בשבת הקרובה - מרוץ פתיחת העונה באורים

בשבת הקרובה - מרוץ פתיחת העונה באורים

כמו בכל השנים האחרונות, מרוץ פתיחת עונת הכביש 2018 ייערך בנגב המערבי, בתחנת הדלק ליד אורים. עילית גברים (שיוזנקו יחד עם הג'וניורס) יבצעו רק 4 הקפות של המסלול שאורכו 27.5 ק"מ, ובסה"כ 110 ק"מ. גברים רמה 1 (פרו בלשון העם) ונשים עילית יזנקו 2 דקות אחריהם ויירכבו גם הם 4 הקפות של המסלול.
על פי אתר "תאוצה", המארגן את המרוץ, נרשמו 306 רוכבים למרוץ. https://www.teutza.co.il/event/מרוץ-אופני-כביש-אורים-2018/
 
נרשמו למרוץ העילית...

עילית גברים - השתתפות יפה. נרשמו 26 רוכבים + 21 ג'וניורס. אם כולם יזנקו, תהיה דבוקה יפה של קרוב ל-50 רוכבים. בולטות קבוצות IGP עם 6 רוכבים, כולל גיא גבאי, אופק חסון ויובל דולין. TACC עם 5 רוכבים וסייקלינג אקדמי עם 5 רוכבים, כולל איתמר איינהורן וים פוליאק שהיו על הפודיום באורים לפני שנה ועומר גולדשטיין. קבוצת 500 ואט ירדה בכוחה ויש לה רק 2 רוכבים בעילית. לקבוצת CCC כלל אין רוכבים בעילית גברים (יש בג'וניורס) ושאר הקבוצות מיוצגות על ידי רוכב אחד או שניים. ממצב זה נראה כי תהיינה 3 קבוצות שיכתיבו את המרוץ וכל השאר ינסו רק לעקוב ולשרוד.
בעילית נשים המצב מאכזב מאוד. רק 4 רוכבות נרשמו: פז בש, דבורה אוחיון, אלינור וסנר ונטלי ויליאמס.
בתמונות המצורפות: הזינוק לפני שנה תחת שמים כחולים (מה יהיה בשבת?) ופודיומי העילית ב-2017: מנצחים גיא שגיב מסייקלינג אקדמי ועומר שפירא מג'ופרדי ביאנקי.





 
מה יהיה מזג האוויר ?

גשם: בערב ובלילה שלפני כן אמור לרדת גשם. ככל שמתקדמים לקראת הזינוק ב-08:00 הסיכוי לגשם יורד, אם כי בהחלט אפשרי שירד גשם גם בזינוק וגם במהלך המרוץ, אבל לא אמור להיות גשם חזק.
טמפרטורות: בסביבות 11 מעלות
רוח: כ-10 קמ"ש (משבים עד 20 קמ"ש) בכיוון מערב דרום מערב, כלומר רוח צד בצלע האחרונה מרעים לאורים.
בסה"כ, למרות הסופה שמבטיחים לנו ביום שישי, בשבת בבוקר צפויים תנאי מזג אוויר רגילים לעונה ולא חריגים משנים קודמות.
 
למעלה