מה כבר יביא קטע 12 לאלפ ד'ואז שקטע 11 לא הביא?

מה כבר יביא קטע 12 לאלפ ד'ואז שקטע 11 לא הביא?

אתמול היה קטע של 108 ק"מ, ולפי ההתרחשויות בו יש סיכוי שנראה בטורים הגדולים הבאים חזרה על הפורמט המוצלח של קטע קצר יחסית עם 2-3 עליות מסיביות. סוף סוף ראינו התקפות מתוכננות של 2 קבוצות חזקות מרחוק על קבוצת סקיי. קודם ואלוורדה ומוביסטאר ואחר כך דימולן וסאנווב. נכון שבסופו של דבר ההתקפות לא עזרו וסקיי הצליחו לשלוט במרוץ, אבל עברנו דקות מותחות רבות בהן לא היה ברור לאן הדברים הולכים.
היום חזרנו לקטעים המסורתיים של 175 ק"מ עם 3 טיפוסים ארוכים וקשים בדרגת HC כשהשניים הראשונים גם נושקים לגובה של 2,000 מטר. סוג של קטע שהמועמדים המובילים שומרים את הרגליים והריאות לטיפוס האחרון. לכן, עם כל ההיסטוריה המפוארת של האלפ ד'ואז, צפוי קטע "משעמם". בריחה גדולה שתצא בעליה הראשונה ודבוקה שרוכבת בהובלת סקיי עד אמצע האלפ ד'ואז, ומשם - איש איש לפי הכוחות שנשארו לו אחרי המרוץ הקשה אתמול.
 

nachshon4

New member
אין קבוצות חזקות בטור

לצערי, חוץ מסקיי. לאף רוכב GC שמדגדג את סקיי אין קבוצה, וחבל מאד, השנה בולט יותר מבשנים קודמות.
היחידים שעוד יש להם משהו הם מוביסטאר, שאני לא בדיוק מבין מה האסטרטגיה שלהם, והיום ואתמול גם לא הבנתי את הטקטיקה ואיך היא הייתה אמורה לשרת אותם.
 
דווקא הרוכבים והקבוצות מפגינים השנה אומץ בלתי רגיל

כשיש קבוצה דומיננטית כמו בזמנו USPS ויורשיה וסקיי בשנים האחרונות, רוב "המועמדים" רוכבים בשביל מקום שני. מנסים לשבת בגלגלים של הקבוצה החזקה ובמקסימום לתקוף 3 ק"מ מהפסגה ולהשיג 20-30 שניות על המועמד המוביל.
אתמול וגם היום הקבוצות והרוכבים הפגינו התקפיות רבה ותקפו את סקיי מרחוק, גם היום באלפ ד'ואז ניסו ניבאלי, קינטאנה וברדה לתקוף מרחוק יחסית באלפ ד'ואז.
זה לפעמים יכול לעבוד. מבודדים את המועמד המוביל משאר הקבוצה שלו ואם הוא עונה על 2-3 התקפות אז הרביעית כבר שוברת אותו. הבעיה שבינתיים לסקיי יש שני רוכבים בלתי שבירים. והמתקיפים צריכים לדעת שגם אם ישברו אחד מהם, קרוב לוודאי שהשני לא ישבר. לשבור את שניהם זה על גבול הבלתי אפשרי. השאלה המסקרנת כרגע היא מה יכולת ההתאוששות של תומאס בשבוע השלישי. היום הוא נתן ספרינט סיום במהירות של 50 קמ"ש, אבל יכול להיות שבעוד שבוע הוא כבר לא יהיה כזה חזק.
 

nachshon4

New member
לא יודע, אולי זה אמיץ

אבל לא בטוח שחכם. מה ההגיון לו ולוורדה לתקוף 80 קמ מהסוף? הרי הוא לא ינצח את התחרות. לא יותר חשוב שיישאר ויעבוד בשביל מי שהם מחליטים שהוא ה-GC שלהם?
אני לא מדבר על ההתקפות של ניבלי וברדה, זה בדיוק מה שהם צריכים לעשות.

ושאלה, מה היו שריקות הבוז אתמול בסיום ובפודיום?
 
למעלה