התלמידים מורשים להגיע לבית הספר יחפים

גילור

New member
אני נגד! נגד! נגד!

יש קוד לבוש מסויים שמתאים למוסד חינוכי. ללכת בחולצת בטן או יחפים אינו אחד מהם!
 

פלגיה

New member
אני נגד

אני מאוד אוהבת ללכת יחפה אצלי בבית, אבל לדעתי הליכה יחפה בתחומי בית הספר עלולה להיות מסוכנת, ובית הספר לא יכול לקחת על עצמו אחריות לכל מה שעלול להיתקע ברגל של אחד התלמידים.
 

אורזיגל

New member
לא בעד../images/Emo4.gif

מדובר בבית ספר בו לומד הבן הגדול שלי. רק לתלמידי החטיבה העליונה (י-יב) מותר לבוא יחפים. לדברי בני, לא רבים מנצלים את האפשרות הזו.
 

גורסוזה

New member
בריא ללכת יחף! אני בעד.

בבית הספר שלמדתי בו הלכו יחפים (חוץ מבשעורי מעבדה), וזה היה נפלא. הלוואי שילדיי יוכלו ליהנות מאפשרות כזאת (לצערי המצב רחוק מזה.) הסכנות בבית ספר הן הרבה יותר גדולות מפציעת כף רגל יחפה. לעומת זאת, היתרונות הבריאותיים בהליכה יחף הם גדולים וחשובים, במיוחד במקום בו מבלה אדם את רוב שעות העירות למשך שתים עשרה שנים. הליכה מרובה ללא נעליים בגיל צעיר תורמת ל: טיפול יעיל, חלקי או מלא, בבעיות פלטפוס. שיפור זרימת הדם (זיכרון וריכוז גבוהים יותר, שלווה פנימית גדולה יותר) הפגת מתחים שיפור העיכול התחברות לקרקע (לבעלי נטייה לעופף) איוורור כף הרגל המנעות מנזקי נעליים גרועות. מגע ישיר עם הקרקע מלמד את הגוף יציבה טובה יותר גירוי מיטבי לכף הרגל התורם לתפקוד טוב יותר של מערכות הגוף הפנימיות ומצב הרוח הכללי. כל זאת בתנאי שכף הרגל באה במגע עם סוגי קרקע שונים חליפות, דשא, אדמה, בטון,ולא רק רצפות קרות. עם כל זאת, ולמרות חיבתי הגדולה להליכה יחף, והערכתי למנהלת המיוחדת שהרשתה זאת, מעניין להוסיף שסלבדור דאלי נהג לנעול נעליים קטנות מכפי מידתו ולוחצות בעת שצייר, כי זה עשה אותו יותר פרודוקטיבי (או כך לפחות שמעתי.)
 

פלגיה

New member
כפי שאמרת

בריא ללכת יחף על מדוון משטחים. הליכה יחפה על רצפות אבן קרות היא לא בריאה.
 

גורסוזה

New member
אז בואו נדבר על מזגנים

רצפות קרות הן רק חלק ממגוון סוגי הקרקע בבתי ספר כפריים או קיבוציים. הילדים מבלים הרבה מחוץ לכתה, ובשהות בתוך הכתה בעצם לא מתבצעת הליכה כמעט בכלל. מעניין יהיה לבדוק את משך מגע עם רצפה קרה למגע עם סוג קרקע אחר במהלך יומו של תלמיד. ומכאן לנושא הכאוב באמת, עזבו הליכה יחף: מה קורה עם מדיניות ההקפאה בכיתות בקיץ? זה כל כך הרבה יותר חמור מסכנות בהליכה יחף, אבל הרבה יותר בנורמה. יתכן שהליכה יחף בכתה לא ממוזגת יתר על המידה איננה מזיקה. (בכתה של ילדיי לובשים הילדים כל הקיץ סווטשירט עבה. בהנחיית המורה. חם לה.)
 

פלגיה

New member
המזגנים זה נושא כאוב מבחינתי

ומבחינת ילדי. ביתי הולכת כיום (חודש דצמבר) בסנדלים כי חם לה. אבל בקיץ היא הלכה לבית הספר מדי יום גורבת גרביים כי המזגן מקרר מדי. אני הייתי מתקינה את המזגנים בכיתות כך שאי אפשר להוריד את הטמפרטורה מתחת ל- 25 מעלות, אבל אף אחד לא שואל אותי.
 

אדנת

New member
מסכימה איתך בהחלט

קור אינו הסיבה היחידה, גם נושא איכות הסביבה ובזבוז האנרגיה העצום שלא לצורך, כאוב לא פחות.
 
למעלה