6195848/
אז שרון בפעם הראשון שראתה את שרה באתגר הכיסאות לא התחברה אליה בכלל וישר הדיחה אותה , אחר כך בבתי השופטים רובי ויליאמס אמר שהיא משעממת , ובינתיים בהופעות החיות ה"מנטורית" שלה שרון לא זכרה מאיפה היא באה ועכשיו היא לא זוכרת את שמה.
אז יש 2 אופציות או שהיא באה שיכורה לתוכניות או שהיא פשוט לא אהבה את שרה מלכתחילה וההפקה הכתיבה לה לקחת אותה
אז למרות שהייתי רוצה לקטול את שרון אני אלך על האופציה השנייה.
 

is00

New member
רגע... זה לתכניות החיות 2. נא להיזהר.


בכל מקרה זה לא מפתיע.
כנראה השנה החליטו סופית בהפקה לחשוף שההפקה היא זאת שמכתיבה את העניינים ולא אף אחד אחר.
 

snirf

Active member
מבורך
אגיב לך ועל הלייב שואוס הראשון

מחר אחרי שאצפה
הלוואי שנגלה פה עוד צופים
 

snirf

Active member
LIVE1: מה שמו לשופטים בכוסות? אוברייטד


שורה תחתונה זה לא היה הלייב שואוס הראשון המוצלח כמו לפני שנתיים(?) שאמרו עליו שהוא היה המוצלח ביותר. לרגע היה ניתן להתבלבל עם התגובות המוגזמות של השופטים- לא הפסיקו לקום על הרגליים ולהתלהב מכל אקט שהופיע. מלבד סיימון האמת אף אחד לא באמת נתן שם ביקורת וזה מאכזב אותי...
ניקול הרי היא המנטורית האהובה עליי אבל השנה אני לא יודע מה עובר עליה כרגע...גם הייתה הרגשה שהפסיקו לקחת את התכנית ברצינות עם הjoke acts (כנראה רק רוצים שידברו עליהם במדיה וזה מצליח להם עם האני ג'י), אבל בעיקר בגלל שופטים כמו לואי ושרון. את לואי והביקורות הממוחזרות והלא-קשורות שלו אנחנו מכירים, את שרון והצחוקים שלה גם...וזה היה לגמריי בסדר עד עכשיו, אבל בלייב שואוס הראשון היא לא שלטה בעצמה ולטעמי זה כבר חצה את גבול הטעם הטוב. מה הביקורות האלו שהיא נותנת?

גם סיימון היה cheerful מתמיד אבל ברובו עדיין היה מקצועי.

מה שכן אהבתי היה את השינויים שהכניסו העונה- הג'וקבוקס שבוחרים בלייב את הנושא לשבוע הבא(אלו יהיו הנושאים לכל העונה?) ואת ההצבעה המהירה לבוטום3-שאחד מהם יוצא מהסינגאוף ועובר לשלב הבא.

לא אהבתי שנתנו למתמודדים לבצע רק שירים עכשווים(חוץ מרלי C וזה היה מרענן)...למה אבל? הכי כיף לתת לקהל ליהנות משירים שכבר לא נחרשים להם עכשיו ברדיו ובכל מדיה אפשרית.

המוצלחים ביותר:

גיפטי- הייתה מצויינת!
לא מכיר את השיר, אבל לפי סיימון זה שיר שעוד לא יצא, מה שאומר-הוא השתמש באותו טריק עם פלור משנה שעברה(שהופיעה עם השיר של ברונו מארס עוד לפני שיצא והצליחה לעורר באזז מטורף).
ההופעה, הביצוע, כל מה שהלך על הבמה...אין, היא כוכבת! והלוואי שתמשיך ככה כמו שפלור היפנטה אותי משבוע לשבוע ועברה דרך מוצלחת.
רלי C- אהבתי את בחירת השיר, וההופעה שלה הייתה השנייה הטובה לדעתי אחרי גיפטי. היא קצת זייפה, כנראה מרוב התרגשות(אף אחד מהשופטים לא ציין את זה).
מאט- עשה גרסא מעניינת ושלו לשיר.

שאר המתמודדים:
5AM- זוכרים הרי שזו הלהקה האהובה עליי ויש לה פוטנציאל אדיר לדעתי, נכון? אבל ההופעה הייתה קריוקית וסתמית מדי לטעמי. לא רק שהיכולות הווקאליות שלהם לא באו לידי ביטוי, הם גם לא עשו שום דבר מיוחד עם השיר...ממש קופי-פייסט(ומכאן-קריוקי). ההופעה לא הייתה וואו, והאמת שאני מאשים את המנטור שלהם בזה...מקווה ששבוע הבא יהיה מוצלח יותר והם לא ינוחו על זרי דפנה.
סמנתה- גם היא פייבוריטית שלי, אבל לא אהבתי את בחירת השיר. impossible, באמת? כבר אין מה לחדש בשיר הזה מרוב שהוא נחרש בכל תוכניות השירה ובמיוחד בזאת. הגרסא שלה הייתה די קודרת, וכמו שסיימון אמר- היו חלקים שהיא צעקה.
שרה- לא אוהב אותה כאמור, ולא ברור לי מה היא עושה בלייב. לא סובל את השיר, ולרגע היה ניתן לחשוב שמדובר ב"שבוע שירים מהאגדות" עם כל מה שהלך שם.
ריאן- הופעה רגילה וסתמית. גם כן-לא ברור לי מה הוא עושה בלייב שואוס.
פרדי- זה התחיל חביב, וכמו שסיימון אמר-הוא לגמריי לא היה צריך לקום מהפסנתר. כל החלק שהוא עמד ומלמל מילים-היה דפוק.
ברטביו-ביזארי.
אמילי- היה מוזר לראות אותה בלי הגיטרה...שיר מבוזבז עליה לטעמי, הייתי רוצה לראות אקט אחר מבצע את השיר. מממ מצד אחד אני מבין שסיימון לא רוצה שהיא תהיה ה"אקטית עם הגיטרה"(אבל כבר בשבוע הראשון?) וזה היה אמיץ ולא גרוע, כי היא הצליחה לעמוד באתגר לטעמי, היא כן השתלטה על השיר...אבל עדיין מעדיף אותה עם גיטרה.
האני ג'י- OK אז יש לה שיר משלה עכשיו, אבל מה יהיה בשבועות הבאים? ומסתבר שיש לה באזז מטורף סביבה...

התוצאות
שמח ששלושתם הגיעו לבוטום3. החגיגה של ברטביו נגמרה מהר מהצפוי, לואי עד כמה מטומטם אתה יכול להיות שבחרתם בהם ללייב-שואוס? הנה קיבלת את זה לפרצוף
. והלוואי ושרה תעוף שבוע הבא.

ומישהו יודע למה האחים התאומים לא הופיעו? לא הסבירו
 

is00

New member
הסברים.


התאומים לא הופיעו כי הדיחו אותם מהתחרות, אחרי שהתגלו האשמות חמורות על תקיפה, כנגד אחד מהתאומים(הוא כנראה סובל מהתקפים אלימים ואולי חששו לסכן את יתר המתחרים). זאת כנראה החלטה שלא התקבלה מיד, לכן כנראה לא רצו להרחיב על זה בשבוע שעבר.
כתוצאה מההדחה הזאת החזירו להקה אחרת לתחרות - אחת מלהקות הבנות. אני כרגע לא אגיד מי מהן. אלא אם תרצה שאגיד לך.
&nbsp
לגבי "גלגל הנושאים"... אני לא אוהב אותו. למה? כי מה הוא תורם, חוץ מלבחור "באקראי" נושאים שכבר נחרשו בתכנית בלי סוף? מילא אם היו שם נושאים חדשים...
&nbsp
מה עוד... למה אתה לא אוהב את שהרה? אני כמעט בטוח שמההודעות שלך היא הייתה אחת המועדפות עליך בקטגורייה שלה(ביחד עם "הבובה האנושית") עד לשלב "הכיסאות המוסיקליים". אם אני לא טועה... מה השתנה מאז?
 

snirf

Active member
אז זכרונך מטעה אותך


כי לא אהבתי את שרה אלטו באף שלב, וזה היה נראה לי תמוה לחלוטין-לא ראה ההחלטה להחזיר אותה כwild card וגם לא הבחירה של שרון בה...כשהיו כ"כ הרבה מתמודדים אחרים שהם יותר טובים ממנה(סמנתה למשל, כמה חבל שאותה לא החזירו).
&nbsp
מסכים לגבי גלגל הנושאים, כתבתי גם שהנושאים חרושים ותהיתי אם רק אלו הנושאים שיהיו במהלך כל העונה

&nbsp
וכן! בטעות נחשפתי לגילוי על החזרת להקת הבנות...איזה כיף!! אז עכשיו יש לי 2 פייבוריטים בקטגוריה של הלהקות
לפחות משהו טוב יצא מזה
 

goolgol

New member
ממשיך עם המפץ הגדול עונה 7 . ווסטוורלד ומטומטמת

חבל שבהוט אין את עונות 8-9 של המפץ הגדול .
 
למעלה