Vuelta a Mallorca

quant1

New member
Vuelta a Mallorca

אם אני מבין נכון, אז היום הראשון התחיל ברגל שמאל עבור ICA, כיוון שרוכבים משתי קבוצות פרו-קונטיננטל שמתחרות ב ICA על הכרטיס ל TDF בשנה הבאה הגיעו למקום הראשון והשני וצברו מס' יפה של נק' UCI.

 
יעדי ישראל אקדמי הם קצת יומרניים לדעתי

לא יודע אם אין פה ניסיון לגייס ספונסרים ישראלים או משהו אחר בסגנון.
אם נלך לדרוג הקבוצות הנוכחי של אתר פרוסייקלינג סטאטס (לא דרוג UCI) https://www.procyclingstats.com/rankings/me/pcs/teams
נראה שחמש קבוצות: קופידיס, וונטי-גרופ גובר, אנדרוני, דירקט אנרג'י ורומפוט הן קבוצות מהדרג של האקדמי שנמצאות לפניה בדרוג. יכול להיות שהדרוג של ה-UCI קצת שונה, אך ההבדל לא יכול להיות משמעותי יותר מדי. כל הקבוצות האלו הן גם ממדינות שבהן מתרחשים רוב המרוצים בעלי הניקוד: צרפת, איטליה ובלגיה. רק ספרד חסרה פה ברשימה והמרוצים בספרד הם "קלים" יותר מבחינת ההתאמה של הרוכבים הזרים מול הרוכבים המקומיים.
הטענה שלי היא שבמרוצים שנערכים בצרפת, מצטיינים הצרפתים, באיטליה האיטלקים ובבלגיה - הבלגים. גם בגלל שהם רבים יותר מבין הרוכבים וגם בגלל ההיכרות שלהם עם המסלול ועם הדינמיקה של המרוצים המקומיים באותה ארץ.
זה שיש לאקדמי השנה 2-3 רוכבים מכל מדינה כזאת לא נותן הרבה חוץ מייצוגיות ויכולת פנייה להזמנה ממארגני המרוצים בהסתמך על כך שיש להם רוכבים מקומיים. אני לא אומר שהאקדמי לא יעשו השנה תוצאות יפות פה ושם וגם שאולי יצברו לא מעט נקודות UCI. אך לדעתי, המטרה של לעבור שתיים מתוך שלוש הקבוצות הצרפתיות: קופידיס, וונטי-גרופ גובר ודירקט אנרג'י, לא תושג.
 

quant1

New member
ניקוד UCI של 10 רוכבים ראשונים

הסכום של ניקוד ה UCI של 10 הרוכבים הראשונים בכל קבוצה, נכון לעכשיו:

Direct Energie 4999
Cofidis 4319
Wanty–Groupe Gobert 3811
Israel Cycling Academy 3132
Androni Giocattoli - Sidermec 2763
Roompot - Charles 2719
Sport Vlaanderen - Baloise 2190

כאשר אצל דירקט אנרג'י, 1700 נק' מתוך ה 5000 הן של ניקי טרפסטרה שעבר אליהם השנה.
 
ועכשיו מתקיים החד-יומי גרנד פרי מרסלייז

האקדמי מתמודדים בעיקר מול קבוצות בדרג שלהם, כולל הקבוצות הצרפתיות בהן הן רואות את יריבותיהן העיקריות. גיא ניב מייצג את הרוכבים הישראלים.
לפי הצילומים בטוויטר https://twitter.com/hashtag/GPLM2019?src=hash, קר במרסיי.
 
למעלה