אליפות ישראל מרוץ כביש בית גוברין - קריאה ראשונה

אליפות ישראל מרוץ כביש בית גוברין - קריאה ראשונה

מחר, יום שני (כך ע"פ תקנון המרוץ המופיע באתר האיגוד) מסתיימת ההרשמה למרוץ.
http://israelcycling.org.il/wp-content/uploads/2018/05/ישראל-כביש-בית-גוברין-2018-1-1.pdf
רשימת הזינוקים שמופיעה בתקנון זה היא ארוכה כאורך הגלות: 11 זינוקים. השנה נוספו גם מקצי U23 לגברים ונשים. הזינוק הראשון בשעה 7:00 והאחרון ב-7:21.
לפי אתר "תאוצה" שמארגן את המרוץ ואת ההרשמה https://www.teutza.co.il/event/אליפות-ישראל-באופני-כביש-בית-גוברין-2018/ זמני הזינוקים הם שונים והפער ביניהם קטן יותר, כך שהזינוק האחרון יוצא ב-7:13. סביר שגירסת "תאוצה" היא אמינה יותר.
ריבוי הקטגוריות הוא טעות לדעתי. זה מגוחך שבזינוק עילית גברים יהיו 15 רוכבים. בזינוק U23 עוד 10 רוכבים ובזינוק ג'וניורס עוד 15 רוכבים. עדיף שירכבו כולם בדבוקה אחת. בנשים המצב עוד יותר גרוע.
 

ItsikH

Member
למה מזניקים בנפרד?
הקטגוריה הנפרדת לא מחייבת הזנקה נפרדת. סתם לדוגמא, u23 ועלית לא חייבים לזנק לחוד
 

urias1

New member
את מי אתה שואל בדיוק

המירוץ הוא "התחרות על פי תקנון איגוד האופניים UCI".

בכל העולם התחרות היא לרוכבי ורוכבות עילית .
בארץ כמו בארץ מכניסים את כולם כולל עממים , מבוגרים , טנדם ומה לא.
מצד אחד יפה ונותן הזדמנות לכולם להתחרות מצד שני מציב בעיות ארגון ושיפוט מורכבות ביותר.
לדעתי זה מבורך עם כל הבעיתיות שבכך.
 

ItsikH

Member
קטגוריות שרוכבות אותו מרחק
אין סיבה להפריד אלא אם מראש מדובר בפערי יכולת משמעותיים. U23 אינה קטגוריה 'חלשה' מהעלית, אין שום סיבה להפריד, ולגבי נוער יש מקום להתלבטות עם יתרונות וחסרונות להזנקה משותפת.
 

ItsikH

Member
הזדמנות לצפיה מקרוב בתחרות
איגוד האופניים מחפש מתנדבים לרכבי שיפוט
[URL]https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1724006747668289&id=595445340524441[/URL]
 
10 משתתפים במקצה U23 ו-19 משתתפים בג'וניורס

לפני שנה כולם זינקו ביחד. השנה - כל מקצה בנפרד. אבסורד.
 

ItsikH

Member
האם זה גם אומר שכל המקצים האלו חייבים
להקפיד לשמור מרחק? כי זה כבר הופך לסוג של נג'ש קבוצתי... 10 רוכבים במקצה לא יכולים כמעט לנהל טקטיקה, ומנגד זה מקשה מאוד על השיפוט לאכוף הפרדה כזו
 
נראה לי שדווקא יהיה אינטרס לעילית לצאת במהירות גבוהה

ולמנוע ניסיון חבירה מצד המקצים העוקבים. במקצה העילית יש לסייקלינג אקדמי יתרון מוחלט. יש כמה רוכבים בודדים שיכולים לדגדג אותם ואין לאותם רוכבים שום סיוע קבוצתי במקצה העילית. בשני המקצים האחרים יש כבר ייצוג גדול יחסית לקבוצות IGP TACC שיש להן רוכבים בעילית.
אני לא חושב שאם כולם היו מזנקים ביחד הייתה למרוץ תוצאה שונה, אבל לפחות הייתה מראית עין של מרוץ קצת יותר נורמלי, עם כמה קבוצות שיש להם 4-5 רוכבים ו-2-3 הקפות שיש לכאורה מרוץ עם בריחות וכדומה.
 
למעלה