קטע 15 גירו 18 טולמנצו סאפאדה. 176 ק"מ.

natyh

New member
קטע 15 גירו 18 טולמנצו סאפאדה. 176 ק"מ.

קטע פנטסטי, לאורך הדולומיטים שהשנה התפוצצו בשלג,
זו אמנם לא צרוויניה וגם לא עמק אאוסטה אך לא ממש רחוק משם...
לא גיאוגרפית אלא מבחינה איכותית .
הקטע הזה תפור על :
אלחנדרו וולורדה שלא משתתף השנה , זוליאן אלהפיליפ כנ"ל...
טים וולנס , כבר עזב ..., רגע אבל באטאליני במירוץ...
הקטע תפור על ספרינטרים בעליות , ועל כאלו שיכולים להחזיק בריחה אחרי הטיפוס למיסורינה 111 ק"מ מההתחלה , 65 ק"מ לסיום , מי יכול להחזיק בריחה כזו ?
מי ?
אלברטו קונטאדור חבל כבר פרש , דאמיאנו קוניגו , יאן אולריך , עוד מישהו ?
כן פרום בתנאי שיצליח לגרום לפיצול בדבוקה, אך פרום מעולם לא בחר בטקטיקה כזו , אז לא הוא .
מה בקשר לבריחה תצליח מחר ?
תלוי במזג האויר וזה צפוי להיות די יציב אולי טפטופים פה ושם , קשה לענות בינתיים כל קבוצות הדירוג הכללי מפורקות , אז מי יכול ?
רק קוויק סטפ , אבל למי היא תסדר ניצחון ?
רגע לא כל הקבוצות לסקאי יש המון כוח ברגליים, אז ההימור המתבקש פרום או באטאליני .
ייטס לא ישמור כוח , לפני יום המנוחה , אך מטרתו רק לקחת עוד שניות על דומולין ופינו , המטרה תושג ניצחון נוסף של פרום עדיין לא יפריע לו .
כרגע זהו המצב מה יקרה בהמשך אחרי נגד השעון נדע לאחר קטע 16 .
עכשיו כדי שממש תהנו מחר הנה הפרופיל :
https://www.cyclingstage.com/giro-2018-route/stage-15-italy-2018/
 

natyh

New member
צדיקים מלאכתם נעשית
בידי אחרים ...

תיכף יגיע אודי טל ויבקש המלצות , למרות שהוא בודאי מכיר את איטליה טוב ממני , אך לא בתחום הזה ...
אז כדי להקדים מכה לתרופה...הנה המכה כל אתרי הסקי בדולומיטים כל הארבעה ושלושים אתרים ...
מה מענין קורטינה בודאות , בפורומים לא מפסיקים לדבר עליה ... . מיסורינה כבר אמרנו , מחר מגיעים רק ל 1805 ואיך נדע מה עוד ?
אז צריך להסתכל במפה , למה קיים הגירו למה רכבו בירושליים זכרון מצפה רמון לא כדי שיגיעו תיירים ?
אז הנה כל המידע התיירותי שתצטרכו ...
http://www.skiresort.info/ski-resorts/dolomites/
 

natyh

New member
ואם שאלתם אז לא הייתי משלם 54 יורו ליום עבור סקי פאס...


אבל אני זה אני יש כאלו שמשלמים ...
איטליה לטעמי יקרה אז אישית מסתפק בוויטושה בבולגריה , פחות יקר הסקי פאס או כשבא לי להשתולל אז בקירה ברט בפירינאים ושם אין לי ברירה 45 יורו ליום ...
200 לחמישה ימים .
אבל ג'ירו אז קורטינה די אמפצו מחר :
שאלתם לאיזה גובה מגיעים ?
3000 אולי ? 120 ק"מ אורך מסלולים 35 מעליות.... רגע מה זה פורום אופניים ?
כן אבל לא כביש כי בקיץ האתר הזה הופך להיות אתר אופני שטח המשתמשים ברכבלים .
יהיה קייץ השנה אפשר יהיה לרכב ?
תסתכלו על הקטע מחר ואולי תדעו ...

http://www.skiresort.info/ski-resort/cortina-dampezzo/
 

natyh

New member
ולחסכנים ? כאלו שלא רוצים לשלם 54 יורו לסקי פאס איך יעלו?

מאד פשוט רוח יש ?
אם יש רוח משתמשים בעפיפון ומטפסים מעלה , וכך חוסכים 54 יורו ...
רגע מה איך צריך לעבור קורס?
כן צריך !
מחיר 141 יורו אורך הקורס 3 שעות לומדים איך להשתמש בעפיפון שימשוך אתכם מעלה .
למי מיועד הקורס ?
הקורס מיועד לגולשי עפיפון .
למה ?
ואם אני כבר יודע ?
לא זה לא לא אותו דבר הסביבה שונה האוירה שונה קיימת סכנת מפולות , העפיפון שונה מזה שמשתמשים בו בים , צריך ללמוד.
רגע למה כל השאלות האלו ...
תקראו תדעו מה צריך להסביר כל דבר ...?
התשובה כן צריך להסביר , בדיוק לזה משמשים מירוצי אופניים לחשוף אותנו למידע הזה בדיוק , מידע מסחרי לכל מיני חובבי אדרנלין .
איזה מידע ?
קורס רכיבת אלפקות במצפה רמון למשל...מצטער הייתי בשטח ביום הזה אז לא רשמתי אותו ...כאמור צדיקים מחכה שאודי או צדיק אחר יעלה את המידע החשוב הזה ועד אז?
תסתפקו בקורס גלישת עפיפוני שלג בקורטינה , מי שירצה הסבר נוסף אני כאן ויש לי עפיפון כזה ונסיון איתו בשלג !
https://www.adrenaline-hunter.com/e...rse-for-kitesurfers-in-cortina-d-ampezzo/3277
 

natyh

New member
פירסומת אחרונה להיום ...
מה שוב פעם קורטינה...?

מה אתם רוצים הם משלמים לגירו כפי שאתם שילמתם גם אם אתם לא יודעים ששילמתם אז שילמתם...
מה הפעם ?
טוב תיראו מי שמתעסק בדברים האלו הם אנשים בעלי המון ידע ושיגעון בתחום מסוים מאד , המון ידע בשלג , מזג אויר מפולות מצנחי רחיפה וכולי.
איך אני יודע כי זו הסיבה שהגעתי לתחום הזה אז אם אתם מחפשים מישהו שמתעסק בזה חפשו מישהו עם ידע רחב בתחום הצר , לא צוחק התחום הזה מסובך, עד כדי סכנת חיים , אפשרי בתנאי שההדרכה מתבצעת בידי מביני ענין ,
כאלו שמבינים בדאיה רחיפה וכולי למה ?
כי האויר בהרים ברכס מתנהג בצורה מסוימת מי שעסק במצנחי רחיפה מכיר, ויודע להיזהר ממערבולתיות באזור הזה, כתבתי שצריך קורס , התכונתי לכל מילה , למרות אני כותב מצחיק כאילו לא ברצינות, טעות מכיר את הענף היטיב , איבדתי בו הרבה חברים לא צוחק , כואב הלב אנשים טובים שהירשו לעצמם טעות קטנה .
למה אני נכנס לזה בכלל ?
מסיבה פשוטה אני מעביר פירסומת כלשונה לא יודע מי יקרא , החשוב הוא להבהיר מי שינסה יחשף לדברים הללו ספורט קיצוני בהרים , אתם חייבים לדעת מה צריך לחפש אצל המדריך.
מה צריך לחפש?
צריך לחפש מדריך שמבין בזרימת אויר, כזה שיש לו ידע בסיסי מעמיק בתחום הזה.
מילת הקוד מצנחי רחיפה , מישל בפירסומת הוא איש מצנחי רחיפה ולא סתם מצנחי רחיפה אלא תחום צר המשלב מצנחי רחיפה וסקי הנקרא ספיד פליינג או ספיד ריידינג .
הוא מכיר את התחום אז אפשר לסמוך עליו כמדריך ראו במה עוסק הקורס הרבה מאד תיאוריה , תחום הכרחי בהרים וזה מנסיון . כמי שהתעסק בתחום הזה זרימת אויר בהרים מאד ברצינות .
ועכשיו לפירסומת אם תמצאו כזו במקומות אחרים בסדר אם יחסר משהו בקורס אז מהפירסומת הזו תדעו מה צריך היה להיות בה :\https://www.adrenaline-hunter.com/en-GB/provider/kite4freedom/2344
 
יכול להתפתח קטע מעניין היום

אתמול בזונקולן (תודה לאילון על תיקון הטעות), התסריט של הקטע עד תחילת העלייה האחרונה היה כתוב מראש. הטיפוס עצמו היה מרתק ומפתיע כפי שהיה צריך להיות. שני המועמדים של שתי הקבוצות, שנחשבו על הנייר לפני הזינוק בי-ם כקבוצות החזקות ביותר, קבוצת סקיי וקבוצת אסטנה, חזרו אתמול למרוץ, אחרי שרבים (כולל עבדכם הנאמן) כבר סתמו עליהם את הגולל. החזרה שלהן למרוץ תוציא אותו מהתבנית שכבר התרגלנו אליה וזה רק לטובתנו הצופים.
אם יכנסו רוכבים של קבוצות רוכבי הדרוג הכללי לבריחה זה יהיה עוד יותר מעניין. כי זה מסמן על אפשרות של התקפה בדרוג הכללי עוד לפני העליות האחרונות. אני חושב שהטיפוס הקשה והמשמעותי ביותר הוא פאסו די סנט'אנטוניו שהוא התלול ביותר ונמצא כ-30 ק"מ לסיום.
לדעתי, במחצית השנייה של המרוץ, מזג האוויר אמור להיות גשום וקר. אם זה באמת יתרחש, גם לזה תהיה השפעה על התפתחות המרוץ.
ההימור שלי: מיגל אנחל לופז הקולומביאני מקבוצת אסטנה.
 

אילון22

New member
תודה אודי. האזור של (Carnia (Udine נהדר לאימוני עליות

בספט' 2017 הצטרפתי לקבוצת מהקריות. ברור שהייתי זנב לאריות, אבל החוויה היא אדירה. ממליץ על מלון האופניים של אמיליאנו ב-Arte Terme.
העלייה לזונקולן מסוטריו היא בערך x3-4 נס הרים אבל אפשרית גם לחובבים. הג'ירו עולה בשנים האחרונות מכיוון אובאריו וזה יותר קשה.







 

natyh

New member
מיגל המלאך אנחל אכן היה נהדר אתמול.

ונראה שיהיה מענין גם היום , מוסיף גם את מוביסטאר למשואה יש שותפות אינטרסים בין סקאי מוביסטאר אסטנה לפיצול בדבוקה והשארת הסקוטים מאחור .
לא מכיר את הדולומיטים מספיק אך על פניו הנקודה לפיצול היא הטיפוס לפאסו די סן אנטוניו כאמור לא מכיר את הכביש ולא בדקתי את תנאי הרוח גשם , בהנחה שאכן יהיה קריר וגשום זו הנקודה , אתמול קאראפאז וקרלוס בטנקור נראו טוב ביחד , היום הפרופיל יותר מתאים לשניהם פרום ופולס בודאי , מיגל אנחל פוזוביבו כנל סיימון ללא התמיכה של צאבז יצטרך להגיב לבד , דומולין כנל , טיבו. בכלל מחוק ...
טעות של שניהם ויהיה מענין ,גני משוכנע שפרום יתקיף בעליה ובירידה , וכן די משוכנע לגבי המצטרפים , להבנתי עוד קטע אש.
 

natyh

New member
סקוט להבנתי רכבו מקדימה ורוקנו את כל הטנק...דלק.

 

natyh

New member
דומולין נראה נחוש ,

הולכים לנגד שעון פרום דומולין , ייטס לדעתי סיימון ישלם מחיר היום .
 

natyh

New member
שוב הימרתי נגד סיימון ושוב טעיתי.

שמח לטעות, תענוג לראות מה שעשה בקטע היום מזמן לא היה רוכב כזה .
 
זה מתחיל לא להיראות טוב

15 קטעים, שלושה ניצחונות לסיימון ייטס ואפשר להוסיף ניצחון נוסף שהיה יכול לקחת אבל השאיר לצ'אבס לנצח על קו הסיום. בפעמים קודמות שהיו דברים כאלו בגרנד טורים, זה זה לא נגמר טוב.
 

natyh

New member
בהחלט נכון.

אך מצד שני , אני עד עכשיו לא מעכל את ההופעה של פרום על הוונטו באותו טור דה פראנס בו קינטנה המסכן , נדהם לראות את פרום קופץ על הטריינר בסיום הקטע.
במקרה של ארמסטרונג ב 2005 , לקח יותר מעשר שנים עד שהתגלו סדקים בשריון , אלו התגלו רק בגלל שלאנס היה טיפש מספיק להילחם בלאנדיס ופועלי עבר אחרים שלו.
במקרה הזה בהתיחס למה שקורה לאסטבן צאבז לחשדות שלך יש בסיס.
מצד שני אנחנו יודעים שהענף הזה לא נקי, וכל עוד לא הוכחה אשמתו הוא בחזקת זכאי.
 
משהו קטן על קטע 15

מקבוצת הבריחה המסכנה שעבדה כל כך קשה במשך 70 ק"מ כדי להמלט מהדבוקה ומיד אחר כך נרדפה על ידי קבוצת "קודם חינוך", נשארו בסוף 4 רוכבים: ג'וליו ציקונה מחבל אברוצו ההררי, דייר קינטנה מהרי קולומביה ושני רוכבים של AG2R: ניקו דנץ הגרמני ומיקל שרל הצרפתי. כשהם הגיעו למורד ניתן היה לחשוב שמי שיצטיין יהיו הקולומביאני והאיטלקי. טעות! צ'יקונה התגלה כרוכב שאת כל מה שהוא מרוויח ביכולת הטיפוס המצוינת שלו הוא מפסיד במורד. אחר כך התברר שגם קינטנה הוא לא מהמצטיינים בתחום ונשארו לנו רק רוכבי הקבוצה הצרפתית. מבין שניהם, לקח דנץ בן ה-24 את תפקיד הפועל לטובת שרל בן ה-32. בסופו של דבר, הפועל, שהתגלה כרוכב מעולה במורד (אולי בזכות זה שרכב כחובב בקבוצה צרפתית שממוקמת בשאמברי שבאלפים) עלה על אדונו ובסופו של דבר נותר ניקו דנץ ראשון במרוץ עד שסאנווב הגבירו את הקצב בעליה לסנט'אנטוניו.
 
למעלה