ביקור רוה"מ ב"יפן" ופסק הדין בשוקן...

גמל חום

New member
ביקור רוה"מ ב"יפן" ופסק הדין בשוקן...

כמה ימים לפני הדיון רוה"מ ובני משפחתו ערכו ביקור ב"יפן". עד כמה השפיע הביקור של רוה"מ ב"יפן" על תוצאות הליך משפטי בבית הדין לעבודה שנערך מספר ימים אחר כך. (("נסיבתי")). האם היפנים מעורבים בשיבוש הליכי משפט בבית הדין לעבודה בתל אביב. תודה על ההזדמנות לכתוב כאן. אולי בזכות הפוסט הזה התובנות יופנמו
 
אתה כותב כל כך ביפנית עד כדי אי הבנת הפוסט שלך.

אולי בזכות הפוסט הזה התובנות יופנמו?
WTF ? במקום בו צופים מקסימום 20 אנשים בתגובה?
ברשותך גמל חום, אמחוק את הפוסט הזה שלך.
אתה מוזמן לפרסם זאת תחת הערך "יפן"
 

גמל חום

New member
הפרוטוקול "מקולקל" עד כדי כאב....

חשבתי שהקלדנית "עולה חדשה"..... עכשיו אני מבינה שמדובר בהפרעה אלקטרונית שהיא שיבוש הליכי משפט ממקור "ממלכתי" בהשפעת "מסעות בנימין ליפן" ((וגם "צוק איתן" שהגיע מיד בהמשך)).
 

גמל חום

New member
מותו של שופט העליון אדמונד-לוי (( שחתום על הבג"ץ ללא ידיעתו

מספר התביעה בבית הדין לעבודה בצירוף מקרים דומה מאוד למספר העתירה הספציפית לבג"ץ בתוספת הספרה 2 במרכזה ((4017-01 בג"ץ 40217-12 בית הדין לעבודה )). העתירה של " הרכב ריבלין " כך כתוב על תיק הקרטון אבל משום מה השופט אדמונד לוי חתום. זיוף אלקטרוני. התלוננתי במשטרה רק לאחר מותו. הוטל איסור פרסום בבית המשפט העליון על הענין הזה - ניתן מספר אחר לבג"ץ. לא זוכרת את המספר - זה היה בזמן צוק-איתן. האיסור פרסום נועד להכשיר את מינויו של נשיא המדינה באותם ימים של צוק-איתן . איזה משטרה היתה אמורה לדון בתלונה? משטרת ראשון לציון שם התגורר משטרת ירושלים שם עבד או משטרת תל אביב מקום התלונה. - שלילי. התלונה התבררה ב"להב". ואז ניצב ברכה שלח יד בנפשו. ((תקופת המפכ ל דנינו)). התעוררתי הבוקר לאחר חודשים ששכתי את הענין. מנדנבליט...לתייק !!!
 
למעלה