מדיניות משרה גלובלית

מיסטו1

New member
מדיניות משרה גלובלית

שלום,
הועסקתי במקום עבודה שהמשרה שלי הוגדרה "כמשרה מלאה וגלובלית" בחוזה, אך בחוזה לא מצויין שעות העבודה וימי העבודה שסוכמו על ידי וע"י המעסיק.
בפועל הועסקתי 4 ימים בשבוע משעה 9-19 (10 שעות), יום חופשי אחד באמצע השבוע, וימי שישי משעה 9-14 (4 שעות), סה"כ יוצא שעבדתי משרה מלאה על פי חוק וכך גם היה החישוב בדוח הנוכחות שלי.
בחודש העבודה האחרון שלי, הייתי בחופשה במשך 5 ימים, שחלקם היו ימי עבודה של 4 שעות עבודה- או שזה היה ערב חג ועבדו במתכונת שישי או שזה היה יום שישי שהוא רק 4 שעות עבודה. על פי המעסיק יום חופש הוא יום חופש מלא, גם אם הוא יום עבודה של 4 שעות.
בנוסף, היו ימים שבהם החסרתי מס' שעות בגלל סידורים, ועשיתי שעות נוספות בימים אחרים על מנת לפצות מעט על השעות החסרות וימי החופש.
בסופו של דבר בתלוש השכר גם ירדו לי 5 ימי חופש מלאים, (למרות שחלקם היו ימי עבודה של 4 שעות), גם את השעות החסרות שהיו מעבר לימי החופש, וגם שעות העבודה הנוספות שביצעתי לא נלקחו בחשבון כלל ולא קיבלתי על כך תמורה.
מבחינתי אני הסתכלתי על טוטאל השעות, ומס' השעות הסופי שהיה חסר לי לחלק ב-9 (שזה שעות עבודה ביום), זה כמה ימי עבודה החסרתי. האם החישוב הזה שגוי?

לסיכון כמה שאלות:
1. מה המדיניות של ימי חופשה במשרה גלובלית?
2. האם שעות חסרות במשרה גלובלית מותר להוריד עליהן שכר?
3. האם במשרה גלובלית אני כן אמורה על פי חוק לקבל שכר על שעות נוספות?

אודה על תשובתכם, כי אני צריכה להבין אם יש לי עילה להגשת תביעה לבין הדין לעבודה.

תודה רבה.
 
משרה גלובלית זוהי פיקציה שמעסיקים מנסים להרוויח כסף ממך

את מוזמנת לקרא אצלי בדף הפייסבוק על עובדים גלובלים
https://www.facebook.com/ezer.mevo/posts/1939975179661391?notif_id=1511094685658035&notif_t=like

כעת לתשובות :
אין דבר כזה משכורת גלובלית. אם את עובדת 8 שעות שלש פעמים בשבוע, כל שעה מעבר לסכום את צריכה לקבל 125% ואחרי שעתיים 150%
החישוב הוא לא נכון כשאת משלימה שעות ב 100% . מה לעשות את מוצאת עת עצמך מפסידה בכל פעם.

ימי חופשה, כמו שאת צריכה לקבל על פי השעות שעבדת ביחס ל 186 שעות חודשיות. אם עבדת 186 שעות את צריכה לקבל כ 12 - 14 ימי חופש בשנה .

כמובן שניתן להוריד שעות אם לא עבדת את מספר השעות המינימלי של 186 שעות עבודה. אם לא עבדת יום אחד הוא יכול להוריד ך את שעות העבודה.

כעת, את עובדת כל יום במשך 4 ימי העבודה 10 ש"ע . המצב אמור להיות שאת עובדת 1.24 ש' ב 125% אבל הוא מחלק את הסכום ל6 ימי עבודה ומרוויח מזה טוב.

שלחי לי את החוזה ואומר לך עד כמה הוא יכול להחזיק מעמד בבית הדין. לדעתי , הוא לא עומד ב 6 התנאים הנדרשים.
 

מיסטו1

New member
תודה רבה על התשובה

איך אוכל להעביר לך את החוזה על מנת שתוכל לעזור לי? יש דרך יותר פרטית להעביר את זה חוץ מכאן בתגובות?
לצערי עדיין לא הבנתי לגבי ימי חופשה. כפי שציינתי התקן שלי היה 10 שעות יומיות 4 פעמים בשבוע, ופעם בשבוע 4 שעות. אם לקחתי חופש ביום שבו אני אמורה לעבוד 4 שעות על פי התקן שלי, האם זה נחשב יום חופש מלא שיורד ממכסת ימי החופשה?. האם ערב חג בו החברה החליטה שעובדים 4 שעות ולקחתי יום חופש באותו יום, אז שוב אותה שאלה- האם אמור לרדת לי יום חופש מלא ולא רק חצי יום?

שוב תודה רבה מראש, זה עוזר לי מאוד.
 
למעלה