עדכוני חדשות ספורט מדובר איגוד האופניים לנטולי פייסבוק

עדכוני חדשות ספורט מדובר איגוד האופניים לנטולי פייסבוק

אלוף ישראל שלומי חיימי ניצח אתמול (שבת 16.6) בתחרות אופני ההרים הבינלאומית במשגב, ברמה C1 בלוח ה-UCI. חיימי רכב 6 הקפות של המסלול בזמן של 1:29:13 שעות. במקום השני סיים תומר זלצמן שסיים בפיגור של 3:05 דקות בזמן של 1:32:18. שלישי סיים גיא זסלר בפיגור 6:08 דקות בזמן של 1:35:20. בתחרות השתתפו רוכבים מישראל, צרפת וסרביה. חיימי צבר 60 נקודות לדירוג העולמי, זלצמן 40 וזסלר 30. 21 הנבחרות שידורגו ראשונות בתום שנתיים של קמפיין אולימפי שהחלו החודש ויסתיימו במאי 2020 ישלחו נציג למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. דירוג הנבחרת נקבע ע"פ סכום הנקודות שצברו 3 הרוכבים הראשונים מכל מדינה.

באופני כביש, אלופת ישראל עומר שפירא סיימה במקום ה-32 מבין 102 רוכבות בטור של בריטניה בסבב העולמי של ה-UCI לנשים. הטור נחשב לאחד היוקרתיים בסבב והוא כלל חמישה קטעים למרחק כולל של 678 ק"מ. שפירא סיימה אותו בזמן של 17:52:50 שעות, פיגור של 1:14 דקות מהמנצחת קורין ריברה האמריקאית. במקום השני סיימה אלופת אירופה מריאן ווס ההולנדית, ושלישית סיימה דניאל רואו הבריטית. התוצאה מעניקה לשפירא 3 נקודות לדירוג העולמי.

קבוצת Israel Cycling Academy רשמה שלשום (שישי 15.6) את הניצחון החשוב ביותר שלה עד כה כשהרוכב הלטבי שלה קריסטס ניילנדס זכה בתחרות Dwars Door Het Hageland בבלגיה ברמה 1.1. ניילנדס היה חלק מקבוצת הבריחה אותה התקיף כ-20 ק"מ לסיום ומשם רכב לבדו עד לסיום. הוא הקדים את אליה ויויאני האיטלקי, האלוף האולימפי בקרב רב בוולודרום שזכה בארבעה קטעים וחולצת מלך הספרינטים בג'ירו ד'איטליה בחודש שעבר, שסיים שני. לניצחונו של ניילנדס היה שותף גיא שגיב הישראלי, אשר תרם לניילנדס את הגלגל שלו כאשר האחרון סבל מתקר לאחר 80 ק"מ של מרוץ.

בשבת הקרובה תתקיים בעתלית אליפות ישראל נגד השעון, ובשבת הבאה תתקיים באזור בית גוברין אליפות ישראל באופני כביש.
 

nachshon4

New member
ואתמול במרוץ Halle Ingooigem בבלגיה רועי גולדשטיין

הגיע במקום ה-25, בתוך דבוקה של 29 רוכבים שהגיע ראשונים. המנצח דני ואן פופל. מרוץ של 197 ק"מ. במקרה ראיתי את הסוף, נראה חד יומי קשה, רועי החזיק עד הסוף בטופ של המירוץ. שאר הרוכבים הגיעו בין 5 שניות ל-5 דקות אחרי הדבוקה הראשונה. כמה עשרות רוכבים לא סיימו.
 
למעלה