דיוני סדרות לסוף שבוע

AlicePJ

New member
באמת? אני דווקא ממש נהנית מהעונה הזאת

לא ראיתי את הסדרה כמה שנים אבל לאחרונה חזרתי אליה, ומאז שחזרו מפגרת החורף הם לדעתי מפגיזים עם פרק טוב אחד אחרי השני. הפרק שמרדית נפגעה היה מצוין, וגם שאר הפרקים מאז לדעתי.
הפרק הזה היה מצוין חוץ מהטוויסט הטיפשי, שהוא בא להוליך אותה לחופה ולא להתחתן איתה. זה היה סתם טוויסט חסר קשר, היה יותר מעניין אם באמת היו מתחתנים. קצת הזכיר את "איך פגשתי את אמא שלכם".
אבל דווקא היה פרק מעניין ממש לדעתי. שונדה ממש משחקת אותה עם הסדרות שלה.
 

limors2

Active member
את הטוויסט דווקא ממש אהבתי


כי הייתי מתבאסת אם ככה הוא הכיר את אשתו החדשה, כשהסיפור שלהם היה הדבר הכי מעניין בפרק.
 

Chandler Rulz

New member


את הטוויסט הזה ראיתי מקילומטר (אין שום סיבה הגיונית שג'קסון יתחתן איתה) ובקטע שהם היו באוטו, קיוויתי שאולי תהיה תאונה עכשיו ויקרה משהו מעניין... אבל לא

&nbsp
האמת שגם בסקנדל היה פרק קצת meh השבוע..
 

AlicePJ

New member
סקנדל meh כבר כמה עונות

אבל אני מסתכלת על סקנדל, גרייז אנטומי, ואיך להתחמק מרצח, כמקשה אחת ושמה שונדה-לנד. לא כל הפרקים תמיד מעולים אבל סה"כ שלושתם ביחד הם חווית צפיה טובה.
 
אגדות המחר
1X06

השנה היא 2046
המקום סטאר סיטי
העלילה היא הדבר המגוחך ביותר שאי פעם קרה.
אבל לאור זה שהעלילה של החץ נעשית יותר מגוחכת כל שנה זה בעצם הגיוני שנגיע לרמה הזאת ב2046.
&nbsp
כנראה שמו את העלילה המטופשת של היריבות הרומנטית בין ג'קס וריי על חיבתה של קנדרה כדי ששאר העלילה תרגיש חכמה יותר. זה מיותר, זה מטופש, היה עדיף שפשוט לא היה עלילה עם הדמויות האלו ולא זה. הייתי אפילו מעדיף לראות את ג'קס קורא את ההוראות של החללית למשך עשר דקות. ובטח שהייתי מעדיף שהעלילה מחוץ לחללית תורחב יותר.
הדבר היחיד אולי שיצא טוב מזה היה בסוף הפרק כשגידעון כמעט חושף את הטיפשות של העלילה הזאת בפני שאר חברי הצוות.
&nbsp
הדבר שהכי ציפיתי לו היה העלילה עם העתיד של סטאר סיטי, אוליבר, החץ הירוק החדש... אבל לא. פשוט לא!
אני אפילו לא יודע איפה להתחיל.
אז לפני 15 שנה הגיע הבן של סלייד וילסון עם צבא ו"כבש" את העיר. האם יש הסבר ללמה הוא נראה צעיר מידי בשביל לעשות את זה לפני 15 שנה?
מה הוא בעצם עשה עם עיר הרוסה במשך 15 שנה? למה לחיות שם?
מה הקטע עם כנופיה שעוצרת אנשים ברחוב ודורשת את הארנקים שלהם. הרי לא אמין ש15 שנה אחרי שהעיר נפלה בעצם מסתובבים שם עדיין אנשים עם ארנקים.
אפילו בלי לדעת שעברו 15 שנה די ברור שהעיר הוא חורבה. אבל איכשהו קפטן קולד והיטווייב חושבים שעדיין יש שם בנק ששווה לשדוד. הרי אם היה משהו בבנק מישהו אחר כבר היה נכנס לשם וגונב את זה.
מה אוליבר עשה במערה שלו 15 שנה? ומה הוא עושה שם אם הוא לא מתכוון בעצם לעזור במלחמה נגד הרעים שם?
למה הבן של ג'ון דיגל קורא לעצמו קונור הוק? זה נשמע הרבה יותר מידי ספציפי בשביל בחירת שם רנדומלית.
*הייתי מאוד שמח אם כששרה הציגה את עצמה הוא היה מציין שלאחותו קוראים שרה.
***הייתה לי אפילו מחשבה בסוף פרק שעבר שהבחור שאנחנו רואים הוא בעצם היה שרה, כלומר בחור טרנסג'נדר. זה גם היה נותן הסבר טוב לכך שהוא בוחר את השם שלו בעצמו.
ולמה אף אחד לא שודד את המערה הכבר-לא-ממש-סודית הזאת. הבהירו שהיא נחשפה. ואז משום מה עברו 15 שנה והרעים ששולטים בעיר החליטו שלא שווה לקחת את שאר הדברים שנשארו שם?
אין שום שום שום היגיון בקרב בסיום הפרק. זה פשוט הטריף אותי.
קודם כל שרה נתפסת בכוונה כדי לשמש "הסחה" הסחה למה? הסחה לזה שאוליבר נעמד על מכונית בצד? אז אם ככה למה היא לא שימשה הסחה עד הסוף ונתנה לאוליבר זמן בעצם לעשות משהו, למשל לירות בגראנט וילסון לפני שהוא רואה אותו.
אחרי שאוליבר מתגלה ויורה חצים על גראנט ג'ון ג'וניור (קונור) מתחיל להילחם בגראנט ושרה מרביצה למי שהחזיק אותה. אנחנו רואים על הקרקע הרבה אנשים רצים ושמעים שהם נלחמים. אבל במי הם נלחמים? זאת רק שרה על הקרקע בשלב הזה. אפילו אם היא יכולה להילחם בהרבה אנשים במקביל, זאת עדיין רק היא. רוב האנשים אמורים פשוט לחכות לתורם. אז קונור יורד אל הקרקע ואוליבר נלחם בגראנט. בשלב מסוים יש ממש מבט מגבוה על הקרבות על הקרקע ואפשר לראות אנשים נלחמים באנשים... למרות שתכלס אמורים להיות רק אנשים נלחמים נגד שרה וקונור. זה משתנה רק כשמגיעים שאר חברי הקבוצה ורק אז יש בעצם סיבה לקרב ההמוני שראינו עד כה. וגם כאן זה הזוי מאוד כי משום מה פיירסטורם לא עף לשם אלא הולך ברגל ונותן אגרופים לאנשים במקום לירות אש.
ובמקביל אליבר מנצח את גראנט. אבל למה? למה לפני 15 שנה אוליבר בשנות ה40 או 50 שלו לא הצליח לנצח את גראנט, אבל עכשיו כשהוא בטח מתקרב לגיל 70 הוא כן מצליח להביס אותו. זה לא שהקבוצה בעצם עזרה לו לנצח את גראנט. נכון שקונור עזר, אבל אפשר להניח שלפני 15 שנה היו לאוליבר עוד יותר עוזרים.
&nbsp
&nbsp
הדבר הכי טוב שהיה בפרק הזה היה העלילה הדי מוזרה של מיק ולאונרד.
מיק רוצה להצטרף לרעים ולהישאר בזמן הזה. זה היה ברור שזה לא יקרה אבל לא קרה הדבר שציפיתי שיקרה - שהוא יבין שהוא טועה או שהוא מעדיף להישאר עם הצוות. לא קרה שהוא מחליט להיות נאמן ללאונרד. ואפילו אחרי שלאונרד חטף אותו (סטייל שטיין וג'קס בפרק 1) מיק לא פשוט סולח ללאונרד.
במקום זה אנחנו מקבלים שיחה קריפטית בינהם שבה מיק מוכן להמשיך הלאה, אבל מזכיר ללאונרד את הדבר היחיד שהוא באמת רוצה - לראות את העולם בוער...
זה די בקלות העלילה הכי טוב של הפרק, שפוט כי כל השאר היה די דפוק.
וגם באופן כללי אם מסתכלים על כל הפרקים של העונה זאת העלילה המתמשכת של מיק ולאונרד היא הדבר הכי טוב. מה בעצם הרצונות של שני האנשים האלו? מה גורם ללאונרד לרצות להביס את סאבאג', ומה מיק בסופו של דבר רוצה?
אני לא בטוח אם זה הולך למקום מעניין, אבל זה נראה לי כרגע עם פוטנציאל טוב
 
תמונה שמסבירה את מה שאני מדבר עליו...


אנשים נלחמים זה בזה... כי זה מה שאנשים רעים עושים?

 

Red Hood

New member
גם וגם וגם וגם


הבמאי אשם, ללא ספק, בזה שהוא לא שם לב שיש אנשים שמהלכים להם בלי קשר לכלום במהלך הקרב, והוא אשם במראה של הקרב.
אבל הכותבים/יוצרים/תסריטאים/בלה בלה בלה אשמים שהכניסו קרב בין 3 אנשים (שרה, אוליבר ודיגל/הוק) ל-50 אנשים אחרים, בלי שום היגיון בסיסי, ושנייה אחרי זה זה היה נראה כאילו זה 25 נגד 25.
הם אשמים בזה שהם החליטו שאוליבר בן 40+ לא ינצח את ווילסון, אבל בן 70 כן.
יש להם המון אשמה.
 

Red Hood

New member
סדרה גרועה, לצערי

מתחרה ישירה של סופרגירל וגותהאם....

בקשר לסצינת הקרב בסוף, יש קטע, לא יודע אם שמת לב, שרואים אנשים (באמצע הקרב) פשוט...הולכים. רחוק מהמצלמה, קרוב למצלמה. חלק מהרעים, כאלה שלא נלחמים, פשוט מטיילים להם באמצע כל הבלאגן.
הזוי...
 

Chandler Rulz

New member
אם אתה לא אוהב, אז מה שיש להתלבט?

או למה בכלל צפית בעונה וחצי?
[אני לא שואל כהתקפה, פשוט מתעניין]
 

Red Hood

New member
2 סיבות

1. תקווה, אולי תקוות שווא, שזה ישתפר ואז אפספס את זה.
2. כמו שהכינוי שלי מרמז, אני חובב גדול של משפחת באטמן. ולכן קשה לי להפסיק לגמרי לראות את הסדרה. בינתיים.
 

גםצופה

Member
מנהל
בפורום ערוצי הסדרות של יס הבאתי

קישור לכתבה/רשומה שטוענת שהסדרה לא משהו....
&nbsp
(הקישור נמצא ב'שרשור סופהשבוע)
 

Shiri from the block

Active member
אני לא יודעת אם להתחיל לצפות בזה או לא...
אני שומעת על הרבה אנשים שהתאכזבו מהמשך הפרקים...
 

AlicePJ

New member
טוב זה היה הפרק האחרון של הסדרה הזאת שאני רואה

מהפרק הראשון היה לי ברור שזאת הולכת להיות סדרה ממש גרועה, ורציתי להפסיק, אבל הייתי סקרנית לראות מה יעשו עם אוליבר קווין אז נשארתי לפרק. כולם כאן כתבו כבר על הנקודות הרעות של הפרק, אז אין לי כמעט מה להוסיף, אבל אני החלטתי להפסיק להשחית את זמני בלראות סדרה גרועה כזאת. גם ככה בימי חמישי יש מלא סדרות טובות אחרות, אין סיבה לראות דווקא את זאת. (מי אמר שונדה-לנד ולא קיבל).
ואוסיף את הנקודה הגרועה לדעתי, שחוזרת בהרבה פרקים - האפקטים על הפנים. ממש. הטיים טראבלר שרודף אחריהם נראה כמו אפקטים בסדרות טלוויזיה של ילדים בשנות התשעים, כמו איזה מישהו מהפאוור ריינג'רס או משהו כזה. עצוב.
 

AlicePJ

New member
אוקי נראה לי שלא שרשרתי טוב אולי? זה לאגדות המחר ומכיל

ספוילר ששכחתי לרשום לגביו אזהרה אז אני מתנצלת.
 
למעלה