דיוני סדרות לסוף שבוע

Don Nirtin

New member
דיוני סדרות לסוף שבוע


מה קרה, אתם ממש ממלאים שרשורים


שיהיה סופ"ש נהדר. אני כל היום לא כאן.
 
פרקי סיום עונה 3 של סוכני שיל"ד
3X21, 3X22

הייב מותקף על ידי מכונת הזיכרון - נשק מעולה ליצור עם אלפי שנים של זכרונות של אנשים רבים. והם בעצם תופסים אותו!
איכשהו הם לא קלטו שאי אפשר לכלוא את דייזי אם משאירים לה מסך פעיל בחדר. והיא בעצם הולכת לבקש מהייב להדביק אותה מחדש. העובדה שזה לא היה זיוף שלה, כלומר שהיא לא תיכננה להתקיף אותו, אלא באמת רצתה חזרה תחת ההשפעה שלו בגלל שזה התמכרות, זה היה מעולה.
אולי קצת הגזימו עם המשחק של העברת הצלב מיד ליד, אבל אהבתי את זה שיויו אומרת למאק שזה לא רגל ארנב כשהוא הציע לה את זה חזרה.
חוץ מזה בשלב מסוים הייתי כמעט בטוח שזה יהיה פיץ. גם כי כל התכנונים הרומנטיים שלו עם סימונס הרגישו כמו רמיזה למשהו רע לזוגיות שלהם (קלאסי לסדרות) וגם כי התחיל להרגיש שדוקטור ראדקליף יכול להיכנס לתפקיד של פיץ בצוות בקלות.
וג'ון האנה באמת היה מעולה בתפקיד. אפילו שאני שמח שפיץ נשאר, אני מאוד אשמח אם האנה יהיה קבוע בעונה הבאה, או לפחות בתפקיד אורח מתמשך. וסצנת הסיום בהחלט רמזה למשהו כזה.
הקטע שבו הם תופסים את הייב והוא מתלהב למשל הייתה מעולה. גם ההתלהבות שלו מהיד של קולסון, זה שהוא קלט מה סימונס עשתה עם החימום וזה שהוא ניסה להיזכר מה בעצם ראשי התיבות של S.H.I.E.L.D. (אבל יויו אומרת לו לא לטרוח)
בעניין הזה גם יויו הייתה נהדרת בפרקים האלו, אם כי שמחתי שהיא לא הייתה שם בסוף על המטוס כי היה לי ברור שהיא לא בסכנה למות ושמחתי שהתמקדו בדמויות הראשיות יותר. אבל אני מקווה שהיא תחזור עונה הבאה, אולי גם בתפקיד קבוע.
ובעניין הזה חבל לי מאוד שג'ואי לא היה בפרק. במיוחד כי הוא היה בפרק פתיחת העונה.
&nbsp
עוד משהו טוב (אני גם בטח שוכח כל מיני דברים עכשיו) הוא כשפיץ משתמש בטכנולוגיה כדי להיראות כמו גנרל מסוים בשיחה יחד עם טאלבוט. בעיקר מצחיק כשחושבים על השימוש הנרחב בדברים האלו בצילומי סרטי מארבל.
&nbsp
ולינקולן מת. קצת מרגיש אנטי קליימקטי כי לא היה ממש דמות קבועה ועדיין מאוד חדש. אבל זה כן היה עשוי טוב ובהחלט הרגיש טראומטי עבור דייזי. ובפרקים האחרונים הוא גם סוף סוף ממש הרגיש חלק משמעותי בצוות של שיל"ד.
וגם הייב מת. שזה איכשהו הפתיע אותי אפילו שציפיתי שהוא ימות. כי פשוט מוזר לדמיין את הסדרה בלי ברט דאלטון.
&nbsp
ואז קפיצה של חצי שנה והמון קרה.
קולסון כבר לא מנהל שילד (אז מי כן? מיי? מריה היל? שרון קרטר? טאלבוט?)
דייזי קיבלה את סוף סוף את השם Quake (כנראה על ידי העיתונות), אבל היא לא חלק משיל"ד אלא בורחת מהחוק ונראה כאילו עושה הרבה נזק. אם כי אנחנו רואים שהיא עוזרת למשפחה של האינהיומן עם היכולת לראות את העתיד (גם אני לא זיהיתי אותם בהתחלה).
וכמובן כבר ציינתי את ראדקליף - והוא מפתח LMD שזה קונספט ידוע בקומיקס של מארבל.
 

Red Hood

New member
לא אהבתי


1) בסופו של דבר אחרי כמעט עונה שלמה שמהללים את היכולות של הייב, בסוף מסתבר ש...לא כזה קשה לעצור אותו (זה די חוזר על עצמו בהרבה סדרות, כמו הגוסטס ב-ARROW). פתאום דייזי, לבדה, כמעט עוצרת אותו?
2) המוות של לינקולן הוא הכי לא מפתיע שיכל להיות. באמת. מהשנייה שדייזי עלתה למטוס כדי לעצור את הייב, היה לי ברור שלינקולן הוא זה שיקריב את עצמו. לי אישית נמאס מ"אני מקריב למען/בגלל האהבה" ולזה שזה גורם למהלכי עלילה צפויים. לא רק הסדרה הזו חוטאת בזה (אם כי ספיגת הכדורים של יויו גם הייתה מציקה), אבל זה לא מוריד מהאכזבה.
לא היה סיכוי, שום סיכוי, שדייזי היא זו שתמות. סתם מהלך עלילתי שברור שלא יקרה ושלא יפתיע אף אחד.
3) בכללי העונה הזו קצת איכזבה אותי. באשמת הסדרה (ויוצריה) ובאשמת אנשי היקום הקולנועי/טלוויזיוני של מארבל בכללי. היא ניסתה להעלות את הרף ואת הסיכון, אבל זה לא הרגיש אמיתי.
באמת? יש סכנה שמאות מיליוני אנשים יהפכו להיות זומביניומנס (זומבים + איניומנס) ורק איזה 5 אנשים יודעים מזה?
מקווה שהעונה הבאה תרים את הרמה שוב.
4) השאלות שנשארו פתוחות: מי המנהל החדש של שילד? למה דייזי היא פתאום פושעת? וכמה זמן עד שהפיתוח החדש של ראדקליף יתפוצץ לכולם בפנים ויהפוך לביג באד של עונה 4?
 

limors2

Active member
טכנית זה קשור לסדרות שאחת מהן אני רואה, אז-

מסתבר שהרשת שמשדרת את Person of Interest וElementary עשתה להן פרומו משותף ומוצלח


 

Red Hood

New member
Arrow 4X22


חצי שעה על פליסיטי ובעיותיה במשפחה, 10 דקות על אוליבר ודיגל. וואלה.
אפשר להחליף את השם של הסדרה ל-Felicity וזהו....

מצורפים לוגואים אפשריים לעונה 5.

 
זאת הגזמה פרועה לחלוטין


היה מקסימום אולי חמש דקות על הדרמה המשפחתית.
זה בהחלט היה החלק הכי משעמם ולא נחוץ בפרק (כמו פרק שעבר עם אמא שלה וקוונטין), אבל זה היה חלק מאוד קטן ממנו.
&nbsp
מאלקולם המשיך להיות מעצבן בפרק הזה. מילא אפילו החלק הצפוי של זה שהוא נותן לבת שלו כדורי שטיפת מוח, אבל לא הגיוני שאחרי שה"תיבת נוח" (הצחיק אותי כשהבנתי איך שהם קוראים לזה) נהרסה ואשתו של דארק מתה הוא עוד חוזר אל דארק. די הגיוני שבשלב הזה לדארק אין שום סיבה לא פשוט להרוג אותו (והייתי מצפה שזה מה שיקרה, אבל התוכנית הוכיחה שמאלקולם הוא בלתי ניתן להריגה)
&nbsp
לעומת זאת לוני מנצ'ין (או איך שלא כותבים את השם הזה) היה די מגניב. קצת עיצבן אותי שצוות החץ שוב מנסה להציל את אשתו של דארק ממנו. אבל לפחות תוך כדי זה הם הרסו את התיבת נוח.
&nbsp
שמחתי שקרטיס חזר הפרק, רק שזה הרס את התיאוריה שלי משבוע שעבר שהוא נמצא בחופשה רחוקה וזאת הסיבה שלא נעזרו בו כדי להשיג את מה שהם צריכים מפאלמר טק. כי ככה זה לא ממש הגיוני.
&nbsp
בחדשות המפתיעות ביותר - משהו בפלאשבק היה מעניין. פרק הבא סוף סוף נגלה מה קרה עם טיאנה ורייטר. אני לא מאמין שמשכו את העלילה צד הזאת על משך עונה שלמה.
 

LeRanch

New member
ואף מילה על הרפרנס המגניב של הפרק?


רק אני נגנבתי מזה שדיגל הזכיר את "הר וותר" כשהוא ואוליבר נכנסו לתיבת נוח?
The 100 מתרחשת באותו יקום של החץ, הפלאש, אגדות המחר וסופרגירל!!!
האם יש סיכוי לקרוסאובר??!?!?!
 

didalf

Well-known member
עמוק באדמה סוף עונה 3


כמובן שליסה מתה אבל וואי אבל לעזאזל תספרו לי כבר איך היא מתה!!! איך היה עצוב סוף הפרק כששמו את השם שלה. לא יודעת למה זה ממש עצוב לי הסיפור הזה אפילו שלא אהבתי אותה. טוב אני יודעת למה, בגלל נייט ומיה.
אוי נייט
לא מאמינה שפאקינג חודש וחצי הוא חי בחוסר ודאות הזה איזה נוראי זה. ואוף איך הוא הדרדר. לא שאני יכולה להאשים אותו בשומדבר. אפילו לא בזה שהוא צעק על אמא שלו בתכלס שטויות כי הוא לא נשאר בגללה. הוא נשאר כי הוא חשב שהוא מצא יעוד וגם די בגלל ברנדה. אבל בסדר הוא במצב נפשי מעורער. אבל גם אהבתי מה שהיא ענתה לו. קודם כל שהיא צעקה עליו בחזרה, וגם מה שהיא אמרה שהיא מנסה ולא יודעת איך ושזה כמו למשות מהמים מישהו עם נעלי עופרת.
כזה עצוב לראות אותו מאבד את השפיות שלו. משתכר לבד בברים ושוכב עם זרות עם אפס רגש. ובסוף פותח בקטטה רק כדי להרגיש משהו וכדי להעניש את עצמו. ובסוף כשהוא מצד אחד נוהג כמו מטורף עם death wish ומצד שני בוכה שהוא לא רוצה למות

בסוף כשראו יד נוקשת על דלת ידעתי שזה נייט שבא לברנדה. אני אוהבת את זה שהוא בא אליה. אני לא חושבת שהם צריכים להתנשק או לשכב עכשיו או בכלל לחזור ברגע זה, אבל יש ביניהם איזה חיבור ואני אוהבת את זה שהוא בא אליה ברגע הכי קשה שלו.
אני לא יודעת מה אני חושבת על המהפך שלה. מצד שני זה נחמד לראות אותה יחסית שלווה ורגועה, אבל זה גם קצת באסה להפוך מאדם מטורף אבל מעניין ליצור משעמם. טוב אבל כל עוד היא דמות טלווזיונית זה לא יחזיק


רגע מה דיוויד שוב חזר לקית'? חשבתי שהוא סוףסוף נפרד ממנו, אוף. אבל השיחה שלהם בכנסיה דווקא הייתה חמודה, שהם סיפרו אחד לשני מה הם חשבו בפעם הראשונה שהם ראו אחד את השני וזה. אבל מתישהו יהיה רגע לא מושלם והם שוב יחזרו להיות במערכת היחסים המקולקלת הזאת. אני רוצה את פטריק הבלונדי!

אוי ריקו
ובהתחלה הייתה לו זוגיות יפה עם ונסה, למרות היציאות המאצ'ואסטיות המעצבנות. במקרה שלהם פשוט עצוב לראות איך זה מתפרק.

רות' והחתונה שלה כ"כ לא קשור

ולא הבנתי למה קלייר בכתה כ"כ הרבה בחתונה
וזה היה חמוד איך שהיא רקדה עם מיה אח"כ בבית.

לקח לי זמן להבין שכל האנשים בבית קברות זה בדמיון של קלייר. איזה עצוב ומשמח היה לראות את גייב. אז כאילו הוא מת? לא שזה מפתיע אבל עצוב. אבל אהבתי שנתנו לה את הקלוז'ר הזה, גם אם זה רק בראש. אני אוהבת איך כל אחד מהם מדמיין את אבא שלהם קצת אחרת. במיוחד את החלק של קלייר אני אוהבת כי היא מדמיינת אותו שונה מכולם, עם חולצה הווואיית כזאת וכובע ולא עם חליפה כמו האחרים, כי היא עדיין זוכרת אותו כאבא לילדה.
אחותי ניחשה די מהר שהיא הולכת לפגוש את התינוק שהיא הפילה. מצד אחד זה צרם לי כי אהבתי את זה שהיא הייתה נחושה ולא רציתי שיכניסו את הרעיון שהיא הרגה תינוק. מצד שני היה בזה משהו יפה. אני מניחה שגם לבחורה שקולה וחילונית וכל זה כנראה יש איזשהו רגש או עצב כשהיא עושה דבר כזה, גם אם זה ברור לה שזה הדבר הנכון. זה משהו שקלייר בפליז לייק מי (גם לה קראו קלייר נכון? פתאום אני לא בטוחה) אמרה כשהיא עשתה הפלה, שהיא חשבה שהדעות שלה יגנו עליה והיא בכל זאת עצובה. מאד אהבתי שהיא אמרה את זה, ונראה לי שזה מתאים גם למה שקלייר מרגישה, אז אולי טוב שעשו את זה ככה, לא התעלו מזה לגמרי אבל גם לא סיפור גדול. סצנה קצרה ולעניין שמעבירה בדיוק מה שצריך להעביר. וזה היה עצוב כשליסה אמרה לה שהיא תשמור עליו וקלייר תשמור על מיה


המוות בהתחלה עם ההיא שנפל לה משהו על הראש נורא הצחיק אותי
 

twisted nerve1

New member
טוב. ראיתי


לגבי נייט- לא זכרתי שהוא לקח את זה כזה קשה האמת. רק מה שזכרתי זה שהוא בא לברנדה בסוף. אבל לא זכרתי איזה קיצוני זה היה עם המכות ושהוא משאיר את מיה לבד, ושוכב עם כל מיני נשים. אבל אני מסכימה עם מה שאמרת לגבי הרגע האחרון עם ברנדה.
"בסוף כשראו יד נוקשת על דלת ידעתי שזה נייט שבא לברנדה. אני אוהבת את זה שהוא בא אליה. אני לא חושבת שהם צריכים להתנשק או לשכב עכשיו או בכלל לחזור ברגע זה, אבל יש ביניהם איזה חיבור ואני אוהבת את זה שהוא בא אליה ברגע הכי קשה שלו."

אבל אני לא מבינה אותך. כשהיא רעה זה לא טוב, כשהיא טובה זה גם לא טוב לך
. מה יספק אותך?
סתם... אני דווקא אוהבת את הגירסה הדיכאונית הזאת שלה, אפילו יותר ממה שהיא הייתה קודם. ודווקא אני רוצה שיהיה משהו בינה לבין השכן החמוד. דווקא כי זה מתחיל ממקום לגמרי נקי וכנה כזה. והיא אמנם לא שופכת עליו את כל הסיפור שלה (כי אלוהים ישמור איזה מטענים יש לה). אבל היא כן אמרה לו דברים כמו שהיא לא יכולה לשכב איתו וכאלה, והוא היה חמוד ממש והגיב בחיוב, וזה דווקא יכול להיות קשר הרבה יותר בריא לה.
עכשיו אני קולטת שהשכן שיחק את הדמות הראשית ב"נותרים" (את הדמות של קווין).
דייויד וקית'- אז נראה שהם חזרו. כן אני מבינה את התסכול שלך. אני לא זוכרת מה אני הרגשתי כלפי הקשר בזמן אמת. אני מאמינה שגם הייתי מתוסכלת והייתי יכולה להיות בסדר אם הם יפרדו ודייויד ימצא מישהו חדש, אבל גם הייתי יכולה להיות בסדר אם ישארו ביחד וינסו לעבוד על זה. כי יש מדי פעם שיפור. וקית' דווקא היה ממש חמוד בשיחה האחרונה. אה, זה מה שבאתי להגיד. לא זכרתי ממש הרבה אירועים שהיו עם דייויד וקית' (כן זכרתי וייב מסויים, כמו שקית' היה עצבני הרבה). אבל את השיחה הזאת ספציפית זכרתי. וראיתי מדי פעם ביוטיוב אחרי שסיימתי את הסדרה. להפתעתי קית' הגיב באופן ממש טוב לזה שדייויד שכב עם פאטריק. חשבתי שהוא מאוד יתעצבן עליו. ואהבתי שהוא לא. וגם שהוא אמר לו בסוף שהוא אוהב אותו ויעשה כל מה שהוא יכול. זה לא סותר את כל מה שהוא עשה לפני, אבל לא יודעת. אולי הוא כן ינסה להשתפר.
והקטע הכי הכי שעושה לי קווץ' בלב תמיד זה הרגע הזה שקית' אומר לו שהוא ראה אותו פעם ראשונה וחשב לעצמו- מי זה הבחור הלבן היפה הזה. ואז דייויד אומר שזה מוזר. ודייויד אומר- למה? אתה לא יודע שאני חושב שאתה יפה? ואז כזה דייויד אומר "לא" והקול שלו ממש נסדק, ורואים הביטחון העצמי שלו נמוך. זה פשוט הורג אותי הרגע הזה עם הרכות שלו.
&nbsp
באמת נחמד איך כל אחד ראה את נתניאל בצורה אחרת. זה הצחיק אותי כשהוא דיבר עם דייויד והוא בא לגעת במשהו בקיר ודייויד אומר לו כזה- "אל תיגע בזה". כאילו הוא באמת שם.
ומעניין מה את אומרת על קלייר שרואה אותו עם חולצה הוואית. כי נניח בפיילוט אני זוכרת שהיא גם ראתה אותו ככה בניגוד לכולם. לא ממש עקבתי אבל שווה לנסות לשים לב אם היא תמיד רואה אותו ככה בניגוד לאחרים.
ובמיוחד היה חזק בעיני הקטע שרות' רואה אותו בוכה בפינה בלי להגיד מילה.
דווקא נחמד בעיני הזוגיות של רות' וג'ורג. לא מכירים אותו הרבה, אבל בנתיים הוא דווקא נראה נחמד וגם היה יפה שהוא עוזר עם מיה. למרות שכן, אני מבינה את הפליאה שלמה כ"כ מוקדם להתחתן, אבל אני דווקא שמחה שהילדים לא עשו לה יותר מדי בעיות עם זה וזרמו (חוץ מנייט, אבל זה בגלל התיסכול שלו ולא קשור לג'ורג'). הם כבר ככה זקנים וחתמונה זה סתם קטע פורמלי. זה לא כזה משנה. זה לא שהם יעשו ילדים או משהו. אז שיתחנו. מה זה כזה משנה כבר? אם זה מה שעושה להם טוב.
אהבתי מאוד את השיחה של קלייר עם רות' לפני החתונה ועם העגילים שהיא הביאה לה. אני ממש אוהבת את הקשר שלהם
. וכן הקטע שהיא בכתה היה באמת הזוי. לא יודעת מה הקשר של זה.

תראי, אני חושבת שזה בסדר שקלייר גם מרגישה קצת רע עם ההפלה, ואפילו אם באיזה מקום במוח היא כן מרגישה שהיא הרגה את התינוק באיזה אופן. זה בסדר וטבעי להרגיש רע עם הפלה ועדיין לעשות אותה. (זה מזכיר גם איזה פרק בעונה 2 כשנייט מגלה שליסה בהריון ואז הוא מדמיין את כל הילדים ש"יכלו להיות לו" שהאקסיות שלו הפילו). כל הרעיון של ההזיות האלה של הדמויות זה הכל לשקף מה שהם חושבות הרי, שום דבר מזה לא מציאותי, ושום דבר שהדמויות אומרות להם בהזיות זה לא מה שהדמויות האמיתיות היו אומרות (הרי מה שקלייר "הרגה" לא דומה בכלל לאיך שנראה תינוק אמיתי). אז זה בסדר אם יש לקלייר איזה רגש רע על ההפלה. זה לא אומר שזו הייתה החלטה לא נכונה. וכן הקטע שליסה אומרת לה שהיא תשמור על שלה והיא תשמור על מיה היה עצוב.
שכחתי בכלל את פליז לייק מי שגם עשו קטע של הפלה
. ובכלל לא זכרתי את מה שקלייר (נדמה לי שקוראים לה קלייר שם גם, אבל אני גם לא בטוחה פתאום חחח) אמרה את מה שאמרת עכשיו. אבל זה נשמע לי הגיוני. יש הרבה פעמים סתירות אני חושבת בין רגש והגיון? ורגש בכלל יכול גם לסתור את עצמו.
אה, בקשר להודעה הקודמת שלא הספקתי להגיב- אז שאלת אם בדיון שעשינו לפני כמה זמן על הפלות בטלוויזיה, אם לא הזכרתי את עמוק באדמה כי שכחתי או כי לא רציתי לספלייר. אז דבר ראשון אני זוכרת שהיה דיון כלשהו כזה אבל אני לא זוכרת כמעט בכלל מה נאמר בו או אפילו בהקשר לאיזה סדרה הוא היה (שיימלס או פליז לייק מי). ואני דיי בטוחה שכן הזכרתי את עמוק באדמה. כי אני תמיד זוכרת את המקרה הזה כשמדברים על העניין של הפלות בטלוויזיה. אבל אולי באמת לא הזכרתי כי לא רציתי לספלייר לך. אבל אין לי ספק שזכרתי את זה בזמן הדיון. את המקרה הזה אני זוכרת חזק כי כמו שאמרתי- לא זכור לי שראיתי דבר כזה קודם בטלוויזיה. ויש סיכוי שגם באמת לא היה לפני זה (אפשר לבדוק את זה, אבל אין לי כוח עכשיו).
&nbsp
לגבי גייב- אז בפעם הראשונה שראיתי את הסדרה, אני זוכרת אחרי שהוא עזב אותה בעונה 2. אני, שבד"כ מנסה להימנע לגמרי מספויילרים, בכל זאת הלכתי ובדקתי ב-IMDB אם הדמות מופיעה שוב וראיתי שבפרק האחרון של עונה 3. אבל לא ידעתי באיזו צורה הוא יופיע עד שראיתי.
וזו סצנה נפלאה בעיני ומאוד מרגשת, ומאוד אהבתי.
אני חושבת שהיא לא יודעת בוודאות שהוא מת (הרי היא שואלת את אבא שלה בפליאה "הוא מת?"). כלומר זה לא שהגיעה אליה ידיעה שהוא מת, אבל בתת מודע זה מה שהיא חושבת שקרה לו. כי הוא עשה מלא סמים והיה מחוק.
יש עוד קטע שאפשר אולי להעריך רק בדיעבד, אבל בסוף של עונה 1. נדמה לי בקטע שהם במסיבה הזאת, אז היא מדמיינת את אבא שלה והם מדברים על גייב ואבא שלה אומר לה "הוא עוד מעט יגיע לחלק שלי ביער". יענו שהוא עוד מעט ימות. והרי ההזיות הם בראש של הדמויות אז זה מרגיש כמו מה שקלייר חשבה אז, או פחדה שיקרה אז.
אז הגיוני שבהזיה הזאת, כשהיא בעצם רוצה להשיג קלוז'ר מסויים היא תדמיין שהוא מת אבל שטוב לו ושהוא עם אח שלו. אז כן זה נחמד שהיא קיבלה קלוז'ר, גם אם כמו שאמרת, זה רק בראש שלה.
 

didalf

Well-known member
ייאי תגובה


וארוכה למדי, יופי


אני גם לא מבינה את עצמי לגבי ברנדה, זה בסדר. אין ספק שיותר חיבבתי אותה בעונה הזאת. גם יש קטע עם דמויות שהיו משמעותיות והיה להן משהו משמעותי עם דמויות שאהבתי שכשהן עוזבות הן חסרות, גם אם לא אהבתי אותן. לכן שמחתי נגיד כשהחזירו את קרן בשיימלס כמה שהיא הייתה כלבה בעונה 2, כי יש לזה השפעה מעניינת על ליפ וכי בכל זאת היא הייתה חלק חשוב מהעונות הראשונות. אולי זה מין רגש נוסטלגי לדמויות שהיו מהתחלה וכבר לא. (מצד שני ברנדה נעלמה כולה 4 פרקים זה לא שהיא באמת עזבה). והתכוונתי שזה יותר באסה לעצמה שהיא נהייתה כזאת משעממת. דווקא אני בסדר איתה עכשיו.

אני גם אהבתי את התגובה של קית' לזה שדיוויד שכב עם פטריק, כי ראו שהוא בא להתעצבן ואז בלע את הגאווה שלו ואמר "אוקיי" או משהו כזה. שזאת התקדמות יפה. וגם בקטע שאמרת שהוא אמר לדיוויד שהוא חשב שהוא יפה ודיוויד הופתע - אז חוץ ממה שאמרת לגבי הבטחון העצמי הנמוך של דיוויד גם חשבתי שזה עצוב שאיך כל הקשר שלהם הם לא סיפרו אחד לשני את הדברים האלה ולמה הוא דיוויד עד עכשיו לא יודע שקית' חושב עליו ככה.

אני גם זוכרת שבפיילוט קלייר ראתה אותו בבגדים האלה לעומת האחרים, ואני באמת לא זוכרת איך היא ראתה אותו בדמיונות אחרים אם בכלל. וכן אני גם אהבתי את השיחה שלהן לפני החתונה כשהיא הביאה לה את העגילים. היא כ"כ מתוקה קלייר. ואני גם אוהבת את הקשר שלהן וכמה הוא נורמלי ביחס לקשרי אמא-בת בסדרות בד"כ וגם ביחס לכמה רות הזויה באופן כללי.
אני גם חושבת שזה בסדר שקלייר מרגישה קצת רע עם ההפלה. זה מה שאמרתי, שבהתחלה טיפה צרם לי ואז בעצם הבנתי את זה מאד. ואני חושבת שדיברנו על הפלות בטלוויזיה בהקשר של שיימלס ואז גם הזכרתי את פליז לייק מי.
והנה זה:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/109/180066448/בידור/טלוויזיה
הזכרת דמות בHBO בלי להגיד מי


וכן מן הסתם היא לא יכולה לדעת בוודאות שגייב באמת מת. ולא זכרתי את הקטע עם אבא שלה שהוא אומר שגייב תיכף יצטרף אליו.


והנה הקטע מפליז לייק מי שקלייר אומרת שהיא חשבה שהדעות שלה יגנו עליה מהרגשות שלה (דקה 1:15)
(תפוז עושה ברוגז אז קישור):
https://www.youtube.com/watch?v=B1DVq35CxXc
 

Red Hood

New member
Legends Of Tomorrow 1X16
ולקומיקסים השונים של DC

1. הפרק הזה, אולי בגלל ציפיות נמוכות מצידי, היה...טוב. באמת. נכון שהיו כמה טעויות ושטויות רגילות, אבל היה סיום עונה מוצלח.
2. בניגוד לסדרה אחרת, עם כמעט אותו קו עלילה לקראת הסיום, פה באמת הופתעתי. ריפ נשאר בחיים! לא ראיתי את זה בא. היה לי ברור שהוא יקריב את עצמו, אבל לא חשבתי שהוא לא באמת ימות.
3. קנדרה וקרטר עוזבים, זה כבר אומר שיהיה שינוי בדמויות בעונה הבאה.
4. אז לא החזירו את סנארט לחיים, בינתיים. מעניין איך זה יעבוד עם החוזה החדש של וונטוורת מילר.
5. אהבתי את זה שקלאריסה רצתה שמרטין ימשיך במשימה/ות שלו. אחלה אישה, אחלה בנאדם.
6. אז פיירסטורם לומד/ים לשנות את המבנה המולקולרי של דברים. בעיקרון, זה אחד מהכוחות של פיירסטורם מהקומיקס.
לידע כללי - בפרק סיום העונה הקודמת של הפלאש, הייתה סצינה, שירדה בעריכה, בה פיירסטורם (רק כשאז החצי השני של סטיין היה רוני ריימונד) שינה מבנה מולקולרי של משהו.
7. ניחושיי לגביי הזהות של פטריק אדאמס לא היו נכונים. הייתי בטוח שהוא יהיה בוסטר גולד, אבל טעיתי. הוא רקס טיילר, או בשמו השני - HourMan. הוא חבר ב-Justice Society Of America. איך זה אמור לעבוד מבחינת קו הזמן (אני חושב שהיו מזכירים, מתישהו, שהייתה חבורה של גיבורי על), לא יודע. אבל זה מכניס אפקט ואווירה חדשים לסדרה, שזה מצוין. מעניין כמה התפקיד של אדאמס יהיה משמעותי, בהתחשב בעובדה שהוא....שחקן ראשי ב-Suits.
8. אז למה הצוות ימות אם הם יעלו ל-WaveRider? מי חברי הצוות החדשים שיצטרפו (אם בכלל)? מי יהיה הנבל בעונה הבאה?
יש כמה חודשים לחכות...

 
די טוב


דווקא בכלל לא חשבתי שריפ ימות. אפילו כשהוא כבר יצא למשימת התאבדות הזאת הנחתי שהוא לא ימות ממנה. ראשית כי לא נראה לי שמספיק אכפת למישהו מריפ כדי שיהיה לנו משמעותי שהוא מת. שנית כי לא ברור איך הסדרה ממשיכה בלעדיו.
האמת שלא עברה לי מחשבה בראש שמישהו ימות בפרק הזה חוץ מסאבאג'.
אולי כי סדרות אחרות כל כך הרגילו אותי שמודיעים חצי שנה מראש לפני שמישהו בעצם מת

&nbsp
לא הבנתי מה היה התירוץ של ריפ לכך שהוא החזיר אותם באיחור של חמש חודשים (אם כי זה ברור מבחינה תסריטאית ותיאום עם סדרות אחרות).
העניין עם זה שאם שרה תנסה להציל את לורל היא תגרום לכך שגם אבא שלה ימות במיוחד מרגיש לי מטופש, כי עכשיו שהם הרסו את ה"מה-שמו" של הטיים מאסטרס הם לא ממש יכולים לחזות את העתיד ככה.
&nbsp
אני הנחתי שבסוף הפרק יהיה משהו שיוביל לעונה הבאה. אבל מה שהיה מוזר זה שכמעט כולם עמדו להצטרף לריפ עוד לפני שהמשהו הזה קרה. זה מרגיש ממש לא הגיוני שהם כולם נלהבים כל כך לעזוב. אין מספיק צרות עם דארק וזום כדי שהם יבינו שהם זקוקים בתקופה שלהם? שהם יכולים להיות גיבורים גם בהווה?
חוץ מזה שהסיבה לנסוע איתו היא מוזרה - כי מישהו צריך להשגיח על הזמן... מה זה אומר בכלל?
&nbsp
חוץ מזה חשבתי שיהיה משהו עם החייזרים האלו שדובר עליהם. במיוחד לאור זה שבפרק הזה כל כך דובר עליהם ועל הטכנולוגיה שלהם.
&nbsp
וזה שרקס טיילור הזה מגיע לשם ושואל האם זה מאי 2016... קודם כל אם כבר אז הגיוני שהוא ישאל על יום ספציפי. וחוץ מזה הוא רואה שזה האנשים שהוא ציפה לראות, אז למה הוא שואל כאילו הוא סתם הגיע לשם?
&nbsp
אין לי בעיה עם זה שקנדרה וקרטר (שהוא לא באמת קרטר, אבל לא משנה) עוזבים. מה גם שאני מניח שהם יוכלו לחזור. אבל מה שמוזר זה שעד לפני איזה שני פרקים היא וריי היו במערכת יחסים. אומנם אף אחד לא אהב את המערכת יחסים הזאת, אבל היא משהו שהיה קיים. נכון שריי נפרד ממנה אחרי שהיא הקריאה שיר לקרטר, אבל זה שהיא עכשיו פשוט עוזבת עם קרטר ואין שום מילות פרידה, חצי הסבר, או משהו בינה ובין ריי זה פשוט חור תסריטאי.
 

Lion_Heart

Well-known member


פרק דיי נחמד
"מישהו צריך להשגיח על הזמן" אני משער שהם הולכים לנסות למנוע את האפוקליפסה\פלישה חייזרית של אנשי ציפור(לפחות ככה הם בקומיקס) , כי כרגע לאף אחד אין יכולת למסע בזמן(נוח מבחינה תסריטאית)
לדעתי התירוץ של ריפ לכך שהוא החזיר אותם באיחור של חמש חודשים היה... אותו תירוץ לכך ש DR WHO הביא את רוז באיחור של 12 חודשים במקום שעות...אופס?(אלא אם כן פספסתי משהו)
זה ש קנדרה וקארטר עזבו , היה קצת צפוי כי הם היו קשורים לסאבאג' וכן, העובדה שהתעלמו משנתיים של "אושר ביתי" ומערכת יחסים שהיתה פרקטית זוג נשוי ממש ממש מעצבנת, כן אני יודע שיש בינה ובין קארטר אלפי שנים , אבל עדיין שנתיים זה גם הרבה זמן
רקס טיילר היה חדש ומענין והביא איתו את ה JSA לARROWVERSE (הם מהעתיד?מהעבר? ממימד אחר?)
אני סקרן איזה דמויות יביאו בעונה הבאה ואיך ה JSA ישתלב
 
האמת היא...


אם הם אמורים להשגיח על הזמן הם אמורים ללכת לדבר עם בארי אלן שיש לו נטיה מידי פעם לחזור בזמן.
&nbsp
ואומנם קנדרה וקארטר היו קשורים כמובן לסאבאג', אבל אם באמת הם הולכים להתעסק עם חייזרים שהם אנשי ציפור אז זה גם יהיה די קשור אליהם.
&nbsp
אני לא בקיא בDC אז אין לי בעצם מושג מה זה Justice Society of America. אני מכיר כמובן את Justice League אבל זה נראה לי כל כך קשור לסופרמן ובאטמן שאין סיכוי שיהיו כאן (אם כי אם משלבים יקומים שונים... מי יודע אולי אפילו טום וולינג יכול לחזור בתור סופרמן)
&nbsp
*ומשהו קטן שחשבתי עליו לפני כמה פרקים, שכחתי לכתוב ונזכרתי בו במקרה עכשיו - זה הצחיק אותי כשקלטתי פתאום שלשרה לאנס ולאונרד סנארט יש ראשי תיבות הפוכים זה מזה: SL לעומת LS.
 

Lion_Heart

Well-known member
Justice Society of America


הוקמה בשנות ה 40(הרבה לפני ה Justice League) היו בה חברים הוקמן ,פלאש(ג'יי גאריק) אטום, Hour-Man ,דר גורל, Specter, the Sandman,Green Lantern ,וגם באטמן וסופרמן , אבל רק על בסיס חברים של כבוד
חלק דגול מהדמויות שכבר קיימות ב ARROWVERSE,...מענין ,אז האם זה אומר ששאר הדמויות בדרך?? GREEN LANTERN?
יכול להיות ש מה שיחזיר את קנדרה וקארטר זה הקשר שלהם לאנשי הציפור החיזריים...אולי
ולא נראה לי שהם ילכו לדבר עם בארי כי ,רגע, מי מהם יודע על יכולת המסע בזמן שלו?
 
ה100 פרק 3X16
סיום עונה!

אההההה!!!!!
כמה צעקתי על קלארק שם בסוף כשעשרים שניות נמרחו על איזה שתי דקות עד שהיא סוף סוף הזיזה את המפסק (Kill Switch) הזה. זה היה ברור שהיא תעשה את זה, אבל עדיין כמעט מתתי ממתח כשאנשי אלי כמעט הגיעו אליה.
ורק אחרי הפרק חשבתי על כך שהמתג הזה מאוד דומה לזה של סוף עונה 2.
&nbsp
אבל ההבדל הגדול בסיום העונה הזה הוא בעצם בכך שמעט מאוד אנשים מתו. בסוף עונה 1 מתו הרבה מה100 ו300 גראונדרים. בסוף עונה 2 מתו מאות אנשים בהר.
בפרק הזה בעיקר מת פייק.
&nbsp
והנה כמה מהרגעים הגדולים של הפרק:
1. לקסה!!!!!! נלחמת כמו באד אס מדהימה, מצילה את קלארק. נשיקה והצהרת אהבה. ולא ראינו אותה מתה. לא שיש דרך הגיונית שהיא יכולה לחזור לסדרה (אפילו שהיא בטח עדיין חיה באופן מסוים בתוך הFlame).
2. אוקטביה הורגת את פייק! בניגוד גדול לציפיות. כי אחרי שהיא חתכה לו ברגל, השאירה אותו לחסדי אנשי אלי, היה נראה שהיא מרגישה רע לגבי זה, ואז בסוף הוא גם הציל אותה... היה נראה שאולי היא תקשיב לבלאמי ולא תלך בדרך של נקמה. אבל זאת אוקטביה. ופייק הרג את לינקולן. והדבר ההגיוני שאוקטביה תעשה זה להרוג את פייק ברגע שזה אפשרי. אומנם לא סכין בגב, אבל גם בלי שום אזהרה.
3. אנשי אלי מטפסים על המגדל! פאק!
4. הלב של אונטרי. אני די בטוח שזה לא לעניין שמרפי מעסה את הלב של בחורה בתרדמת...
אבל בסדר, היא אנסה אותו מוקדם יותר בעונה.
&nbsp
*וואו, אפילו מילר, בריאן והרפר נשארו בחיים. זה מה שקורה שהורגים אנשים כל העונה, מצפים שעוד ימותו בסוף שלה ובסוף כמעט אף אחד לא מת. אני חושב שאפילו ג'קסון נשאר בחיים. ואינדרה (אפילו שלא ראינו אותה הפרק וזה חבל)
&nbsp
&nbsp
אז האם הקטע של עונה הבאה יהיה לנסות להציל את העולם מתחנות כוח אטומיות שנשרפות? זה לא מרגיש כמו משהו שאפשרי לעשות לקבוצה שלנו.
אבל אני זוכר שהיו לי רגשות פיקפוק חזקים לגבי עונה 3 על סמך סיום עונה 2. ואני בפירוש טעיתי.
אבל כרגע יותר מעניין אותי לגלות מה קורה בעקבות האירועים. האם אנשי השמיים חוזרים עכשיו לארקדיה? מי מנהיג אותם? מה הגראונדרים עושים לגבי אנשי השמיים? מי המנהיג של הגראונדרים עכשיו? מי מנהיג את אומת הקרח? (אני מניח שרואן באמת מת, אבל אני אשמח לגלות שהוא לא)
ואני מניח שמה שלא יהיה בעונה הבאה ישלב שוב את לונה.
&nbsp
אני הולך עכשיו להיכנס לתא הקפאה כדי להעביר את הזמן עד חורף 2017 ותחילת עונה 4.
 

AlicePJ

New member
אכן פרק יפה ואכן נמתח הרבה יותר מידי

אבל העונה הזאת היתה הכי פחות מוצלחת של הסדרה לדעתי. היו פה כמה פרקים מאוד מוצלחים אבל גם כמה פרקים משעממים. אני יודעת שיש הרבה מרמור על יוצרי הסדרה מצד הצופים שלה וגם מצד השחקנים שלה, ואני מקווה שהם ילמדו את הלקח לעונה הבאה ויעשו דברים שונה, או יעזבו ויתנו למישהו אחר לנווט את הסירה מכאן.
 
לדעתי העונה הזאת דווקא הייתה אפילו יותר טובה מעונה 2

ובכלל אין ספק שהיא הייתה יותר טובה מעונה 1 שממש לא הייתה משהו מדהים.
&nbsp
היו פרקים פחות ממדהימים העונה, אבל כולם טובים. בחלק באמת היו דברים גם מעצבנים מבחינת החלטות עלילה, אבל הטוב גבר על הרע בכולם.
 
למעלה