כאבים עזים בשוק הרגל- כותבת בשם בעלי

debzz5

New member
כאבים עזים בשוק הרגל- כותבת בשם בעלי

לפני כחודש וחצי החל לסבול מכאבי גב תחתון מאוד חזקים בצד השמאלי שנמשכו כמה ימים. הוא חשב שמדובר בגב תפוס . אחרי כמה ימים הכאב בגב עבר, אבל האגן החל מאוד לכאוב - שוב בצד השמאלי. הוא חשב שמדובר בשריר תפוס או בדלקת כלשהי. הכאבים התחילו להקרין על הירך השמאלית, בהתקפים. בעיקר בביצוע תנועות פתאומיות, כניסה לרכב ( בצורה של "זץ" - כעין זרם חשמלי שתוקפ באופן פתאומי). בשלב זה הלך לרופאה, שבדקה את הרגל ואמר שכנראה יש דלקת בעצב שיוצא מהאגן ונמשך עד קצות האצבעות (הוא לא זוכר את שם העצב - למישהו יש מושג?) , ורשמה לו כדורי "ארקוקסיו" פעם ביום למשך עשרה ימים, ואמרה לבדוק עם אורתופד אם לא מדובר בפריצת דיסק.
מאז הכאבים נדדו למטה, ומתמקדים בעיקר בחלק התחתון של שוק הרגל , יש הרגשה מתמדת שכפ הרגל והאצבעות רדומות ( מעין עקצוץ). הכאב בא והולך ללא תבנית מוסדרת. הכאב פחות מורגש בזמן ישיבה, אחרי כמה דקות של הליכה מופיע, ואחרי כמה שעות שכיבה הוא מופיע בצורה מאוד עזה ( מתעורר באמצע הלילה מכאבים ונאלץ לעמוד ).
האם זה נשמע כמו פריצת דיסק? האם זה אכן נשמע כמו בעיה אורתופדית ? לאיזה רופא לפנות ? (אני שואלת כי המצב מאוד השתנה מאז האיבחון של רופאת המשפחה ).
תודה!
 
כאבי גב שנדדו לרגל

אכן יתכן כדלקת של העצב הסכיאטי ממקור גב תחתון. יש להבדק ע"י אורטופד לשקילת המשך בירור וטיפול.
 
למעלה