מסקנות מיום המנוחה

natyh

New member
מסקנות מיום המנוחה

התראינו טום דומולאן טיבו פינו פרום , לא ראיתי ראיון עם סיימון.
מסקנה כולם מדברים , הוא עובד ...
 
ג'ירו - קטע 10, הקטע הארוך ביותר

קטע גבעי באורך 239 ק"מ העובר על פני 3 מחוזות במרכז איטליה ומסתיים בעיירה גוואלדו טדינו שבאומבריה. מתחיל בעלייה די קשה של כ-15 ק"מ ב-6% שיפוע ממוצע. מבחינת מזג האוויר יש אפשרות לגשם. כנראה תהיה בריחה שתלך עד הסוף וינצח רוכב חזק ומוכר. אם מזג האוויר יהיה יפה ומשום מה הדבוקה לא תאפשר לבריחה לתפוס פער גדול, אז יתכן וקבוצות הספרינטרים ינסו להחזיר את הבריחה במחצית השניה של המסלול, כי בסך הכל הכללי החצי השני של הקטע מתאים לספרינטרים.
 

natyh

New member
פעם ראשונה שאני ממש עוקב אחרי הגירו.

לא חוכמה ...
יש מקומות באיטליה כגון יורשליים , חיפה מצפה רמון שאני מכיר לא רע...
 
2 רוכבים לאקדמי בבריחה

בן הרמנס וקריס ניילנדס. הקבוצה היחידה שיש לה 2 רוכבים בבריחה. הבריחה כוללת עוד רוכבים חזקים. המפורסמים והוותיקים ביותר הם טוני מרטין ולואיס לאון סנצ'ז.
 

natyh

New member
היתה לי הרגשה

אחרי הראיון של פרום שסקאי יתחילו לעבוד ולהכתיב את הקצב הרגיל שלהם .
 

urias1

New member
האיש שלנו

גיא שגיב
נתקע אתמול בקבוצה האחורית ו לפי דברי הפרשנים היה בסכנה של ה- cut off .
אבל הגיע בזמן וכל הכבוד לו.
נחזיק לו אצבעות שיגיע לרומא
 

natyh

New member
שניים לסוף

להבנתי הןא עבר את משבר יום המנוחה כמו צאבז,.
הגראן טור הראשון שלו ואולי היחיד ,רוכב צעיר בתחילת הדרך שנלחם להחזיק מעמד .
כל הקבוצה נראתה לא טוב אתמול ,קבוצה חדשה מעמד שגדול עליה ומאמנים לא מנוסים
במעמדים האלו , זו התחלה , הקבוצה והמאמנים צוברים נסיון התחילו מכלום , אין סיבה להחמיר או להתאכזב ייקח להם עוד שלוש ארבע שנים לפחות.לבנות קבוצה שיכולה להתמודד על נצחונות בקטעים בגראן טורים אם בכלל .
אך את שלהם להפעם הם כבר עשו .
במציאות הישראלית הישרדות הקבוצה הזו בכלל לא מובטחת. וכנל רוכביה.
מלחמה על קיום היא לא משהו שזר לנו , וזהו גם גורל הקבוצה הזו .
במיוחד בשל ההתקדמות המהירה וזוללת תקציב ,אולי מהירה מדי?
ההגעה למעמד הזה כה מוקדם יכולה לעבוד לשני הכיוונים ,או להצלחה מרשימה או כישלון מהדהד ,מאחר ותיחזוק קבוצה מחייב עתודות כספיות .

יהיה קשה נקוה בשבילם שיחזיקו מעמד יש ענין תדמיתי וגאוה לאומית אך נדרש הרבה מאד כסף כדי לתחזק קבוצה שתתחרה במעמדים הללו , והבסיס מקומי צר יחסית ,ולכן לא מובטח כלום .

יתכן שבשנה הבאה יצטמצמו שוב ויחזרו לתהליך בניה ארוך קבוצה שתפנה את קידמת הבמה ותחזור למירוצי קטעים בספרד ומירוצים קלאסיים , לזה התקציב יכול להספיק למספר. שנים .
המשך הדרך תלוי ביכולת הניהול והתמקמות באזור המתאים לבניה יסודית.
הולך להיות מבחן ניהולי לא פשוט ,נקוה שיחזיקו מעמד .
 
ג'ירו קטע 11 אסיזי-אוזימו

קטע של 156 ק"מ גבעיים. הסיום בעיירה אוזימו הוא קשה. 5 ק"מ לפני הסיום יש עלייה קצרה בשיפוע של 16% שכוללת מקטע פאווה (רק 300 מטר, אך עלול להיות רטוב), ו-2 ק"מ לפני הסיום מתחילה עלייה קשה (חלקה בשיפוע של 16%) שמתיישרת רק 500 מ' לסיום.
צפויים טפטופים בחלק השני של המסלול.
על פניו מתאים לבריחה ללכת עד הסוף, כשהמועמדים בדרוג הכללי יאבקו על פער של שניות בודדות בסיום. אבל כמו שראינו אתמול, מספיק שמשהו משתבש אצל אחד הרוכבים המשמעותיים במרוץ וכל "התוכנית היומית" הולכת לעזאזל ומתחיל מרוץ שלא לפי התוכניות. יתכן גם שהקבוצות שיש להן רוכבים מתאימים לסיום היום: (דייגו אוליסי-אמירויות, טים וולנס-לוטו-פיקסאול, אנריקו בטלין-לוטו-יומבו) יחליטו שהן לא נותנות לבריחה ללכת עד הסוף וידאגו לסיום של כל הדבוקה ביחד.
אתמול בטלין נראה טוב מאוד וכמעט ניצח את סם בנט בספרינט של הדבוקה. אני מהמר עליו.
 

natyh

New member
מצטרף להימור על אנריקו

ספרינטר עליות מעולה , סקאי להבנתי יכתיבו שוב קצב מטורף ראינו כי פרום מתאושש
בגזרת הדירוג הכללי סיימון מבודד בפיסגה , הקבוצות בעיקר סקאי יפעילו עליו את כל הלחץ האפשרי. דומולאן יאבד היום כמה שניות טיבו פינו ופרום יצמצמו להבנתי על סיימון אני לא רואה אותו מנצח וגם המקום השני לא מובטח לו .
עוד רוכב שכדאי לחשוב עליו בגשם הוא קאראפאז .
בקטע כזה אני מתגעגע לתופעה שנקראת קונטדור שהיתה גורמת לענין ופירוק הפלוטון .
אין היום רוכב דירוג כללי אמיץ כמוהו בדבוקה, נשאר לנו רק לבחון את יכולתו של סיימון שנראה עכשיו כהעתק של פוריטו רודריגז בוולטה 2012 , עם תלות מוחלטת בדני מורנו אסטבן צאבז , שנשברו ברגע האמת. מזלו של סיימון שקונטאדור לא בסביבה סקאי אמנם ילחצו אך לא יפרקו בצורה שקונטאדור פירק.
טים וולנס בהחלט מועמד לניצחון , אישית אני לא אוהב אותו , מקוה שלא יקח.
 
כל הראשונים הם רוכבי דרוג כללי

השאירו מאחור את כל רוכבי החד-יומיים המתמחים. ראשון ביניהם דייגו אוליסי מקום 13 בפיגור 26 שניות. כל ה-12 הראשונים בקטע היו ממוקמים בין ה-20 הראשונים בדרוג הכללי ערב הקטע ה-11. תופעה מוזרה. אולי זו ההשפעה של יום אתמול הקשה שרוכבי הדרוג הכללי מצליחים להתאושש טוב יותר מאשר רוכבי החד-יומיים.
 

elkanakohn

New member
נראה שהחל ממחר פרום מתחיל בהכנות לטור

בצורה מאוד בולטת, פרום לא הצליח לעמוד בקצב. זה משהו שלא היה קורה לו פעם.
לא הצלחתי לראות איפה הוא היה בתחילת העליה האחרונה, אבל גם אם הוא לא היה ממוקם טוב, זה לא תירוץ לפיגור שהוא הגיע בו.
 

natyh

New member
תשווה לנפילה של ולורדה

באחת הוולטות 2004 לדוגמא , ואחת שפרום ניצח ובזמן שולורדה נפל פרום לא חיכה , ונפתח פער ענק , המצב כעת דומה רק הפוך, פרום מתקשה וסובל כאבים להערכתי מטורפים בזמן הרכיבה. רוכב שנפל סובל כאבים לא קלים , קשה לרכב כך על אחת ...להתחרות.
 

natyh

New member
קטע 11 מה היה כאן ?

מספרים: את הקטע סיים סיימון ייטס המנצח ב 3:25:53
קרוב ל3:26 דקות.
יש לנו קרוב ל 206 דקות חלוקה פשוטה 156:206=757 מטרים לדקה או 12.6 מטר לשניה,
זו מהירות של 45.43 קמ"ש.
מהיר בהרבה מהקצב הרגיל 41.2 קמ"ש שהיה עד כה.
הסיבה די ברורה , מפני שצאבז התדרדר בדירוג הכללי, סיימון ואוריקה ,אגב גם פרום קורא להם אוריקה , החליטו לשנות טקטיקה וללכת להתקפה מלפנים .
הטקטיקהעבדה להם יפה למעשה סיימון חייב להשיג עוד קרוב לדקה ומשהו על דומולאן כדי להבטיח את הניצחן.
על הדרך אתמול קני אליזולדה ואחד גיא שגיב ועוד מספר רוכבים עמדו בפני התפרקות...
ומילה טובה לערוץ הספורט לאחר שהתבוננתי בשידור אתמול , אתם חייבים להוציא סירטונים לילדים , הצלחה מובטחת
השידור שלכם מרדים חבל על הזמן ...
 
למעלה