ביטול הסעות לעובדים

ביטול הסעות לעובדים

שלום לכולם,
אני עובדת כמעט 3 שנים בבית מלון במרכז הארץ.
לאחר שעבדתי משרה מלאה במשמרות במשך שנה וחצי בשנתי הראשונה (יותר בקרים, פחות ערבים- מפאת הצורך במחלקות), התחלתי ללמוד ולכן נפח עבודתי קטן לפעמיים-שלוש בשבוע. בין החודשים אוגוסט עד אוקטובר האחרון חזרתי למשרה מלאה, ועכשיו, כשהתחילה שנת הלימודים האקדמית אני עובדת שוב שישי-שבת.
המלון מספק הסעה בשעה 23:00 לעובדים שמסיימים משמרת ערב [מדברת על עובדי מלון בלבד, מוציאה את עובדי הקבלן למיניהם מהתמונה], ובסופ"ש. לפני מס' ימים מחלקת משאבי אנוש יצאה בהצהרה שההסעה בערבים מבוטלת לאלתר, ושהעובדים צריכים לעלות על האוטובוס האחרון, שיוצא ב 23:00 מהתחנה שלו ומגיע למלון בשעה 23:03 בערך.
האם, למרות שאני עובדת בנפח עבודה קטן בימים אלה, אני רשאית לומר שהורעו תנאי עבודתי...?
בסופ"ש הבא אני עובדת ערב לצורך הדוגמא ולא נראה לי סביר שאני צריכה לרוץ את נשמתי לתחנה להספיק לאוטובוס האחרון, בעוד שבשלוש השנים האחרונות הסעה היתה לוקחת אותי והיוותה בסיס משמעותי להמשך עבודתי שם [שהרי, אם אין הסעות- עדיף לעבוד במסעדה רגילה
... ]
מה גם שלא תמיד מסיימים ב 23:00, יש עיכובים למיניהם ולא תמיד מספיקים.

תודה רבה
 
ניתן לנסות להתפטר בגין פגיעה בשכר או בתנאים. אבל נראה לי

שזה לא המקרה.
עקרונית, הם חייבים לספק לך תעבורה אחרת במקום מה שמנעו ממך. מעשית הם סי0פקו לך את הקו אוטובוס מ 3 דקות לאחר המשמרת. אני יודע שזה צפוף אבל זוהי זכותם ויתכן שתוכלו בצורה מקובצת או להתנגד לביטול ההסעות או לדאוג כי המשמרת שלכם תועבר רבע שעה אחורנית וכך היא תסתיים בשעה 22:45.
כמובן שהמבחן הוא גם בתשלום על הנסיעה. כלומר, אם את מגיעה באוטובוס האחרון מן הדין שהמעסיק יצטרך לשלם עליו .
 
למעלה