אני מעדיף לבחור לבדי למי להקשיב
יאקים היטיב להסביר במסגרת המינוח של לשון לבגרות, ואכן על זה שאלתי במקור. אך התשובות האחרות יפות ומעניינות, וגם מהן הרחבתי דעת. מה רע בהן? לטעמי, חלק מיופיו של הדיון הוא ההצבעה על הקווים האפורים של חלק מהחלוקות השרירותיות המשמשות בלימודי לשון בבגרות. בכל מה שנכתב לא מצאתי שגיאה, להפך, מצאתי דברי טעם יפים, וגם שיטתו של רפרפול מעניינת, והוא מקפיד לציין שהוא יודע שדעתו היא דעת מיעוט. ההתלבטות בבחירת מינוח נטיות "היה" כאוגד או כחלק מנשוא מורחב או כפועל עזר, משקפת בעיה אינהרנטית בפשטנות של המערכת המקובלת ברמת לשון לבגרות. הרחבת היריעה אינה מאיימת עליי בערעור אשיות הבנת העולם שלי.
יאקים היטיב להסביר במסגרת המינוח של לשון לבגרות, ואכן על זה שאלתי במקור. אך התשובות האחרות יפות ומעניינות, וגם מהן הרחבתי דעת. מה רע בהן? לטעמי, חלק מיופיו של הדיון הוא ההצבעה על הקווים האפורים של חלק מהחלוקות השרירותיות המשמשות בלימודי לשון בבגרות. בכל מה שנכתב לא מצאתי שגיאה, להפך, מצאתי דברי טעם יפים, וגם שיטתו של רפרפול מעניינת, והוא מקפיד לציין שהוא יודע שדעתו היא דעת מיעוט. ההתלבטות בבחירת מינוח נטיות "היה" כאוגד או כחלק מנשוא מורחב או כפועל עזר, משקפת בעיה אינהרנטית בפשטנות של המערכת המקובלת ברמת לשון לבגרות. הרחבת היריעה אינה מאיימת עליי בערעור אשיות הבנת העולם שלי.