מי זה שהגיע שלישי אתמול ושיפר בשני מקומות היום ?

natyh

New member
מי זה שהגיע שלישי אתמול ושיפר בשני מקומות היום ?

לגראן טורים יש דינמיקה משלהם , קל לזהות אותה כאשר עוקבים אחריהם יום יום .
כך דני מורינו התחזק בקטעי הטיפוסים הראשונים בוולטה 2012 , חוץ מפוריטו רודריגז דני היה הרוכב בכושר הטוב ביותר בטיפוסים אז .
הס מלהזכיר את כושרו הנוכחי , אך במקרה שלו אני מעריך שהענין הרבה יותר ניהול גרוע , מאשר ירידה ביכולת.
חוזרים לגירו אנריקו באטאליני מי זה ?
זה שבשלב המאמץ העילאי בספרינט הסיום מחייך , אוהב את הכאב ואת המאמץ זה שאי אפשר שלא לאהוב .
אתמול כל כך התחברתי למאמץ רציתי שיזכה לא הלך טים וולנס חייך פחות אך רכב יותר ...
אנריקו הגיע שלישי .
היום החיוך עבד הרבה יותר טוב חייך ולקח ?
מי זה אנריקו ?
אנריקו הוא מצפון איטליה ממרוסטיקה מן הסתם אודי בטח יודע היכן העיר הזו . שבכלל התפרסמה בשל אירוע שחמט חי בה .
בכלל איך מישהו מהצפון המשכיל מגיע לרכיבת אופניים דוקא ?
אז מסתבר כי הבחור הזה 174 סמ גובהו ומשקל 66 קג מאד קרוב לנתונים של אול אראונדרים אחרים כגון כן בדיוק ההוא שלא הגיע ליורשליים וגם לא ניצח בליאז בסטון ליאז האחרון אחד ולורדה בלמונטה אלחנדרו .
אנריקו הוא כבר לא ילד נולד ב 89 ועכשיו הוא בן 28 , ולורדה הוא כבר לא יהיה אין לו את הספרינט שלו , אבל יש לו יכולת אול אראונד מצוינות , והוא מקומי איטלקי .
וכן בחור שקט וצנוע .
4444 נכנסו לפרופיל שלו השבוע , כוכב נולד ?
https://www.procyclingstats.com/rider/enrico-battaglin
לא ממש יותר מתחיל למצות את הפוטנציאל שלו אבל את ארץ הקודש אנריקו לא אוהב ...
מקום 145 בנגש בירושליים, אנריקו אנשים מתים להגיע ליורשליים וככה אתה נוהג ?
מקום 75 בתל אביב ....
מקום 87 באילת...
הבחור הזה לא אוהב את האקלים שלנו ...נקודה חום זה לא בשבילו... בדיוק ההיפך מולוורדה יליד מורסיה , רק תנו לולוורדה מקום חם...
אז איך זה שולורדה לא בא אלינו השנה ?
שנארגן לו לולוורדה פולסא דה נורא יותם מה אומרים אצלכם במגזר...?
אצטט את עובדיה ... רב עובדיה בפי ליברמן :
" אם ולוורדה לוקח טור דה פראנס מחול מחול מחול..."
 

natyh

New member
לפי אותה דינמיקה

מקום שני היום גובאני וויסקונטי בן 35 קשיש במונחי אופניים, 175 , 63 ק"ג פחות כוח בספרינט סיום קל יותר בשלושה קג מהמנצח היום , אבל ניצח את ולוורדה בעבר בספרינט סיום.
כבר לא רוכב במוביסטאר אלא בבחריין כך שאנחנו לא אוהבים ולכן נעזוב ...ונלך למקום שלישי וכאן הפתעה :
חוזה גונזאלבס מפורטוגל ,גובה 185 ... מה זה ?
זה אול אראונדר ?
רוכב של קטיושה אלפסין , בן 29 נולד ב 89 , שוקל 70 ק"ג .
איך דבר כזה מגיע שלישי ...בקטע כזה ?
בסיום הקטע צריך יכולות ספרינט לבחור לפי המידות אמורות להיות יכולות שעון אז בואו נראה מה עשה בגירו עד עכשיו ?
לא רע מקום 4 ביורשליים כן כן יורשליים כבוד !
מה עשה בתל אביב : מקום 23 לא רע , ספרינטר הוא לא !
ובאילת כן כן מה עשית בשביל מדינה באילת ?
היה 10.
בקטע אתמול 39 והיום 3, מענין כדאי לעקוב אחריו .
3738 אנשים חשבו כך בשבוע האחרון..
https://www.procyclingstats.com/rider/jose-goncalves
 
נצפה גם נצפה

הקטע הזה מעניין מכמה סיבות.
אורך העלייה - למעשה זו עליה של 40 ק"מ כשהשליש הראשון הוא מתון יותר ובסופו יש ירידה של כ-5 ק"מ.
סייקלינג אקדמי - עד עכשיו לא ניסתה הקבוצה להכניס רוכב לבריחות באיטליה. כמו כן, בן הרמנס הפסיד בכל קטע כמה דקות למובילים והוא "נהנה" מפיגור של 11 דקות מהמוביל. אם הוא אכן בכושר ובקו הבריאות, היום זה יום בשבילו לנסות להיכנס לבריחה וללכת על ניצחון בקטע. זה גם מבחן לגיא שגיב להצליח להישאר עם הגרופטו בעליה הארוכה הזו.
קבוצות סקיי ואסטנה - שתי הקבוצות החזקות ביותר על הנייר והמאכזבות ביותר בשטח. שני המובילים שלהן, פרום ולופז, נפצעו באימון לפני נג"ש י-ם. הם המשיכו עד עכשיו כאילו שהפציעות שטחיות ולא משפיעות, אבל היום הם יעמדו בפני מבחן אמיתי ונראה האם הפציעות משפיעות או שלא. אין ספק שהקבוצות הללו יכולות להוביל את הדבוקה ולהכתיב קצב רצחני באטנה שיגרום בעיות להרבה רוכבים בדרוג הכללי. סקיי ימשיכו עם השמרנות שלהם של הובלת הדבוקה, אבל דווקא אסטנה, בגלל המרוץ המאכזב שלהם עד עכשיו, יכולים להכנס לבריחות ואז זה יהיה סיפור שונה.
עד עכשיו כמעט ולא ראינו מאבקים על כניסה לבריחה. כמעט תמיד כשהרימו את הדגל לסיום המקטע הנייטרלי, הרוכבים הראשונים שיצאו - הדבוקה נתנה להם. היום, לדעתי, המאבקים יהיו קשים יותר. למרות שרוב הסיכויים הם שהבריחה לא תנצח, הקבוצות מרגישות את החולשה של סקיי ואסטנה וינסו להכניס רוכבים לבריחה.
הימור על מנצח: צ'אבס הקולומביאני של מיצ'לטון. ורוד: קשה לדעת. שיהיה צ'אבס גם כן.
 

natyh

New member
היום יום מדהים

לא התעדכנתי מספיק בהרכבי הקבוצות אך למיטב זכרוני לקב של סיימון יש נטיה להכניס רוכבים לבריחה כפולה ומשולשת , לא ראינו עדיין מהן היכולות שח המטפסים ,בגזרה הזוביש לנו את קרלוס בטנקור מאד הרשים בגן סאקר , פאביו ארו בכושר גרועהעדיין מטפס גדול ירלינסון פנטנו , ויש לנו שעני עליות ,לא מהמר כי המירוץ בתחילתו ,אך בטוח יהיה קטע ללקק אתצהאצבעות.
 
מה היה לנו היום

צריך לזכור שאנחנו רק אחרי 6 קטעים והג'ירו עדיין ארוך ולא כדאי להסיק מסקנות נמהרות. אבל, היום היה לנו טקס העברת הכתר מקבוצת סקיי לקבוצת מיצ'לטון-סקוט. עצם שליחת רוכבים לבריחה מראה על חולשה של סקיי. בדרך כלל, סקיי אמצו את הטקטיקה של קבוצותיו של לאנס ארמסטרונג - אף אחד לא הולך לבריחה, כולם נשארים עם המוביל. רק בטור שארמסטרונג גילה חולשה, נדמה לי ב-2005, שחררו רוכבים לבריחות, וככה דרך אגב, ניצח הינקאפי בקטע הררי. שליחת רוכבים לבריחה מאותתת שאין לקבוצה את כוח האש הנדרש להוביל את הדבוקה. לאסטנה יש את כוח האש, אבל כרגע אין להם מוביל קבוצה שנראה מספיק חזק. לופז ניסה לברוח כמה פעמים ולא הצליח ממש לפתוח פער. לעומת זאת, למיצ'לטון-סקוט יש קבוצה ברמה הגבוהה ביותר, וראינו היום רק חלק ממנה. יש לה רוכבים גם למישור וגם להרים. ג'ק הייג שרכב היום מקדימה במחצית מהזמן בבריחה, הוא בסה"כ בן 24 ורוכב מוכשר מאוד. בנג"ש ירושלים הוא זינק אחרי גיא ניב. אחרי 4 ק"מ הוא סגר עליו כבר כ-45 שניות, אבל באחת מהפניות הבאות הוא נפל וסיים מקום אחד לפני האחרון. כנראה שהמנחה האיטלקי של ההזנקה בג'ירו, שהימר בבאר שבע שסיימון ייטס יפתיע בג'ירו, ידע על מה הוא מדבר. עצם זה שייטס הימר על גישור לצ'אבס מראה כמה כוח עוד היה לו 2 ק"מ לסיום בזמן שכל האחרים היו על הקצה.
סייקלינג אקדמי רכבו מצוין. עשו בדיוק את התוכנית שלהם. לצערם, הבריחה הייתה חזקה מאוד, כולל צ'אבס, והקבוצות החזקות לא רצו לתת להם לפתוח פער. מבין רוכבי הבריחה, הרמנס הגיע שני אחרי צ'אבס המנצח בקטע והיה הרוכב הראשון מקבוצות הפרו-קונטיננטל. גם גיא שגיב עשה תוצאה יפה והגיע בקבוצה שלפני הגרופטו (בזבוז כוח).
בתחרות הרוכב הצעיר מתפתח מאבק מעניין. עבר להוביל קאראפאז הקולומביאני ממוביסטאר ויש 5 רוכבים שממוקמים פחות מדקה אחריו. אחד מהם הוא סם אומן ההולנדי בן ה-22 מקבוצת סאנווב, שהיה בבריחה. הוא הוכיח שהשנה יש סיכוי שלדימולן תהיה תמיכה יותר רצינית בהרים. דימולן נתן קטע סולידי היום ועשה בדיוק את מה שמצופה ממנו, והוא יושב במקום השני בפער של 16 שניות מייטס.
הקטע הזה בהחלט הראה ששום דבר לא סגור בג'ירו. אין בעלי בית ואין מלך והכל פתוח.
 

natyh

New member
כדי לא לבלבל בן הרמנס הגיע 11

בדבוקת הבריחה השלישית מקום יפה מאד ,רובן הגיע 40 .
לא זכרתי השל שינוי השם ,אם הרכב הרוכבים אצל אוריקה היום מיצלסטון השתנה
אחרת הייתי מהמר על גישור של סיימון לאסטבן ,הם עשו זאת בעבר מספר פעמים ,
אוריקה היום סקוט משתמשת בטקטיקה של קלמה מ 2004.
ריבן פלזה שלנו מכיר את הטקטיקה הזו טיב מכולם .
ולזה כיוונתי כאשר כתבתי בריחות.כפולות.ומשולשות בקשר לאסטבן והניצחון לפני שנתיים בוולטה אספניה למיטב זכרוני בקטע המכריע יצא קןנטאדור לבריחה עם קינטנה וחיסל את פרום שנשאר מאחור .
בהמשך לקראת הסיום חיסל נאירו את.כולם ואף צאבס יצא לבריחה מרשימה משלו אך רחוקה משל נאירו.
בסיום בראיון נשאל אסטבן על ההבדל בינו לנאירו היום שהרי היו באותה רמה בקולומביה
המשפט שלנו בקולומביה אמר אסטבן בחיוך הכובש שלו כל צמח פורח בזמנו .
היום הגיעה הפריחה של אסטבן .
כאשר נאירו שקרנו הפציעה כמטאור היום רחוק ממה שהיה אז .

לענף האופניים יש מורשת היסטוריה עבר הווה ועתיד , היום ראינו חלק מזה .
מגיעה מילה תודה גורפת לרן מרגליות שכתב בפורומים האלו לפני שש עשרה שנה כילד נער בן חמש עשרה בערך...
רן הגשים את החלום הקים את המסגרת להצמחת רוכבים מוקדם מאד לסכם לאן הדברים ילכו ,אך צריך לומר לו תודה על הדבקות במטרה על ההשקעה והאמונה .
הצלחנו בשייט ובגודו .
קשה לדעת אם גם באופניים נתקדם ?
הדיון בענין הזה חואג הרבה מעבר לגבולות הפורום .
אך בטוח כי אם הדברים תלויים ברן הם יקרו .
כידוע הם לא תלויים רק בו .
 

natyh

New member
איזה יופי הפירגון באוריקה ... היום מיצלסטון סקוט.

הפירגון בין סיימון לאסטבן צאבס , איזו עבודה שהם עשו זה עבור זה השיתוף פעולה והתזוזה של סיימון אחורה לתת לאסטבן את הכבוד לקחת את הקטע אחרי שסיימו הרכיב אותו ממש וגרר אותו בשניות הסיום .
למי שלא מכיר את הנפשות הפועלות סיימון ואחיו היו אלו שדירבנו את אסטבן להתקיף בצורה הזו , לימדו אותו להאמין בעצמו , הם סוג של מאמנים ומאמצים עבורו מאז שהגיע מקולומביה לאוסטרליה , מן אחים גדולים .
אוריקה אוו מיצלסטון זו משפחה מגובשת וכך הם נראים ומנצחים .
 

nachshon4

New member
סחתיין, אתה יכול להיות נביא!

 
בעוונותי, אני לא מכיר את מרוסטיקה, אבל ...

המקום נמצא במחוז ונטו, ושמתי לב שהרבה רוכבים מגיעים מוונטו, שהוא אזור מישורי ברובו. יש בו פחות מ-5 מיליון נפש ושטחו הוא קטן יותר מישראל שלפני 1967. נכנסתי לאתר התאחדות האופניים של ונטו והוצאתי את לוח תחרויות הכביש לעונה זו. https://www.fciveneto.it/calendari2018/strada-2018.pdf להסתכל ולא להאמין, המרוצים שיש להם בחודש זה יותר ממה שיש בישראל בשנה. אחר כך קל להבין למה יש הרבה רוכבים שמגיעים משם.
 
קטע 7 בג'ירו - לאורך החוף המערבי של קלבריה

עוזבים את סיציליה אל היבשת - 159 ק"מ מישוריים לאורך החוף, מדרום לצפון. רוח פנים בינונית בתחילת הקטע ולאחר מכן נחלשת. הסיום, כנראה בספרינט, הוא בכיוון ההפוך - מצפון לדרום. 10 ק"מ לסיום יש עליה בשיפוע של 3-4 אחוז. לא צריך להוות בעיה גדולה מדי לרוב הספרינטרים. המושך האחרון, או הלפני אחרון של בורה-הנסגרוהה פרש כך שלסם בנט יהיה קשה יותר. ויוויאני עדיין מועמד מוביל, אבל מנצח אחר לא יהיה בגדר הפתעה.
 
למעלה