הישראלים יכבשו את מרוץ הג'ירו?

First We Take Manhattan

היום האקדמי משתתפים במרוץ החד-יומי סכלדפריס פלנדרן שבבלגיה. ב-10 השנים האחרונות ניצחו שם ספרינטרים. חמש פעמים מהן ניצח מרסל קיטל שיהיה היום להגן על ניצחונו מ-2017. באקדמי יש ספרינטר אחד: הנורבגי סונדר הולסט אנגר. מזנקים גם רוי גולדשטיין ואביב יחזקאל.
ספרינטרים חזקים נוספים הם: דילן חרונווגן (לוטו יומבו), ארנו דמאר (FDJ), פביו יקובסן (קוויקסטפ), פיל באוהוס (סאנווב).
מזג אוויר - גשום עם רוח די חזקה.
שידור חי ביורוספורט 2 משעה 17:00, במקביל לשידור טור ארץ הבסקים ביורוספורט 1 באותן שעות.
 
איש מהאקדמי לא סיים המרוץ

המרוץ התקיים בתנאים קשים של רוח וגשם, כנראה שהאקדמי נקלעו לאשלון אחורי מתוך האשלונים שנוצרו בחלק הראשון של המסלול כתוצאה מהרוחות, כי את האשלון השני של 30 רוכבים שלא עצר במחסום רכבת שירד, פסלו השופטים ואיש מהאקדמי לא היה שם כדי להיפסל. רוי גולדשטיין נפל בתחילת המרוץ ולפי דיווח ותמונה בטוויטר של דני אסקרוב, גם אביב יחזקאל נפל.
במרוץ ניצח הכוכב הצעיר של קוויקסטפ-פביו יקובסן, בן 21 שנראה בנוי טוב - מתאים לפריז-רובה. אבל הוא לא ברשימה של קוויקסטפ ליום ראשון, כנראה חושבים שהוא צעיר מדי. נראה לי טעות, במקום לתת מקום לז'ילבר שלא יעשה כלום, היו נותנים לו לרכוב 200 ק"מ בתור פועל ולהתנסות במרוץ. טום בונן סיים את רובה במקום השלישי כשהיה בן 21.
 
רותם גפינוביץ זינקה היום למרוץ קטעים בהולנד

טור "הזדקנות בריאה" https://www.hannn.eu/healthy-ageing-tour/en/hat-startpagina, נערך במשך 5 ימים וכולל פרולוג+6 קטעים (יום אחד עם שני זינוקים). הזינוקים בשעות יותר מוקדמות, כנראה גם עם שידור חי באתר המרוץ.
היום היה פרולוג וניצחה בו אנה ון דר ברגן. רותם גפינוביץ סיימה במקום ה-61.
 
למעלה