ג'ירו - קטע 16, נג"ש על נהר האדיג'ה

ג'ירו - קטע 16, נג"ש על נהר האדיג'ה

34.2 ק"מ מהעיר טרנטו דרומה, לאורך נהר האדיג'ה, עד העיר רוברטו (ROVERETO). תווי די מישורי אבל לא לגמרי. בכללי המסלול די ישר, אבל בחציו השני יש עליה קטנה לכפר בשם נוגרדו והיא כוללת כמה עיקולים ובחמשת הק"מ האחרונים ישנן גם כן כמה פניות, כך שמדובר במסלול שהוא לא קלאסי לנג"ש, אבל גם לא טכני מדי.
מזג האוויר סגרירי. באתר אחד יש תחזית לטפטופים בחלק מהזמן ובאתר אחר זה נראה גשם יותר משמעותי ככל שהשעה מתאחרת.
המועמדים המרכזיים מקרב רוכבי הדרוג הכללי הם דימולן, פרום ורוהאן דניס (מקום 11 בדירוג הכללי). מקרב שאר העולם המועמד הבולט הוא ויקטור קמפנרטס, מקבוצת לוטו פיקס-אול (אלוף אירופה ולכן לובש חולצה לבנה עם סמל האיחוד האירופי), שסיים בירושלים במקום השלישי ולפי הדיווחים "נח" בקטעים האחרונים לקראת הקטע של היום. עוד מועמדים הם אלופי העולם לשעבר בנג"ש: טוני מרטין מקטיושה ווסיל קיריינקה מסקיי ומומחים בתחום כמו אלכס דאוסט, גם הוא מקטיושה ויוס ון אמדן מלוטו-יומבו.
השאלה המסקרנת את כולם היא כמובן הפרש הזמנים בין דימולן לייטס. אני סבור שבכושרם הנוכחי ונגזר מאופי המסלול, הפער ביניהם יהיה היום כדקה אחת לטובת דימולן. מנצח בקטע - קמפנרטס שאולי יהנה גם מכך שהוא מזנק מוקדם (אם אכן תנאי מזג האוויר ילכו ויהיו גרועים).
 
רשימת זינוק

https://gallery.mailchimp.com/823d3...85c-8dfd003e3403/Ordine_di_partenza_CRONO.pdf
לשעה המצויינת יש להוסיף שעה אחת כדי לקבל זמן ישראל. גיא שגיב מזנק בשעה 14:30 עם חולצת
אלוף ישראל.
 

natyh

New member
תוצאות .

97 שניות הפסד לייטס מול רוחאן על 34 קמ.
איבוד,זמן סביר לחלוטין הפסיד 2 שניות לקמ, כאן
לדומולין הפסיד רק 75 שניות כי דומוליןהפסיד את הניצחון
ב 22 שניות.
גיא שגיב במקום ה 155 עם מהירות ממוצעת מעל 44.3 קמש.
יפה להתחלה בגראן טורים היכולת קיימת ,מכאן הרבה עבודה ויהיה. בסדד .
 
ובינתיים - נשים בחבל הבסקים

עומר שפירא סיימה מרוץ קשה של ארבעה קטעים בחבל הבסקים בהשתתפות הרוכבות הטובות בעולם. ניצחה במרוץ אמנדה ספראט מקבוצת מיצ'לטון-סקוט לנשים, שהקדימה את שתי הרוכבות הטובות בעולם: בת קבוצתה אנמיק ון פלויטן והאלופה האולימפית אנה ון דר ברגן. עומר שפירא סיימה במקום ה-52 מתוך 101 שסיימו, בפיגור של 15:23 דקות מהמנצחת. הצילום הוא מקטע 3 שנערך בגשם ולקוח מאתר ולופוקוס http://velofocus.com/emakumeen-bira-2018-stage-3/

 

natyh

New member
כרגע יושב שקע ממערב לספרד שקע רדוד

שמתעמק על הפירינאים ,כך שהגשם בארץ הבסקים בהחלט היה צפוי .
מקוה רק שלא יגיע לצרביניה... בגדול אין חשש כי בסיירה נבדה ירד שלג גרנדה והצפי להמשך, החורף לא נגמר באירופה .
 
ג'ירו קטע 17 - קטע פרנצ'קורטה

קטע קצר יחסית, 155 ק"מ. מתחיל בעיירה ריווה דל גרדה שבצפון אגם גרדה וממשיך דרום מערבה לכיוון העיר ברשה ומסתיים בעיירה איזאו הנמצאת בקצהו הדרומי של אגם איזאו - אחד מהאגמים הקטנים והפחות מפורסמים באגמי צפון איטליה. המארגנים קוראים לקטע פרנצ'קורטה בגלל אזור הכרמים בשם זה שבו נערך חציו השני של הקטע. למתעניינים, זה מה שהיה כתוב על היינות הללו: "יינות מבעבעים המיוצרים בשיטה המסורתית באזור קטן בלומברדיה שבאיטליה, ממערב לעיר ברשייה, ונחשבים למתוחכמים והאיכותיים ביינות המבעבעים בארץ המגף. יינות פרנצ'קורטה חייבים ביישון מינימאלי של 18 חודשים על השמרים לפני ההפרדה."
הרוכבים מגיעים אחרי 130 ק"מ לנקודת הסיום ואז מתחילים סיבוב של 24 ק"מ באזור פרנצ'קורטה. סיבוב הסיום, כולל הקילומטרים האחרונים, הוא מישורי אך עתיר רחובות צרים, פניות וכיכרות. מזג האוויר מעונן עם אפשרות לטפטופים בשעות אחה"צ.
הקטע הוא בעייתי לחיזוי. מצד אחד, קטע קלאסי לבריחה שתתהווה על הטיפוס שמיד בתחילת הקטע ותלך עד הסוף כשהדבוקה מעדיפה לנוח לקראת קטעי ההרים המכריעים. מצד שני, שתי קבוצות חזקות יחסית, קוויקסטפ ובורה, שאיבדו עניין בדירוג הכללי ומעוניינות בספרינט רב משתתפים. אני מהמר על בריחה שתלך עד הסוף.
 

natyh

New member
האנומליה של פאביו ארו.

ארו מטפס נהדר התפרק השנה לחלוטין בקטעי הטיפוס גם הפרולוג שלו לא היה מדהים אך דוקא בקטע השעון הארוך הפתיע בתוצאה טובה מאד יחסית לתוצאות הרגילות שלו .
מה קורה איתו ?
 
ג'ירו - קטע 18, מבחן לשדרי הטלוויזיה

הקטע הוא של 196 ק"מ, המתחילים בפרברים המערביים של מילאנו ויורדים דרומה לכיוון העיר קונאו הנמצאת לרגלי האלפים הימיים שמפרידים בין דרום-מזרח צרפת וצפון מערב איטליה, עד לתחנת הסקי העונה לשם פראטו נווזו, שגובהה 1,607 מ'. מתוך דרך ארוכה זו, 182 ק"מ הם מישוריים (עם עלייה קטנה באמצע) ובסיום יש 14 ק"מ של עלייה בשיפוע ממוצע של 7.1% אל תחנת הסקי. מזג האוויר נאה עם אפשרות לטפטוף בסיום העלייה.
קרוב לוודאי ששוב נראה מאבק קשה על כניסה לקבוצת הבריחה. אבל מהזמן שזו תתגבש ועד אמצע העלייה בסיום, צפוי לנו זמן משמים שבו יבחנו שדרי הטלוויזיה.
שלושה הק"מ האחרונים הם בשיפוע מתון יותר ויתכן שטום דימולן ינסה שם לקחת כמה שניות לסיימון ייטס.
 

אילון22

New member
אוי הזכרונות...

המקום בו מתחיל קטע 18 הוא- Abbiategrasso -עיירה נחמדה השוכנת 27 ק"מ מערבה ממילאנו. רכבתי אליה מספר פעמים לאורך תעלת ה-Navigilo Grande ומאיזור Laggo Majjore הנמצא 52 ק"מ צפונה.
למי שמגיע למילאנו למספר ימים מומלץ מאד לרכב במסלול הנפלא הזה, כשלצידך התעלה הגדולה שבה הביאו בימי הביניים על אסדות, את השיש הורוד המיוחד אתו בנו את הקתדרלה המפורסמת של מילאנו (Duomo).
 
למעלה