מנואלה דבירי מתארחת אצלנו

BooBee

New member
../images/Emo41.gif מנואלה דבירי מתארחת אצלנו ../images/Emo41.gif

מנואלה דבירי-עיתונאית, סופרת וממקימות תנועת "ארבע אמהות" מגיעה לפורום שלנו להתארח ולענות על שאלותיכם/ן ביום שלישי, 26/11, בשעה 17:00. אפשר לשרשר שאלות לכאן. שיהיה לנו אירוח נעים, מעניין ומרתק. רויטל.
 

acky007

New member
ארבע אמהות והאינתיפאדה.....

הרבה זמן לא כתבתי וכנראה לא אכתוב לאור הזמנתה של הגברת הלא נכבדה (לדעתי) לפורום, שכן הזמנה זו הקפיצה אותי - להביא לפורום גורם פוליטי (ואל תספרו לי שארבע אמהות זה לא פוליטי), גורם שמזוהה יותר מכל עם המנוסה המבוהלת מלבנון, מנוסה שהביאה עלינו את האינתיפאדה... עכשיו נותר רק להביא מישהו ממרץ, ומישהו משלום עכשיו ונא לעשות זאת קצת יותר מהר שהרי הבחירות בשער וצריך להשפיע על היהודים לצאת... לברוח... כמו מלבנון - אולי נקבל עוד אינתיפאדה בדרך... שיהיה רק טוב... אני לא אכנס מחר לאתר הזה, ואולי גם בכלל לא... אותי אנשים שמזוהים פוליטית לא מעניינים, גם אם הם הורים שכולים. לא בפורום הזה. מצטער, אבל הפעם לכלכת רויטל. שלום. אברהם
 

kevant

New member
ליכלכתה.../images/Emo88.gif

אני פונה אליך באופן אישי על מנת שאודה שקיבלתה תגובה. ראשית תיקון קל. גב. דבירי לא היתה ממיסדי ארבע אמאות אלה פעילה בו. שנית. עד כמה שאני מבין את רויטל גב. מאירי הוזמנה כאם שכולה אשר מתמודדת בדרכה על אובדן בנה. אני בכל אופן רואה זאת כך. שלישית. היחידי עד כה שהכניס פוליטיקה לפורום הזה הוא אתה. לכן לפני שאתה קופץ אנא ממך בדוק עצמך. ולסיום. ישנו הויכוח הישן בנושא השכול. "עד כמה מותר להשתמש בשכול" האישי ו/או הציבורי לשם הבעת דעה". אם יפתח שרשור מיוחד עבור זה באישור המנהלת אשמח להביע דעתי. עד אז בנושא זה אני שומר על זכות השתיקה. שלך
 
שלום לך

כפי שאמרתי לאקי, אני חושבת שאדם שכול הוא גם אדם ומותר לו להביע את דעתו בכל מקום ובכל זמן כמו כל אזרח אחר במדינת ישראל. גם בפורומים. את האפשרות לדבר ולהתווכח נשאיר לעצמנו. לפחות את זה.
 
שלום לאקי

אני מרשה לעצמי לענות לך בחופשיות, כיוון שאין לי ספק שלא תקרא את תשובתי. אקי היקר, תגובתך למשמע שמי םוליטית לא פחות ממני. אנחנו לא רק הורים שכולים, אנחנו גם בני אדם. וכבני אדם מותר לנו להביע את דעותינו. מעבר לזה, אני לא מועמדת מטעם שום מפלגה. אבל מעבר לכל, צר לי על התוקפנות ועל סגירת הדלתות שלך. חשבתי שלפחות בינינו תמיד אפשר יהיה לדבר.
 
למנואלה שלום רב!

כפי שידעו רבים אתם ארגון ארבע אמהות בעד יציאה מכל שטח צבאי שהוא (שהיה בשליטת צה"ל) והחזרתו/הבאתו לארגנו טרור וזאת בכדי לשמור על מדינת ישראל. שאלתי היא: האם אתם מאמינים כי יציאה מיש"ע תביא לקץ הסיכסוך? האם טרנספר היהודים מבתיהם שביש"ע יביא לשלום שקט ובריא? הרי על בשרינו אנו חשנו את טעות השלום עם מצרים שהחזרנו את חצי האי סיני האם נחזור עוד פעם על הטעות? שלום רב! בועז
 
לבועז, שלום

אני מבינה שחסר לך הים של שארם. אבל ביש"ע אין ים, נראה לי שאפשר להסתדר בלי השטחים. מי שרוצה להשאר-שיהנה.
 

זילבר

New member
שכול

מנואלה. ניסיתי לייצור קשר אתך מיד לאחר אסון המסוקים. דיברתי עם בעלך שכנראה (אולי) לא מסר לך את ההודעה שלי. חשבתי שבנך לא נפל לשווא אך חוסר התגובה מצדך מורה לי ולנו שילדים כמו שלך ימשיכו לההרג, לשווא.
 

all

New member
נו ו........

יצאנו מלבנון. מאיפה תוציאו אותנו אחר כך? ואחר כך. ואחר כך. ובסוף??? מה לא עושים בשביל להרוג את השיעמום של גיל המעבר בחברה נובורישית. עולם חדש מופלא, לא הבאתם עלינו. אז בשביל מה לעזזל בשביל מה?
 

RAMID1

New member
עד.... מתי.......

עד מתי התבוסתנות שלכם הובילה את ממשלת ברק לברוח מלבנון{לא לצאת } והיבאה עלינו את האינתפאדה החדשה עם מאות הרוגים וקטסטרופה כלכלית . הגיע הזמן לפתוח את העניים ולהפסיק עם החלומות .
 
חמוד יקר

כמה שאתה צודק. השלב הבא הוא באמת לצאת מהשטחים. טוב שהזכרת לי. בסוף אני מקווה שנשאר במדינה יהודית ודמוקרטית ואפילו, סליחה שאני מרשה לעצמי, אפילו די נורמלית. לגבי השעמום של גיל המעבר: א. טרם הגעתי לגיל המעבר, תודה לאל. ב. לא משעמם לי. לגבי הנובורישיות: טעות. יש לי כסף ישן, אני יורשת עשירה. חבל שלא הזדהית, אולי הייתי עוזרת לך.
 

Sמית

New member
טוב שהזכרת לי להשאר...

אז נצא !!! יופייהיי.... ובסוף אולי את תישארי במדינה מוסלמית, לא דמוקרטית ולא נורמאלית - מדינת פלסטין !!! טוב שהזכרת לי להישאר !!!
 

BooBee

New member
שלום למנואלה

קודם כל, הייתי רוצה שתספרי קצת על עצמך מלבד התקציר הקצרצר שהעלתי כאן לקראת בואך. דבר שני, כאם שכולה (או כפי שגיל ריבה תאר אותך באחת מתוכניותיו "סלבריטאית שכול"), מאיפה את מוצאת את הכוחות? אני מכירה אמהות שכולות (ביניהן אמא שלי) שמהיום שבו ילדם/ן מת/ה, אין להן אף שמינית ממה שאת מקרינה. "החור הזה" שכולם מדברים עליו תמיד בהקשר לשכול ואובדן, איך את ממלאה אותו? דבר שלישי, מעניין אותי לדעת אם את מאמינה בגלגול נשמות או בעולם הבא. האם יש לך תיאוריה משלך על מה קורה לנו אחרי שאנחנו מתים? תודה, רויטל.
 

shlomyv

New member
לתשומת לבך מנואלה

שירתתי במוצב "כרכום" כשנתיים אחרי שנפל בו יוני,בנך.תמיד כיבדתי את זכרו ואני מלא הערכה לאנשים כמוהו.אכן,"מנשרים קלו,מאריות גברו" וגם אני בעצמי איבדתי חבר שנהרג מחוץ למוצב. אבל תנועת "ארבע אמהות" עושה מעשה מסוכן בעצם השפעתה על שיקולים צבאיים ובכללן האם לצאת או להישאר בלבנון.שיקולים אלה צריכים להישאר בידי הצבא בלבד(גם לא בידי מדינאים) ואכן רוב מוחץ של הקצונה בצ"הל גרס שיציאה מלבנון תוביל לנזקים עתידיים עצומים ותאפשר את התעצמות החיזבאללה-ואנו עדים בימים אלה שזה אכן קורה.מוטב לתנועת "ארבע אימהות" להשאיר שיקולים כאלו בידי הצבא בלבד,עם כל הכבוד לכל האמהות.
 
שלום שלומי

אם לא שמת לב, כבר יצאנו מלבנון לפני כשנתיים וחצי. כיוןן ששירתת בכרכום ודאי שמת לב, שלמושב זרעית שלום ושקט הרבה יותר ממה שהיה בתקופה שבה ישבנו בלבנון. בכלל, הצפון הוא האיזור היחידי בארץ שפורח ומשגשג בימים אלה של מיתון. אם אתה באמת מתכוון שרק שיקולים צבאיים ולא פוליטים יקבעו את הגורל שלך ואת שלי, אתה באמת קצת תמים. הצבא זה רק בני אדם ולא כולם הכי חכמים, אם לומר בעדינות, ותפקידם לבצע הוראות ותו לאו.
 
למעלה