אוקטובר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
אוקטובר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם
 

LeRanch

New member
ווסטוורלד / Westworld


החל מה-3.10, ימי שני ב-04:00 וב-22:00, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

המועמד לאוסקר ג'ונתן נולאן ("מבוקש"), אחיו של הבמאי כריסטופר נולאן ומי שכתב עמו את "ממנטו", "בין כוכבים" וטרילוגיית "האביר האפל", עומד מאחורי "ווסטוורלד" ("Westworld"), סדרת המד"ב החדשה והמדוברת של HBO, המבוססת על סרטו של מייקל קרייטון משנת 1973. על ההפקה המושקעת, שלא היתה מביישת פיצ'ר הוליוודי עתיר תקציב, אמונים אולפני "Warner Bros." והמפיקים ג'יי ג'יי אברהמס, ג'רי ווינטראוב, בריאן ברק ואשתו של נולאן, ליסה ג'וי ("סוכן מחוק").

קאסט מדהים של שחקני קולנוע מהשורה הראשונה מוביל את הדרמה החדשה והמצופה של רשת הכבלים הפופולארית, ביניהם זוכה האוסקר אנת'וני הופקינס, המועמד לאוסקר וזוכה "גלובוס הזהב" אד האריס, המועמדת ל"גלובוס הזהב" אוון רייצ'ל ווד, כוכב סרטי "X מן" ג'יימס מרסדן, זוכה "גלובוס הזהב" ג'פרי רייט, זוכת ה"באפטה" טנדי ניוטון ועוד רבים וטובים.

ברוכים הבאים ל"ווסטוורלד" – פארק שעשועים עצום, המעוצב בהשראת תקופות היסטוריות ומדמה חוויית חיים אותנטית, בכיכובן של דמויות מלאכותיות מדויקות להפליא. בעתיד המדומיין הזה, בני האדם יכולים לספק את כל מאווייהם – מכובדים וסוטים כאחד – עד שתקלה מסתורית הופכת את היוצרות וגורמת לרובוטים למרוד ולסכן את חייהם של המבקרים האנושיים. האם הסכנה האמיתית נשקפת מתקומתה של הבינה המלאכותית, או שמא מהאבולוציה של הרוע האנושי?

כיאה לאירוע הטלוויזיוני של עונת הסתיו, "ווסטוורלד" תשודר ב-HOT Plus בשידור ישיר ומתורגם מארה"ב בשעה 04:00 לפנות בוקר ושוב ב-22:00 בלילה.

 

LeRanch

New member
גירושים / Divorce


החל מה-12.10, ימי רביעי ב-22:00, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

יותר מעשור אחרי ש"סקס והעיר הגדולה" הסתיימה, זוכת "גלובוס הזהב" וה"אמי" שרה ג'סיקה פארקר שבה למסך הקטן ול-HBO בדרמה קומית מרגשת, כנה ואמיתית: "גירושים" ("Divorce"). מאחורי הסדרה החדשה של רשת הכבלים המצליחה עומדת יוצרת הקומדיה הרומנטית עטורת השבחים "קטסטרופה" (ששתי עונותיה זמינות חינם ב-Xtra VOD), המועמדת ל"אמי" שרון הורגן.

פרנסס (פארקר) מוצאת את עצמה בצומת דרכים: אחרי עשר שנות נישואין לרוברט (זוכה ה"אמי" והמועמד לאוסקרתומאס היידן צ'רץ', "דרכים צדדיות") ושני ילדים משותפים, היא בוחנת מחדש את חייה ומחליטה להתגרש. היא חולמת על התחלה חדשה ופרידה נקייה, אבל מגלה שזה לא פשוט כמו שחשבה.

לצידם של צ'רץ' ופארקר, שמשמשת גם כמפיקה בפועל, מככבים גם מולי שאנון ("סאטרדיי נייט לייב"), טליה בלסאם(כוכבת "מד מן", הידועה גם כאשתו הראשונה של ג'ורג' קלוני), טרייסי לטס ("מכונת הכסף") וצ'ארלי קילגור ("ממלכת אור הירח").

 

LeRanch

New member
לא בטוחה / Insecure


החל מה-12.10, ימי רביעי ב-22:30, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

רשת HBO מציגה את קולו החדש של דור ה-Y – כוכבת היוטיוב השנונה והבועטת איסה ריי, יוצרת סדרת הרשת המצליחה "Awkward Black Girl" (עם למעלה מ-20 מיליון צפיות ביוטיוב) ומי שעומדת מאחורי הסיטקום "לא בטוחה" ("Insecure").

"לא בטוחה" היא קומדיה צעירה הבוחנת את חייהן של שתי נשים שחורות בעולמנו – דרך החברות ביניהן, החוויות הגזעניות והמצוקות השונות אותן הן חוות. איסה (ריי), שעובדת בארגון למען נוער במצוקה, מתמודדת עם חבריה (הלבנים) לעבודה שמתייחסים אליה בהתנשאות וסקרנות; עם חברתה הטובה, עורכת דין שאפתנית (איבון אורג'י); ועם בן זוג (ג'יי אליס, "הסקס של מאסטרס", "משחקות את המשחק"), שעמו היא גרה, זמן רב אחרי שהרומנטיקה ביניהם הפכה לשגרה מעיקה.

על הסדרה של ריי, שמככבת בה ומשמשת גם כמפיקה בפועל, חתום גם זוכה ה"אמי" לארי ווילמור ("שחור כזה", "הדיילי שואו") ולצידה של ריי מככבים ליסה ג'ויס ("בילי ובילי") ומייסון מק'אלי ("ווסטוורלד").

 

LeRanch

New member
אבא אמריקאי 12


החל מה-18.10, ראשון-חמישי ב-19:25, ב-HOT Plus

"אבא אמריקאי" ("American Dad!"), סדרת האנימציה הסאטירית של רשת הכבלים TBS וחברת "פוקס", נוצרה על ידי זוכה שני פרסי ה"אמי" והמועמד לאוסקר סת' מקפרלן ("איש משפחה", "טד"), יחד עם המועמד לשני פרסי ה"אמי" בריאן בויל ("חברים"), ויוצרי "איש משפחה" – המועמד לשני פרסי ה"אמי" סטיב קלגן והמועמד לשלושה פרסי ה"אמי" מאט ויצמן. הסדרה, שנדדה לאחרונה מרשת "פוקס" לרשת הכבלים TBS וחברת הבת שלה "Adult Swim", היתה מועמדת לאורך השנים לשני פרסי "אמי" ולשני פרסי "Annie" לאנימציה.

העלילה עוקבת אחר סוכן ה-CIA סטן סמית', רפובליקני פטריוט, עצור ומגוחך לחלוטין, שתכלית חייו היא הביטחון הלאומי של ארה"ב. משפחתו ההזויה, המתגוררת בלנגליי פולס שבוירג'יניה, מלאת טיפוסים מנוגדים ומעסיקה את סטן תמידית בזמן שהוא מנסה למנוע את פעילות הטרור הבאה: אשתו חסרת המודעות פרנסין, שנאמנותה חסרת הגבולות מאפשרת לה להעלים עין מהיהירות של בעלה; בתו היילי השמאלנית, הליבראלית והאקטיביסטית; בנו הצעיר סטיב, שעל אף היותו חנון, מגלה שחצנות גדולה; וכן 'חיות המחמד' יוצאות הדופן של הבית – רוג'ר החייזר הסרקסטי, התוסס והגנדרן, ודג הזהב הרעב לתשומת לב, קלאוס, שמאז שהושתל לו מוח של גרמני לא מפסיק לחוות את דעתו בכל נושא.

בנוסף להיותו היוצר, מדבב מק'פרלן את דמויותיהם של סטאן ורוג'ר, כשלצדו מדבבים כוכב "מסע בין כוכבים" ו"אקס מן"פטריק סטיוארט, ג'ף פישר, וונדי שיל, סקוט גריימס ("ER"), רייצ'ל מקפרלן (אחותו של מקפרלן) ודי ברדלי בקר.
לצידם יתארחו העונה גם שלל כוכבים, ביניהם קאת'י בייטס, רוברט וול, ג'וש גרובן, קארל ריינר, דין נוריס ("שובר שורות"), סטיבן פריי, סטן לי, קייט מולגרו ("כתום זה השחור החדש"), וויל פורטה, קריסטין צ'נווית', טד דנסון, מארק ספיץ, סינבאד ואומה תורמן. גם זוכה האוסקר המנוח מיקי רוני יתארח העונה בקולו, בהופעתו הטלוויזיונית האחרונה לפני מותו.

 

LeRanch

New member
מד מן - כל העונות מההתחלה


כל העונות, החל מה-9.10, ראשון-חמישי ב-21:10 ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

"מד מן" ("Mad Men"), הדרמה התקופתית המוערכת מהיוצר זוכה פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" מתיו ויינר ("הסופרנוס") ובכיכובו של זוכה פרס "גלובוס הזהב" ג'ון האם, כבשה את המקום ה-7 ברשימת הסדרות הטובות בהיסטוריה שגיבש איגוד התסריטאים, זכתה בחמישה פרסי המבקרים והוכתרה לאורך עונותיה לאחת מעשר הסדרות המובילות של השנה על-פי מכון הקולנוע האמריקאי, המגזין היוקרתי "Time" והדירוג הרשמי של המבקרים האמריקאים לשנת 2014. בנאום מצב האומה שנתן ברק אובמה, אזכר הנשיא את "מד מן", אחת מהסדרות אחריהן ידוע כי עוקב באדיקות. כעת, לטובת מי שפספס או סתם התגעגע, כל העונות של סדרת המופת ישודרו בשידור יומי ב-HOT Plus ויעלו בחינם ל-HOT VOD.

העונה השביעית גרפה מחמאות יוצאות דופן מצד המבקרים, בעוד ששישה מבקרים העניקו לפרק הבכורה שלה את הציון העגול 100. הסדרה המשובחת, בהפקת חברת "Lionsgate", זכתה לאורך השנים ב-15 פרסי "אמי", וארבע שנים ברציפות קטפה את הפרס החשוב ביותר לדרמה הטובה של השנה. בכך שברה שיא זכייה שרק שלוש סדרות הגיעו אליו לפניה. בנוסף, היא הסדרה היחידה לזכות שלוש פעמים ברצף בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי "גלובוס הזהב", כחלק מחמשת הפרסים בהם היא מחזיקה.

"מד מן", שנחשבת בעיני רבים כפורצת דרך בתור הזהב הנוכחי של הטלוויזיה, מציגה את תמונת המצב של החברה האמריקאית בשנות השישים, דרך סיפורם מלא הקונפליקטים והאינטריגות של אנשי סוכנות פרסום תחרותית היושבת בלב לבן של שדרות מדיסון בניו יורק, בראשם דון דרייפר, איש הפרסום הכי מבריק בתחום, שמתקשה לקבל על עצמו את הזמנים המשתנים במהירות אל מול עיניו.

הסדרה מתארת באותנטיות את מצביה וערכיה המשתנים של אמריקה באותן שנים, וחוקרת את הטבע האנושי האמיתי שמתחבא תחת ערכי המשפחה והתפקידים המסורתיים של גברים ונשים, תוך כדי תיאור אמין של הוללות, הונאה, רומנים וקנאה. הסדרה האיקונית הציבה סטנדרטים חדשים בזכות סגנונה הוויזואלי המרהיב. היא אחראית לקאמבק הבולט בשנים האחרונות לעיצוב של התקופה, והיחס לו זכתה הביא למבול של יצירות קולנועיות, טלוויזיוניות ובימתיות העוסקות בשנות השישים.

לצדו של האם מככבים בסדרה ג'נוארי ג'ונס ("X מן: ההתחלה"), וינסנט קרטיזר ("אנג'ל), אליזבת מוס ("הבית הלבן", "קצה האגם"), כריסטינה הנדריקס ("האפ ולנארד"), ג'ון סלאטרי (אנטמן"), אהרון סטאטון, ריץ' סומר ("השטן לובשת פראדה"), קיארנן שיפקה ("הנשאים"), ג'סיקה פארה ("אבודות והוזות"), קווין ראם ("חיית לילה"), כריסטופר סטנלי("ארגו") וג'יי ר. פרגוסון ("בר מזל").

 

LeRanch

New member
טיימלס / Timeless


החל מה-12.10, ימי רביעי ב-20:45, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

"טיימלס" ("Timeless") דרמת האקשן החדשה של רשת NBC, היא אחת מהדרמות המצופות ביותר של עונת הסתיו הקרובה. מאחורי סדרת המד"ב הקצבית והמושקעת, שתעלה ב-HOT בסמוך לארה"ב, עומדים כמה מהשמות המוערכים בתעשיית הטלוויזיה – היוצרים אריק קריפקי ("על טבעי", "Revolution") והמועמד ל"אמי" שון ראיין ("המגן", "אנג'ל") ומפיקי "הרשימה השחורה", ג'ון דייויס וג'ון פוקס.

כשפושע מסתורי (גוראן ויסניץ', "אי.אר") גונב מכונת זמן משוכללת במטרה לשנות את העבר ולהרוס את אמריקה כפי שאנו מכירים אותה, תקוותה היחידה של האנושות היא צוות בלתי צפוי: פרופסורית להיסטוריה (אביגיל ספנסר, "התיקון", "מד מן"), חייל (מאט לאנטר, "90210") ומדען (מלקולם בארט, "אי אפשר בלי טד") שנאלצים להשתמש באבטיפוס של אותה מכונת זמן כדי לחזור בעצמם אל מאורעות קריטיים בהיסטוריה ולהציל את ההווה מבלי להשפיע על העבר. האם הם יצליחו לפתור את התעלומה הגדולה מכולן ולשמור על מהלך ההיסטוריה, או שמא הם איחרו את המועד?

לצידם של הארבעה מככבים גם צ'אד רוק ("בייטס מוטל"), פטרסון ג'וזף ("חוק וסדר", "הנותרים"), המועמדת ל"סאג"סקינה ג'פרי ("בית הקלפים"), מאט פרוור ("אורפן בלאק"), סקוט ביילי ("ריי דונובן") וקלאודיה דומיט.

כצפוי, "טיימלס" עוררה לא מעט עניין בקרב חובבי הז'אנר ומבקרי הטלוויזיה שצפו בפיילוט אף השוו אותה ל"זינוק לאתמול" הנוסטלגית והאהובה. "עם ויזואליה מרגשת ורעיון רוחש באזז, העתיד נראה מבטיח עבור סדרת המד"ב הזו", נכתב עליה ב"טי.וי ליין".

 

LeRanch

New member
וונדרלנד / Wonderland


החל מה-16.10, ראשון-חמישי בשעה 18:30, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

"וונדרלנד" ("Wonderland") היא דרמה קומית רומנטית בהפקת חברת "FremantleMedia Australia", מבית היוצר של המפיק זוכה פרס האקדמיה האוסטרלית לקולנוע ג'ו פורטר ("וונטוורת'") והתסריטאית שרה ווקר ("קרוב רחוק", "וונטוורת'"). שתי העונות של הסדרה האוסטרלית, שעלו ברשת "Network Ten" במשבצת השידור הנחשקת של "אהבה מלידה" המצליחה, יגיעו ל-HOT3 ול-HOT VOD בשידור יומי.

ברוכים הבאים ל"וונדרלנד" – בניין דירות ששוכן על חוף הים בסידני ומאכלס ארבעה זוגות צעירים ושונים בתכלית זה מזה: רודף הנשים טום (מייקל דורמן, "עקבות במים") נקלע להתערבות על מכוניתו האהובה ונודר לא לעשות סקס עם השותפה הבאה שלו לדירה במשך שנה שלמה – רגע לפני שאשת חלומותיו, מירנדה (אנה במפורד, "Miss Fisher's Murder Mysteries") עוברת לגור איתו; אחיה של מירנדה, סטיב (טים רוס, "שכנים") ואשתו הטרייה דני (ג'סיקה טובי, "אימהות מושלמות") מגלים שההבדלים ביניהם מהותיים משחשבו, בעוד שהנשואים הוותיקים קולט (אמה לנג, "The Jammed") ורוב (בן מינגיי, "קרוב רחוק"), מנסים לשמור על חיי הנישואין שלהם, היציבים רק למראית עין. בבניין מתגורר גם זוג חדש ובלתי צפוי – עורכת הדין המחושבת גרייס (ברוק סאצ'וול, "שכנים") והמאהב הלטיני הלוהט שלה, קרלוס (גלן מק'מילאן, "Power Rangers Ninja Storm").

המבקרים ביבשת כינו את "וונדרלנד" "כיפית, סקסית ומעוררת הזדהות, עם קבוצת כוכבים שהיית רוצה שיהיו חבריך הטובים" והשוו אותה לדרמות קומיות אוסטרליות מצליחות כמו "אהבה מלידה" ו-" The Secret Life of Us". במפורד אף היתה מועמדת על תפקידה לפרס ה"לוגי" הנחשב, בקטגוריית השחקנית החדשה הטובה ביותר.

 

LeRanch

New member
NCIS 13


החל מה-22.10, ימי שבת ב-21:45, ב-HOT Zone וחינם ב-HOT VOD

"NCIS", דרמת הלהיט המשטרתית של רשת CBS, נוצרה על ידי מפיק העל דונלד בליסריו ("זינוק לאתמול") וזוכה ה"אמי"צ'אד פלויד ג'ונסון ("מגנום בלש פרטי") כספין-אוף של הסדרה המיתולוגית "JAG" והפכה עם השנים למותג הטלוויזיוני החזק ביותר בעולם.

עם שתי סדרות-בת משלה, "NCIS לוס אנג'לס" ו"NCIS ניו אורלינס" (המשודרות ב-Zone HOT), הסדרה הוותיקה בהובלתו של מארק הרמון ("שיקגו הופ", "פחד ותיעוב בלאס וגאס") היא ללא ספק מעצמה טלוויזיונית שאי אפשר להתעלם ממנה. גם העונה ה-13, ששודרה לאחרונה בארה"ב וזכתה לרייטינג מדהים של 20 מיליון צופים בממוצע, הבטיחה את חידושה של "NCIS" לשתי עונות נוספות ושמירה על תואר "הדרמה הנצפית ביותר בעולם". אפילו הגברת הראשונה של ארה"ב, מישל אובמה, לא פספסה הזדמנות להגיח להופעת אורח העונה ותופיע (בתפקיד עצמה, כמובן) בפרק ה-22.

לצדו של הרמון, שהיה מועמד לאורך השנים לפרסי "אמי" ו"גלובוס הזהב", מככבים גם פולי פרט ("הצלצול"), המועמד ל"גלובוס הזהב" דיוויד מק'קלאם ("The Man from U.N.C.L.E."), שון מאריי ("הוקוס פוקוס"), רוקי קרול ("יס מן"), בריאן דיטזן ואמילי וויקרשם ("הסופרנוס"). זו היא העונה האחרונה של אחד הכוכבים הוותיקים בסדרה, מייקל ווית'רלי ("מלאך שחור") שגילם את אנתוני דינוצו מאז עליית "NCIS" לאוויר.

מלבד אובמה, תתארח העונה גם סקוטי תומפסון ("הרשימה השחורה") שחוזרת לתפקידה כג'ין, חברתו לשעבר של טוני. בפרק ה-12, פרק קרוסאובר מיוחד עם "NCIS ניו אורלינס", יתארחו כוכבי סדרת הבת – זוכה "גלובוס הזהב" והמועמד לחמישה פרסי "אמי" סקוט בקולה ("זינוק לאתמול", "אמריקן ביוטי"), לוקאס בלק ("סלינג בלייד", "מהיר עצבני 3"), זואי מקלילן ("ג'אג") ושאליטה גרנט ("בונז"). בפרק מתארח גם טיילר ריטר (בנו של כוכב "שלושה בדירה אחת", ג'ון ריטר המנוח) בתור אחיה של אבי (פרט).

"NCIS", שעוקבת אחר שירות החקירות הפליליות של חיל הים, היא יותר מעוד דרמה. עם כמות הגונה של הומור, "NCIS" היא סדרה שמתמקדת בדינמיקות המורכבות לעיתים והמצחיקות לעיתים של צוות שנאלץ לעבוד יחד בסיטואציות המתוחות ביותר. הסוכן המיוחד של הצוות, לירוי ג'תרו גיבס (הרמון), סמל מארינס לשעבר, אמנם ממעט במילים, אך הוא בעל כישורי חקירה יוצאים מן הכלל. מתיקי רצח וריגול ועד עלילות טרור, הסוכנים המיוחדים של גיבס מטיילים ברחבי העולם כדי להביא לפתרון פשעים מסובכים.

 

LeRanch

New member
פאוורס 2 - עונת הסיום


החל מה-29.10, ימי שבת בשעה 22:30, ב-HOT Zone וחינם ב-HOT VOD

"פאוורס" ("Powers"), סדרת המד"ב המשטרתית של חברת "סוני" ו"PSN", עשתה היסטוריה כשעלתה כסדרת תוכן מקורית ראשונה המופקת על ידי קונסולת משחקים. הדרמה, שחוזרת כעת לעונה שנייה, מבוססת על סדרת חוברות הקומיקס "פאוורס" (שנרכשה לפני כעשור על ידי "מארוול") מאת הכותב והמאייר זוכה הפרסים בריאן מייקל בנדיס ("הנוקמים") ושותפו מייקל אבון אומינג.

את הנובלות הגראפיות של בנדיס ואומינג עיבדו למסך הקטן הסופר ויוצר הקומיקס צ'רלי יוסטון, הבמאי דיוויד סלייד("דמדומים 3: ליקוי חמה", "הארד קנדי") והמפיקים רמי אבושון ("24") וזוכה ה"אמי" מייקל דינר ("שנות הקסם").

"פאוורס" עוקבת אחרי חייהם של שני בלשי במחלק רצח – כריסטיאן ווקר (שרלטו קופליי, כוכב "מחוז 9", "אליסיום", "מליפיסנט" ו"צוות לעניין") או כפי שכונה לפני שאיבד את כוחותיו – "יהלום" – ודינה פילגרים (סוזן סייוורד, "פולטרגייסט"), שגויסו לחקור מקרים בהם מעורבים אנשים עם יכולות יוצאות-דופן. בתרבות הסוגדת לסלבס ולתמונות הפפראצי שלהם, "פאוורס" שואלת מה אם העולם היה מלא בגיבורי-על שאינם גיבורים כלל? מה אם הכוח שלהם היה מנותב ליצירת נזקים, מהומות, רציחות ועסקאות מפוקפקות?

עלילת העונה השנייה צוללת אל חקירת הרצח המסתורי של רטרו גירל (מישל פורבס, "The Killing") והתעלומות שנחשפות בעקבות מותה. העונה ישובו לככב אוליסיה רולין ("הייסקול מיוזיקל"), המועמד ל"טוני" אדם גודליי ("צ'רלי וממלכת השוקולד"), מקס פוולר ("וולף הול"), ולוגאן בראונינג ("בראץ: הסרט"). אליהם יצטרפו גם ראול קאסו ("אימת המתים המהלכים") וטרישה הלפר ("באטלסטאר גלקטיקה").

ב"ידיעות אחרונות" כינו את דרמת המד"ב של HOT Zone "סדרת האקשן החדשה והמפתיע של השנה… מהיר, מבריק ומהמם". ב"ישראל היום" נכתב עליה: "משב מקורי ומלא דמיון, הלוכד בתוכו את רוח הקומיקס האמיתית ומוסיף עליה רובד נוסף, אקטואלי ומעורר מחשבה".

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

orengrinne

New member
לדעתי זה לא הרשימה הסופית

תמיד רגע לפני הם יוצאים עם הצהרה כמו הסדרה הבאה שלא הופיע

בתסקיר לקראת ספטמבר הסדרה START UP אתמול התחילה .

הסיפור יפה מאד, המשחק קצת פחות.

כסף שמתגלגל מעבריין למפקח בבנק על כספים לנוכל ואל לבן שלו אחראי קרן

השקעות, מגיע לבחורה שחולמת על START UP .
 

Saharon87

New member
מה עם חסרי בושה?

תמיד בהוט שידרו את הסדרה בסמוך לארה"ב...
 

kordilia snake

New member
שוב רשימה קצרה מידי

עם יותר מידי סדרות חדשות ופחות מידי ותיקות.
&nbsp
ומפה כבר ראיתי את עונה 13 של NCIS (ולמה לשים ספוילרים משמעותיים בתוך זה?)
 
מה זה התיאורים הקצרים האלו?


מישהו שם התחיל להתעצל

זה אולי נראה לכם כמו תיאורים ארוכים כרגיל בשביל הוט, אבל אם תסתכלו על שנה שעברה תראו כמה הם קיצרו:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/109/179375182/%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A8/%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94[/URL]

בעניין סדרו שאני מצפה להן:
כמו ביס - ווסטוורלד בהחלט, Insecure אני אבדוק.

טיימלס בא לי לראות, כי נראית כמו סדרת ג'אנר נחמדה. אבל אני גם מלא חששות שזה יהיה מעצבן.

Powers - בהחלט שקלתי אותה בשנתיים האחרונות. אבל לאור זה שהיא בוטלה אני כנראה לא אנסה אפילו. לא שזה שהיא בוטלה אומר שהיא לא טובה, פשוט יש לי הרבה סדרות, ולא מעט עם גיבורי על.

הייתי בהחלט שמח לראות את כל מד מן שוב מההתחלה. אבל כבר עשיתי את זה איזה פעמיים (בלי לכלול צפיה ראשונה) אז נראה לי שמספיק לבנתיים.
 

snirf

Active member
מתכוון לצפות ב...


ווסטוורלד, טיימלס ואולי גם גירושים.
וכמובן וונדרלנד האוסטרלית
&nbsp
ומוזר שאין פרטים על קטגוריית HBO שעתידה לעלות באוקטובר
 
למעלה