פציעת קרסול לאחר ריצה

spidey3

New member
פציעת קרסול לאחר ריצה

לפני חודש וחצי בערך באמצע ריצה כנראה נחתתי לא טוב על רגל שמאל והקיפול של הקרסול לא היה מבחוץ אלא פנימי והמשכתי לרוץ והתנפח לי המקום וצלעתי במשך יומיים ומאז אני מעסה עם וולטרן וטראומיל לסרוגין והולך עם תחבושת לחץ בקרסול ושמתי קרח עד לפני שבוע והכאבים לא חלפו לגמרי..אני עומד על הרגליים כל היום בעבודה והולך עם נעלי ספורט שנוחות מאוד כמו כפפה ומפחיתות את הכאבים ביותר מ 70% וכשאני מגיע לבית ולוחץ מתחת לקרסול אני מרגיש כאב והולך יחף כי אחרת עם נעלי אצבע אני מרגיש כאבים בקשת הרגל..הכאב הוא לא בלתי נסבל ולא משתנה לרעה או לטובה אלא סטטי מספר שבועות .קבעתי לאורטופד מומחה לקרסול לעוד חודש ואני חושש מאוד מניתוח ושקרעתי רצועה או גיד ושאסבול כל החיים כי אני מאוד אוהב ללכת הרבה ברגל..מה שבטוח אני לא רץ יותר בחיים.
אני יודע שכנראה זה לא נקע אלא משהו חמור יותר כי נקע עובר אחרי שבוע שבועיים בדרך כלל-

אשמח לדיאגנוזה וירטואלית זמנית ממך דוקטור עד שאלך לאורטופד,

תודה מראש
 
פציעת קרסול

קשה להעריך ללא בדיקה פיזית. יתכן שנפגעה רצועה. לרוב יש צורך להשלים גם צילום ואולטראסאונד או הדמיה נוספת.
 

spidey3

New member
האם ניתוח זה הפתרון היחיד במקרה

של קריעת רצועה? שכחתי לציין גם שבאזור הכאבים יש עצם קטנה בולטת וכואבת כשלוחצים עליה והיא נמצאת תחת הצד הפנימי של קרסול שמאל ושאולי תמיד היתה שם ולא שמתי לב אליה עד הפציעה...אם הרופא יחליט שרצועה נקרעה האם למהר לעשות ניתוח או להמתין להחלמה טבעית?
 
המשך

זה תלוי בדרגת הקרע (מלא/חלקי/מינימאלי) וכמה אי יציבות. ניתן גם לבצע פיזיוטראפיה ולהשתמש בעזרים אורטופדים.
 

spidey3

New member
הצילום שלל שבר ויש לי אולטראסאונד

בשבוע הבא לראות לגבי הרצועות..
גם כעבור חודשיים יש נפיחות בקרסול וכאבים נסבלים (במיוחד מוקדם בבוקר) אבל כמו שציינתי קודם אני דורך על שתי הרגליים והולך רגיל למעט אי הנעימות של הכאב והנפיחות בקרסול...לצערי מומחה כף רגל וקרסול יכול לקבל רק עוד 3 שבועות ועלי להמתין בסבלנות
 
למעלה