אליפות ישראל מרוץ כביש - קריאה שנייה

סייקלינג אקדמי מנסים לעורר קצת עניין באליפות

בדף הפייסבוק שלהם https://www.facebook.com/IsraelCycl...-EvIMbPK-cHuKuaczE6jS5VuP3U6j6dU7TmbA&fref=nf
אבל אני רק שאלה: נגיד שאני גר באזור המרכז, וצפיתי בג'ירו בישראל והחלטתי שאופניים זה ספורט מעניין, וראיתי בפייסבוק של האקדמי שיש אליפות ישראל בשבת בבית גוברין, והחלטתי לבוא לצפות. איך בדיוק אוכל להגיע ל"עליית המים", למתחם של האקדמי, אם אני לא מעוניין לקום ב-6 בבוקר? הרי ב-06:30 כבר הכבישים יהיו סגורים.
אם באמת רוצים ש"חוצנים" יגיעו לצפות במרוץ, צריך לתת מידע: מה נקודות הצפייה המומלצות. שעת זינוק ושעת סיום צפויה. איך מגיעים לשם אחרי שהכבישים חסומים (שאטלים) וכו'.
 

natyh

New member
מי אמר ?

שלמישהו יש ענין לעורר ענין באליפות הארץ באופניים ?
אתה רואה שמישהו עושה משהו בכיוון...?
אם לא אז כנראה,שאין ענין בצופים.... יותר ברור מזה אין !
 

urias1

New member
אף אחד לא מצפה

מי שמגיע לצפות זה אך ורק משפחות ו אולי פונקציונרים של קבוצות רכיבה שמשתתפות.
בשנים בהם התחריתי שם תמיד חיפשתי מישהו שאני מכיר שיגיש לי בקבוק.

ניסיתי לצפות ב "שידור החי" של שוונג לא משהו שבכלל ניתן בכלל להשוות למה שרגילים . אבל יפה שניסו.
לעומת זאת השידור ב פייסבוק של האקדמי (באנגלית !) היה יותר טוב וגם ראו את הניצחון של רועי גולדשטיין על גיא שגיב ועומר גולדשטיין שלישי . ברכות.
 
דיווח ממרוץ העילית

זינקו 15-20 רוכבים ל-6 הקפות של המסלול של 24.5 ק"מ. מהם - 6 רוכבים מהאקדמי. כבר בסיבוב הראשון, די מוקדם, יצאו עומר גולדשטיין וגיא שגיב לבריחה. הגיעו למקסימום 40 שניות פער. רדפו אחריהם בעיקר שני רוכבי TACC ואהרון חיטמן. מדי פעם נכנס לרוטציה גם מישהו מהאקדמי. לא כל כך הגיוני אבל זה מה שהיה נראה. אולי פשוט ניסו לגשר ולא הצליחו. בכל מקרה, הקצב היה גבוה. איתמר איינהורן נפל בשוליים ליד בית ניר נפילה עצמית אבל הצליח לחזור ללא פגע לדבוקה (אחרי מאמץ לא פשוט).
בתחילת הסיבוב השלישי הבריחה נסגרה, אבל בינתיים נשארו כ-10 רוכבים בדבוקה.
לאורך כל המסלול ליווה את הרוכבים אופנוע צילום ורכב תקשורת שגם הוא צילם עם גג פתוח . יובל דולין, דור דבירי וגיא זסלר (שעבד יפה מאוד בתחילת המרוץ) ניסו להחזיק עם האקדמי (ובסיום גם נכנסו לרשימת משלימי 6 ההקפות), אבל בערך בתחילת הסיבוב הרביעי נשרו ומי שנשאר היו: שלומי לב מ"גליל בשביל אופניים" ומהאקדמי: האחים גולדשטיין, גיא שגיב, גיא ניב, ואיתמר איינהורן (אביב יחזקאל פרש עוד קודם לכן לאחר מרוץ חלש). ראשון נחלש איינהורן ואחר כך התחילו גם גיא ניב ושלומי לב לפגר אחרי המובילים. ברוב הסיבוב החמישי הם היו כחצי דקה ואחר כך דקה אחרי האחים גולדשטיין וגיא שגיב. מיד עם תחילת הסיבוב האחרון החלו נסיונות בריחה של שלושת הראשונים. כל אחד בתורו, אך ללא הצלחה. באמצע הסיבוב האחרון נחלש עומר גולדשטיין (שגם קודם מיעט יחסית לעבוד מקדימה ביחס לשני האחרים) והחל לפגר. בקטע בין לוזית ועגור כמעט והתנגשו 2 הראשונים בעיזים שחצו את הכביש בניגוד להוראות השוטרים. הם נאלצו לזגזג בחדות אך הצליחו לעבור מכשול זה בשלום. לקראת הסיום השניים האטו והגיעו לפסגת עליית המים ביחד. משם החל ספרינט פיניש שנמשך עד הסיום והסתיים בניצחונו של רועי גולדשטיין. ברכות לאלוף החדש ושאפו לגיא שגיב שרכב חזק מאוד בכל המרוץ (כולל בריחה מוקדמת) ונכנע רק על קו הסיום.
 
למעלה