עזרה בבחירת גלגלי קרבון

shl25

New member
עזרה בבחירת גלגלי קרבון

מתלבט בין corima aero ל-Reynolds Assault
אשמח לדעת גם באופן עקרוני בלי קשר לדגם ספציפי
גלגלי קרבון של איזו חברה עדיפים
אין בכלל ניסיון עם גלגלי קרבון.
 

rubber duck

New member
שאלה כללית מידי

אומר מראש אני מייצג כיום חברה המייצרת גלגלים ( כולל קרבון ) מהרמה הגבוהה ביותר ( ונמצאת בקו אחד עם שני היצרנים )

כשפונה אלי אדם לגבי גלגל זה או אחר
אני מבקש לדעת מה הצורך שלו
מה הרקע ברכיבה ומה המטרות שלו לטווח קצר וארוך
אם כבר הגדרת את כל הפרמטרים הללו
כדאי שגם נדע מהם הדגמים הספציפיים
וזאת כדי שאולי מישהו ייתן מעט מניסיונו

בהצלחה
 

shl25

New member
גלגלי קרבון

לגבי הדגמים, אחדד:
1. Reynolds Assault SLG Carbon Clinchers
2. Corima Aero + Carbon Clinchers
רקע: רוכב תחרותי במרוצי כביש בעיקר
בנוסף מתכונן לעשות את ישראמן חצי
 

rubber duck

New member
שתי חברות מכובדות ומוכרות

איכות ייצור גבוהה

מה שכן עדיין חסר לי מידע
לא רשום מה עומק הפרופיל בכל אחד מהדגמים
במיוחד לגבי ה Corima לגביו התיאור הוא סופר כללי

יש שוני גדול בין הצרכים שהצגת

בטריאתלון יש חשיבות גדולה מאד לגלגלי אירו
הם שווים שניות רבות ואפילו דקות

במירוץ כביש זה מורכב יותר
ברמה המקצועית יש מגמה של פרופילים 38-50
זה איזור האיזון המושלם בין אירודינמיות משקל ומאפייני טיפוס


מעניין אותי מהו הדגם המדויק של הקורימה

אשמח אם יש פה רוכב תחרותי שייתן עוד נקודת מבט

שרון
 

יזהר BiBi

New member
האמת המרה על גלגלי קרבון

מעבר לבעיות הרגילות של הצורך האין סופי לכיוון הגלגל כי קארבון לא נועד לשאת עומס מרוכז של שפיץ ולכן הניפל בונה בית ומרחיב אותו בלי סוף. או ניפוח יתר של הצמיג ששובר את הדופן של החישוק הבעיה העיקרית היא שקרבון לא מעביר חום טוב ולכן בירידה לא גדולה מידי עם אתה משתמש בברקסים בדחיפות גבוהה יש סיכוי די טוב שתשרוף את דופן החישוק ושלום לגלגל שהיתרון שלו שהוא זול יחסית לפררארי של אייל. הדרך היחידה להנות מגלגל קארבון הוא עם בלמי דיסק ואז אתה נכנס לסיפור נפלא אחר. מעבר לזה אני יכול להגיד שיש אולי רוכב אחד בארץ שיעשה שימוש מועיל בגלגלי קארבון כמו שענף האופניים כבר מזמן לא קשור להנאה מרכיבה. ואחרי כל זה ומיכיוון שבכל מקרה תקנה גלגלי קארבון עם טסות מגנזיום קח את אלו שנראים בעיניך הכי טוב ועל תיגע בקורימה זה שפיצים מיוחדים ואין מי שיודע לעבוד עליהם בארץ
תהנה ותתחדש
 

odedbc

New member
אחרי שנים עם קרבון, חזרתי לאלומיניום/קרבון

אחרי מספר שנים עם הגלגלים היפים וולודרום של תמיר אשל, חזרתי לגלגלים דורא-אייס אלומיניום/קרבון של שימנו.
גלגלי הקרבון העמוקים, רגישים לרוחות צד ובירידות תלולות וארוכות, כמו החרמון, נס הרים וכו׳ גרמו להרגשה של מפרש ברוח. לא ממש נחמד בירידה תלולה על כביש צר. בנוסף, אני רוכב עם שני עם חברים כבדים ורחבים ממני, והם על גלגלי אלומיניום כבדים משלי , והם גם מהירים יותר בירידות ללא דיווש. לפני כחדשיים, אחרי ירידה בצובא ברוח עזה, ותחושת חוסר בטחון בגלל השפעת הרוח על הגלגלים, החלטתי שמספיק לי וקניתי גלגלי שימנו. גלגלי הקרבון אגב למכירה במחיר מציאה.
 

shl25

New member
כפי שציינתי אני רוכב תחרותי

כאחד שיש לו ניסיון עם גלגלי קרבון ואלומיניום
אשמח לדעת איך הדורה אייס בהשוואה לוולודרום מבחינת מהירות.
אם נשים בצד את הרכיבה בעליות (שככל הנראה לדורה אייס יתרון מובהק), למי יש יתרון במישור ובירידות והאם הפער הוא ביניהם הוא משמעותי?
 

shl25

New member
לדעתך עדיף

ללכת על גלגלי אלומיניום קלים ואיכותיים לתחרויות על פני גלגלי קרבון?
 
למעלה