אי סדירות במינסקוס בMRI,סיבה אפשרית לכאבים?

פנינה21

New member
אי סדירות במינסקוס בMRI,סיבה אפשרית לכאבים?

שברתי קרסול ימין לפני עשר שנים- עשיתי מאמצים בשנים האלה- אבל הקרסול לא לגמרי חזר לעצמו אז יש דברים שהברך עושה במקום הקרסול- נגיד סולם בטיול אחרי כמה שלבים אפשר לעלות על ברך ימין כשלקרסול נמאס... ללכת על האצבעות ועל רגל שמאל- זה פטנט שנשמר למצבי אין ברירה- אבל זה קורה יחסית הרבה..
לפני 3 שנים התחלתי להתלונן על הברכיים .. בעידוד הרופא במרפאת כאב קניתי ברכיות ויכולתי להמשיך לעשות דברים - עם עלייה במספר התאונות( התקפליות ונעילות של הברכיים , והמון פעמיים שסובבתי את הקרסול..)..

לפני חצי שנה זה הפך לבלתי נסבל , זה הגיע למצב שיש לי מקל הליכה בתיק תמיד כי אחרת אני עלולה למצוא את עצמי לא מסוגלת לרדת מאוטובוס או להמשיך ללכת ..
כשאני כבר מעיזה לעשות משהו(הליכה של יותר מכמה מטרים אפילו לא רק ספורט) אז הכאב הוא באמצע הברך- יותר בצד הפנימי .. תחושה שיש שם לחץ שהולך וגובר- תחושה מתחת לברך הולכת ונעלמת פרט לכאב ... בmri כתבו אי סדירות בקרן האחורית של המינסקוס המידאלי ..
מתלבטת אם לגשת שוב לאורטופד? לפני כמה חודשים הוא לא חשב שזאת הסיבה להחמרה במצב של הרגל.. לציין שכשהברך ב-90 מעלות והקרסול לא על הריצפה מבחנתי הכאב אפסי (קניתי קב ברך כי בחודשים האחרונים קורה מדי פעם שהרגל שובתת לכמה שעות נייסתי הכל לפני לא עובד כלום במצב הזה ..)
 
כאבים והתקפלויות ברך

כאשר יש ארועים חוזרים של מעידות וכאבים הבעיה יכולה להיות בתוך הברך או מסביב. לדוגמא חולשה של שרירי הירך יכולה לגרום למעידות חוזרות. אם הMRI אינו מסביר את המצב יש להעריך את השרירים כולל עצבים (לדוגמא בEMG)
 
למעלה