אין קשר
אין קשר בין המילה "קונם" שבשיר, שהיא מילת נדר כמו שברור מההקשר ("שבועה"), ובין המילה "קונה".
אגב, בתלמוד הבבלי במסכת נדרים תהו על מקורה של המילה המשונה "קונם" (וכן כינויי נדרים שונים כמו "קונח" או "קונס") והעלו שתי השערות: או שמדובר במילה שמקורה בשפה זרה ("לשון נכרים") או במילה מלאכותית שנוצרה לצרכי נדרים אולי במקום המילה "קרבן" ("לשון שבדו חכמים").
אני לא יודע מה ההשערות המקובלות המחקר החדש, אבל זכורני שהיה מי שרצה לפרש על פי זה כמה משפטים שנמצאו בכתובת הסרקופג של אשמונעזר מלך צור, כמו:
"במקמ אש בנת קנמי את כל ממלכת וכל אדמ אל יפתח אית משכב ז ו"
שכנראה נועד להשביע בני אדם שלא יפתחו את הסרקופג.
אם כי אפשר להתווכח אם זו הפרשנות הנכונה של המילה "קנמי".