מנואלה דבירי מתארחת אצלנו

שלום למלכיהו

שכול לא גורם לקרבה. שכול מרחיק, אם כבר. כל אחד מבני המשפחה מתמודד בדרכו ומרגיז את השני שמתמודד אחרת. לגבי הפעילות שלי, בסופו של דבר היא עזרה לי להתמודד ולהתפתח, אבל לא התכוונתי שזה מה שיקרה לי, אולי זאת הסיבה שזה עזר, בסופו של דבר. אם עושים בשביל להתמודד-זה לא עוזר, אבל אם פשוט עושים, זה עוזר.
 

Dino

New member
מנואלה שלום

מה עושים? מה היית מייעצת לממשלה כדי להפסיק עם כל השכול הזה, כדי שנוכל ללכת ברחוב בלי לחשוש וכדי שנוכל לשבת בבית בלי לחשוש לחייהם של יקירינו וכדי.....שנוכל לחיות את חיינו בלי הפחד התהומי הזה שמנקר בכולנו?
 
שלום דינו

הייתי מייעצת לממשלה, אבל מי היה מקשיב לי, אני לא יודעת... להכריז על תאריך של יציאה מהשטחים, הייתי מארגנת במהירות הבזק דיור חלופי לתושבי השטחים בתוך הארץ, כי הם לא אשמים, בסך הכל. והייתי יוצאת משם, יוצרת גבולות נורמלים ומכריזה שזו המתנה שלנו לעם הפלסטינאי. שבשטח הזה, הם יכולים להקים מדינה עם צבא ומוסדות כמו כל מדינה אחרת בעולם. הייתי מערבת את מדינות ערב המתונות כמו מצרים, ירדן, ערב הסעודית. אין לנו ברירה אחרת. אם רוצים לתת למדינה הזו צ´אנס, צריך להכניס לעצמנו לראש, שאנחנו חיים במזרח התיכון, אנחנו חלק ממנו ושערבים הם 100 מליון, או שנלמד לחיות איתם, או שלא נחיה.
 

Dino

New member
קצת תמים לחשוב כך, לא?

זה פתרון של "פוס משחק" או "לא משחקים, שברו את הכלים" לא? איך גורמים להם ללמוד לחיות איתנו?
 

ori

New member
הקשר בין לבנון לשטחים

מנואלה שלום האם את רואה את הקשר בין הבריחה מלבנון שהיה לך חלק בה לבין השאיפות העלימות של הפלסטיניים
 
מנואלה היקרה

ענית לי כבר קודם. עברתי לראות את התשובה. אני כותבת לך שוב כי רציתי לחזק את ידייך. ליותר מרגע.
 
הודעת פרידה

אם יש דבר שאני מאחלת לעצמי ולכולנו, זה שיותר לא יהיו פורומי שכול באינטרנט. שבעצם, לא יהיה שכול חדש ונסגור את מועדון השכול לאלתר. אני מאמינה בכוחנו לשנות מצבים שנראים בלתי ניתנים לשינוי. כשבני נהרג, לכולם היה ברור, שחיי הסתיימו וגם טרחו להסביר לי שחיי הסתיימו, אבל זה לא היה כך. כל אחד מאיתנו מסוגל לבחור את דרכו גם אחרי טראומה ואסון גדול וגם מסוגל לחשוב לא פחות טוב מראש הממשלה ושר הבטחון והרמטכ"ל. ואם כל אחד מאיתנו יאמין שבכוחו לשנות את העולם, אולי היה העולם הקטן שלנו, הנקרא מדינת ישראל, משתנה לטובה. ובמילים אופטימיות אלה ערב טוב לכולם, בלי פיגועים ובלי מתים.
 

noor נור

New member
מצטערת שעליתי לרשת רק עכשיו

ומתביישת עוד יותר ב"עליהום" שהלך פה...ממש גועל נפש...חוץ מאקי, כל אותם שמות לא מזוהים עם הפורום הנוכחי, שנראה שכל מטרתם היתה לזרוע פה קצת רעש וצילצולים....זה לא המקום המתאים. פה אנחנו נמצאים בשביל להירגע, בשביל למצוא כתף, בשביל לשפוך שעל ליבנו. מתביישת בפני מנואלה באופן אישי ומי שרוצה "להתסבך" איתי עכשיו ולקרוא לי שמאלנית/אוהבת ערבים ועוד...מוזמן בכיף...עוד לא טרפתי אף אחד היום... שיהיה לכולנו ערב טוב.
 

יולי63

New member
אדם באשר הוא - אדם. בושה

אדם בוגר הוא אדם שיודע להאזין ולכבד דעה שנוגדת את שלו! אני מצטרפת אליך נור בלי שום קשר לדעה פוליטית כי אין לי! אולי אני לא מסכימה עם דברים שקורים ואולי לא רוצה להיות חלק ממשהו אז אני לא שם! אני לא מגיעה, זורקת פצצה ובורחת. מי שעושה דבר כזה גם לא יודע לתת לעצמו את הכבוד. אם דברי בכל אופן יגיעו למנואלה - בלי כל קשר להסכמה או אי הסכמה עם דרכה, צר לי שראית צד כל כך מכוער ושכפי שאמרה נור - השמות שהופיעו שם לא מוכרים. אם חלילה הם אנשי פורום שנכנסו בשם בדוי הרי שהבושה כפולה. יולי
 

nypx

New member
היי הייי

שמאלנית אוהבת ערבים את רוצה מלח ? חחחחחח
 

noor נור

New member
../images/Emo137.gif../images/Emo78.gif../images/Emo72.gif../images/Emo94.gif....

בשעה זו שמתחיל לו הלילה...אני טורפת הכל
 
למעלה