מקווה שנותנים לחולים להתבטא ולא מגבילים שיח.....

פלאיועץ

New member
מקווה שנותנים לחולים להתבטא ולא מגבילים שיח.....

ביום הזכרון ביקרתי בבית העלמין ברחובות וראיתי שם מספר אישי של החיילים מ-1948.... אצל שניים מהם או שלושה ראיתי שהמספר האישי שלהם הוא משהו כמו 444 אן 666. הבנתי שעליתי על משהו. ((מדובר בקבר אחים של 7 )). חבל לי על ההקלדה = אם גם כאן מוחקים - אז "אלצהיימר" היא מחלה שמיטיבה על מערכת הבטחון . הרי האינטרנט נועד בדיוק בדיוק לזה - לקשקש מה שבא לנו - ועל הדרך להיות ראויים ל"פרס נובל לשלום".
 

פלאיועץ

New member
תודה לאל...יש חופש ביטוי לחולים......

אז ראיתי בסרט את המתימטיקאי "חולה הנפש" שקיבל פרס-נובל ולא הבנתי את הסיפור האמיתי שמאחוריו = ובכן תפקידו בצבא היה לנבור בין הפרטים האישיים של החיילים ובמספר האישי שלהם ולחפש מסרים אקראיים בגימטרייא ובתאריכי הלידה. אז היה לנו כבר ראש ממשלה מתימטיקאי נכון - ויש לנו עכשיו אחיין של מתימטיקאי - ראש הממשלה ממש = וככה גילינו את התחביב של ביבי.....שיש לו את הגנים המתאימים "לשחק בתורת המספרים ובתורת המשחקים ובראיית-הנולד-החשבון...... מ ת י מ. ט י ק ה. איזה בזבוז של קריירה ביבי.... יכולת להיות נומרולוג
 

פלאיועץ

New member
269 מכיל את המספר 69..........

ביב התחיל להיות ראש ממשלה ב-96 ((היפך מ-69)). זה סימן להיותו חבר בכת "איפכא מסתברא"?
 

פלאיועץ

New member
אני בטוחה שחוגי מתימטיקה יעילים ביותר למתמודדי אלצהיימר.....

ממליצה על צפיה בשיעורי חשבון ב- u tub
 

פלאיועץ

New member
ניסיתי למנוע את מלחמת-לבנון-השניה....

אני זוכרת שהגשתי הליך במחוזי תל אביב נגד המינוי של עמיר פרץ - בגלל הליך משפטי משנת 1999 כשיצג את מפלגת עם אחד, ההליך "הלך לאיבוד" במזכירות ולקח לו 3 שבועות להגיע לשופטת, לקראת סיום המלחמה. לולא "שיבוש הליכי משפט"....מלחמת לבנון השניה בכלל לא היתה פורצת. ((מחשבות שווא כמובן)). וועדת החקירה שהוקמה לאחר מלחמה - לא רק שלא התייחסה לענין אלא גם..."עצרה אותי בבית המעצר אבו-כביר" ביום שפורסמו מסקנותיה ((על בזיון בית משפט)). בוקר טוב ישראל.
 
למעלה