כאבים איומים בעקב

עדידי94

New member
כאבים איומים בעקב

שלום רב לך, אני מיואשת ומחפשת עזרה, מקווה שתוכל לתת לי ולו רמז קטן מה עלי לעשות.

קצת על ההיסטוריה שלי:
אני בת 21. בגיל 14 בערך גילו אצלי פריצת דיסק בL4-L3 ועברתי "שאיבת דיסק". כאבי גב מופיעים לסירוגין.
מזה שנה סובלת מכאבים בירך שאובחנו בביופסיה כFasciitis- panniculitis, עברתי טיפול שיקומי מקיף וכרגע הרגל מתפקדת למרות הכאב שכרגע ברובו כרוני לדעת הרופאים (זרמים, דקירות, חלק מהאזור לא מורגש, כאב דוקר בלחיצה).

מנובמבר 15 התחילו כאבים בעקב שמאל (הרגל הבעייתית), בהתחלה לא התייחסתי וחשבתי שיעבור.
כיום, כל יציאה מהבית מתסיסה את האזור ברמה נוראית, חוזרת בערב עם כאבים מייסרים (כאילו שמישהו מועך את העצם של העקב), לא מסוגלת לדרוך על הרגל בכלל. חשוב לציין שמקלחת חמה (בישיבה) מחמירה מאוד את הכאב.

לפעמים יש כאבים בקשת בכף הרגל, ולפעמים יותר בכיוון הקרסול..
אורטופד כף רגל איבחן Plantar fasciitis מהסתכלות וקצת לחיצות על הרגל - אין נפיחות ואודם מקומי יש לעתים רק אחרי מקלחת, וגם זה לא תמיד. לא בטוחה אם אני צודקת, אבל מרגיש לי שאבחנה הזו אינה מדויקת.

אסור לי לקבל NSAID בגלל התנגשות עם סימבלטה שאני לוקחת לירך. אני מרגישה מיואשת, ואין לי כבר כסף לשלם לעוד אורטופד פרטי כדי לקבל עזרה!
מזה כמה ימים מרגישה שמתפתחים כאבים גם בעקב השני..
דיקור שאני מקבלת כרגע (כבר 3 שבועות) לא ממש עוזר...


אשמח לשמוע המלצות... אני מוכנה לעשות הכל כדי להיפתר מהכאב הזה!!
תודה מראש, והמשך יום נעים.
 
כאבי עקב

הסיפור הקליני יכול להתאים לפלנטאר פצאיטיס. במידה ולא בטוחים ניתן לוודא בעזרת בדיקת אולטראסאונד. במידה וזו הבעיה ישנם מספר טיפולים. פיזיוטראפיה כולל טיפול גלים מקומי והדרכה לתרגילי מתיחה. מדרסים לצורך פיזור העומס כדי שלא יתרכז בנקודה הכואבת. ניתן להזריק סטירואידים לאזור , ויש אף ניתוחים מיועדים. [URL]https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%AA_%D7%94%D7%97%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%9B%D7%A4%D7%99%D7%AA[/URL]
 
למעלה