דיוני סדרות לסוף שבוע

Don Nirtin

New member
דיוני סדרות לסוף שבוע


הייתם מאמינים ששכחתי להיכנס לפה בבוקר?
 
Shadowhunters פרק 1X02


28 דקות לתוך הפרק ואני כל כך מתוסכל מהפרק הזה שאני מחפש דרכים להעביר את הזמן.
&nbsp
אני מניח שזה היה יותר מעניין אם לא הייתי קורא את הספרים. אבל כבר ראיתי סדרות שמבוססות על ספרים שקראתי ככה שידעתי לאן העלילה מובילה. ובמקרה הזה דווקא יש הרבה הבדלים מהספר.
&nbsp
זאת פשוט סדרה שכתובה באופן כל כך רע, כל כך קיטשי.
&nbsp
 

Lion_Heart

Well-known member
לא הבנתי

ראיתי את הפרק ובתור פרק שני זה לא כל כך זוועתי...איפה הזוועה? איפה הקיטש? (לא, אני ממש רוצה לדעת)
 
אוי, הייתי רוצה לתת לך דוגמאות מדויקות


אבל זה יצריך לחזור לפרק עצמו ואני לא מוכן לעשות את זה לעצמי.
&nbsp
זה לא שאין סדרות גרועות יותר. זה יותר טוב ממלכות הצעקה למשל. אבל זה היה די רע.
&nbsp
פרק הבא אני אנסה לרשום נקודות ספציפיות לתלונות שלי תוך כדי הפרק.
 
גם אני חושב שזה היה סביל...


זאת הסיבה שסבלתי
&nbsp

&nbsp
אבל ברצינות זה כנראה לא היה כל כך נורא גם לדעתי כי אני עדיין מתכנן לראות את הפרק הבא.
 

Lion_Heart

Well-known member
סדרות של DC שעדיין לא ראיתי אבל חייב

second chance -ממש לא רעה
TEEN WOLF-סטיילס עדיין מאגניב
SUPERNATURAL-למה? why? porke?
&nbsp
 
האח גדול

טוב כנראה שמחר נפרדים ממייקל

כל כך מעצבן שכחולים ניצחו

בקשר לפורי האמת התחלתי לחבב אותה (ואת ברק ) מהפרק שהיא הייתה מלכת הלבבות
אבל קטע שהיא כל זמן רוצה לפרוש אבל גם בא לה שהיא תצא האחרונה פתטי בעיני
אהבתי את רוב התנהלות שלה בפרק עם זה מה שהיא אמרה על קסניה או
בריב עם דודו אבל שהיא רצתה לעשות לו אוטוניג הוריד לי ממנה לגמרי
אז אני אשמח לראות אותה עפה (חבל שלא דודו העמיד אותה )

אתמול נראה לי זה היה בפעם ראשונה ששי חי לא היה בולט בפרק אבל איכשהו שמו עדיין היה בפה של כולם
 
לדעתי יש סיכוי שארבל תעוף....

אני ממש לא סובלת את פלורי...אני חושבת שהיא פשוט מזעזעת וצריכים לאשפז אותה...
 
ה100
פרק 3X01


איזה כיף!!!!
פרק עם יחסית מעט אקשן, אבל מעולה.
העלילה של ג'האה, מרפי ואלי בכלל לא הלכה לכיוון שחשבתי. בנתיים לא ממש ברור מה התוכנית שם, אבל זה לא שימוש בפצצה האטומית.
ג'האה נראה באמת יותר מטורף אפילו מבעבר ועדיין נורא מעצבן, אבל אני משמ אוהב את מרפי.
אני ממש שמח שנתנו למחנה שם חדש במקום מחנה ג'האה והשם ארקדיה הוא מעולה.
&nbsp
מאוד שמחתי שקיבלנו הסבר ללמה אנשי השמיים לא בעצם עברו להר, כי חשבתי שבעצם זה ממש דבר הגיוני לעשות. אבל זה באמת הגיוני שלגראונדרים תהיה בעיה עם זה. אבל מגניב שהם משיגים כל מיני דברים מההר כמו ג'יפ מגניב (אני מניח שהוא גם הגיע מההר).
&nbsp
וממש אוהב את החזרה של כל הדמויות האהובות כמו בלמי (שיש לו חברה חדשה), רייבן (שכרגיל סובלת), אוקטביה (שרוצה להיות טריקרו), לינקולן (שרוצה לחיות עם הסקייקרו) וג'ספר שנעשה מטורף לחלוטין ודי פשוט רוצה למות.
וכמובן קלארק/וואנהדה שחיה על ציד חיות טרף.
&nbsp
אני גם ממש שמח שלא שכחו את כל דמויות המשנה הקטנים שהכרנו בעונה שעברה והם עדיין שם. חוץ מוויק שמאוד העציב אותי שלא ראינו.
&nbsp
אני מאוד מקווה שיגלו בהמשך עוד חלקים מהארק כמו תחנת הפארם הזאת.
ובאופן כללי מאוד מצפה לראות מה יקרה בהמשך וגם שנראה את לקסה שוב.
 

Lion_Heart

Well-known member
legends of tommorow


התחלה נהדרת לסדרה
אז מסתבר שריפ האנטר שיקר(DUH) הם לא ממש אגדות אלא...כלום...הוא לקח אותם כי אין להם משמעות בזרם הזמן (וכישורים שהוא ממש צריך)ו
התחלה מענינת
 

Red Hood

New member
כיף גדול, אבל לא חף מבעיות


התחלה נהדרת לסדרה, נכון, אבל לדעתי הייתה יכולה להיות התחלה יותר טובה לסדרה אם פרק הפתיחה היה ארוך יותר, או פרק כפול. עם כל כך הרבה דמויות, ראשיות, לא היה מספיק לכולן.
המון הומור, שזה מצוין. שרק ימשיך ככה.
הדמויות עצמן לא קיבלו מספיק עומק, ונכון שאת כולן הספקנו להכיר בסדרות האחרות (חוץ מאת הוקגירל, הוקמן וג'קס שהופיעו הכי מעט עד הסדרה הזו), אבל זה לא היה מספיק.
ההחלטה שהם מוכנים לקבל את המשימה מלכתחילה, ואז עוד להמשיך אותה אחרי שהם גילו את האמת על ריפ האנטר הייתה...אמממ...קלילה מידי.
עוד משהו שבעייתי, הוא הקבלה המיידית של כולם שיש אפשרות למסע בזמן, ושל גלגול חיים כמו של הוקגירל והוקמן.
לגביי המסע בזמן - היחיד שכבר מכיר את העניין הוא מרטין סטיין, אז הגיוני שהוא יקבל את זה. אבל כל השאר לא ממש הופתעו יותר מידי מהדבר הזה, והתייחסו לזה בקלילות מוגזמת.
לגביי סיפור הוקמן והוקגירל - סירייסלי? לאף אחד מהם לא נשמע מוזר על זוג עם כנפיים שמת וחי מחדש כבר אלפי שנים, ועל בן-אלמוות בשם וונדל סבאג' שלא יכול למות כל עוד תא אחד שלו קיים?

נ.ב. ה"טוויסט" בו ריפ האנטר שיקר להם היה כל כך צפוי. וגם אם לא היה צפוי מראש (לפני התחלת הסדרה), בשנייה שהוא יצא מהישיבה של ה-Time Masters, היה ברור שלא אישרו לו לצאת למסע הזה.
נ.ב.2 מתי בדיוק הפרק הזה מתרחש, כרונולוגית, בציר שזמן של הפלאש והחץ? עד כמה שאני מבין, הוא קורה אחרי הקרוסאוברים (פרק 8), ולפני פרקי אמצע העונה, כי אין שם שום דבר לגביי דמיאן דארק ומה שקרה באמצע העונה של הפלאש. מצד שני...ריי פאלמר נמצא שם בתוך החדר של דארק, שאוליבר יודע עליו רק אחרי פרק 10. בקיצור - לא ברור.
 

Lion_Heart

Well-known member
צודק מאוד אבל


&nbsp
עומק של הדמויות-נכון אבל יש סדרה שלמה לגלות עליהם
קלות ההחלטה...הממ...יש משהו ממש נכון בדבריך אבל בהחלט ראינו שלכל דמות יש מניעים משלה (ראו את זה, לא רק בפרק הזה אלא גם בסדרות שלהם ) ואם אין לה מניעים אז נשים לה\לו משהו בשתיה
לגביי המסע בזמן\סיפור הוקמן והוקגירל...פשוט נראה לי ש כולם קיבלו את \לא היה אכפת להם זה כי הם רגילים לדברים לא רגילים...אנשים עפים!,אנשים מתמזערים, אנשים זזים במהירות הקול\אור ,אנשים מתמזגים ויורים אש מהידיים ,בארות מים שמחזירים בני אדם מהמתים , גורילות\כרישי ענק מסתובבים ברחובות אז למה לא אנשים עפים? למה לא בני אלמוות שמתחדשים תאית? למה לא מסע בזמן?
וכן...אני ראיתי את הטוויסט מהרגע הראשון כי אם הוא רוצה לשנות את ההסטוריה בעזרתם, אז איך הם אגדות? העולם נחרב! הרעים נצחו! הם אגדות רק אם הסוף טוב והרעים הובסו (כן גם בתיאוריה הזאת יש חורים אבל זה עבד בשבילי)וזה היה ברור שלא יאשרו לו לצאת...בירוקרטיה וכו'
ואת ריי הצילו בפרק 7 אז...אין לי שמץ מתי זה בקו הזמן...זה סדרה על מסע בזמן
 

Red Hood

New member
מסכים ולא מסכים


לכל דמות יש את המניעים שלה, ברור. אבל מה שלא היה ברור, אלו מה המניעים של כל אחד.
אלה שהכי ברור למה הצטרפו למסע/משימה אלה הוקגירל והוקמן. כל השאר...קצת פחות. בדגש על שרה, ריי וצמד פיירסטורם.
בטח שיש הבדל בין כוחות על בין מסע בזמן. בואו נתחיל מזה שלא כולם ראו כוחות על, או לפחות את כל סוגי כוחות העל. דבר שני - אתה משווה בין התגובה של ה-Team Flash בעונה הראשונה לזה שיש אפשרות כזו של מסע בזמן (וזה מכאלה שראו כוחות על....) לבין התגובה בפרק הזה? הם כאילו אמרו "הא...מסע בזמן? סבבה. רק תן לי להחליף בגדים לפני". כאילו זה נסיעה לקניון.
וחוץ מזה, שוב - גם Team Arrow וגם Team Flash, לפחות קצת הופתעו מזה שיש בן-אלמוות וזוג ניצים שמתים וחיים מחדש כמה אלפי שנים. איך זה שהיטווייב, קפטן קולד וג'קס פשוט זרמו עם זה?

מה הקשר לזה שזה פרק של מסע בזמן כדי להבין מתי הפרק הזה ממוקם מבחינת הפלאש והחץ? דיברתי על התחלת הפרק, לא על המסעות הזמן לאחר מכן (או לפני כן? לא ממש ברור). כשריי דיבר עם אוליבר, שרה עם לורל, ג'קס ומרטין/סנארט ורורי דנו אם להצטרף - כל זה היה לפני המסע בזמן. השאלה שלי הייתה מתי זה קרה.
זה ממש ממש הזכיר לי את הקטע בו אוליבר, בעונה הקודמת של הפלאש, קפץ לעזור לבארי עם הרוורס פלאש, באמצע מיליון דברים אחרים ובלי קשר לשום דבר. ולא היה ברור באיזה שלב בעלילה של החץ זה קרה. ממש דומה.
 

Lion_Heart

Well-known member
אז נסכים שלא להסכים בנושאים האלה


בקשר ל"זאת סדרה על מסע בזמן" מצטער זאת היתה בדיחה ביני לבין עצמי שכנראה לא הצחיקה אף אחד אחר
בקשר ל HEATWAVE ו CAPTAIN COLD אני חושב שזה היה 50% שכמו שאמרתי הם כבר ראו דברים מוזרים ו 50% פשוט לא היה אכפת להם! מיק רורי לא אדם הכי שפוי בעולם מההתחלה אז נו,מסע בזמן, שיהיה
מנעיעם- בקשר לריי זה היה ברור לחלוטין, הוא מרגיש שהחיים שלו חסרי משמעות...והוא מת ושום דבר לא קרה, העולם לא התאבל עליו , קצת אנוכי אבל נכון -והוא רוצה להשאיר את חותמו בהיסטוריה (get it? בהסטוריה?) ומסע בזמן זה הזדמנות שממש לא תחזור
שרה רוצה פשוט להיעלם, סיכוי למצוא תרופה למצבה ולעשות משהו ..גיבורי?
פרופסור שטיין מרגיש זקן ורוצה הרפתקה אחת אחרונה וג'אקס...למי אכפת מה הוא רוצה, תעמיסו אותו על החללית
 
מסכים עם שניכם בעיקרון


אבל קודם כל לגבי עניין הנקודה בזמן - זה דווקא נראה לי לא בעייתי בכלל.
זה קורה אחרי הפרק האחרון שראינו של החץ. אני לא רואה בזה שום דבר בעייתי.
&nbsp
לגבי הטוויסט של הסוף - כן היה מאוד צפוי שריפ האנטר לא קיבל אישור למשימה. מה שכן הפתיע אותי זה שהוא שיקר לגבי זה שהם אגדות והם למעשה אנשים שלא הייתה להם השפעה גדולה.
התגובות לעניין האגדות ועניין הלא אגדות היו קצת מטופשות לדעתי. אני יכול להבין שפאלמר רוצה להשאיר חותם גדול, זה לחלוטין מתאים לדמות שאנחנו מכירים. אבל רוב האנשים מבינים שהם לא יעשו משהו עצום בחיים שלהם. בטח ששני הפושעים לא אמורים להיות מודאגים מזה.
ומצד שני בהתחלה כשריפ אומר להם שהם אגדות שטיין אומר משהו כזה "בשביל להיות אגדות זה אומר שאנחנו מתים" כאילו אוי ואבוי זה אומר שאנחנו נמות... הוא אומר שהם יהיו אגדות בעוד 150 שנה. כמובן שכולם יהיו מתים בשלב הזה.
&nbsp
הפרק היה לחלוטין מואץ מאוד בעלילה שלו. מהר מאוד ביססו בערך מי זה ואנדל סאבאג', ריפ האנטר, מועצת מאסטרים הזמן (הם בטוחים שהם לא לורדים של זמן...
), ואז כל השמונה, אז כל אחד עם קצת מחשבות על העניין, אז הקפיצה בזמן, מישהו שנשלח לתפוס אותם, קרב באר, פרופסור, קרב עם הלוחם זמן, עוד קפיצה, גילוי על שקר...
באמת שהרכבת צוות כזה גדול וכל הסיבות ועומק לדמויות... יכלו בקלות לקחת 24 פרקים רק על הרכבת הצוות, ההכרות שלהם אחד עם השני והבנתם את הנסיבות (כמו שלקח לאוליבר איזה עונה עד שהוא הפך ל"חץ"). אבל זה לא הקטע של הסדרה אלא רצו לקפוץ ישר למסיבת הזמן ובאופן יחסי למהירות המטורפת עשו את זה לא נורא.
*מכל זה אגב, הכי לא אהבתי את זה ששטיין עילף את ג'קס וסחב אותו נגד רצונו על הספינה.
&nbsp
מה שממש כיף זה האקשן, הדינמיקה הקבוצתית וההומור.
כמה דברים: פעמיים התייחסו אל קרונוס (הלוחם זמן) ההוא בתור דמות ממלחמת הכוכבים. הנערים בהתחלה קראו לו דארת' ויידר ואז קפטן קולד קורא לו בובה פט

מיק רורי (היטוויב) הדמות שהכי פחות ציפיתי לה בסדרה, היה ממש מצחיק ומאוד אהבתי את הדינמיקה שלו עם שטיין.
ובעניין זה מיק לא מבין למה יש בטלוויזיה רק שידורים חוזרים

סצנות הקרב היו מעולות.
הסצנה בבאר הייתה מעולה.
ומשהו שממש אהבתי זה הגילוי שהפרופסור הוא בעצם הבן של הוקמן והוקגירל מגילגול קודם. זה מעניין גם האם נתקל בהמשך בעוד גילגולים קודמים שלהם?
 
למעלה