מרוצי סוף השבוע

מרוצי סוף השבוע

בזמן שבוואלטה ממשיכים טובי הרוכבים לטפס בהרים ובגרמניה מתקיים הטור של גרמניה (משודר גם הוא ביורוספורט), דווקא בצפון מערב צרפת מתקיימים בסוף השבוע מרוצים חד-יומיים מעניינים שלא זוכים לסיקור תקשורתי. הקשר שלהם אלינו הוא שמשתתפים שם השנה ישראלים.
במרוץ ה-Bretagne Classic, שנקרא פעם גראנד פרי של פלואה, תזנקנה הנשים ביום שבת למרוץ שהוא חלק מהוורלד הטור לנשים, למסלול שכולל 6-7 סיבובים (בסוף זה מסתבך) של תוואי מישורי גבעי עם עליות קצרות. רותם גפינוביץ תזנק עם קבוצתה קניון-סראם.
ביום ראשון יתקיים מרוץ הגברים, שגם הוא בסבב הוורלד טור. משתתפים הפעם גם סייקלינג אקדמי עם שני הרוכבים הצרפתים שלהם רודי ברבייה וקלמאן קריזי ועם דווידה צ'ימולאי וקריסטס ניילאנדס. ישראלי: גיא ניב. אני משער שזה חלק מהמגמה של האקדמי להיכנס לסבב המרוצים בצרפת, מתוך תקווה שזה יסייע להם בסופו של דבר, באחת השנים הבאות ,לקבל כרטיס לטור דה פראנס. נכון שעדיין הם לא הצליחו להיכנס למרוצים חשובים של ASO שמארגנת את הטור, אבל להשתתף במרוץ וורלד טור בצרפת זה עוד נקודות זכות.
שידור בטלוויזיה כנראה לא יהיה, נקווה למשהו ברשת.
 

natyh

New member
ולוורדה מנצח קטע טיפוס בוולטה

והלשונות הרעות בפורום שותקות...
איפה הבכיינים שהתלוננו על סימום לפני שנה...
ואיך זה שפרום שנתפס על סימום רשמית
זכה בעוד וולטה כי פסחו את המנצח על סימום ...
שוין לא חשוב...
 
יש שידור חי של מרוץ הנשים בטלוויזיה

שבת, 16:10 עד 18:05 בערוץ 3 של הטלוויזיה הצרפתית. ערוץ 148 למנויי הוט.
 
ניצחון לאנה ון דר ברחן במרוץ הנשים

המרוץ נערך בחלקו השני בגשם. אלופת העולם המכהנת, אנה ון דר ברחן, יזמה הגברת קצב בשלב מוקדם יותר , דבר שדילל את הדבוקה. קצת יותר מ-10 ק"מ לסיום היא ברחה לבד והמשיכה עד הסוף. בחלק המוקדם של השידור עוד ניתן היה לזהות את רותם גפינוביץ בחלק הקדמי של הדבוקה (לפי סרט הכחול לבן על השרוול השמאלי המציין את היותה אלופת ישראל בעבר), אך ברגע שנוצרה דבוקה של כ-30 הרוכבות החזקות, היא כבר לא הייתה שם. סיימה בסוף בדבוקה האחרונה שהגיעה בפיגור של כ-15 דקות אחרי המנצחת. בת קבוצתה, אלנה צ'קיני ,סיימה במקום ה-10.
היום שידור של מרוץ הגברים, שוב בערוץ France 3. ערוץ מס' 148 למנויי הוט, מ-14:35 ועד 18:15. שידור של 3:40 שעות!
 
ניצחון לספ ונמרקה בגרנד פרי פלואה

אחד הניצחונות הבודדים בקריירה לרוכב בן ה-31 שמתמחה בקלאסיקות חד-יומיות ואסף הרבה פודיומים ומעט ניצחונות. היה מרוץ סלקטיבי מאוד. 248 ק"מ של עליות קצרות בלתי פוסקות נתנו את אותותיהן. לקראת הסיום הצליחה לברוח שלישיה שכללה את ג'ק הייג ממיצ'לטון-סקוט, טיש בנוט במלוטו סודאל, וספ ונמרקה מ"קודם חינוך". ק"מ אחד לסיום ונמרקה ברח והשניים האחרים הסתכלו אחד על השני וכך נגמר המרוץ. יש בכך זריקת עידוד לקבוצתו שחוותה בימים האחרונים וואלטה עתירת פצועים. הקבוצה הישראלית פחות הצליחה. צ'ימולאי, סבראלי ובובן הגיעו בדבוקה שהגיעה כ-4 דקות אחרי המנצחים. גיא ניב לא סיים.
 
למעלה