פריז - ניס, שידור חי ביורוספורט 2

פריז - ניס, שידור חי ביורוספורט 2

היום, יום א', קטע 1 בשידור מ-14:30 עד 16:10. קטע גבעי עם עליה של 1.5 ק"מ ב-6.5% שיפוע כ-5 ק"מ לסיום ומשם ירידה עד הסיום. רוב הספרינטרים אמורים להסתדר עם זה.
בקטעים הראשונים שהם מישוריים יככבו נאסר בוהאני, פטר סאגאן, פסקל אקרמן, סם בנט, כיילב יואן, אליה ויוויאני. בקיצור, כמעט כל הספרינטרים, למעט חרונוואגן שקבוצתו יומבו-ויסמה אינה משתתפת.
ISN שולחים קבוצה של רוכבי הקלאסיקות שלהם ואת רודי ברבייה כספרינטר התורן. אין ישראלי בסגל.
 

natyh

New member
מקס הלוחם בדרכים...


בורה היא פשוט קבוצה המנוהלת נכון .
כשצריך פיטר סאגאן עובד עבור שאכמאן .
כשצריך עובדים אחרת, שאכמאן בוכמאן סאגאן
וכןלי כל אחד בקבוצה ביום נתון יכול לנצח קטע
ןהקבוצה יודעת לעבוד עבורו.
מאז הטוטאל פוטבול נבחרת הולנד בזמנם של קרויף
ניסקנס ושותפיהם ביוזמת המאמן האגדי מיכלס
קשה להצביע על אגודת ספורט המנוהחת כל כך נכום .
פשוט תענוג .
עד כמה נכון ?
להשאיר את אלהפיליפ כמות נכבדה 7 שניות מאחור למרות שלקח 6 שניות בונוס אומר משהו .
 
קטע 2 - מלחמת הרוחות

קטע יפה מאוד. שנערך בחלקו הראשון והגבעי תחת גשם ובכולו ובמיוחד בחצי השני המישורי ברוח. הרוח גרמה לפיצולים רבים ולסיום הגיעה קבוצה של 11 רוכבים. הדבוקונת הזו כללה 4 רוכבים מבורה-הנסגרוהה, כולל שכמן, אקרמן וסאגאן. 3 רוכבים מ-ISN: נילס פוליט, מאדס ורץ וקריסטס ניילנדס. טרק-סגפרדו עם שני רוכבים: סטויבן וניבאלי (אחרי שאלוף העולם מדס פדרסן נתן עבודה בלתי רגילה בדבוקה הזו וירד ממנה כמה ק"מ לסיום), ושני רוכבים בודדים סרחיו היגיטה-אלוף קולומביה הצעיר והמוכשר מ-EF וג'אקומו ניצולו מ-NTT (לשעבר דימנשן דאטה). אין ספק שמדובר בהוכחה איכותית של הקבוצה הישראלית כשהיא מצליחה להציב 3 רוכבים בקבוצה כזו איכותית בתנאי מרוץ קשים כשמסביבה שדה איכותי ביותר (סיימו במקומות 4,6,10). השאלה היא האם ISN עשו את המקסימום בסיום. אני סבור שניתן היה לפחות לנסות ולהשיג תוצאה טובה יותר. היו להם בדבוקונת את אקרמן, סאגאן, סטויבן וניצולו. ארבעה ספרינטרים שטובים יותר מהספרינטר הטוב של ISN - נילס פוליט. גם אם פוליט היה עובר שניים מהם כי אף פעם אין לדעת כמה כוח יש לרוכב בסיום קטע מפרך, עדיין היו שניים לפניו. במצב כזה, לפחות אחד מהרוכבים היה צריך לנסות לצאת לבריחה כ-1-1.5 ק"מ לסיום. המועמד הטבעי היה צריך להיות ניילנדס, שעל הנייר יש לו גם כוח מתפרץ וגם יכולת נג"ש. אבל במקום לנסות לצאת לבריחה ממיקום אחורי, הוא שמר וכיסה מפני בריחות מקדימה. נכון שקרוב לוודאי שאם היה מנסה לברוח, גם רוכב של בורה וגם רוכב של טרק היו מנסים לכסות את הבריחה שלו כי היו עוד רוכבים איתם מהקבוצה, אבל בכל זאת, לדעתי, ניילנדס היה חייב לנסות לפחות.
בכל מקרה, יחד עם המקום הטוב של הופשטטר בספרינט של הדבוקה השנייה, המצב של הקבוצה הוא מעודד לקראת הקלאסיקות בעוד שלושה שבועות. אם תתקיימנה בכלל...
 

natyh

New member
בגדול תיאורטית ברור שאתה צודק .

מצד שני אני לא רןאה אף רוכב בעולם יוצא לבריחה מול פיטר סאגאן

נילס אגב להבנתי הרבה יותר שען מספרינטר .
ולסיכום הכרעות מגיעות עם צבירת נסיון .
אקרמן בוכמן שאכמאן סאגאן ,ואם תרצה
שטייבר אלה פיליפ , ועוד בערך שישה שבעה רוכבי קוויק סטפ שלא לדבר על שאכמאן שהיה תלמיד מצטיין של לפבר ,הם מנוסים מאד ורגילים של לרכב יחד , כל קבוצה בפני עצמה .
אתה לא יכול לצפות לתיאום והבנה ברמות האלו
מהשילוב הנוכחי של האקדמי .
לוקח כמה שנים לרוכבים ולמאמנים ללמוד את היכולות ולהתחיל להפיק תוצאות.
בינתיים גם רכיבה הגנתית זה בסדר ,בינתיים
ואפילי הרבה מעל ומעבר למצופה .
 
למעלה