"נידוב" עובד למשימות שלא נכללו בהסכם עבודה

yalyal3

New member
"נידוב" עובד למשימות שלא נכללו בהסכם עבודה

מעסיקי הוציא הצעת מחיר לביצוע עבודה מסויימת כשמתחת לתאור העבודה המתבקשת נכתב "...יש במשרדי מהנדס רשום והוא יהיה אחראי להוצאת היתר הבנייה וכמהנדס רשום גם יחתום על הבקשה להיתר.

הי התבלבלת,הרישיון שלי שייך לארנק שלי ולא לבעלבית.מעולם לא נשכרתי לביצוע עבודות הנדסיות אלא כשרטט נטו לאחר שפרשתי מן התחום בשל בעיות בריאות.

כשהגבתי,ניכס בעל העסק את הסמכתי לעסק ואמר כי אני מחוייב לפרויקט מאחר ובחר להעסיק אותי משום שבקורות החיים שלי היה כתוב שאני מהנדס.

נו אז מה? ואם היה לי תואר כשף מדופלם זה אומר שמעבר לתפקידי המוגדר מוטל עלי לבשל ללקוחות ולעובדי המשרד?

מה אתם אומרים?

אגב,
המעסיק מעולם לא ערך איתי הסכם עבודה כתוב שזו עברה משנת 2002 אך זה סיפור בנפרד
 
אני לא בטוח שאתה עובד בסביבת עבודה שטובה לך.

אני רואה גם את השאלה הזו וגם את השאלה הקודמת שמצביעים על מצב בו אתה לא יכול לעבוד עם המעסיק.

אגב, בוא ניקח את המקרה הזה קדימה. בוא נאמר שהוא קיבל את המכרז.

ובוא נאמר שהוא הכין את החומר והוא דורש ממך לחתום על האישורים. האם תחתום?

האם תוכל להגיע אליו ולומר לו שבשל הרישום שלך הואקיבל את העסקה ולפיכך אתה רוצה תשלום שכר יותר גבוה?
 

yalyal3

New member
כל שאלה במקומה!

לא אחתום!
לא אקבל שקל נוסף.
ניסה לסובב אותי שהביטוח המקצועי שלו תופס.אז אכן הפוליסה כוללת את כל העובדים כגוש ללא פרוט שמי אך זה ביטוח למודדים ולא למהנדסים בתחומי.ולדעתי אחראיות שילוחית לא קיימת כשאני חותם על מסמך.זה לא נהג בחברה שהפיל סחורה או עמוד חשמל עירוני.
פוליטית, לא אתרום למוניטין של תחמן מניפולטיבי,מקנטר ומגדף את עובדיו.
הוא קיבל את העבודה לא בשל היות מהנדס מוסמך במשרדו אלא בשל א-חברותו לעובד עירייה בכיר עוד מימי היותם באינקובטור ומעסיקי רצה למצוא חן בעינין על חשבוני.
ב-בגלל בורותו של אותו מנהל מחלקה בעיריה ששכר איש מהמקצוע הלא נכון למטרה שלו.כמו ללכת לחשמלאי רכב כי האוטו לא מתניע לטיפול בכלל בקרבורטור שזה מכונאי רכב.
ג-כששכר הלה את מעסיקי הוא לא ידע בכלל שיש לו מהנדס רלוונטי במשרד,זה יצא ממש במקרה והמעסיק שלי כמובן קפץ על המציאה רק שלא עשוני באצבע וכבר למדתי מהיכן מטיל הדג את מימיו.
ואקנח במסקנה הבלתי נמנעת שאכן אינני מתאים למעסיק והוא אינו מתאים לי מה גם שאני יותר משכיל,יותר רחב אופקים ויותר חכם ממנו חוץ מהעובדה שאיו לי קפיטל ואינני יודע לעשות כסף.
&nbsp
אבל בעצם התחלנו בשאלה האם הוא רשאי לנדב אותי כמעסיק שלי למקום בו אני לוקח אחראיות אישית והוא אפילו לא שאל אותי אלא הטיח בפני הצעת מחיר מאושרת שם אני רשום כאחראי על הפרויקט.
 
למעלה