שרשור היכרות >>>קצר<<<

Frutapao

New member
שרשור היכרות >>>קצר<<<

רציתי לדעת עם מי אני משוחח
אלו הקטגוריות המבוקשות: (מילאתי את שלי) שם פרטי: ינון גיל: 16 תחום הידע שלי בשפה העברית: אני תלמיד תיכון ולומד לבגרויות, מעביר שיעורים פרטיים לחברים, קורא ולומד על לשון מכל הבא ליד, (משתדל להיות) פעיל בפורום הזה. מטרת הלימוד העברי בחיי: הכנה לבגרויות וכמובן - הנאה ועניין! (כאן אתם אמורים להגיד אם אתם עובדים בנושא/חוקרים את הנושא)
 
אתה מזכיר לי אותי בגילך,

כל הכבוד לך על אהבת הלשון!!! שם: יאיר (כינוי: והילדים באים והילדים) גיל: 32 תחום הידע שלי בלשון העברית: בעל תואר שני בלשון ותואר ראשון בלשון וספרות, כולל תעודת הוראה בלשון אוהב לשון מכיתה ו' בערך, כרגע מנהל את פורום לשון עברית ב-ynet, עורך לשון ומעביר שיעורים לכל דורש.
 

גנגי

New member
נעים מאוד, גנגי.

קשישה, פולנייה, מרבת-אנחות, יושבת בחושך, אוהבת לשון עברית (בעיקר פונטיקה) ולא חושבת שרק ללשון התקנית יש מקום.
 

סוריאל

New member
ובכן כך

שם: ג'ירף גיל: 26 (נו, כמעט) חובב עברית, תועב שגיאות, שׂוֹכל מפה ומשם (בעיקר משם). אה, וסטודנט לתואר ראשון בתלמוד באוניברסיטה העברית.
 

amitik1

New member
השפה העברית-זו השפה הכי יפה!

שם פרטי: עמית גיל: 16 תחום הידע שלי בשפה העברית: סיימתי ללמוד שנה שעברה לשון, אך זה לא מונע ממני להמשיך לאהוב את השפה העברית!!!! אני ידועה בסביבה כאחת ש"מתקנת" כשצריך, ותמיד אוהבת לשמוע עוד ועוד מילים חדשות, או חידושים/גילויים שונים. אני קוראת בפורום וגם נהנית מהלמידה כאן. מטרת הלימוד העברי בחיי: אני נהנית מכל רגע !!
 
בשפה העברית המון חכמה

שם: ניר מורה(לא ללשון) גיל: 30 חובב לשון, ומשתדל להתמקצע ולומד הרבה מהפורום החביב הזה...
 

hapax legomenon

New member
אמרתי לעצמי, שרק אם יגיבו לפחות חמישה אחרים

אשקול להצטרף. ובכן... שם פרטי: ארבע אותיות, נגמר בה"א. גיל: לא מאוד קשה לגלות. תחום הידע שלי בשפה העברית: תואר שני, התמחות בתחביר ובסמנטיקה, בדגש על עברית מקראית. לאחר מכן עשיתי הסבה לתוכנה, ובאופן טבעי, פניתי לנישה של עיבוד שפות טבעיות (ניתוח ממוחשב של מבנים לשוניים ליישומים כגון סיווג טקסטים, חיפוש שאילתות, תרגום אוטומטי וכיו"ב). בתחילת דרכי יצא לי לעבוד מעט על עברית, אך בסך הכל, הביקוש לה קטן. אף על פי כן, לא הרחקתי ממנה, ואת רוב נסיוני בתחום צברתי תוך התמודדות עם שפה שמית אחרת - ערבית. אולם לפי פני הדברים היום, נראה שבקרוב המאזן ייטה לטובת האנגלית. לאחרונה הידע שלי בעברית זוכה לעדנה בשיעור חודשי, המשלב קריאה בתנ"ך ודיונים בסוגיות בלשניות. (זה המקום לציין, שמצטרפים חדשים יתקבלו בברכה בכל עת.)
 
מה לי ולזה

שמי יעל ואני לגמרי במקרה כאן. אמנם תמיד עניינה אותי השפה ותמיד שאפתי לשפר הידע וצורת הדיבור ובעיקר לדעת טוב יותר מאלה החכמולוגים שמתקנים ולא בצדק ( כמו למשל: נידון/נדון, דודים/דוודים, לא מתחילים משפט ב-ו' וכו'). רק אציין שלעיתים מצבי הוויכוח עמם מגיעים לכדי תגרה. בעבודתי אני עורכת מסמך - דוח שיוצא מדי יום, וכדי לשפר כתיבתי עברתי קורסים של עריכה לשונית והיום אני עורכת גם את עמיתיי. קורסים של העריכה היו עם ד"ר אשר שפריר. הם היו מרתקים, האיש סוחף במידה לא מבוטלת. היום אני כמובן יודעת הרבה יותר אבל יודעת כמה אני לא יודעת ובכל מקרה המילונים כאן ממש לידי נפתחים ללא הרף, השאלות רבות והסקרנות גדולה. חוץ מזה אני אימא של אייל בן שנתיים ובהכשרתי אני גם מורה ליוגה אבל לא עוסקת בזה כעת.
 

dmedina

New member
רק הערה אחת קטנה: את לא משתמשת במילה 'את'

למרות רצונו העז של דוד בן-גוריון להפוך את העברית לפולנית, המילה 'את' היא חיונית וחלק מהשפה העברית. לומר: 'לשפר כתיבתי' זאת שגיאה. נכון לומר: לשפר את הידע; לשפר את כתיבתי... וכד'.
 

Scarlight

New member
../images/Emo13.gif

שם: גיא גיל: 20 (טוב, עוד מעט
) כיום משתעמם בעיקר מהתחומים שמלמדים בתיכון (במקרה או שלא במקרה) ומשתדל לקרוא כמה שיותר בתחומים שמעניינים אותי.
 

or99

New member
טוב נו... ../images/Emo9.gif

שם: אור גיל: 24 המחלה הנוכחית: סטודנט לרפואה בשנה שישית מה מעניין אותי: עברית עתיקה לכל תקופותיה, ומלחמה כנגד דברים מרגיזים במיוחד כמו תיקוני יותר או הבחנה במבטא בין צירה מלא לחסר... (ועוד כמה דברים). אבל כרגע מתעסק בעיקר ברפואה פנימית.
 

lahadam

New member
גמני, גמני...

אני יותר קוראת מאשר כותבת ומשתתפת, אבל אני מרשה לעצמי להתפקד פה... שם: לא היו דברים מעולם
גיל: 30
הידע שלי בעברית: אהבה טהורה + כמה קורסים באוניברסיטה + השתתפות במפגש החודשי של זו ששמה מורכב מארבע אותיות, נגמר בה"א
באופן כללי אני אוהבת שפות, ובהשכלתי אני בלשנית. לצערי, אני לא עוסקת בתחום בכלל
(אולי בעתיד)
 

nevuer

New member
שמי ראובן

בן 24 (כמעט), סטודנט ללשון עברית (שנה א') באוניברסיטה העברית. מתעניין בפונולוגיה ובמורפולוגיה ההיסטורית של העברית המקראית, ובאופן כללי בהתפתחות של מבנים בלשון.
 
עכשיו תורי?

שמי אפרת, לא קשה לנחש. בת 36. לשון עברית ואני: כשלמדתי מקרא נחשפתי ללשונות שמיות עתיקות בהנאה רבה וגם לעברית מקראית. במקצועי אני לא מפסיקה לדבר מול קהל וחשוב לי לדבר נכון. ועכשיו סוד: בבגרות בלשון כמעט נכשלתי. (אל תספרו לאף אחד!!)
 

צחור

New member
אמממ

שם פרטי: לאה צחור גיל: 24 לומדת לשון כמקצוע משני לתואר ראשון
 

uriozmor

New member
באיחור קל

אורי, בן 33, תלמיד התואר השלישי במחלקה ללשון העברית באוניברסיטת בן-גוריון. תחומי העניין: עברית, מגדר וחנה מרון.
 

אוהד11

New member
עכשיו תורי

שלום, שמי אוהד, בן 56. עוסק בתרגום ואוהב את השפה העברית מאז ומתמיד, בין היתר בגלל אמי ז"ל, שהיתה קנאית לשפה העברית (מזכיר את בן יהודה), מאז העלאתה לארץ בשחר ילדותה. עד היום כל שגיאת מספרים בעברית, וכמובן "כאילו" או "כזה כאילו" מקפיצים אותי, ולו היו שערות מעטרות את גולגולתי הן היו סומרות .......
 
למעלה