גוף בלתי אפשרי

rocknrolla7

New member
גוף בלתי אפשרי

אני יודע שזה ישמע די מטורף, אבל אני ינסה בכל זאת.
כשהייתי בן 18 התחלתי להתאמן בבית לקראת הגיוס, שכיבות שמיכה, מתח וג'קסונים. בזמן האימון קרה דבר מוזר מאוד , הגוף התחיל לעלות ולהתרחב, כאילו נמשך ללמעלה ולאחורה. עכשיו אני לא מדבר על שרירים או תוצאות אימון של כל בן אדם רגיל. הגוף ממש הלך אחורה, כל הצורה של הגב השתנתה, הזדקפה, הבטן נמתחה, השכמות נפתחו, הצוואר עלה למעלה ואחורה (ויש לי צוואר ארוך מאוד) ויחד איתו הראש. הכתפיים ובית החזה התרחבו, מה שגרם לזרועות לזוז אחורה ולצד, אפילו הישבן עלה למעלה... בלי להגזים לאחר שבועיים גבהתי אולי ב 15 ס"מ. מה שהיה גוף די רופס הפך לזקוף ומתוח ורחב באיזור הכתפיים והחזה. ושונה, שונה מאוד.
מה שהסובבים ראו כגדילה טבעית היה לי כמין פלא מיוחד שלא ממש הבנתי ולא טרחתי להסביר מלבד להורים ההמומים שלי.
חודשיים לאחר מכן בעודי צופה בטלוויזיה נרדמתי כאשר כרית שהייתה לראשי החליקה למטה (הייתי על מיטה מתכווננת) לאיזור הצוואר-גב עליון השמאלי. כשהתעוררתי קמתי עם כאב איום בגוף , הגוף ממש התעקם כלפי מטה. היה נוקשה מאוד. זאת הייתה טראומה פיזית ונפשית קשה מאוד. לאחר שבוע שלא יכלתי לצאת מהמיטה, חזרתי להתאמן יחד עם תרגילי פזיוטרפיה, זוקפי גו וגו'. בכאבים ויסורים קשים הגוף היה עולה (לא עד הסוף, אבל מספיק בשביל שזה יהיה די מדהים לכל עין), ושעות לאחר מכן, למרות כל המאמצים, נופל ומתפרק. הכמות קליקים ושבירות שאני יכול להוציא מהצוואר, החזה, הזרועות היא די מדהימה ומפחידה. בהרגשה שלי יש לי בחצי גב השמאלי מין "נעילה", מהגב התחתון ועד הצוואר שגורם לכל זה.
עשיתי צילום ונאמר לי שיש לי עקמת 5 אחוז, דבר שיש למרבית האוכלוסייה כך נאמר. כאשר ניסיתי להסביר לאורטופד האטום למדי את המצב היחודי שלי, ושאלתי אם אפשר לנתח הוא לא היה מוכן לשמוע ושלח אותי לשחייה. שזה כמובן קישקוש שלא עזר ולא יכול לעזור.
אני לא יכול לתאר לכם את התיסכול והכאב שאני עובר, לאחר שנתיים (לא התגייסתי) של מאמץ אינטנסיבי שהעיסוק הכמעט יחיד שלי היה קשור בגוף וכל מיני טיפולים, נשברתי וויתרתי. מאז (7 שנים עברו) החיים שלי נהרסו, אני לא עובד, וכמעט לא יוצא מהבית.
זה משפיע בצורה קיצונית על המראה החיצוני שלי, ולא רק על הגוף גם על הפנים שהם מאוד נפולות כאשר הצוואר לא במקום הראוי לו, ואני לא מדבר בכלל על הכאבים בצוואר , בגב, ולפעמים גם בראש. לפעמים הגוף תפוס, לפעמים משתחרר, כל יום משהו אחר. לפעמים אפילו נשימות עמוקות יכולות לגרום לכאבים בגב. והכי גרוע זה מה שאני עושה עכשיו, להסביר את זה, שזה בלתי אפשרי שיאמינו לך מלבד מי שראה אותי באותה תקופה כמו בני משפחתי וכמה חברים שהם ההוכחה לשפיותי :)
ניסיתי גם דיקור סיני שלאחריו המטפלת נדהמה כאשר הגוף המאוד רגיש שלי לטענתה "נפתח" אחרי הטיפול שלה כאשר לפני זה היה "נעול".
השאלה שלי, למי שקרא את המכתב המבולבל הזה עד הסוף ומאמין שזאת לא הזייה של בן אדם משוגע, האם יש דרך לשכנע רופא לעשות ניתוח ליישור הגב או משזה לא יהיה שנדפק בגוף שלי גם אם זה לא דבר שנוהגים לעשות בעקמת 5 אחוז אצל אנשים אחרים? האם יש טיפול אחר שניתן לעשות (פיזיוטרפיה, שחייה, דיקור סיני כבר עשיתי, הם עוזרים חלקית ורק עד לקריסה הבאה, הם אף פעם לא נוגעים בשורש הבעיה) שלא חשבתי עליו וגם אפשר לעשות אותו מהבית?

אודה לעזרתכם.
 
למעלה